Версия за печат

00833-2014-0017

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Висш съдебен съвет, ул."Eкзарх Йосиф" №12, За: Юлия Ковачева и Румен Георгиев, България 1000, София, Тел.: 02 9304303, E-mail: pro-e-justice@vss.justice.bg, Факс: 02 9819176

Място/места за контакт: ул."Eкзарх Йосиф" №12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vss.justice.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.vss.justice.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Правосъдие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Анализ на процесуалните действия на участниците в производството на гражданския процес (без нотариални производства и охранителни производства по вписване на юридически лица) и на процесуалните действия в съдебната фаза на административния процес. Анализ на извършваните удостоверителни изявления от органите на съдебната власт. Изготвяне на детайлни препоръки за обхвата на основните правила за работа в условия на електронно правосъдие. Изготвяне на детайлни препоръки за обхвата на правилата за воденето, съхраняването и достъпа до регистъра на актовете на органите на съдебната власт", възлагана в изпълнение на проект: „Електронно правосъдие - проучване и изграждане на единна комуникационна и информационна инфраструктура и единен електронен портал на съдебната власт”, в изпълнение на договор за безвъзмездна финансова помощ № 13-33-2 от 27.12.2013г. осъществяван с финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7
Място на изпълнение: Висш съдебен съвет, гр. София, ул."Eкзарх Йосиф" №12
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата процедура се открива с цел възлагане на обществена поръчка с предмет: „Анализ на процесуалните действия на участниците в производството на гражданския процес (без нотариални производства и охранителни производства по вписване на юридически лица) и на процесуалните действия в съдебната фаза на административния процес. Анализ на извършваните удостоверителни изявления от органите на съдебната власт. Изготвяне на детайлни препоръки за обхвата на основните правила за работа в условия на електронно правосъдие. Изготвяне на детайлни препоръки за обхвата на правилата за воденето, съхраняването и достъпа до регистъра на актовете на органите на съдебната власт", възлагана в изпълнение на проект: „Електронно правосъдие - проучване и изграждане на единна комуникационна и информационна инфраструктура и единен електронен портал на съдебната власт”“, възлагана в изпълнение на дейност 2 по проект: „Електронно правосъдие - проучване и изграждане на единна комуникационна и информационна инфраструктура и единен електронен портал на съдебната власт”, по силата на сключен договор № 13-33-2 от 27.12.2013г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72223000

Описание:

Услуги по анализ на изискванията на информационните технологии

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

• Изготвен доклад от анализа на процесуалните действия на участниците в производството на гражданския процес (без нотариални производства и охранителни производства по вписване на юридически лица) и на процесуалните действия в съдебната фаза на административния процес – 1 бр. • Изготвен доклад от анализа на извършваните удостоверителни изявления от органите на съдебната власт – 1 бр. • Изготвен пакет от детайлизирани препоръки за обхвата на основните правила за работа в условия на електронно правосъдие – 1 бр. • Изготвен пакет от детайлизирани препоръки за обхвата на правилата за воденето, съхраняването и достъпа до регистъра на актовете на органите на съдебната власт – 1 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
152379.5 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в процедурата в размер на 1523.00 лева (словом: хиляда петстотин двадесет и три) лева. Гаранцията за участие може да бъде в една от следните форми: парична сума, внесена по следната сметка на Висш съдебен съвет: БНБ, Централно управление, IBAN: BG60 BNBG 9661 3300 1738 01, BIC: BNBG BGSD, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура с уникален номер от регистъра на АОП по смисъла на чл. 17 от ППЗОП:…………(посочва се номера); банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Висш съдебен съвет, със срок на валидност, срокът на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай, че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Гаранция за изпълнение - При възлагането на конкретната услуга гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % от стойността на поръчката, без ДДС. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение, измежду следните възможности: парична сума, внесена по следната сметка на Висш съдебен съвет: БНБ, Централно управление, IBAN: BG60 BNBG 9661 3300 1738 01, BIC: BNBGBGSD, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за изпълнение на обществена поръчка с предмет……; банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Висш съдебен съвет, със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай, че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български; Възложителят има право да задържи гаранцията за участие или да усвои същата при условията на чл. 61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие, както следва: 1. На отстранените участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. На участниците, класирани на първо и второ място – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; 3. При прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по този раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

