Версия за печат

00085-2014-0020

BG-гр. София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. "Св.Георги Софийски" №3, За: инж.Станимир Янчев, инж .Вера Захариева, България 1606, гр. София, Тел.: 02 9225235, E-mail: stanimiryanchev@vma.bg, Факс: 02 95201120

Място/места за контакт: бул. "Св.Георги Софийски" №3, ет.2, стая №18

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.vma.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.

Електронен достъп до информация: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, Бул."Св.Г.Софийски "№3, За: Надежда Сакалийска , Елена Ирманова, България 1606, гр.София, Тел.: 02 9225195

Място/места за контакт: ВМА ГР.София, 2-ри етаж, 25 стая-каса

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, Бул."Св.Георги Софийски "№3, За: Огняна Никодимова, България 1606, гр.София, Тел.: 02 9225527

Място/места за контакт: ВМА София, 2-ри етаж, Явно деловодство - входяща поща

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части за аварийни ремонти за нуждите на ВМА - София и нейните подразделения. Процедурата е разделена на следните обособени позиции: I. Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. София, II. Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. Пловдив III.Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Варна. IV. Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Сливен V.Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр.Плевен VI. Позиция: за нуждите на БДПЛР – гр. Хисар. VII. Позиция: за нуждите на БДПЛР-гр. Поморие VIII. Позиция: за нуждите на БДПЛР-гр. Банкя, съгласно техническа спецификация Приложение №1.1, Приложение №1.2 и Приложение №1.3 (неразделна част от документацията)” за всяка обособена позиция.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на МБАЛ – София, МБАЛ гр. Пловдив, МБАЛ – гр. Варна, МБАЛ – гр. Сливен, МБАЛ – гр.Плевен, БДПЛР – гр.Хисар, БДПЛР-гр. Поморие и БДПЛР-гр. Банкя.
Код NUTS: BG412, BG421, BG331, BG342, BG314, BG42, BG34
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части на за нуждите на ВМА - София и нейните подразделения. Процедурата е разделена на следните обособени позиции: I. Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. София, II. Позиция: за нуждите на МБАЛ - гр. Пловдив III.Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Варна. IV. Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр. Сливен V.Позиция: за нуждите на МБАЛ – гр.Плевен VI. Позиция: за нуждите на БДПЛР – гр. Хисар. VII. Позиция: за нуждите на БДПЛР-гр. Поморие VIII. Позиция: за нуждите на БДПЛР-гр. Банкя, съгласно техническа спецификация Приложение №1.1, Приложение №1.2 и Приложение №1.3 (неразделна част от документацията)” за всяка обособена позиция.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгасно техническа спецификация Приложение1.1, Приложение1.2, и Приложение1.3 от конкурсната документация.

Стойност, без да се включва ДДС
559200 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

