Версия за печат

00385-2014-0020

BG-Пазарджик: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000351736

Община Пазарджик, бул. "България" №2, За: инж.Емилия Делирадева, Република България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 402300, E-mail: secretary@pazardjik.bg, Факс: 034 440711

Място/места за контакт: Община Пазарджик

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.pazardjik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.pazardjik.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=1665%3A-1570-1730&catid=66%3Aporachki&Itemid=183&lang=en.

Електронен достъп до информация: http://www.pazardjik.bg.

Електронно подаване на оферти и заявления: http://www.pazardjik.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Поддържане и ремонт на улични осветителни уредби на територията на Община Пазарджик ”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място на изпълнение на поръчката са открити пространства – публична общинска собственост (улици, площади, паркове, градини, зелени площи) в 32 населени места в Община Пазарджик – гр.Пазарджик и 31 села - с.Алеко Константиново, с.Априлци, с.Братаница, с.Величково, с.Гелеменово, с.Главиница, с.Дебращица, с.Добровница, с.Драгор,с.Звъничево,с.Ивайло,с.Крали Марко, с.Ляхово, с.Мало Конаре, с.Мирянци, с.Мокрище, с.Овчеполци, с.Говедаре, с.Сбор, с.Огняново, с.Паталеница, с.Пищигово, с.Росен, с.Сарая, с.Синитево, с.Тополи дол, с.Хаджиево, с.Цар Асен, с.Црънча, с.Черногорово и с.Юнаците,
Код NUTS: BG423
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обхватът на обществената поръчка включва изпълнението на всички мероприятия по текущата поддръжка, експлоатация и ремонт на уредбите за уличното осветление (УОУ) в гр.Пазарджик и 31 села от Община Пазарджик. Основните елементи на УОУ са : осветителните тела; стоманено-тръбни елементи на уличните осветителни уредби – стълбове и конзоли; ел.табла за мерене и управление на уличното осветление; захранващи кабели (положени въздушно и подземно); заземителни съоръжения.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50232100

Описание:

Услуги по поддържане на общественото осветление

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя, са посочени в Техническата спецификация – част от настоящата документация.

