Версия за печат

00447-2015-0001

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна 20, За: Венелин Иванов, България 1111, София, Тел.: 029486 102, E-mail: venelin.ivanov@registryagency.bg, Факс: 029486 181

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.registryagency.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/bg/buyers/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Разработване и внедряване на интегрирана система за управление (ИСУ) съгласно изискванията на международните стандарти за управление на качеството EN ISO 9001:2008 и за управление на информационната сигурност ISO/IEC 27001:2013

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Агенция по вписванията, Централно управление, гр. София, 1111, ул. Елисавета Багрияна № 20
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Разработване и внедряване на интегрирана система за управление (ИСУ) съгласно изискванията на международните стандарти за управление на качеството EN ISO 9001:2008 и за управление на информационната сигурност ISO/IEC 27001:2013.” Обществената поръчка е в изпълнение на проект „Агенция по вписванията – модерна, гъвкава и надеждна администрация”, по Договор № 13-31-27/ 30.04.2014г., финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Основната цел на изпълнение на проекта и дейностите, предмет на настоящата процедура, е: подобряване на качеството на административното обслужване от страна на централните администрации, чрез внедряване и сертифициране на системи за управление на качеството. Специфичните цели се отнасят до: ­ Въвеждане и сертифициране на интегрирана система за управление в Агенция по вписванията чрез въвеждане принципите на международните стандарти за качество EN ISO 9001:2008 и за защита на информационната сигурност ISO/IEC 27001:2013; ­ Подобряване на политиките, процедурите, инструкциите и указанията в Агенция по вписванията съгласно изискванията на международните стандарти за качество EN ISO 9001:2008 и за защита на информационната сигурност 180ЛЕС 27001:2013; ­ Повишаване сигурността на информационните активи в АВ чрез прилагане на адекватни мерки за оценка, анализ, категоризиране и управление на рисковете с цел повишаване надеждността и безопасността на информацията за клиентите- граждани и бизнес. ­ Повишаване капацитета на служителите от АВ за работа с новата система за управление съгласно EN ISO 9001:2008 и ISO/IEC 27001:2013

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72224100 (DA40, FB09)

Описание:

Услуги по планиране на внедряването на системи (Качествен контрол , За системи за сигурност )

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

­ Въвеждане и сертифициране на интегрирана система за управление в Агенция по вписванията чрез въвеждане принципите на международните стандарти за качество EN ISO 9001:2008 и за защита на информационната сигурност ISO/IEC 27001:2013; ­ Подобряване на политиките, процедурите, инструкциите и указанията в Агенция по вписванията съгласно изискванията на международните стандарти за качество EN ISO 9001:2008 и за защита на информационната сигурност ISO/IEC 27001:2013; ­ Повишаване сигурността на информационните активи в АВ чрез прилагане на адекватни мерки за оценка, анализ, категоризиране и управление на рисковете с цел повишаване надеждността и безопасността на информацията за клиентите- граждани и бизнес. ­ Повишаване капацитета на служителите от АВ за работа с новата система за управление съгласно EN ISO 9001:2008 и ISO/IEC 27001:2013.

