00038-2014-0043
Технически редакции | ||
12.12.2014 16:40 ч. : | 12/12/2014 16:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.12.2014 16:40 ч. : | 12/12/2014 16:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Габрово: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Габрово, пл. Възраждане №3, За: Милка Кехайова, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818430, E-mail: mzlateva@gabrovo.bg, Факс: 066 809371
Място/места за контакт: Община ГабровоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.gabrovo.bg/106-.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Извършване на строително-ремонтни работи на обекти „Реконструкция на улица „Дунав“ гр. Габрово, ЦГЧ – Изток“ и „Спортна площадка, 213 ЦГЧ, ж.к. „Дунав“
Възлагане на обществена поръчка
Обществената поръчка, изпълнима при условията, описани в настоящите Указания и документацията за участие в процедурата е с предмет: „Извършване на строително-ремонтни работи на обекти „Реконструкция на улица „Дунав“ гр. Габрово, ЦГЧ – Изток“ и „Спортна площадка, 213 ЦГЧ, ж.к. „Дунав“. Поръчката се възлага в изпълнение на проект BG161PO001-1.4.09-0024 „Интегриран проект за изграждане на привлекателна, достъпна и зелена градска среда на гр. Габрово”, в изпълнение на схема за предоставяне на безвъзмездна помощ BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”, която се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство”, включително изпълнение или проектиране и изпълнение с каквито и да е средства на една или няколко строителни и монтажни работи по приложение № 1, свързани с изграждането, реконструирането, преустройството, поддържането, възстановяването или рехабилитацията на сгради или строителни съоръжения по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3, буква „б” от ЗОП.
45000000, 45233000, 45316000, 45112700, 45233161, 45236000
Описание:
НЕ
НЕ
Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на строителството, предмет на настоящата поръчка е 1 110 831,77 лв. (един милион сто и десет хиляди осемстотин тридесет и един лева и седемдесет и седем стотинки) без вкл. ДДС или 1 332 998,12 лв. (един милион триста тридесет и две хиляди деветстотин деветдесет и осем лева и дванадесет стотинки) с вкл. ДДС. • Обект № 1 „Реконструкция на улица „Дунав“ гр. Габрово, ЦГЧ – Изток“ В началото на 2012 г. завършиха строително-монтажните работи за благоустрояване на територията по левия бряг на река Янтра, от мост „Игото” до мост „Освобождение”, изграждайки комуникационна връзка по улица „Аврам Гачев” между гъсто населен район с концентрирано присъствие на обекти за обществено обслужване, спорт и култура. Край десния бряг на река Янтра преминава друга крайречна улица – ул. „Дунав“, която по своята същност е връзка между идеалния административен център на града, обхващащ ключови институции, заведения и територии за обществено ползване, и обекти за спорт и култура. Към момента ул. „Дунав“ е в изключително лошо състояние и се нуждае от комплексни благоустройствени мероприятия. Стратегическото разположение на улицата дава възможност за изграждане на велосипедни и пешеходни алеи, както и осигуряване на места за паркиране в близост, но извън ограничения габарит на първостепенната улична мрежа. Чрез благоустрояване на улица „Дунав” ще се създаде завършена рекреативна зона в централната градска част на Габрово. Описание на СМР: - рехабилитация на настилки на ул. „Дунав” и напречните връзки с улица „Орловска”, вкл. отводняване; - оформяне на групи паркоместа; - оформяне на пешеходна и велосипедна алея по десния бряг на река Янтра; - направа на кътове за отдих; - екстериорно обзавеждане – настилки, парапети, ограждения, градинска пластика, градински мебели и др.; - рехабилитация и оформяне на зелени площи с подходяща растителност за ландшафтно благоустрояване на крайбрежния район, поливна система - улично осветление • Обект № 2 „Спортна площадка, 213 ЦГЧ, ж.к. „Дунав“: Предвидената за изграждане спортна площадка ще бъде разположена в северната зона на ул. „Дунав” в ЦГЧ. Съгласно подробния устройствен план на гр. Габрово, теренът е предвиден за изграждане именно на такъв вид съоръжение. В района липсват подобни съоръжения. Описание на СМР: - изграждане на спортни съоръжения, включващи площадка за фитнес на открито и оградено баскетболно игрище с изкуствена настилка; - осветление на площадката.
