Версия за печат

00935-2014-0023

BG-Стрелча: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стрелча, Република България, Област Пазарджик, гр. Стрелча, пл. Дружба № 2, За: Иван Евстатиев- кмет на общ. Стрелча, Република България 4530, Стрелча, Тел.: 03532 2020, E-mail: strelcha11@mail.bg, Факс: 03532 2011

Място/места за контакт: Република България, Област Пазарджик, гр. Стрелча, пл. Дружба № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.strelcha.bg.

Адрес на профила на купувача: www.strelcha.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строителство на обект: "Обособяване на спортно-възстановителен център в град Стрелча, чрез реконструкция на крило на сградата на градска минерална баня в град Стрелча", който се осъществява с финансовата подкрепа на Програма за развитие на селските райони 2007 - 2013 г., МИГ "Панагюрище, Стрелча, Лесичово", мярка 321, съгласно сключен Договор за финансиране № 30/3/3210601 от 26.05.2014 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: град Стрелча, общ. Стрелча, обл. Пазарджик
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

А). Предмет: Предмет на поръчката е Строителство на обект: "Обособяване на спортно-възстановителен център в град Стрелча, чрез реконструкция на крило на сградата на градска минерална баня в град Стрелча", осъществяван с финасовата помощ на Програма за развитие на селските райони 2007 - 2013 г., МИГ "Панагюрище, Стрелча, Лесичово", мярка 321, съгласно сключен Договор за финансиране № 30/3/3210601 от 26.05.2014 г. Б). Основни дейности, включени в предмета на поръчката. Настоящият обект третира обособяване на спортно-възстановителен цетър чрез реконструкция на крило на сградата на Градска минерална баня, находяща се в УПИ III, квартал 63 по плана на гр.Стрелча, община Стрелча. С проекта се дава решение за ремонт на помещенията с ваните, тоалетната и склада и за преустройството на част от входното фоайе в помещение за фитнес. Помещенията, разработени в проекта, се намират в североизточната част на сградата на градската баня и са с обща площ от 96,4 м2. Разположени са в ляво от входа на сградата. ФИТНЕС ЗАЛА (помещение F) се обособяване като самостоятелен функционален обект чрез преграждане на част от пространството на входното фоайе. Достъпът до нея е откъм входното фоайе на сградата. Предвижданите строително-монтажни работи включват: Изграждане на преградни стени от газобетон с дебелина 8 см в рамка от студеноогънати метални профили. На стената на входната врата на височина Н=2.0м се изгражда остъкление от алуминиев профил с размер 420/145 см. Крайното покритие на стените е латекс.Монтиране на мивка в помещението. Монтиране на нови кутии за контакти. Монтиране на нови осветителни тела. ПОМЕЩЕНИЯ С ВАНИ (помещения VI, V2, V3, V4 , V5 и V6 ) запазват настоящата си функция. За тях се предвижда основен ремонт, включващ следните строително-монтажни дейности: Монтиране на нови акрилни вани, обзидани с газобетон 5,0см. Подмяна на половото покритие от мозайка с теракотни плочи. Подмяна на стенните облицовки - премахва се съществуващата фаянсова облицовка и се заменя с нова. В съблекалните фаянсът се полага до височина Н=2,0м, а във ванните помещения - до тавана, до височина Н=3,5м. Подмяна на старата дограма с нова ПВЦ дограма. Монтиране на 2 броя противовлажни осветители тела във всяко помещение. Монтиране на нова кутия за контакт в съблекалните. ТОАЛЕТНА (помещение Т) запазва настоящата си функция. Предвижда се основен ремонт, който включва следните строително-монтажни дейности: Подмяна на подовото покритие с нови теракотни плочки. Подмяна на стенните облицовки с нови фаянсови плочи. Фаянсът и в двете помещения се полага до тавана, до височина Н=3,5 м. Монтиране на писоар в предверието. Подмяна на моноблокът и мивката. Старата дограма на вратите се заменя с нова ПВЦ дограма. Монтиране на 2 броя противовлажни осветители тела във всяко помещение. СКЛАДЪТ (помещение S) запазва настоящата си функция. Предвижда се основен ремонт, който включва следните строително-монтажни дейности: Шпакловане и боядисване на стените. Подмяна на старата дограма с нова ПВЦ дограма. Подовото покритие от мозайка се запазва.Подмяна на осветителните тела. Таваните във всички помещения се шпакловат и боядисват. Подменя се изцяло електрическата инсталация. Във всички помещения се подменя инсталацията за студена и минерална вода.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строителство на обект: "Обособяване на спортно-възстановителен център в град Стрелча, чрез реконструкция на крило на сградата на градска минерална баня в град Стрелча", осъществяван с финасовата помощ на Програма за развитие на селските райони 2007 - 2013 г., МИГ "Панагюрище, Стрелча, Лесичово", мярка 321, съгласно сключен Договор за финансиране № 30/3/3210601 от 26.05.2014 г.