Стойност, без да се включва ДДС
710700 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 6 000 лв.Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 365 календарни дни, включително, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: IBAN сметка BG45UBBS80023300225210, ВIC код на “ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА” АД - UBBSBGSF. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност 365 календарни дни от крайната дата за представяне на офертите, и че е за настоящата обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер 3 % от стойността на абонаментната такса за срока на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN сметка BG45UBBS80023300225210, ВIC код на “ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА” АД - UBBSBGSF или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.При представяне на гаранция за изпълнение в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 90 календарни дни.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1.До 5-то число на всеки месец, Изпълнителя представя на Възложителя Дневник за сигнали и аварии , с отразени в него всички дейности по изпълнение на услугата за предходния месец. След проверка от страна на Възложителя се съставя констативен протокол за оценка изпълнението/неизпълнението на договора. Протоколът се подписва от представители на Възложителя и Изпълнителя и е основание за изготвяне на фактура. Възложителят извършва плащания на месечната Абонаментната такса в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на представяне на фактурата от страна на Изпълнителя, придружена от подписания констативен протокол, удостоверяващ извършени дейности по Договора за периода,. 2. До 5-то число на всеки месец, Изпълнителя представя на Възложителя месечна Справка за вида и количествата на вложените елементи и материали и на извършени изкопни и възстановителни работи при отстраняване на повреда на подземни ел. проводи, за проверка и подписването й от страна на Възложителя. 3. Възложителят извършва плащания по т.2. в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на представяне на фактура, придружена от съответната месечна справка . Плащането се извършва в български лева, по банков път по сметка на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма изискване за създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/сдружение/консорциум, договорът между лицата, участващи в последното, следва да отговаря на следните изисквания: - да е нотариално заверен; - да е посочен Възложителя и предмета на процедурата, за която се обединяват; - да е определен представляващ /представител на обединението/сдружението/консорциума, който ще подписва документите от името на обединението/; - да е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите; - да е отразено, че всички съдружници носят заедно и поотделно отговорност за изпълнението на договора; - да е отразено, че всички съдружници са длъжни да останат в обединението за целия период за изпълнение на договора; - да е отразено, че не може да бъдат приемани други съдружници в обединението по време на изпълнението на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Плик “1” – “Документи за подбор”:а)Списък на документите и инфо.,съдържащи се в офертата,подписан от участника.б)Декл. за спазване на етичните клаузи-Обр.1;в) Декл. за запознаване с условията на общ.поръчка-Обр.2;г)Декл.за представ.на участника-Обр.3;д)Декл. по чл.47,ал.9 във връзка с чл.47,ал.1,т.1,т.2,т.3 и т.4,ал.2,т.1,т.2а-предл.1,т.4 и т.5,ал.5,т.1,т.2 от ЗОП-Обр.4;е)Декл. по чл.47,ал.1,т.1,т.2,т.3 и ал.5,т.1,т.2 от ЗОП-Обр.5, приложима само за посочените подизпълнители; ж)Договорът за обединение/сдружение/ консорциум за участие в общ.поръчка (когато участникът е обединение,което не е юр.л)-оригинал;з)Оригинал на банкова гаранция за участие или документ за внесена гаранция под формата на парична сума,копие заверено от участника с печат (когато е юр.л) и подпис,с гриф вярно с оригинала;и)Удостоверение от банка за доказване на финансов ресурс-оригинал и/или ГФО или някоя от съставните му части-копие заверено от участника.й)Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на общ.поръчка, изпълнени през последните 3г,считано от датата на подаване на офертата-Обр.6;к)Удостоверения /доказателства за извършената услуга/ минимум за 3 бр.услуги, с които се покриват миним.изисквания на възложителя,от съответните получатели на услугите или от компетентен орган. Удостоверенията трябва да са приложени за посочени услуги от списъка на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3г,считано от датата на подаване на офертата-копия заверени от участника с печат (когато е юр.л) и подпис,с гриф вярно с оригинала.Ако не представя съответно удостоверение участникът следва да посочи публичен/чни регистър/три, в който/ито е публикувана инфо.за услугата.л)Списък на лицата,които отговарят за извършването на услугата, с посочване на образов.,проф.квалификация и проф.опит-Обр.7;м)Списък на техн.оборудване /собствено или наето/,с които разполага участникът за изпълнение на услугата,с: вид,модел,техн.параметри/хар-ки,състояние собственост-Обр.8;н) Декл.за липса на свързаност с друг участник в съот.с чл.55,ал.7-ЗОП и за липса на обстоятелство по чл.8,ал.8,т.2-ЗОП-Обр.9;о)Декл.за участието на подизпълнители с указване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в % от стойността на общ.поръчка-Обр.10; п)Декл.от подизпълнител,че е съгласен да участва в процедурата като такъв-Обр.11;р)Декл.за спазване на изискванията за закрила на заетостта, включ. миним.цена на труда и условията на труд,съгл.чл.56,ал.1,т.11-ЗОП-Обр.12;с)Декл. за приемане на условията в проекта на договор-Обр.13;т) Нот.заверено пълномощно на лицето,упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация)-оригинал или копие с нот.заверка;у)Сертификат BS OHSAS 18001:2007 или еквивал.документ с обхват в областта на монтаж и ремонт на мрежи и съоръжения от енергийната инфраструктура или екв.абхват-копие;ф)Сертификат ISO 9001:2008 с обхват в областта на монтаж и ремонт на мрежи и съоръжения от енергийната инфрастр.или екв.документ или др.доказателства за екв.мерки за осигур.на качеството-копие;х)Удостоверение за вписване в ЦПР на строителя за изпълнение на строежи от трета група, по чл.137, ал.1, т.5 от ЗУТ или по-висока катергория или еквивалентен документ-копие; ПЛИК “2” - “Предложение за изпълнение на поръчката”- Техническо предложение за изпълнение на поръчката - попълва се Образец № 15;Неразделна част от Образец № 15 е “Организация и методология за изпълнение на поръчката”; ПЛИК “3” - “Предлагана цена” Попълва се образеца на ценово предложение - Образец № 16.