Версия за печат

00500-2015-0001

BG-Габрово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дирекция "Национален парк Централен Балкан", ул. Бодра смяна № 3, За: Генчо Илиев, Ирена Цонева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801277, E-mail: project@centralbalkan.bg, Факс: 066 801277

Място/места за контакт: Централен офис

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.centralbalkan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/read/t:%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/c:%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/s:%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/p:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗГРАЖДАНЕ (РЕКОНСТРУКЦИЯ) И ПОДОБРЯВАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКАТА ИНФРАСТРУКТУРА (МАРШРУТИ ОБЕКТИ И СЪОРЪЖЕНИЯ) НА ТЕРИТОРИЯТА НА НАЦИОНАЛЕН ПАРК “ЦЕНТРАЛЕН БАЛКАН.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Обектите и съоръженията попадащи в обхвата на настоящата обществена поръчка се намират на територията на Национален парк „Централен Балкан“ – Паркови участъци Тетевен, Троян, Стоките, Тъжа, Карлово, Калофер и Клисура, и са описани подробно в Техническата спецификация, представляваща неразделна част от настоящата документация.
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Дейността включва изграждане (реконструкция) и подобряване на туристическата инфраструктура (маршрути обекти и съоръжения). A. Обезопасяване на туристически маршрути: A.1. Рехабилитация/преизграждане на съществуващи дървени мостовe и Обезопасяване на съществуващи мостове с въжено - стоманени парапети A.2. Въжено-стоманени парапети. Демонтаж и монтаж на нови въжета A.3. Дървени парапети Б. Информационна инфраструктура Б.1. Информационни табели -120x80 см, хоризонтални; 70х50 см, вертикални; 140x40 см, хоризонтални Б.2. Указателни стрелки Б.3. Зимна туристическа маркировка – Б.3.1. Зимна туристическа маркировка за пребоядисване Б.4. Информационни знаци Б.5. Конструкция за монтаж на указателни стрелки В. Посетителска инфраструктура (паркова мебел) В.1. Маси В.2. Пейки В.3. Дървени табуретки В.4. Детски съоръжения за игра - В.5. Ремонт на чешми В.6. Други - ремонт на дървена платформа и преизграждане на дървена стълба;ремонт на ограда(синджир);импрегниране на дървен под;рехабилитация на погледна площадка в дърво;ремонт/презиграждане на подпорна стена.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45221119 (QB51) , 45341000 (QB51) , 34928320 (QB51) , 34928472 (QB51) , 45233294 (QB51) , 45236200 (QB51) , 45233290 (QB51) , 35261000 (QB51)

Описание:

Строителни работи по ремонт на мостове (Относо национални паркове )
Монтажни работи на предпазни парапети (Относо национални паркове )
Парапети (Относо национални паркове )
Стълбове, използвани за сигнализация (Относо национални паркове )
Работи по поставяне на пътна сигнализация (Относо национални паркове )
Строителни работи на терени на съоръжения за отдих и развлечение (Относо национални паркове )
Работи по поставяне на указателни табели (Относо национални паркове )
Информационни табла (Относо национални паркове )

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

A. Обезопасяване на туристически маршрути: A.1. Рехабилитация/преизграждане на съществуващи дървени мостовe - 10 броя и Обезопасяване на съществуващи мостове с въжено - стоманени парапети - 40 метра (подробно описание и локация на мостовете в Приложение 1). A.2. Въжено-стоманени парапети. Демонтаж на 770 метра и монтаж на 1230 метра нови въжета (подробно описание и локация на въжетата в Приложение 2). A.3. Дървени парапети - 320 метра (подробно описание и локация на парапетите в Приложение 2). Б. Информационна инфраструктура Б.1. Информационни табели • 120x80 см, хоризонтални - 14 броя • 70х50 см, вертикални - 51 броя • 140x40 см, хоризонтални - 2 броя (подробно описание и локация на информационните табели в Приложение 3). Б.2. Указателни стрелки -200 броя (подробно описание и локация на указателните стрелки в Приложение 4). Б.3. Зимна туристическа маркировка - 200 броя, демонтаж на 107 броя. (подробно описание и локация на маркировачните жалони в Приложение 5). Б.3.1. Зимна туристическа маркировка за пребоядисване - 1400 бр. (подробно описание и локация на маркировачните жалони в Приложение 5.1.). Б.4. Информационни знаци - 160 броя (Маршрут в ремонт, Затворен маршрут, Не преминавай, Внимание - триъгълен). Б.5. Конструкция за монтаж на указателни стрелки - 1 бр. В. Посетителска инфраструктура (паркова мебел) В.1. Маси - 11 броя; В.2. Пейки - 38 броя;В.3. Дървени табуретки - 4 броя;В.4. Детски съоръжения за игра - 3 броя;В.5. Ремонт на чешми - 7 броя; В.6. Други - ремонт на дървена платформа - 9 кв.м. и преизграждане на дървена стълба; ремонт на ограда(синджир) - 3 л.м.;импрегниране на дървен под - 140 кв.м.;рехабилитация на погледна площадка в дърво - 1 брой;ремонт/презиграждане на подпорна стена - 25 куб.м.(подробно описание и локация на парковата мебел в Приложение 6). Гаранционният срок за поддържане предмета на обществената поръчка е 4 години от датата на подписване на окончателен протокол за приемане на извършените дейности.