Прогнозна стойност без ДДС
44965.03 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие е в размер на 400, 00 /четиристотин/ лева . Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по сметка на Община Стрелча или може да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата Обществена поръчка. Банковата гаранция задължително трябва да съдържа съществените реквизити на представения в настоящата документация образец. Ако представената банкова гаранция съдържа съществените обстоятелства /реквизити/ на образеца, но се различава от същия, се приема че тя отговаря на изискванията на настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, в което изрично се посочва Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка: IBAN: BG95 TEXI 9545 3300 0822 00; BIC: TEXI BGSF при "Тексимбанк" АД,офис Стрелча, или в касата на общината. 2. Възложителят освобождава гаранциите за участие: - Отстранените кандидати или участници - срок 5 /пет/ работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; - Класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка. - За останалите класирани участници - в срок 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. - При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3. Възложителят задържа гаранцията за участие: - до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. - Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 4. Възложителят усвоява гаранцията за участие, ако участникът: - Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 4. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 /три/ процента от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Банковите гаранции за участие, респ. за изпълнение на договора, следва да бъдат на български език или в, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за участие, респ. гаранциите за изпълнение, под формата на парична сума следва да бъдат на български език (платежно нареждане) или в превод на български език. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да е представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, сумата се внася на името на Възложителя по сметка: IBAN: BG95 TEXI 9545 3300 0822 00; BIC: TEXI BGSF при "Тексимбанк" АД,офис Стрелча, или в касата на общината.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1.Авансово плащане, в размер на до 50 % от стойността на договора, платими след съгласуване на обществената поръчка от ДФ "Земеделие", сключване на Анекс към Договора за финансиране между ДФ "Земеделие" и Община Стрелча и получаване на аванс от ДФ "Земеделие". 2 Окончателно плащане, в размер на останалата част от стойността на договора, платимо при следните комулативни условия : 2.1. Приключване на всички видове СМР дейности по проекта; 2.2. Протокол за приемане на извършени СМР дейности, двустранно подписан от Възложител и Изпълнител и 2.3. Одобряване от Държавен фонд „Земеделие” – Разплащателна агенция на окончателния размер на финансовата помощ по проекта и преведени средства в размер на ползвания безлихвен заем от Община Стрелча (За окончателното плащане Община Стрелча, ще ползва безлихвен заем от централния бюджет до размера на окончателно допустимата за изплащане сума, определена от ДФ „Земеделие” –РА, съгласно ПОСТАНОВЛЕНИЕ №59/11.03.2011 г. на МС/ обн. ДВ бр. 22 от 18.03.2011 г. Ако ДФ «Земеделие» наложи финансова санкция /корекция/ или откаже изплащането на одобрената финансова помощ на Община Стрелча по вина на Страителя, в това число поради погрешно изпълнено СМР или погрешно доставени строителни материали, окончателното плащане не се дължи или се намаля до размера на финансовата корекция /санкция/.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изисквания за създаване на юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I. Право на участие в обществената поръчка има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. II. II. Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник, който не отговаря на изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“- „д“ /без б.”е”/, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. Изискванията се отнасят и за подизпълнителите, и за членовете на обединение. При подаване на офертата кандидатът или участникът удостоверява липсата на обстоятелствата с декларация. Декларират се и се доказва отсъствието на обстоятелствата, които изрично са посочени в настоящата тръжна документация. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1-4 и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 4 и 5, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя. III. Изискуеми документи и информация: 1.Обр.1–Заявление за участие с Пр. 1–Списък на документите, съдържащи се в офертата. 2.Обр.2- Адм. сведения. 3.Обр.3–Рег. документи на участника. 4. Обр.4–Декларация чл. 47, ал. 9 ЗОП. 5. Обр.5-–Декларация чл. 56, ал. 1, т. 11 ЗОП. 6.Обр.6–Декларация за запознаване с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка.7.Обр.7–Декларация за задължаване да се спазват условията на поръчката и да не се разпространява данни, свързани с нея. 8.Обр.8–Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка. 9.Обр.9–Декларация от подизпълнител/и. 10.Обр.10–Декларация за членове на обединението .11.Обр.11–Декларация за участието на подизпълнители, с Договори с подизпълнители. 12.Обр.12–Декларация, че участникът е посетил строителната площадка. 13.Обр.13–Гаранция за участие, с документ за внесена гаранция за участие. 14.Обр.14–Пълномощно за подаване на оферта, с пълномощно.15.Обр.15–Създаване на обединение, със споразумение за създаване на обединение. 16.Обр.16–Пълномощно от членовете на обединението, с пълномощни. 17. Образец № 17 – Доказателства за изпълнение на изискванията за изпълнени сходни услуги. 