Прогнозна стойност без ДДС
174000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на 1 740 лв. (хиляда седемстотин и четиридесет лева). Гаранцията за участие може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. “Токуда Банк” АД IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00 BIC CREX BGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на 30 % от стойността на договора, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя след подписване на договора за изпълнение на обществената поръчка, платимо до 20 работни дни след представяне на фактура-оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и банкова гаранция за сумата на авансовото плащане валидна за срока на договора. Участниците могат и да не поискат авансово плащане по договора, но това условие изрично следва да се отбележи в ценовото им предложение. 2. Окончателно плащане в размер на 70 % от стойността на договора, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, платимо до 40 работни дни след подписване на окончателен приемо-предавателен протокол за изпълнение на договора и след представяне на фактура-оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: а) е осъден с влязла в сила присъда за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл. 301 - 307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК, освен ако е реабилитиран; б) е обявен в несъстоятелност; в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове; г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; д) чийто управител, член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, е свързано лице с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; *** "Свързани лица" по смисъла на §1, т.23а от Допълнителната разпоредба на Закона за обществени поръчки са: роднините по права линия без ограничение, по съребрена линия - до четвърта степен включително, и роднините по сватовство - до втора степен включително, съпрузите или лицата, които се намират във фактическо съжителство, както и лицата, едното от които участва в управлението на дружеството на другото и дружество и лице, което притежава повече от 5 на сто от дяловете или акциите, издадени с право на глас в дружеството. Не са свързани лица дружество, чийто капитал е 100 на сто държавна или общинска собственост и лице, което упражнява правата на държавата, съответно на общината в това дружество. е) което е сключило договор с лице по чл. 21 или чл.22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси. 2. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който е: а) в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; б) лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; в) виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2 от ЗОП, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; г) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от НК, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от НК против трудовите права на работниците; д) осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи списък на извършените услуги които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.Участникът следва да притежава валиден акредитиран сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват сходен с предмета на обществената поръчка.За всеки предлаган експерт, следва да се опише ролята му в изпълнението на проекта, в съответствие с техническото предложение на участника.За доказване на изискванията участникът представя по отношение на всеки един от ключовите експерти, следните документи: • Автобиография по ОБРАЗЕЦ № 6 • За доказване на образованието в списъка с експерти се посочва номер и дата на издаване на диплома. • За доказване на опита в списъка с експерти се посочват периода на изпълнение на граждански и/или трудови договори, както и изпълнени проекти с посочване на начални и крайни дати на изпълнение, контрагенти, предмет и др., изпълнени дейност и заемани позиции при изпълнение на задължения, съгласно длъжностни характеристики или при изпълнение на проекти. • За доказване на експертизата /изискуема класификация в списъка с проекти се посочват дата и номер на издадените сертификати/ удостоверения за преминато обучение, срок на валидност, данни за сертифициращ орган и при възможност интернет адрес за проверка на издадените сертификати, в случай че сертифициращият орган публикува тази информация. • Декларация за съгласие за участие като водещ експерт – Образец № 7. Декларации от членовете в обединението (в случай, че участника е обединение) – ОБРАЗЕЦ № 10 В) ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ОБЕДИНЕНИЯТА 1. Обединението на физически и/ или юридически лица има качеството на „участник” в настоящата процедура. В случай, че участникът избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано лице по смисъла на Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка. 2. В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, участниците в него трябва да определят в споразумението за създаването си физическото лице, което е упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя. 3. В случай, че участник в процедурата е обединение, критериите за подбор ще се прилагат за обединението като цяло, и при спазване разпоредбите на чл.25, ал. 8 от ЗОП. 4. В случай, че участникът е обединение, участниците в него сключват споразумение помежду си, или допълнително споразумение към вече създадено обединение, което задължително трябва да съдържа клаузи, които: 4.1. определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите; 4.2. гарантират че всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 4.3. посочват задължително физическото лице, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, и да подписва всички документи от името на обединението; 4.4. гарантират, че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 4.5. гарантират, че съставът на обединението няма да се променя след сключване на договора за възлагане на обществена поръчка.
Минимални изисквания: Участникът следва да представи списък на извършените услуги които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. „Сходни с предмета на поръчката” са услугите по: разработване, внедряване, подготовка за сертифициране, извършване на оценка и / или поддръжка системи за управление и контрол на качеството и / или на информационната сигурност в съответствие с изискванията на стандарт ISO/IEC 27001 и ISO 9001:2008 или еквивалентни. Приемат се за сходни и дейности по извършване на анализи, планиране, провеждане на проучвания, изследвания и / или оценки в областта на: информационната сигурност; институционалното изграждане на административните структури от публичния сектор; функционирането на административните структури и предоставянето на публични услуги и / или предоставянето на услуги за публичната администрация, свързани с подобряване на управлението, функционалната структура и работните процеси. Участникът следва да притежава валиден акредитиран сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват сходен с предмета на обществената поръчка.Участникът трябва да предложи основен екип от най–малко четири водещи експерти и един технически сътрудник, които отговарят на следните минимални изисквания:Участникът трябва да предложи основен екип от най–малко четири водещи експерти и един технически сътрудник, които отговарят на следните минимални изисквания:Ключов експерт 1: Ръководител на проект Квалификация и умения • Висше образование в областта на “Социални, стопански и правни науки” или ”Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки“, според Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления (КОВОПН); • Опит в управление на проекти в сферата на Информационните технологии и сигурност; • Международно признат сертификат по управление на проекти като РМР, Prince2 Practitioner или еквивалентен; • Поне 5-годишен професионален опит в областта на управление на проекти и/или информационната сигурност и/или внедряване на ISO 27001 или еквивалентен; • Участие в поне един проект за внедряване и/или поддръжка на системи за управление на информационна сигурност по стандарт ISO 27001 или еквивалентен; Ключов експерт 2: Квалификация и умения • Висше образование в областта на “Социални, стопански и правни науки” или ”Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки“, според КОВОПН; • Сертификат за водещ одитор по стандарт ISO/IEC 27001 или еквивалентен; • Участие в поне три сходни проекта за внедряване и/или поддръжка на системи за управление на информационна сигурност по стандарт ISO 27001 или еквивалентен; • Поне 5-годишен професионален опит в областта на информационната сигурност и/или внедряване на ISO 27001 или еквивалентен; • Опит във внедряването и поддържането на услуги по управление на инциденти и/или одити по информационна сигурност; • Опит в изграждането на центрове за действие при инциденти в информационната сигурност. Ключов експерт 3: Квалификация и умения • Висше образование в областта на “Социални, стопански и правни науки” или ”Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки“, според КОВОПН; • Сертифициран за водещ одитор по стандартите ISO/IEC 9001 или еквивалентен; • Участие в поне три сходни проекта за внедряване и/или поддръжка на самостоятелни или интегрирани системи за управление на качеството и информационната сигурност по стандартите на ISO 9001 и/или ISO 27001; • Поне 5-годишен професионален опит в областта на консултации и извършване на одити по ISO 9001 и/или ISO 27001; Продължава в допълнителна информация
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Цена; тежест: 30%
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 5
Показател: Техническа оценка; тежест: 65%

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.02.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.02.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.02.2015 г.  Час: 11:00
Място

Агенция по вписванията - централно управление - гр. София, 1111, ул. Елисавета Багряна № 20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка е финансирана по Проект „Агенция по вписванията – модерна, гъвкава и надеждна администрация”, договор за безвъзмездна финансова помощ № 13-31-27/30.04.2014г., осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос I „Добро управление”, Подприоритет 1.1 „Ефективна структура на държавната администрация”, бюджетна линия BG051PO002/13/3.1-08.

VI.3) Допълнителна информация

Ключов експерт 4: Квалификация и умения • Висше образование в областта на “Техническите науки” или ”Природни науки, математика и информатика”, според КОВОПН; • Експертиза за тестване на възможността за проникване в системи (Penetration Testing) - доказва се с наличие на сертификат CPTS или СЕН или еквивалентен; • Специализация в областта на управлението на ИТ услуги - доказва се с наличие на сертификат ITIL или еквивалентен; • Участие в поне три подобни проекта за внедряване и/или поддръжка на системи за управление на информационна сигурност по стандарт ISO 27001 или еквивалентен; • Поне 5-годишен професионален опит в областта на информационните технологии и информационна сигурност;

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 и 7 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.01.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