Версия за печат

00797-2014-0079

BG-Бургас: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул. "Александровска" №26, За: Боряна Балабанова; инж. Марияна Иванова, Р България 8000, Бургас, Тел.: 056 907242; 056 907285, Факс: 056 841996

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/index.php/bg/notice/details/62/20246.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗГРАЖДАНЕ НА ОТВОДНИТЕЛНИ КОЛЕКТОРИ ЗА ОТВЕЖДАНЕТО НА ДЪЖДОВНИТЕ ВОДИ ОТ СИСТЕМНО ЗАЛИВАЕМИТЕ УЛ. „РОЗА“ , УЛ. „ДИМИТЪР НИКОЛОВ“ И УЛ. „РУЖА“ В КВ. ЛОЗОВО НА ГР.БУРГАС“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: кв. Лозово, гр. Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„ИЗГРАЖДАНЕ НА ОТВОДНИТЕЛНИ КОЛЕКТОРИ ЗА ОТВЕЖДАНЕТО НА ДЪЖДОВНИТЕ ВОДИ ОТ СИСТЕМНО ЗАЛИВАЕМИТЕ УЛ. „РОЗА“ , УЛ. „ДИМИТЪР НИКОЛОВ“ И УЛ. „РУЖА“ В КВ. ЛОЗОВО НА ГР.БУРГАС“.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232400

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационни колектори

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
513391.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя - Община Бургас: IBAN - BG 89 SOMB 91303323996501,BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. • Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 5000 лв. (пет хиляди лева). Възложителят освобождава гаранцията за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него, на: • отстранените участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител; • класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка; • останалите класирани участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), представляващия участника следва да завери съответния документ с подпис и печат. При положение, че участникът е физическо лице, посочената заверка се извършва само с полагане на подпис. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - 35 дни след изтичане валидността на офертата. В случай на прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка, Възложителят освобождава гаранциите за участие на всички участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществената поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. При подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в една от следните форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя - Община Бургас е: IBAN - BG 89 SOMB 91303323996501,BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас • Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която е в размер на 3 % от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева. Тя следва да бъде със срок на валидност най - малко 60 (шестдесет) календарни дни след срока за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложител на обществената поръчка е Община Бургас. Обект № 2367, ф-я 02 от Разчет за финансиране на КР на Община Бургас. Обектът представлява трета категория строеж, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 б). от ЗУТ и чл. 6, ал. 2 , т. 9 от Наредба № 1/2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка е в размер на 513 391.67 (петстотин и тринадесет хиляди триста деветдесет и един лева и шестдесет и седем стотинки) лева без включен ДДС или 616 070 (шестстотин и шестнадесет хиляди и седемдесет) лева с включен ДДС. При изготвянето на ценовите предложения, участниците следва да оферират крайна цена, като същата не следва да надвишава максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя. Плащанията по настоящия договор ще се извършват в български лева, по посочената от Изпълнителя банкова сметка. Плащанията по настоящия договор ще се извършват по следния начин: - Авансово плащане в размер на 20 (двадесет) процента от стойността на договора, в срок от 30 календарни дни след представена фактура от Изпълнителя. - Окончателно плащане в размер на 80 (осемдесет) процента от стойността на договора, в срок от 30 календарни дни след въвеждане на обекта в експлоатация и представена фактура от Изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата (бланка за административни и други данни) (Пр.№ 2) и прил.към нея се изготвят по представените в документацията образци. Офертата задължително съдържа следните документи:Списък на документите, и информ. съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника, в оригинал (Прил. № 2.1.);Администр. сведения за участника (Пр. № 1) ;Представяне на участника, което включва: Информация/Документ, удостоверяваща правосубектност, а именно:посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците - ЮЛ или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие или оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните ЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато участникът в процедура е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията, съгласно чл. 56, ал. 4 на ЗОП.Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП, а именно: Участниците следва да са вписани в ЦПРС на основание чл.6 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – втора група, минимум ІІІ-та категория. Това обстоятелство се доказва с декл. или удостоверение за наличието на такава регистрация. За чуждестранните участници трябва да има наличието на съответно право, за което се представя документ, доказващ еквивалентното право и/или декл., че чуждестранният участник притежава съответното право.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично волеизявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Когато някой от документите се подписва от пълномощник, в пълномощното следва изрично да се посочи документа, за който се прави упълномощаването. Декл.в офертата не могат да бъдат подписвани от пълномощник. Тези правила се отнасят и за подизпълнителите.Декл.по чл. 47, ал. 9 ЗОП относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2 (предл. първо), т. 2а (предл. първо), т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва по приложения образец към настоящата документация (Пр. №6). Декл. се подписва от лицата съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл. 47, ал. 2, т. 1 – 5 ЗОП с една декл., подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. За подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП. Когато декл. е чуждестранен гражданин и декл.се представя на език, различен от българския, тя се представя и в превод на бълг. език. Продължава в Раздел VІ.3 "Допълнителна информация".
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участниците трябва да имат опит, който се изразява в изпълнение на строителство, еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. Забележка: Под „сходно“ с предмета на поръчката се има предвид: изграждане на водоснабдителни и/или канализационни мрежи и съоръжения, представляващи трета категория строежи съгласно Наредба №1/2003г. за номенклатурата на видовете строежи.
Минимални изисквания: • Списък на строителство, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка. (Приложение № 11). Доказателствата за извършеното строителство се предоставят под формата на: • Посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или • Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт или • Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложен срок; тежест: 30
Показател: Предложена цена; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

93-ОП-138

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.01.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.01.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.01.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр. Бургас, ул. "Александровска" №26, ет.1, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Бургас. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Не може да участва в процедурата за възл. на обществената поръчка чужд. ФЛ. или ЮЛ, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обст. по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4 ЗОП или някое от посочените в обявл. за настоящата процедура обстоятелства по чл. 47, ал. 2 ЗОП. При предст. на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по предходното изречение с декл. по чл. 47, ал. 9 ЗОП. Когато законодателството на държавата, в която участникът е установен, не предвижда включването на някое от обстоятелствата, посочени по-горе в публ. безплатен регистър или предоставянето им служебно и безплатно на възложителя, при подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи:1. документи за удост. липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4 ЗОП и на посочените в обявл. обстоятелства по чл. 47, ал. 2 ЗОП, издадени от компетентен орган, или 2. извлечение от съдебен регистър, или 3. еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен.Когато в държавата, в която участникът е установен, не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декл., ако такава декл. има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декл. няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен.Следва да се има предвид, че само лишаване от упражн. на професиите и дейностите, свързани с извършване на проектиране и строителни работи – ново строителство, реконструкция и рехабилитация на пътна и/или улична мрежа, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 (предл. първо) от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура.Декл. за приемане на условията в проекта на договора, изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от участника (Прил. № 5) в оригинал.Декл. по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Прил.№7). Декл. се попълва и подписва по приложения образец към настоящата документация. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декл. се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП .Декл. по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) – когато е приложимо ( Прил.№ 8). В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декл. се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП.Декл. за участие на подизпълнители, ако се предвиждат такива (оригинал). Когато участникът предвижда участието на подизп. при изпълнение на поръчката, той следва да заяви видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизп. и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (Прил. № 9). Декл. за съгласие за участие като подизп.,в оригинал (Прил. №10) с приложение декларация според чл. 47, ал. 8 ЗОП. Декл., че са спазени изискванията за закрила на заетосттавключително мин. цена на труда и усл. на труд (Прил. № 12). Декл. за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП по образец (Прил. № 13). Декл. за направен предварителен оглед на обекта и за запознаване със специфичните условия за изпълнение на поръчката - свободен текст.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 и сл. от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