НЕ
180
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие - в размер на 11 100 лв. (единадесет хиляди и сто лева) Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранциите за участие и изпълнение. Банковите разходи по откриване на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Ако Участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец № 18 на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от кмета на община Габрово или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите, посочен в обявлението за обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, и след прилагане на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП не отстранят пропуска, ще бъдат отстранени от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Задържането, усвояване и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност, който покрива срока за изпълнение на предмета на договора, удължен с три месеца. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец № 19 на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
Възложителят заплаща цената, както следва: 1. Авансово плащане - 10 % от общата цена на договора с включен ДДС. Авансът се изплаща в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на договора срещу представяне на фактура - оригинал. Сумата на аванса ще се приспада пропорционално от междинното и окончателно плащания. 2. Едно междинно плащане – платими в срок до 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на от срока за изпълнение на поръчката, при наличие на: подписан от ИЗПЪЛНИТЕЛ, ВЪЗЛОЖИТЕЛ и КОНСУЛТАНТ двустранен протокол (Акт Обр.19) и оригинална фактура на изпълнителя по действителни количества СМР и ценообразуване съгласно ценовата оферта на изпълнителя. 3. Окончателно плащане – Окончателното плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни при наличие на: подписан от ИЗПЪЛНИТЕЛ, ВЪЗЛОЖИТЕЛ и КОНСУЛТАНТ двустранен протокол Акт Обр.19, подписан от всички страни Акт Обр. 15 и оригинална фактура на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя - www.gabrovo.bg. Профил на купувача. Посочената цена от 10 лв с вкл ДДС се заплаща само в случаите посочени по-долу - Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в Деловодството на Община Габрово на адрес: гр. Габрово, пл. “Възраждане” №3, всеки работен ден между 8:15 ч. и 17:00 ч. или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е посочена в обявлението и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Общината или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в Обявлението за обществената поръчка. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.
Български
120
Заседателната зала - ет.3, Община Габрово
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Габрово, пл.Възраждане №3, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Поръчката се възлага в изпълнение на проект BG161PO001-1.4.09-0024 „Интегриран проект за изграждане на привлекателна, достъпна и зелена градска среда на гр. Габрово”, в изпълнение на схема за предоставяне на безвъзмездна помощ BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”, която се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.
Продължение от Раздел ІІІ, ІІІ.2.1. 7. Договор за създаване на обединение за участие в настоящата общ. поръчк настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен в оригинал или заверено копие. В случай че обединението не е създадено специално за участие в настоящата общ. поръчка, следва да бъде представен и анекс към първоначално сключения договор. Анексът следва да бъде представен в оригинал или в заверено копие. 8. Декл. от членовете на обединението/консорциума -Обр.№ 4 - ако е приложима. 9. Декл., че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – Обр.№ 5 10. Декл., че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – Обр.№ 6. 11. Декл. за приемане на условията в проекта на договор - Обр. № 7 12. Декл.по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, вкл. минимална цена на труда и условията на труд – Обр. № 8. Справка може да бъде направена в НАП, НОИ, Агенция по заетостта. 13. Доказателства за техн. възможности и квалификация на участника. 14. Декл. за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Обр. № 12. Декл. се попълва от представляващите участника. В случай че участникът е ЮЛ, декл. се подписва задълж. от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай че участникът е обединение, декл. се представя от представляващите на членовете вкл. в обединението.В случай че участник ще използва ресурсите на подизпълнител, декл. се попълва и от подизпълнителите. 15. Декл. за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва -Обр. 13, ако е приложимо.*** В случай че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декл. Обр. № 13 не се попълва и не се прилага. 16. Декл. за извършено посещение и оглед на обекта – Обр. № 14. 17. Декл. за отсъствие на обст-вата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Обр. № 20. В случай, че участникът е ЮЛ, декл. се подава задълж. от вс. лица, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обед., декл. се представя за всяко ФЛ или ЮЛ, вкл. в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП, при спазване на изречение първо от поясненията. Когато деклараторът е чужд. гражданин, декл., която е на чужд език се представя и в превод. Когато участникът предвиж. участие на подизпълнители, документът се представя за всеки 1 от тях, съобразно чл. 47, ал. 8 от ЗОП, при спазване на изречение първо от поясненията. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” - Техн. предложение за изпълнение на поръчката -Обр. № 15 и Декл. по чл. 33, ал. 4 от ЗОП /свободен текст/ - ако е приложима. Плик № 3 „Предлагана цена” - попълнен образец на „Ценова оферта“ -Обр.№ 16 и остойностена количествена сметка -Обр. № 17 Обектите, предмет на настоящата общ. поръчка са допълнителни обекти в рамките на проект „Интегриран проект за изграждане на привл., достъпна и зелена гр. среда на гр. Габрово”. Договор с изпълнител за осъществяване на СМР на тези обекти ще бъде сключен единствено при условие, че бъде осигурен финансов ресурс по Оперативна програма „Регионално развитие“. Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще съкрати срока от 52 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за който са налице обстоятелства по чл.47,ал.2 т. 1-т.5 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5 и 6 от ЗОП.
12.12.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