Версия за печат

00392-2014-0014

BG-Провадия: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Провадия, ул. Дунав №39, За: Богдана Стойчева, Република България 9200, Провадия, Тел.: 0518 47813, E-mail: b_stoycheva@provadia.bg, Факс: 0518 42164

Място/места за контакт: Община Провадия

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.provadia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.provadia.bg/proc_provadia.php?id=65&dr=0.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изработване на технически проекти за строеж: „Открит комплекс за спортна дейност с площадка за игра и зона за отдих в УПИ І – 1996, кв.95 в гр. Провадия“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: община Провадия
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Разработване на технически проект съгласно Наредба №4 от 21.05.2001 година за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти за проектиране на строеж „Открит комплекс за спортна дейност с площадка за игра и зона за отдих в УПИ І – 1996, кв.95 в гр. Провадия“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71320000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Техническият проект за строеж „Открит комплекс за спортна дейност с площадка за игра и зона за отдих в УПИ І – 1996, кв.95 в гр. Провадия“ следва да бъде разработен в следните части: Геодезия, Архитектурна, Конструктивна, Електрическа, Водоснабдяване и канализация, План за безопасност и здраве, Пожарна безопасност, Количествено - стойностни сметки, Технически паспорт. Техническият проект следва да бъде предаден в пет екземпляра на хартиен носител и в един екземпляр на електронен носител.

Прогнозна стойност без ДДС
10000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: депозит на парична сума или банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по IBAN BG56 CECB 9790 3389 1428 00, BIC код CECBBGSF – ЦКБ – клон Варна. Гаранцията за участие е размер на 100,00 /сто/ лева. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция (за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от представляващия търговското дружество на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на оферта на участника. Гаранцията за изпълнение следва да бъде с валидност до 30 календарни дни след окончателното изпълнение на договора. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на обслужващата ги банка, стига тя да съдържа цялата необходима информация. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. Отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. Класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка: а) оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случаите, когато участникът е представил банкова гаранция, Възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата си по нея, при наличие на случаи когато участник е оттеглил офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите или когато участник е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Условията и начина на плащане са регламентирани в проекта на договора за изпълнение на обществената поръчка: - Авансово плащане – Възложителят изплаща 20% от стойността на договора в срок до 10 (десет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора и след представяне на фактура от страна на Изпълнителя. - Окончателно плащане – Възложителят изплаща 80% от стойността на договора в срок до 10 (десет) календарни дни, считано от датата на окончателното приемане на работата на Изпълнителя и след представяне на двустранно подписан приемо- предавателен протокол и фактура от Изпълнителя. Окончателното приемане на работата се извършва чрез подписване на приемо-предавателен протокол между Възложителя и Изпълнителя след изготвяне на положителна оценка по чл. 142 от ЗУТ на техническите проекти. Плащанията се извършват по банковата сметка на Изпълнителя. Начин на финансиране на поръчката - със собствени бюджетни средства на Община Провадия.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че определеният изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Преди подписване на договора, когато избраното за изпълнител е обединение, независимо от националността на участниците, следва да се регистрира като неперсонифицирано дружество в Регистър БУЛСТАТ в Агенцията по вписвания в България (освен ако обединението предпочита да се регистрира като търговец в Търговския регистър).

