ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО
I.1)
Наименование, адреси и
място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327
Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Диана Цекова, Република българия 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: dtzekova@sofia.bg, Факс: 02 9377504
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"
I.2)
Вид на възлагащия орган
Регионален или местен орган
I.4)
Възлагане на поръчка от името на други възлагащи
органи
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия
орган
Доставка на офис оборудване, необходимо за изпълнение и управление на проект „Изграждане и функциониране на Областен информационен център София-град и София-област за популяризиране на Кохезионната политика в България"
II.1.2)
Вид на
поръчката и място на изпълнение на
строителството, място на доставката или място на
предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основна площадка или място на изпълнение на
строителството, място на доставката или място на
предоставяне на услугите:
Столична община
Код NUTS: BG411
II.1.3)
Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Доставка на офис оборудване, необходимо за изпълнение и управление на проект „Изграждане и функциониране на Областен информационен център София-град и София-област за популяризиране на Кохезионната политика в България"
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30200000
Описание:
Компютърно оборудване и принадлежности
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
2099.4 BGN с ДДС 20%
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг
ІV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС
2014/S
186 -
327420 от
27.09.2013 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: СО-РД-55-782 / Обособена
позиция №: / Заглавие на
обособената позиция: Доставка на офис оборудване, необходимо за изпълнение и управление на проект „Изграждане и функциониране на Областен информационен център София-град и София-област за популяризиране на Кохезионната политика в България"
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
ІV.2)
Информация относно офертите
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
„ОФИС КОНСУМАТИВИ” ООД, ЕИК 201417931, ул.”Проф. Иван Шишманов” №4 ап.1, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 02 8701133, E-mail: tender@okoffice.bg, Факс: 02 8701133
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2099.4 BGN с ДДС 20%
V.5)
Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
VI.5)
Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението
„ОФИС КОНСУМАТИВИ” ООД, ЕИК 201417931