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Удостоверение от банка за доказване на изискванията за наличие на финансов ресурс– оригинал, и/или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. - копие заверено от участника с печат (когато е юридическо лице) и подпис, с гриф вярно с оригинала.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът да разполага с финансов ресурс в размер не по-малко от 60 000 (шестдесет хиляди) лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите - Образец № 6; 1.1.Удостоверения /доказателства за извършената услуга/, минимум за 3 броя услуги, с които се покриват минималните изисквания на възложителя, от съответните получатели на услугите или от компетентен орган. Тези Удостоверения следва да съдържат информация за стойността, датата на изпълнението, както и дали то е изпълнено професионално/качествено, както и данни за предмета на услугата и описание на основните дейности, която последната обхваща. Удостоверенията трябва да са приложени за посочени услуги от списъка на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата - копия заверени от участника с печат (когато е юридическо лице) и подпис, с гриф вярно с оригинала.Ако не представя съответно Удостоверение, участникът следва да посочи публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2.Списък на техническото оборудване /собствено или наето/, с които разполага участникът за изпълнение на услугата, съдържащ следната информация: вид, модел, технически параметри/характеристики, състояние, собственост - Образец № 8; 3.Списък на лицата, които отговарят за извършването на услугата, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит - Образец № 7; 4.Сертификат за въведена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен документ с обхват в областта на монтаж и ремонт на мрежи и съоръжения от енергийната инфраструктура или еквивалентен обхват– копие заверено от участника с печат (когато е юридическо лице) и подпис, с гриф вярно с оригинала. 5.Сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001: 2008, с обхват в областта на монтаж и ремонт на мрежи и съоръжения от енергийната инфраструктура или еквивалентен документ или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството - копие заверено от участника с печат (когато е юридическо лице) и подпис, с гриф вярно с оригинала. 6.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от трета група, по чл.137, ал.1, т.5 от ЗУТ или по-висока категория или еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен - копие заверено от участника с печат и подпис, с гриф вярно с оригинала.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът да е участвал в изпълнението на услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.;2.За изпълнение на настоящата услуга участникът да разполага минимум със следното собствено или наето техническо оборудване: 2.1.Специализиран автомобил –Автовишка, с работна височина 14 м.-1 брой;2.2.МПС, които да осигуряват своевременно отзоваване и време за реакция в най-кратки срокове – 3 броя.2.3.Преносими стълби с работна височина не по-малка от 6 м.- 3 броя; 3.Участникът да разполага със собствени или наети лица, които отговарят за извършването на услугата, както следва: 3.1.- Технически ръководител:Образование – висше или средно техническо;Специалност - електротехническа;Професионална квалификация в областта на електротехниката;Професионален опит –минимум 3 години;3.2.- Електромонтьори, минимум 10 броя:Образование – средно;Специалност - техническа; Професионална квалификация – ІІІ-та квалификационна група по електробезопасност;Професионален опит –минимум 2 години;3.3.- Диспечер-Образование-средно; Професионален опит –минимум 1 година;3.4.Лице, отговорящо за контрол на качеството;Образование – средно;Професионален опит –минимум 1 година; 4.Участникът да притежава сертификат за въведена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен документ с обхват в областта на монтаж и ремонт на мрежи и съоръжения от енергийната инфраструктура или еквивалентен обхват; 5.Участникът да притежава документ, удостоверяващ въведена система за управление на качеството ISO 9001: 2008 с обхват в областта на монтаж и ремонт на мрежи и съоръжения от енергийната инфраструктура или еквивалентен документ или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; 6.Участникът да притежава удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от трета група, пета категория съгласно изискванията на чл. 137, ал. 1 от ЗУТ или по-висока категория или еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Стойност на месечната абонаментна такса – П1; тежест: 20
Показател: Срок на отзоваване при сигнал за неработещо осветление – П2; тежест: 15
Показател: Срок за отстраняване на повредата – П3; тежест: 20
Показател: Организация и методология за изпълнение на поръчката –П4; тежест: 30
Показател: Стойност на елементи и материали, изкопни и възстановителни дейности – П5; тежест: 15
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.01.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 9.6 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие е с включен ДДС и може да бъде внесена по банков път на следната сметка: Банка: “ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА” АД, гр.Пазарджик IBAN сметка BG86UBBS80028432441510 BIC: UBBSBGSF Код на плащане: 447000 или заплатена в брой, на каса при получаването й в Община Пазарджик.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
12.01.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

365

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13.01.2015 г.  Час: 10:00
Място

Комисията за провеждане на процедура за обществена поръчка се назначава от възложителя след изтичане на срока за приемане на офертите. Отварянето на офертите ще се извърши в часа и датата, посочени в настоящото Обявление, в „Стъклена зала”, на II-я етаж в сградата на Община Пазарджик

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при отварянето на офертите имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата ще бъде предоставен в профила на купувача, на следния Интернет адрес: http://www.pazardjik.bg/

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.12.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