ІІІ.1.4) Други особени условия

От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник: 1. При който са на лице обстоятелствата по чл.47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП: а) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление против фин., дан. или осиг. система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от НК, за подкуп по чл. 301-307 от НК, за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК, както и за престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от НК или против стопанството по чл. 219 – 252 от НК, освен ако не е реабилитиран; б) е обявен в несъстоятелност; в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно нац. закони и подзаконови актове; г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; д) който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чужд. лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; е) който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; ж) който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от НК, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от НК против трудовите права на работниците; з) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 2. Когато участниците са юридически лица, изискванията на чл.47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т.2а – първо предложние, т.4 и т.5 от ЗОП, се прилагат, както следва: а) При СД - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от ТЗ; б) При КД - за лицата по чл. 105 от ТЗ, без ограничено отговорните съдружници; в) При ООД - за лицата по чл. 141, ал. 2 от ТЗ, а при ЕООД - за лицата по чл. 147, ал. 1 от ТЗ; г) При АД - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от ТЗ, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от ТЗ; д) При КДА - за лицата по чл. 244, ал. 4 от ТЗ; е) При ЕТ - за физическото лице - търговец; ж) Във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника; з) В случаите по б. "а" - "ж" - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на РБ, съответно територията на държавата, в която се провежда процедурата при възложител по чл. 7, т. 2. 3. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати или участници, при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП: а) при които лицата по чл. 47, ал.4 са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; б) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 4. Който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя или е в несъответствие с обявените условия и изисквания в настоящата документация за участие. 5. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник. 6. При който не са изпълнени условията на чл.55, ал.6 и ал. 7 от ЗОП: а) В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физ. или юр. лице може да участва само в едно обединение; б) Свързани лица или свързани предприятия не може дабъдат самостоятелни кандидати или участници в една и съща процедура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа: І. Плик №1 с надпис "Документи за подбор": 1. Оферта;2. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника /представляващия; 3. Представяне на участника, включващо: 3.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Документите по т.3.1. се представят за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или физическо лице или техни обединения, документът по т.3.1. се представя в „официален превод“ по смисъла на §1, т.16а от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки; 3.2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.9 от ЗОП . Документите по т. 3.2. се представят за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод. 4. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението в което се посочва представляващият; 6. Доказателства за икономически и финансови възможности и технически възможности и/или квалификация на участника по чл. 50 и 51 от ЗОП както следва -доказва се с документите посочени в раздел ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3 от обявлението за обществена поръчка и съобразно специфичните изисквания и указания по процедурата от документацията за обществената поръчка; 7. Декларация за липсата на свързаност по чл. 55, ал. 7 от ЗОП; 8. Декларация за приемане условията в проекта на договора - по Образец № 5 от документацията за участие в процедурата; 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП от документацията за участие в процедурата; 10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител от документацията за участие в процедурата; 11. Документ за внесена гаранция за участие – по Образец № 10 от документацията за участие в процедурата; 12. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП. *Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.3 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по т. 6 се представят само за участниците чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. **Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документите които са на чужд език се представят и в превод. Документът по т. 3.1 и т.3.2 се представя и в „официален превод”. Забележка: „Официален превод” е превод, извършен от преводач, който е вписан в списък на лице, което има сключен договор с Министерство на външните работи за извършване на официални преводи. ІІ. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката" - Техническо предложение и Декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал.4 от Закона за обществените поръчки; ІІІ. Плик №3 с надпис "Предлагана цена”: Ценово предложение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания към икономическите и финансови възможности на участниците.
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. * Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират услуги за изработване на технически проекти за изграждане и/или реконструкция и/или ремонт на открити обекти за спортни дейности по смисъла на §5, т.68, б.“а“ от Допълнителните разпоредби на ЗУТ, а именн: терени (площадки) и оборудване, използвани за масови физически упражнения и спорт на открито: футболни, волейболни, баскетболни, хандбални, бейзболни, ръгби, миниголф и други игрища за колективни спортове, лекоатлетически писти, кортове за тенис и бадминтон, площадки и алеи за колоездене и конна езда, картинг-писти, гимнастически площадки, открити плувни басейни, открити пързалки за зимни кънки, площадки за скейтборд и ролери и други подобни, включващи и необходимите спомагателни постройки и съоръжения, свързани с тяхното функциониране - санитарни възли, съблекални, монтажни трибуни, преместваеми сезонни покрития и други. Доказателството за извършената услуга се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Удостоверението се представя като заверено от участника копие. 2. Списък на проектантите, които са на разположение на участника за изпълнение на договора
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил най–малко една услуга еднаква или сходна с предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Участникът трябва да разполага с минимум един проектант с пълна проектантска правоспособност по част „Геодезия“, минимум един проектант с пълна проектантска правоспособност по част „Архитектура“, минимум един проектант с пълна проектантска правоспособност по част „Конструкции“, минимум един проектант с пълна проектантска правоспособност по част „Електрическа“ и минимум един проектант с пълна проектантска правоспособност по част „ВиК“, които да са вписани в Камара на инженерите в инвестиционното проектиране или еквивалент. * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, горепосоченото изискване се прилага за обединението като цяло. **Участникът може да докаже съответствието си с изискването за техническите възможности с възможностите на едно или повече трети лица.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закон за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ОП - 39 - 2014

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.01.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.01.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.01.2015 г.  Час: 09:30
Място

зала 204 в страдата на Общинска администрация Провадия, находяща се в гр. Провадия, ул. Дунав №39

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете за получаване на оферти са намалени с 12 дни поради наличие на обстоятелства по чл. 64, ал.3 от ЗОП. Процедурата се провежда по чл. 14, ал 3, т. 2 - по опростени правила.Предоставен е пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на посоченият в обявлението интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, а именно в раздел Профил на купувача на интернет страницата на Община Провадия, посочен в т.1.1) от обявлението.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10 дневен и започва да тече след изтичане на 14 дни от датата на публикуване на решението и обявлението за процедурата. (чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП). Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен в чл. 120, ал. 7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