Прогнозна стойност без ДДС
360000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

150


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер 1.0 % (едно на сто) от индикативната и стойност или в размер на 3 600 лв. (три хиляди и шестстотин лева).Гаранцията може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията да бъде банкова, тогава тя трябва да е безусловна и неотменима в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” със срок на валидност 90 календарни дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите.Гаранцията за участие по банков път се внася по сметката на Дирекция „НП Централен Балкан”: IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово.При представяне на гаранцията с платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата общ. поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция.Възложителят освобождава гаранциите за участие на отстранените участници в срок 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на Изпълнител. Възложителят освобождава гаранциите за участие на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за общ. поръчка.При прекратяване на процедурата за възлагане на ОП гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване.Гаранциите за участие се освобождават, без да се дължат лихви за периода,през който средствата са престояли законно при Възложителя.Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на общ. поръчка от последното законосъобразно действие, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.Гаранциите за участие се връщат по банков път, като Възложителят не носи отговорност за забавяне на банкови преводи и не дължи лихви върху вноските.Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на сумата в ценовата оферта на участника, определен за изпълнител на общ. поръчка. Половината от гаранцията за изпълнение обезпечава гаранционното поддържане на предмета на поръчката. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранция за изпълнение.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за Изпълнител е длъжен да представи при подписване на Договора за възлагане на общ. поръчка, оригинален документ за банкова гаранция за изпълнение или документ за парична сума, внесена по сметка на Дирекция „НП Централен Балкан” Габрово:IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея изрично трябва да бъде записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Дирекция „НП Централен Балкан”и че е със срок на валидност, най-малко 30 дни след изтичане срока на изпълнение на договора, като половината от нея обезпечава гаранционното поддържане на предмета на поръчката и се освобождава 30 дни след изтичане на гаранц. срок.Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. При представяне на гаранцията изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