а) Първо междинно плащане в размер на стойността на дейността по анализ на процесуалните действия на участниците в производството на граждански процес (без нотариални производства и охранителни производства по вписване на юридически лица) и на процесуалните действия в съдебната фаза на административния процес, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, платимо до десет работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за изпълнение на дейността по т. 2.1. „Анализ на процесуалните действия“ от Техническото задание и след представяне на фактура-оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; б) Второ междинно плащане в размер стойността на дейността по анализ на извършваните удостоверителни изявления от органите на съдебната власт, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, платимо до десет работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за изпълнение на дейността по т. 2.2. „Анализ на извършваните удостоверителни изявления от органите на съдебната власт“ от Техническото задание и след представяне на фактура-оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; в)Трето междинно плащане в размер стойността на дейността по изготвяне на детайлни препоръки за обхвата на основните правила за работа в условия на електронно правосъдие, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, платимо до десет работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за изпълнение на дейността по т. 2.3. „Изготвяне на детайлни препоръки за обхвата на основните правила за работа в условия на електронно правосъдие“ от Техническото задание и след представяне на фактура-оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; г) Окончателно плащане в размер стойността на дейността по изготвяне на детайлни препоръки за обхвата на правилата за воденето, съхраняването и достъпа до регистъра на актовете на органите на съдебната власт, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, платимо до десет работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за изпълнение на дейността по т. 2.4. „Изготвяне на детайлни препоръки за обхвата на правилата за воденето, съхраняването и достъпа до регистъра на актовете на органите на съдебната власт“ от Техническото задание и след представяне на фактура-оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Всички плащания се извършват по банков път. Всяко плащане се предшества от издаването на данъчна фактура - оригинал, в която задължително е посочен следният текст „Разходите са извършени в изпълнение на Дейност ……. от проект: „Електронно правосъдие - проучване и изграждане на единна комуникационна и информационна инфраструктура и единен електронен портал на съдебната власт” по силата на сключен договор за безвъзмездна финансова помощ № 13-33-2 от 27.12.2013г., осъществяван с финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се изисква създаването на юридическо лице за участие в процедурата, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който: • е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс;д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; • обявен в несъстоятелност; • в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; • има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. • се намира в открито производство по несъстоятелност, или е сключило извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай, че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; • е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; • при който лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; • който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. • за който са налице обстоятелствата по чл. 106, пар. 1, чл. 107 и чл. 109, пар. 1, б. „а“ и „б“ от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета; • за който са на лице обстоятелствата съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси“ по смисъла на чл. 57 от Регламент 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. • който попада в обхвата на чл. 3, т. 8 и ал.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. • участва в тази поръчка като член на обединение или е дал съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Не може да участва в настоящата поръчка, лице, което е свързано лице и/или свързано предприятия с друг участник в процедурата или попада в забраната на чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП; • който не отговаря на обявените в документацията за участие условия и изисквания или представи оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя в документацията за участие; • Лице, което е представило оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП или което не е представило някой от необходимите документи или информация по чл. 56 ЗОП, както и лице, което представи цена за изпълнение по-висока от максимално допустимата стойност за поръчката и/или на отделните дейности по изпълнението й се отстранява от участие; • не може да участва чуждестранно физическо или юр. лице, за което са на лице обстаятелствата съобразно чл. 48, ал. 1 ЗОП. • Който не идентифицира физическите лица, които са действителни собственици на юридическо лице по смисъла на чл. 6, ал. 2 от ЗМИП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.За доказване на минималните икономически и финансови възможности, участникът трябва да предостави удостоверение от банка, което съдържа информация за размера на разполагаемия финансов ресурс или счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за последната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; Не е необходимо представянето на счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите доказателствата за икономически възможности се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В случай, че участник не представи някои от документите, които доказват минималните икономически и финансови изисквания, същите ще бъдат поискани по реда на чл. 68, ал. 8 от ЗОП. При непредставяне в допълнително дадения срок по чл. 68, ал. 9 от ЗОП, участникът ще бъде отстранен.