за позиция І МБАЛ – София – 3360( три хиляди триста и шестдесет ) лева; за позиция ІІ МБАЛ – Пловдив - 216( двеста и шестнадесет) лева, за позиция ІІI - МБАЛ – Варна –1068(хиляда шестдесет и осем) лева, за позиция IV - МБАЛ –Сливен- 216( двеста и шестнадесет) лева, за позиция V МБАЛ- Плевен – 72(седемдесет и два) лева, за позиция VI БДЛРП – Хисар –348(триста четиридесет и осем) лева, за позиция VII БДЛРП – Поморие 120( сто и двадесет) лева, за позиция VIII БДЛРП - – Банкя – 276( двеста седемдесет и шест) лева, със срок на валидност, срока на валидност на офертата. Документът за внесена гаранция за участие - в оригинал, да е придружен със списък на позициите, за които е внесена гаранция за участие. В списъка се посочва позиция, размер на внесена гаранция за участие по позиция и обща сума, формирана като сбор на всички внесени суми за гаранция за участие по позициите, за които участникът подава оферта. Гаранция за изпълнение на договора - 2 % от стойността на сключения договор без ДДС и е със срок на валидност до приключване на изпълнението на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на възнаграждението се извършва след представяне на оригинална фактура и протокол за извършени дейности до 60 /шестдесет/ календарни дни от представянето им на Възложителя, с платежно нареждане по сметка на Изпълнителя. Без авансово плащане.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците трябва да посочат единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателстовото на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата,в която е установен. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод. Копие на договор за обединението, а когато в договора не е посочено лицето, което го представлява- документ подписан от участниците в обединението, в който е посочен представляващият – за участници обединения Документ за гаранция за участие.Документ за закупена документация само случаите по чл. 28, ал.7 от ЗОП.Декларация за липса на обстоятелствапо 47 ал.9 /Приложение № 6/ Декларация по чл. 55, ал. 5 и чл. 56, ал. 1, т. 8 - /Приложение №10/ Декларация за съгласие на подизпълнител /Приложение №11/.Административни сведения /Приложение №15/. Декларация за приемане на условията в проекта на договора /Приложение №5/. Декларация за направен оглед /Приложение №8/. Декларация по чл. 33, ал.4, /Приложение №12/, в случай, че част от подадената оферта има конфиденциален характер. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗО./Приложение №9 / Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, за тях се прилагат само изискванията само по чл. 47 ал.1 и 5, които се доказват с попълване на декларация за липса на обстоятелства по чл. 47 ал.1 и 5 от ЗОП /Приложение №7/. Декларация липса на свързаност с друг участник или кандидат по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП./Приложение №14/. Всички представени документи трябва да бъдат в оригинал или заверено от страната копие „вярно с оригинала”. В процедурата не могат да участват, а ако участват, ще бъдат отстранявани, лица за които са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 и обстоятелства в чл.47, ал. 2 т.1, 4 и 5 от ЗОП, а именно: -наличие на открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; -наличие на влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл.136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословни и безопасни условия на труд, или по чл.172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците: - наличие на влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Годишни финансови отчети за всяка отделна година от посочените (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), съдържащи само отчета за приходите и разходите и счетоводен баланс. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ от кръга на посочените в чл. 50 от ЗОП. - Участникът може да не представя изисканите документи по чл.50, ал.1, т.2 или някоя от съставните му части и ал.2, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да е реализирал оборот (приход) от услуги с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), за съответната обособена позиция в размер на: за позиция І - за последните 3/три години, не по-малко от 168 000 лв. без ДДС; за позиция ІІ - за последните 3/три години, не по-малко от 53 000 лв. без ДДС; за позиция ІІІ - за последните 3/три години, не по-малко от 17 000 лв. без ДДС; за позиция ІV - за последните 3/три години, не по-малко от 9 000 лв. без ДДС; за позиция V - за последните 3/три години, не по-малко от 10 500 лв. без ДДС; за позиция VI - за последните 3/три години, не по-малко от 10 500 лв. без ДДС; за позиция VII - за последните 3/три години, не по-малко от 3 600 лв. без ДДС. и за позиция VIII - за последните 3/три години, не по-малко от 6 000 лв. без ДДС.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Декларация /по образец/, съдържаща списък на изпълнените услуги еднакви или сходни спредмета на поръчкта за последните три години, влючително стойности, дати и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга /минимум три броя препоръки за добро изпълнение/. При участие за повече от една обособена позиция, участника не следва да представя по три препоръки за добро изпълнение за всяка една позиция от I до VIII, за които участва, а може да престави само три препоръки за добро изпълнение за всички позиции, за които участва. 2.Декларация - списък на сервизни бази по местоположение /собствени или наети/ . 3. Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001- 2008– или еквивалентен свързан с обхвата на поръчката. Сертификатът да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството (чл. 53, ал. 4 от ЗОП), валиден към датата на отваряне на офертата. 4. Валидно удостоверение, издадено от ДАМТН (Държавна агенция за метрологичен и технически надзор) за поддържането, ремонтиране и преустройване на асансьори . 5.Декларация, съдържаща поименен списък на техническите лица, които ще участват при изпълнение на обществената поръчка за съответната позиция/и - образец от документацията /Приложение 4/ с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата съобразно предмета на поръчката и изискванията на Техническата спецификация. 6.Декларация за направен оглед – /Приложение № 8/ от конкурсната документация, заверена от техническо лице на обекта. Всички документи във връзка с горните изисквания (ако са на чужд език) да се представят в превод на български език извършен от преводач – физическо лице или агенция от списъка на Лицензираните преводачи на МВнР.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

