Версия за печат

00440-2014-0005

BG-Хасково: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и Канализация" ЕООД, ул. Сакар 2, За: Станислава Желева, РБългария 6300, Хасково, Тел.: 038 501601, E-mail: praven@vik.haskovo.com, Факс: 038 655484

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.vikhaskovo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на водопроводно оборудване за нуждите на „Водоснабдяване и Канализация” ЕООД – гр. Хасково“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Хасково
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнителят извършва доставка, за период от 24 /двадесет и четири/ месеца, на водопроводно оборудване за нуждите на „Водоснабдяване и Канализация” ЕООД, гр. Хасково, след предварителна заявка от Възложителя. Количествата за всяка доставка се определят от нуждите на Възложителя и се посочват на Изпълнителя в официална заявка. Възложителят не се задължава с минимални количества за периода на Договора и по отделните заявки.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39715300

Описание:

Водопроводно оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

водопроводното оборудване е необходимо на Възложителя, за отстраняване на повреди /счупвания, пукнатини, пробиви и износени уплътнения/ по тръбопроводи за студена питейна вода с налягане до 16 атмосфери. Количеството на повредите и авариите не могат да се прогнозират, поради което не може да се определи и количеството на нужните доставки за периода на Договора.

Прогнозна стойност без ДДС
300000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя в оригинал от участника в процедурата и е 2000 /две хиляди/ лева. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка е в размер на 1 % /един процент/ от общата цена по договора за обществената поръчка без ДДС. депозит на парична сума в - Централната каса на Възложителя, гр. Хасково, ул. „Сакар” № 2, ет. 4, стая № 44, или - по следната банкова сметка на „Банка Пиреос България” АД, IBAN: BG85 PIRB 7324 1600 8514 10; BIC: PIRBBGSF или безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствено финансиране. Заплащането на извършените доставки ще се извършва по банков път, в български лева, по банкова сметка посочена от Изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТРАД и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен, за кореспонденция, при провеждане на процедурата. 2. Декларация по чл. 47, ал. 9 /Приложение 5/. 3. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП – ако е посочено в Обявлението. 4. При участници обединения следва да се представи копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 5. Оригинал на банкова гаранция или документ за гаранция за участие под формата на парична сума; 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2. /Приложение 9/. 7. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, сключващо и срок на изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. Техническото предложение се изготвя по образец /Приложение № 2/ на Възложителя в документацията за участие, поставя се в отделен запечатан плик и се надписва съгласно изискванията на Възложителя; • При подаване на офертата участникът може да посочи в декларация коя част от техническото предложение има конфиденциален характер и да изисква от Възложителя да не я разкрива. 8. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка и предвидените подизпълнители /Приложение № 6/; 9. Декларация от подизпълнителите за съгласие, включително за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 8 от ЗОП. В случай, че не се използват подизпълнители, участникът изрично да декларира, че няма да се използват такива - /Приложение № 7/. 10. Ценово предложение. Изготвя се по образец /Приложение № 4/ на Възложителя в документацията за участие; 11. Декларация, за приемане на условията в проекта на договор /Приложение № 8/; 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 13. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви „а“ и „б“ от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 14. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, буква „в“ и т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6. 15. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т.т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. 16. Пълномощно с нотариална заверка на подписите, когато офертата или документите са подготвени или представени от пълномощник. 17. Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 /три/ приключени финансови години /2011, 2012, 2013/. 18. Списък на договори за доставки на водопроводно оборудване, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от удостоверение за добро изпълнение; 19. Сертификат ISO 9001:2008 на производителя или еквивалент. Сертификатите трябва да бъдат с обхват на приложение производство и/или търговия със стоки, които са предмет на настоящата процедура; 20. Сертификат за съответствие на строителен продукт съгласно Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на строителните продукти /НСИОССП/; 21. Документ, удостоверяващ качеството на материала и и годността му за използването му за питейна вода от МЗ
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

• Заверено копие от баланса /отчет за финансово състояние/ и отчета за приходите и разходите /отчет за всеобхватния доход/ на участника за последните 3 /три/ приключени финансови години /2011, 2012, 2013/.

ІІІ.2.3) Технически възможности

• Списък на договори за доставки на водопроводно оборудване, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; • Сертификат ISO 9001:2008 на производителя или еквивалент. Сертификатите трябва да бъдат с обхват на приложение производство и/или търговия със стоки, които са предмет на настоящата процедура; • Сертификат за съответствие на строителен продукт съгласно Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на строителните продукти /НСИОССП/; • Документ удостоверяващ качеството на материала и годността му за използването му за питейна вода от МЗ; Минимални изисквания: • Да е изпълнил най-малко 3 договора от сходен характер, количество и обект на поръчката. • Да представи най-малко 3 удостоверения за добро изпълнение на договори. • Да представи сертификат за одобрение на системата за управление на качеството; • Да представи сертификат за съответствие на строителен продукт съгласно Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на строителните продукти /НСИОССП/; • Да представи документ удостоверяващ качеството на материала и годността му за използването му за питейна вода от МЗ;

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предлагана цена; тежест: 70
Показател: срок на доставка; тежест: 15
Показател: гаранционен срок; тежест: 15
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.01.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.01.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.01.2015 г.  Час: 13:30
Място

"Водоснабдяване и Канализация" ЕООД, гр. Хасково, ул. Сакар 2, стая 33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно условията на чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