Версия за печат

00420-2014-0009

BG-Гълъбово: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Гълъбово, бул. "Република" № 48, За: Стефан Радев, РБългария 6280, Гълъбово, Тел.: 0418 68901, Факс: 0418 64194

Място/места за контакт: Ст. експерт "Охрана и сигурност"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Денонощна физическа охрана на общински обекти в община Гълъбово"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: общински обекти в община Гълъбово
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка включва охрана на общински обекти, находящи се в гр. Гълъбово и населените места в община Гълъбово, съгласно списък - приложение към документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79700000

Описание:

Детективски и охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Охрана на общински обекти, находящи се в гр. Гълъбово и населените места в община Гълъбово, съгласно списък - приложение към документацията за участие.В срока на действие на договора при възникнала необходимост от охраняване на други общински обекти, след възлагателно писмо ще подлежат на охрана и съответно списък с обектите се актуализира.Посочената прогнозна стойност е за период от 36 месеца от датата на сключване на договора.

Прогнозна стойност без ДДС
900000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 988, 20 лева. гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция.Вида и формата на гаранцията се избира от участника.Ако гаранцията за уастие се представя като парична сума, то тя трябва да бъде внесена по следната банкова сметка на Възложителя: IBAN BG 97 SOMB 91303338008201; BIC SOMBBGSF при Общинска банка, гр. Гълъбово. Задържането, усвояването и освообждаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. гаранцията за изпълнение е в размер на 9 882 лева, представляваща 1% от очакваната стойност ан поръчката за периода на действие на договора. Представя се при сключването на договора под формата на парична сума по посочената по - горе банкова сметка или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя.Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществена поръчка.Срок на валидност на гаранциите - при банкова гаранция за участие - не по - малко от 90 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите; при банкова гаранция за изпълнение - не по - малко от 60 дни след крайния срок на договора.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Когато участникът или избраният изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път в 30 - дневен срок от издаване на фактура и подписване на приемо - предавателен протокол за извършените дейности за изтеклия месец.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай че участника участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват споразумение. документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират че: - Всеки член на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Е определен водещ член на обединението/консорциума, който е упълномощен да задължава,да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума.Ако в споразумението водещия член не е определен като упълномощено лице, което да представлява обединението, то участника представя подписан от лицата в обединението документ в който се посочва представляващия /оритивал или нотариално заверено копие/. - Срокът на обединението е най - малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена - Е направено разпределение на дейностите, които ще извършва всеки от съдружниците. не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. когато не е приложен документ /споразумение или договор/ за създаване на обединение/консорциум или в приложения такъв липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаване на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

На основание чл.64, ал. 3 от ЗОП срокът от 40 дни за получаване на офертите се намалява със 7 седем дни, тъй като обявлението се изпраща по електронен път и с още 5 дни тъй като от датата на публикуване на обявлението е предоставен пълен достъп до документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Не може да участва във възложената обществена поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 /с изключение на обстоятелството по т. 1, б "е"/ и ал. 5 от ЗОП, както и следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконовите актове, вкл. когато неговата дейносте под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2.който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка; 3. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. От участие в процедурата се отстранява и участник в следните случаи: 1.Когато участникът не е представил в офертата си някой от документите, изискуеми по чл. 56 от ЗОП или документите, предвидени в настоящата документация, след като са му или изискани от оценителната комисия.; 2. Когато участника е представил оферта, която е непълна и не отговаря на предварително обявените условия, или не е използвал изготвените образци; 3. Когато участникът е представил оферта в нарушение на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. Офертата се представя в общ запечатан непрозрачен плик, надписан с наименовение на обществената поръчка и подател, съдържащ следните пликове: 1. ПЛИК № 1 с надпис: "Документи за подбор", включващ: 1. Списък на документите и информацията, съдържаща се в офертата, подписан от участника - в свободна форма и оферта по образец; 2. Декларация за запознаване с условията на поръчката и приемане на условията на договора - изготвена в съответствие с образеца в документацията, подписана от участника; 3. Административни сведения в които се посочва ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и8или друга идентифицираща информация в съответствие на законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен за кореспонденция - изготвен в съответствие с образеца в документацията; 4 .декларации по чл. 47, а. 9 от ЗОП з липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, 2а и ал. 5, подписана от лицата, които представляват кандидата или участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който е длъжен да педоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. - по обарзец; 5. При участници - обединения - копие на договора за обединение, а когато в доовора не е посочено лице, което представлява участниците в обединението - и документ подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. Продължава в раздел VI. 3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват
Минимални изисквания: Не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на изпълнените услуги, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.Доказателството за извършената услуга се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.; 2. Списък и данни за броя на охранителите, които ще осъществяват изпълнението на поръчката; 3.Декларация за запознаване с обекта на охрана в свободен текст.
Минимални изисквания: Участника следва да е изпълнил еднакви или сходни услуги /две или повече/ през последните три години, считано от датата посочена като краен срок за получаване на оферти; /сходни с предмета на поръчката са услугите за охрана на имущество по смисъла на чл. 7 от Закона за частната охранителна дейност. В случай че участника участва като обединение изискванията са отнасят за обединението като цяло.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Най - ниска предложена цена за един брой охранител без ДДС - К1 с максимален брой точки ; тежест: 40
Показател: Срок за рнеагиране при кризисна ситуация - К 2; тежест: 40
Показател: седалище и адрес на управление на територията на град Гълъбово; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.01.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересованите лица могат да се запознаят и изтеглят пълния пакет на документацията за участие от официалния сайт на Община Гълъбово - профил на купувача: galabovo.org/porychki/ 546 . При желание заинтересованите лица могат да закупят документацията за участие в процедурата на хартиен носител всеки работен ден от 9:00 часа до 12:30 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа в административната сграда на община Гълъбово срещу представяне на документ за платени 10 лв с ДДС по банковата сметка на общината или на касата на Община гълъбоов, най - късно да датата и часа, посочени в обявлението за обществената поръчка. При поискване от заинтересованото лице възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.01.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.01.2015 г.  Час: 10:00
Място

Залата на Община Гълъбово - партерен етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III. 2.1/ 6.заверено копие на валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност - охрана на имуществото на физически и юридически лица на територията на област Стара Загора или на терторията на цялата страна и охрана на мероприятия, издаден от директора на ГД "Национална полиция" или от упълномощено от него лице.; 7. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП по образец; 8. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размер съгласно раздел "Гапанции" /оригинал/; 9. декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за участие или не на подизпълнител - по образец; 10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - по образец, както и документите посочени в раздел III. 2.3.; Плик № 2 - предложение за изпълнение на поръчката - в този плик се посочват сроковете за реагиране при кризисна ситуация; представя се декларация за седалището и адреса на управление на участника; Плик № 3 - ценово предложение - по образец. Четири броя декларации по образец, приложени в документацията за участие: По Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата; декларация за действителен собственик по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари; декларация в съответствие с регламент 966/2012 ; декларация за липсата на обстоятелства по чл. 106, ал. 1, чл. 107, ал. 1, чл. 109, ал. 2, буква "а" от Регламент № 966/ 2012 г на Европейския парламент

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Гълъбово, бул. "Република" № 48, РБългария 6280, Гълъбово, Тел.: 0418 68901, Факс: 0418 64184

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