За всички позиции: 1.Участникът трябва да има минимум 3/три/ изпълнени услуги за последните три години, считано от датата на подаване на офертата с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката. При участие за повече от една обособена позиция, участника не следва да има отделно минимум три изпълнени услуги за всяка позиция от I до VIII, а може да има само три изпълнени услуги за всички позиции, за които участва. 2. Участникът да притежава минимум една сервизна база, необходима за изпълнението на поръчката. 3.Участникът да има внедрена система за управление на качеството с обхват предмета на поръчката . 4.Участникът трябва да е вписан в регистъра по чл. 36, ал. 1 ЗТИП, съгласно "Наредбата за безопасна експлоатация и технически надзор на асансьори"(доп. - ДВ, бр. 88 от 2014г.). 5.Участникът да разполага с възможности за извършване на за абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби като обслужващия екип е както следва за поз.I мин. 5 души, за поз.II, IV, V, VI, VII, VIII - по мин. 2 души, за поз.III мин. 3 души. Всички технически лица от обслужващия екип да притежават квалификация, съгласно чл.16 от Наредба за реда и условията за упражняване на професията монтъор за поддържането,преустройването и ремонтирането на асансьори със съответната степен; за поз.I и VI. -/ І – ва и ІI – ра степен/, за поз. III/. І – ва, ІI – ра и III-та степен/, за поз.II/ ІI – ра степен/, за поз. IV, V, VII, VIII / ІI – ра и III степен/. Всички технически лица от обслужващия екип да притежават удостоверения с придобита минимум трета квалификационна група по "Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V. 6.Участникът да посети в срока посочен в офертата обектите на територията, на която ще се извършва абонаментната поддръжка. Критерийте за подбор за всяка обособена позиция трябва да съответстват на изброените характеристики за съответната позиция.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Техническите лица от обслужващия екип да притежават квалификация, съгласно чл.16 от Наредба за реда и условията за упражняване на професията монтъор за поддържането,преустройването и ремонтирането на асансьори.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана крайна цена за абонамент; тежест: 35
Показател: Срок за отстраняване на повредата при абонамент; тежест: 20
Показател: Срок за отстраняване на повредата с подмяна на резервни части/включени в Приложение 1.2/; тежест: 15
Показател: Срок за отстраняване на повредата с подмяна на резервни части/извън Приложение 1.2/; тежест: 15
Показател: Предлагана крайна цена за труд ; тежест: 10
Показател: Предлагана крайна цена за резервни части; тежест: 5
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.02.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 9 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се предоставя безплатно от Възложителя по електронен път като се публикува в сайта на Възложителя с интернет адрес www.vma.bg раздел “Обществени поръчки” в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението за обществена поръчка . Само когато кандидат или участник изиска получаването на документацията за участие на място или да му бъде изпратена за негова сметка, документацията се заплаща срещу сумата от 9 (девет) лева с ДДС. Документация може да се заплати в касата на ВМА - стая 25, ІІ етаж, бул. "Св. Г. Софийски" № 3, гр. София, всеки работен ден от 7:30 до 15:00 часа или да се заплати, чрез превод по сметка на Възложителя BG43 BNBG 9661 3100 1506 01 BIC BNBGBGSD, като получаването се извършва след представяне на доказателство за извършено плащане. Телефон за справки – (02) 92 25983, 02) 92 25235, всеки работен ден от 7:30 до 12:00ч. и от 12:30 до 16:00 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
16.02.2015 г.  Час: 10:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.02.2015 г.  Час: 10:00
Място

зала №10, ет.І на ВМА

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителят на участник в процедурата трябва да удостовери представителната си власт с нотариално заверено пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.12.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части за нуждите на ВМА за Позиция I МБАЛ -гр.София
1) Кратко описание

I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части за аварийни ремонти за нуждите на ВМА за Позиция I МБАЛ -гр.София

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация Приложение 1.1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
336000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части за нуждите на ВМА за Позиция II МБАЛ -гр.Пловдив
1) Кратко описание

I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части за аварийни ремонти за нуждите на ВМА за Позиция II МБАЛ -гр.Пловдив

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация Приложение 1.1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
21600 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части за нуждите на ВМА за Позиция III МБАЛ -гр.Варна
1) Кратко описание

I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части за аварийни ремонти за нуждите на ВМА за Позиция III МБАЛ -гр.Варна

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация Приложение 1.1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
106800 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части за нуждите на ВМА за Позиция IV МБАЛ -гр.Сливен
1) Кратко описание

I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части за аварийни ремонти за нуждите на ВМА за Позиция IV МБАЛ -гр.Сливен

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация Приложение 1.1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
21600 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части за нуждите на ВМА за Позиция IV МБАЛ -гр.Плевен
1) Кратко описание

I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части за аварийни ремонти за нуждите на ВМА за Позиция IV МБАЛ -гр.Плевен

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация Приложение 1.1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
7200 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части за нуждите на ВМА за Позиция VI БДПЛР -гр.Хисар
1) Кратко описание

I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части за аварийни ремонти за нуждите на ВМА за Позиция VI БДПЛР -гр.Хисар

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация Приложение 1.1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
34800 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части за нуждите на ВМА за Позиция VII БДПЛР -гр.Поморие
1) Кратко описание

I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части за аварийни ремонти за нуждите на ВМА за Позиция VII БДПЛР -гр.Поморие

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация Приложение 1.1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
12000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части за нуждите на ВМА за Позиция VII БДПЛР -гр.Банкя
1) Кратко описание

I. Абонаментна сервизна поддръжка на асансьорни уредби. II. Доставка и монтаж на резервни части за аварийни ремонти за нуждите на ВМА за Позиция VIII БДПЛР -гр.Банкя

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация Приложение 1.1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
19200 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24