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да разполага с финансов ресурс не по-малък от 19 000 лева (деветнадесет хиляди лева); Мотиви за наличие на финансов ресурс: Съгласно чл.4 , ал. 3 от проекта на договор, съответнио раздел III.1.2. буква „а“ от настоящото обявление, първото междинно плащане в размер стойността на дейността по анализ на процесуалните действия на участниците в производството на граждански процес (без нотариални производства и охранителни производства по вписване на юридически лица) и на процесуалните действия в съдебната фаза на административния процес, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, е платимо до десет работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за изпълнение на дейността по т. 2.1. „Анализ на процесуалните действия“ от Техническото задание и след представяне на фактура-оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Максималната стойност на дейността за „Анализ на процесуалните действия на участниците в производството на граждански процес (без нотариални производства и охранителни производства по вписване на юридически лица) и на процесуалните действия в съдебната фаза на административния процес“ е в размер на 38010, 67 лева без ДДС. С оглед на тази стойност, за изпълнението на поръчката (за осигуряването на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и други) до момента на първо плащане от възложителя, изпълнителят е необходимо да направи инвестиция в приблизителен размер от 19 005,37 лева - съпоставена с ограничението по чл. 50, ал. 1 от ЗОП, което предопределя възможността, да бъде изискан наличен финансов ресурс в размер на 19 005,37 лева. В този смисъл периодът до първото плащане на бъдещия изпълнител следва да бъде обезпечен с изискване за наличен финансов ресурс в посочения размер от 19 000 лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на минималните изисквания за технически възможности и квалификация, участникът трябва да предостави следните документи: 1. За доказване, че участникът е изпълнил услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата,участникът трябва да представи списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, към който следва да е приложено удостоверение/еквивалентен документ, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Списък на предложения екип по образец, в който е представена информация относно образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на експертите. 3.Копие от валиден сертификат/екв. документ по ISO 9001:2008/еквивалентен;Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите доказателствата за технически възможности се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. В случай, че участник не представи някои от документите, които доказват техническите възможности и квалификация, същите ще бъдат поискани по реда на чл. 68, ал. 8 от ЗОП. При непредставяне в допълнително дадения срок по чл. 68, ал. 9 от ЗОП, участникът ще бъде отстранен.
Минимални изисквания: 1. За последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил минимум следните три вида услуги, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка Под „сходни услуги” се разбират услуги, свързани с: • изготвяне на правни анализи на нормативни и/или стратегически документи, свързани с установяване на предпоставките за извършване на определени действия в електронна форма/по електронен път; и • разработване на вътрешни правила, свързани с осъществяване на определени дейности/предоставяне на услуги по електронен път; и • анализ и/или изграждане на информационни системи и анализ и/или обновяване/подобряване на ИТ инфраструктура.; 2. Участникът следва да разполага със следния екип от ключови експерти: Ръководител на екип - 1 бр., който да има: • висше образование по специалност от едно от следните професионални направления: право; икономика; администрация и управление; математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; електротехника, електроника и автоматика или еквивалентни; • да притежава професионален опит минимум 5 години; • да е участвал като ръководител екип или експерт в не по-малко от 3 проекта или отделни дейности по проект, с предмет: анализи и/или разработване на нормативни и/или стратегически документи, свързани с установяване на предпоставките за извършване на определени действия в електронна форма/по електронен път и/или анализ и/или изграждане на информационни системи и анализ и/или обновяване/подобряване на ИТ инфраструктура. • да владее на поне една методология за управление на проекти като PRINCE 2, РМР, MSF, PMA или еквивалентна; Юридически експерт 1 - 1 бр., който да има: • висше юридическо образование по професионално направление „право“ със степен „магистър" или еквивалентна; • експертът следва да разполага с юридическа правоспособност; • минимум три години процесуален опит; • минимум три проекта или отделни дейности по проекти, свързани с анализ и/или разработка на нормативна уредба; Юридически експерт 2 –1 бр., който да има: • висше юридическо образование по професионално направление „право“ със степен „магистър" или еквивалентна; • експертът следва да разполага с юридическа правоспособност; • да притежава минимум 3 години юридически опит; • опит в правна дейност, свързана с нормативни анализи в областта на предоставяне на електронни услуги и/или опит, свързан с разработване на вътрешни правила, свързани с осъществяване на определени дейности/предоставяне на услуги по електронен път; ИТ Експерти – 2 броя, които да имат: • висше образование по специалност от някое от следните професионални направления: математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; електротехника, електроника и автоматика или еквивалентни; • минимум 3 години опит в разработване и внедряване на информационни системи, в това число опит, свързан с анализ на информационни системи и подобряване/оптимизиране на ИТ инфраструктура. 3. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен, обхващащ дейности, свързани с правни консултации, анализи, разработване на информационни системи и/или изграждане на мрежова инфраструктура; Посочените дейности могат да бъдат предмет на един или повече сертификата.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П1.Предложение за провеждане на анализ на процесуалните действия – максимален брой точки 40т.; П2. Предложение за провеждане на анализ на извършваните удостоверителни изявления от органите на съдебната власт - максимален брой точки 40т. П3. Предложение за изготвяне на детайлни препоръки за обхвата на основните правила за работа в условия на електронно правосъдие - максимален брой точки 40т. П4. Предложение за изготвяне на детайлни препоръки за обхвата на правилата за воденето, съхраняването и достъпа до регистъра на актовете на органите на съдебната власт - максимален брой точки 40т. П5. Управление на изпълнението – максимален брой 10 точки; П6. Контрол на риска – максимален брой 10 точки;; тежест: 60
Показател: Показател 2 - Финансова оценка ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.01.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.01.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.01.2015 г.  Час: 17:00
Място