• В 20 дневен срок от датата на получаване на възлагателно писмо и представена надлежно оформена фактура Възложителят превежда аванс в размер на 20 (двадесет) % от стойността на договора. Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на пропорционални суми в размер на 50 (петдесет) % от сумата по аванса от следващите плащания към Изпълнителя, до размера на полученото Авансово плащане. • Междинно плащане се извършва след реализиране на поне 50 (петдесет) % от стойността на Договора. На Изпълнителя се заплаща за изцяло завършени, качествено обекти и съоръжения (без забележки), съгласно посочените в офертата единични цени за всеки обект и съоръжение и за които са съставени протоколи за приемане, подписани между Възложителя и Изпълнителя. Плащането се извършва в 20 дневен срок от представяне на надлежно оформена фактура. Възложителят предвижда 1 (едно) междинно плащане. • Окончателното плащане включва остатъка от неразплатените с междинното плащане, завършени от Изпълнителя обекти и съоръжения, на база окончателен протокол за приемане на извършените дейности, подписан между Възложителя и Изпълнителя. Плащането се извършва в 20 дневен срок от представяне на надлежно оформена фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.1.Уч. в процедура за ОП може да бъде всяко бълг. или чужд. Физ.или юрид.лице, както и техни обединения.В случай, че уч. участва като обединение, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участн. в обединението.В случай, че уч. участва като обединение/консорциум (Об/Кс), което не е регистр. като самост. Юрид. лице, тогава участн. в Об/Кс сключват споразумение. Споразум. трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на Об/Кс са отговорни, заедно и поотделно, за изпълн. на договора; че представляващият член на Об/Кс е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на Об/Кс, че изпълн. на договора, вкл. плащанията, са отговорност на представл. член на Об/Кс, и че всички чл. на Об/Кс са задължени да останат в него за целия период на изп. на договора. Уч. в Об/Кс трябва да определят едно лице, което да представлява Об/Кс за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обед след подаването на офертата.Когато не е приложено споразумение за създаването на Об/Кс или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълн. на горепосочените условия или състава на обедин. се е променил след подаването на офертата – уч. ще бъде отстранен от участие в процедурата.Уч. не може да бъде отстранен от процедурата на основание неговия статут или правната му форма, когато той или участн. в обед. имат право да предоставят съотв. строит. в държава- членка, в която са установени.1.2. Уч са длъжни да съблюдават сроковете и условията, посочени в обявлението за ОП и докум. за участие в процедурата.1.3. Уч. се представляват от законните си представители или от лица, изрично упълном. за участие в процедурата, което се доказва с пълномощно.1.4. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самост. оферта.1.5. В процедура за възл. на ОП едно ФЛ или ЮЛ може да участва само в едно обединение.1.6 Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самост. участници в една и съща процедура.1.7. Когато уч. предвижда участието на подизпълн. при изпълнение на поръчката, за тях се прилагат само изискв. по ал.1 и 5 на чл.47 от ЗОП, като при подаване на офертата се попълва декларация обр.от наст. документация. Изпълн. сключват договор за подизпълнение с подизпълн., посочени в офертата. Сключва.на договор за подизп. не освобождава изпълнителя от отговорността му за изпълнение на договора за общ.поръчка.1.8. Не може да участва в процедура за възлагане на ОП, участник, за който са налице обст. по чл. 47 ал. 1, ал.2, т.1, т.2а, т.4 и т.5 и ал.5 от ЗОП.1.9. При подаването на офертата, обст.по т.1.8. се доказват с предст. на декларация по обр. към докум. за участие, като при подписване на договора за ОП уч., определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съотв. компетентни органи за удостоверяване липсата на обст. по чл.47, ал. 1, т. 1-4 и на посочените в обявлението обст.по чл.47, ал. 2, т. 1, т.2а, т.4 и т.5, освен когато законодателството на държавата, в която е установен участникът, предвижда включв. на някое от тези обстоят. в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя.1.10. Когато уч.или негов подизпълн. е чужд. ЮЛ или обединение на чужд. Физ. и/или чужд. юрид. лица, то тези чужд. лица трябва да отговарят на изискв. по чл. 48 от ЗОП. 1.11. Да има регистрация в Центр.проф. регистър на Камарата на строит. за изпълн. на Строежи от IV категория или по-висока съгл. чл.137 ал.1 от ЗУТ или екв. за чужд.участници. 1.12. Уч. да има внедрена система за опазване на ок. среда ISO 14001:2004 в съотв. с предмета на поръчката или еквив. сертификат. 1.13. Уч.трябва да имат застраховка по чл.171 от ЗУТ за профес. отг. в строит.Същата трябва да е валидна към датата на подаване на офертата.Чуждестр. участници в ОП следва да притежават еквив.документ съгл. законода. на страната, където те са установени.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация с наименованието на обслужващите банки - свободен текст, подписана задължително от лице с представителни функции, представена в оригинал. 2.Удостоверение от обслужващите банки, с което участникът да докаже, че е редовен платец. 3. Удостоверение от кредитния регистър при БНБ, с което участникът да докаже, че няма необслужвани кредити. 4. Удостоверения от обслужващи банки, удостоверяващи размера на финансовия ресурс, с който участника може да разполага при изпълнението на поръчката до размера, посочен като минимално изискване – оригинал. 