Версия за печат

03435-2014-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010221

Стационарна КИС, бул. “Генерал Е. И. Тотлебен” № 34, За: Алексей Митков Митев, България 1606, София, Тел.: 088 5828397, E-mail: sector5@abv.bg, Факс: 02 9226999

Място/места за контакт: бул. “Генерал Е. И. Тотлебен” № 34

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.scis.armf.bg.

Адрес на профила на купувача: http://scis.armf.bg/protseduri.html.

Електронен достъп до информация: http://scis.armf.bg/protseduri.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отбрана

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на електрическа енергия за небитови потребители, присъединени на ниво средно напрежение и поемане на отговорностите за небалансите за нуждите на Стационарната комуникационна и информационна система.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Поръчката е за избор на доставчик на нетна активна електрическа енергия и поемане на отговорностите за небалансите за средно напрежение за 11 (единадесет) броя обекти, разположени на територията на гр. София, София–област и област Сливен.
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката е за избор на доставчик на нетна активна електрическа енергия и поемане на отговорностите за небалансите за средно напрежение за 11 (единадесет) броя обекти, разположени на територията на гр. София, София–област и област Сливен. Вид на поръчката: доставка, осъществявана чрез покупка. Възложителят заплаща веднъж месечно действително изразходваната нетна активна електрическа енергия, отчетена по измервателните уреди по цена предложена от Участника, която трябва да включва цената на доставената нетна електрическа енергия, данък добавена стойност (ДДС), акциз и такса „Задължение към обществото”. Възложителят няма да заплаща отделно такса за участие в балансираща група.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Очакваният разход на нетна активна електрическа енергия за срока на договора (12 месеца) е 6 140 000 кВтч. Той е прогнозиран на база потреблението за последните дванадесет месеца.

Стойност, без да се включва ДДС
850000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие. Гаранцията за участие в размер на 1500 (хиляда и петстотин) лв., която се представя в една от следните форми: - депозит на парична сума, внесена чрез банков превод в полза на Стационарна комуникационна и информационна система, по сметка BG51UNCR70003321087189, Банков код – UNCRBGSF; - безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, на същата стойност. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. 2. Гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка: в размер на 1 (един) % от стойността на договора, която се представя в една от следните форми: - депозит на парична сума, внесена чрез банков превод в полза на Стационарна комуникационна и информационна система, по сметка BG51UNCR70003321087189, Банков код – UNCRBGSF; - безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, на същата стойност. Валидността на гаранцията за изпълнение е не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора. 3. Освобождаване и задържане на гаранцията. 3.1. Гаранциите за участие се освобождават в сроковете посочени в чл.62, ал.1 от ЗОП. 3.2. При прекратяване на процедурата за възлагане на поръчката гаранциите на всички участници се освобождават в срока съгласно чл.62, ал.3 от ЗОП. 3.3. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка: - оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на офертите; - обжалва решението за определяне на изпълнител на възложителя – до решаване на спора; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в срока по чл. 41, ал. 4 от ЗОП. В горните случаи, когато участникът е представил банкова гаранция, Възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихви за периода, в който средствата са престояли законно при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Собствено финансиране. Плащанията на дължимите суми ще се извършват по банков път, в български лева по банкова сметка посочена от Изпълнителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Изискуеми документи и информация: 1.1.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 1.2.При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият (ако е приложимо); 1.3.Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция, покриваща срока на валидност на офертата от 120 календарни дни. Гаранцията за участие следва да е от името на участника; участник, който е обединение/консорциум следва да представи гаранция за участие от името на обединението/консорциума; 1.4.Декларации за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП– попълва се Образец № 4 и Образец № 5; 1.5.Предложение за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 7; 1.6.Декларация за участие на подизпълнители – попълва се Образец № 6 и Образец № 6.1. Посочват се подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие; 1.7.Оферта – попълва се Образец № 1, с приложен списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 1.8.Ценово предложение - попълва се Образец № 8; 1.9.Административни сведения - попълва се Образец № 2; 1.10.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка – Образец № 3; 1.11.Лицензия за търговия с електрическа енергия съгласно чл. 39 от Закона за енергетиката (ЗЕ) – заверено копие; 1.12.Декларация за способността на участника да поеме отговорностите за небалансите на Възложителя; 1.13 Декларация за приемане клаузите по договора – Образец № 9; 1.14.Списък – декларация (свободен текст) за броя на членовете в балансиращата група, с консумация равна или близка до консумацията на електрическа енергия на Възложителя; 1.15.Декларация (свободен текст), че участникът ще осигури мониторинг на измервателните точки и ще предостави възможност на Възложителя да осъществява непрекъснат мониторинг на параметрите, както на доставяната нетна активна енергия, така и на консумацията си. 1.16. Декларация (свободен текст) за потвърждаване възможностите за доставки на цялото количество електроенергия в необходимите срокове; 1.17.Общи принципи (методика) за разпределение на небалансите в рамките на балансиращата група; 1.18. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – попълва се Образец № 15; 1.19.Декларация по чл. 327б, ал. 1 и 2 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България – попълва се Образец № 16.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки, свързани с предмета на поръчката през последните три (2011 г.; 2012 г.; 2013 г.) години, включително стойностите, датите и Възложителите, придружени от препоръки (референции) за добро изпълнение – попълва се Образец №13. Към посочените договори участникът следва да представи и минимум 2 (две) препоръки за добро изпълнение. В препоръките трябва да са посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които Възложителят може да получи допълнителна информация; 2. Информация за общия оборот и за оборота на стоките/ услугите, предмет на поръчката за последните три (2010 г.2011 г.; 2012 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът учpеден или е започнал дейността си - попълва се Образец №14;

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Изпълнителят, извършващ доставка на нетна активна електрическа енергия и поемащ отговорностите за небалансите, да е лицензиран търговец на електрическа енергия съгласно чл. 39 от Закона за енергетиката. Изпълнителят да извършва измерване на доставяните количества нетна активна електрическа енергия в реално време и да осигури на Възложителя възможност за непрекъснат мониторинг на параметрите, както на доставяната енергия, така и на консумацията си.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.01.2015 г.  Час: 12:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
12.01.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.01.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, бул. “Генерал Е. И. Тотлебен” № 34 – „Приемна”.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците, които искат да присъстват на отварянето, трябва да изпратят на е-mail: sector5@abv.bg за подполковник Алексей Митев в срок от 3 (три) работни дни преди деня, в който изтича срока за подаване на офертите, данните на лицето, което ще присъства - трите имена; длъжност, която заема; ЕГН; номер, дата и място на издаване на документ за самоличност.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

Обшествената поръчка ще се възлага ежегодно (в края на календарната година) за срок от 12 месеца.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно условията, определени в чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.12.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