гр. София, ул. „Екзарх Йосиф” № 12

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката е с предмет „Анализ на процесуалните действия на участниците в производството на гражданския процес (без нотариални производства и охранителни производства по вписване на юридически лица) и на процесуалните действия в съдебната фаза на административния процес. Анализ на извършваните удостоверителни изявления от органите на съдебната власт. Изготвяне на детайлни препоръки за обхвата на основните правила за работа в условия на електронно правосъдие. Изготвяне на детайлни препоръки за обхвата на правилата за воденето, съхраняването и достъпа до регистъра на актовете на органите на съдебната власт“, възлагана в изпълнение на Дейност 2 от проект: „Електронно правосъдие - проучване и изграждане на единна комуникационна и информационна инфраструктура и единен електронен портал на съдебната власт”, по силата на сключен договор за безвъзмездна финансова помощ № 13-33-2 от 27.12.2013г. с финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, Възложителят изпраща обявлението по електронен път и предоставя пълен достъп до документацията за участие на http://www.vss.justice.bg. Всички действия на Възложителя към участниците са в писмен вид. Решенията на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, или по факс, или по електронен път. Максималната стойност на поръчката, посочена в раздел II 2.1. се разпределя, както следва: а). Максимална стойност за „Анализ на процесуалните действия на участниците в производството на граждански процес (без нотариални производства и охранителни производства по вписване на юридически лица) и на процесуалните действия в съдебната фаза на административния процес“ – в размер на 38010,67 лева без ДДС, съответно 45612, 80 лева с включен ДДС. б). Максимална стойност за „Анализ на извършваните удостоверителни изявления от органите на съдебната власт“ – в размер на 38010,67 лева без ДДС, съответно 45612, 80 лева с включен ДДС. в). Максимална стойност за „Изготвяне на детайлни препоръки за обхвата на основните правила за работа в условия на електронно правосъдие“ – 38179.08 лева без ДДС, съответно 45814, 90 лева с включен ДДС. г). Максимална стойност за „Изготвяне на детайлни препоръки за обхвата на правилата за воденето, съхраняването и достъпа до регистъра на актовете на органите на съдебната власт“ – 38179,08 лева без ДДС, съответно 45814, 90 лева с включен ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