5. Годишен финансов отчет в случаите, когато не е публикуван в публичен регистър в Република България и/или участникът не е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е редовен платец и да няма необслужвани кредити. Под кредит да се разбира дефиницията в параграф 1 т. 2 от ДР на Наредба №22 на БНБ от 16 юли 2009г. в сила от 01 октомври 2009г. 2. Участникът да има достъп до финансов ресурс не по-малко от 108 000 лв. (сто и осем хиляди лева), удостоверен от обслужващата банка или Годишен финансов отчет в случаите, когато не е публикуван в публичен регистър в Република България и/или участникът не е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата и: а) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или б) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. Списък- декларация на експертите, включени в екипа на участника, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката 3. Декларация - съгласие от експертите 4. Професионална автобиография – за всеки от експертите участникът следва да представи професионална автобиография 5. Заверено от участника копие на удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно националното законодателство на страната, където участникът е установен, доказващо регистрацията му в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство на строежи от IV категория, придружено от валиден талон. 6. Заверено от участника копие на валиден сертификат ISO 14001:2004 за опазване на околната среда в съответствие с предмета на поръчката или еквивалент; 7. Заверено от участника копие на валидна застрахователна полица за професионална отговорност в строителството.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва през последните пет години, до датата на подаване на офертата да е изпълнил строителство (СМР) на еднакви или сходни обекти с предмета на обществената поръчка. Под еднакви или сходни обекти с предмета на обществената поръчка се разбира: изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на зелени площи, паркове, места за отдих, туристическа инфраструктура, пешеходни мостове, спортни площадки и др. 2. Участникът трябва да разполага с екип от специалисти, нужни за качественото изпълнение на поръчката, който следва да включва минимум: 2.1.Технически ръководител - Квалификации и умения: Завършено висше образование с образователно – квалификационна степен магистър/ бакалавър по строително-инженерна специалност или професионална квалификация техник или придобили образователно - квалификационната си степен по специалност, еквивалентна на посочените в съответствие с условията на взаимното признаване.Професионален опит: Минимум 3 години стаж по специалността, от които минимум 2 години като технически ръководител; 2.2. Координатор по безопасност и здраве (КБЗ):Квалификации и умения: Завършено висше образование с образователно – квалификационна степен магистър/ бакалавър по инженерна специалност или професионална квалификация техник или придобили образователно - квалификационната си степен по специалност, еквивалентна на посочените в съответствие с условията на взаимното признаване и да притежава валидно удостоверение за завършен курс за КБЗ или еквивалент за чуждестранните участници;Професионален опит: Минимум 1 година трудов стаж на тази позиция. 2.3. Инженер – конструктор:Квалификация и умения: висше образование с образователно – квалификационна степен магистър по ССС / ПГС или придобили образователно - квалификационната си степен по специалност, еквивалентна на посочените в съответствие с условията на взаимното признаване; да притежава минимум три години професионален опит като проектант по специалността. *Специалистът „Инженер – конструктор” на участника избран за изпълнение на обществената поръчка, трябва да притежава проектантска правоспособност по част Конструктивна, съгласно изискванията на Закона за Камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), или призната професионална квалификация съгласно чл. 10 от ЗКАИИП. При сключване на договор за изпълнение на настоящата обществена поръчка, спечелилият участник представя на Възложителя за сведение, оригинала на документа доказващ обстоятелствата по предходното изречение.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение П1 ; тежест: 10
Показател: Техническо предложение П2 ; тежест: 40
Показател: П2.1 технология на извършване по видове дейности, и взаимовръзката с организацията по маршрути и човешките ресурси в съответствие с графика за изпълнение - 50 т.; ; тежест:
Показател: П2.2 организация и ресурсна обезпеченост по маршрути, в съответствие с графика за изпълнение - 50 т.;; тежест:
Показател: Ценово предложение П3; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.02.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се публикува в профила на Купувача в деня на публикуване на Обявлението и е достъпна за всички желаещи. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят публикува решението и променените документи в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на изпращането им в Агенцията за ОП. Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи възложителят може да изиска от лицата заплащането на документацията, като заплащането става по банков път по сметка на възложителя:IBAN: BG62SOMB91303137016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово на цена от 10 лв.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.02.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.02.2015 г.  Час: 11:00
Място

Дирекция "НП Централен Балкан", гр. Габрово, ул. Бодра смяна № 3, ст. 301

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект DIR 5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички“ по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013”

VI.3) Допълнителна информация

1. Достъп до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка по електронен път е предоставен в деня на публикуването на настоящото обявление на сайта на Дирекцията - http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/index/l:home/Профил на купувача

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в сроковете по чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.01.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