18. Образец № 18 – Удостоверение за вписване в ЦПРС или екв.. 19. Обр. № 19 – Декларация за тех. Оборудване и механизация, което участникът ще използва за изпълнение на общ. Поръчка .20. Обр. № 20 – Списък на ключовите експерти. 21. Обр. № 21 – Професионални автобиографии. 22. Обр. № 22 –Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите. 23. Обр. № 23 -Внедрени и сертифицирани за качество. 24. Обр. № 24 Декларация за приемане условията в проекта на договора. 25.Обр. №25 Предложение за изпълнение на поръчката. 26.Обр. № 26 Ценова оферта. При участие на подизпълнители, изискванията ще се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие, като независимо от дела на тяхното участие, ако вида на работата изисква вписване в регистър, то те следва да са вписани за този вид дейност. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от Закона за обществените поръчки изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се предвиждат такива.
Минимални изисквания: Не се предвиждат такива.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. Удостоверения за регистрация или декларация в свободен текст за препращане към публичен регистър. Чуждестранните участници представят еквивалентни документи, съобразно националният си закон. 3. Участникът да разполага със следните експерти: 3.1. Вписването на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит в Професионалната автобиография, която ще бъде неразделна част от офертата на кандидата.. 3.2. Вписването на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит в Професионалната автобиография, която ще бъде неразделна част от офертата на кандидата. 4. Копия от сертификати или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. Чуждестранните участници доказват техническите изисквания с еквивалентни документи, съобразно националното си законодателство.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти, да има изпълнено строителство, еднаква или сходна с предмета на поръчката. Под СМР в обхвата на поръчката следва да се разбира СМР за изграждане, реконструкция или ремонт на спортни или възстановителни центрове или други еквивалентни строителни обекти. 2. Участникът да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя при Камара на строителите в Република България за Първа група – Пета категория. 3. Участникът да разполага със следните експерти: 3.1. Ключов експерт № 1. Предвижда се експерта да осъществява функциите на Началник на строителния обект. Изисквания: Квалификация и умения: Висше образование с образователно-квалификационна степен „Строителен инженер” или еквивалентна. Професионален опит: Най-малко 5 (пет) години професионален опит по специалността, след придобиването на образованието; Най-малко 3 (три) години трябва да е заемал ръководна длъжност в строителството; Лицето следва да е било ръководител /началник или еквивалентно/ на най-малко един строителен обект, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. 3.2. Ключов експерт №2. Този експерт следва да изпълнява функциите на Технически ръководител на обекта. Изисквания: Квалификация и умения: Средно-специално образование или по-високо със специалност, съответстваща на предмета на обществената поръчка. Професионален опит: Най-малко 3 (три) години професионален опит по специалността, след придобиването на на образованието; 4. Участникът трябва да има сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството: - ISO 9001:2008 и/или еквивалентно; - EMAS и/или ISO 14001: 2004 и/или еквивалентно - за управление на околната среда; - OHSAS 18001: 2007 и/или еквивалентно за управление на здравето и безопасността при работа. Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от Закона за обществените поръчки изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Най-ниска цена; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.02.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената цена е без Данък добавена стойност. Заинтересуваните лица могат да получат документацията за участие на електронен адрес www.strelcha.bg - профил на купувача, най-късно до часа и датата, посочени в Обявлението за обществената поръчка. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя – www.strelcha.bg Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка по пощата или с куриер. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената за нейното отпечатване и размножаване е 10 /десет/ лева без ДДС. Цената на документацията се заплаща предварително в касата на Община Стрелча или по банков по следната банкова сметка: Банка: ЧПБ Тексим АД,офис Стрелча IBAN: BG81 TEXI 9545 8400 0822 01 BIC: TEXI BGSF Код за плащане: 44 70 00

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.02.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.02.2015 г.  Час: 13:30
Място

"Заседателна зала" на административна сграда на община Стрелча,гр. Стрелча, пл.Дружба № 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка с предмет Строителство на обект: "Обособяване на спортно-възстановителен център в град Стрелча, чрез реконструкция на крило на сградата на градска минерална баня в град Стрелча", се финансира от Програма за развитие на селските райони 2007 - 2013 г., МИГ "Панагюрище, Стрелча, Лесичово", по мярка 321, съгласно сключен Договор за финансиране № 30/3/3210601 от 26.05.2014 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба могат да подават лицата, посочени в чл. 120, ал. 4 от ЗОП, в зависимост от решението, което се обжалва. Жалба пред Комисията за защита на конкуренцията се подава едновременно до възложителя, чието решение се обжалва. Жалба срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Жалбата срещу решението на възложителя за избор на изпълнител спира процедурата до окончателното решаване на спора, освен когато с влязло в сила определение е допуснато предварително изпълнение.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