Версия за печат

00435-2014-0099

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Софийска вода" АД, Район "Младост", ж.к. "Младост ІV", ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А, За: Сергей Поборников, България 1766, София, Тел.: 02 8122456, E-mail: spobornikov@sofiyskavoda.bg, Факс: 02 8122588; 02 8122589

Място/места за контакт: отдел Снабдяване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sofiyskavoda.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofiyskavoda.bg/about/public_commission_33.aspx.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на логери и съпътстващо към тях оборудване.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: централен офис на Възложителя с адрес гр. София, Бизнес Парк София, сграда 2а или до друг посочен от Възложителя негов обект на територията на град София.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на логери и съпътстващо към тях оборудване.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38410000

Описание:

Уреди за отчитане

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция 1 – Доставка на едноканални логери без телеметрия за измерване и запис на налягане. Обособена позиция 2 – Доставка на логер с телеметрия, минимум един канал за налягане и един за дебит. Обособена позиция 3 – Доставка на логер с телеметрия, минимум два канала за налягане и един за дебит. На Изпълнителя не са гарантирани количества или продължителност на дейностите и това следва да бъде взето под внимание при попълването на Ценовата таблица. Посоченото в Договора ориентировъчно количество е само за информация и без ангажимент от страна на Възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
300000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер на гаранцията за участие: Обособена позиция 1: 500 лв.; Обособена позиция 2: 1000 лв.; Обособена позиция 3: 1500 лв. Срок на гаранцията за участие, в случай, че участникът представи банкова гаранция – минимум 150 календарни дни считано от датата и часа на отваряне на офертите. Размер на гаранцията за изпълнение – 3 % от прогнозната стойност на договора за съответната обособена позиция. Условията й са упоменати в проекта на договор. Вид на гаранциите: Парични - внесени в Център за услуги Младост 4 на „Софийска вода” АД, намиращ се на адрес: град София 1766, район Младост, ж. к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А, в случай че сумата е до 15 000 лв.; Парични по банков път с платежно нареждане по сметка на "Софийска вода" АД: Общинска банка, клон Денкоглу, IBAN: BG07SOMB91301010307902, BIC: SOMBBGSF, като в основанието се посочват видът на гаранцията (участие/изпълнение), номерът на процедурата и обособената позиция, за която се отнася; Оригинална неотменима и безусловна банкова гаранция за участие/изпълнение със срок, посочен в договора. В случай, че участникът участва за повече от една обособена позиция, следва да представи отделна банкова гаранция за всяка една обособена позиция. В случай на представяне на банкова гаранция от съдружник в обединение, гаранцията трябва да обезпечава задълженията на обединението. Възложителят информира участника за възможността банковата гаранцията да бъде освободена чрез предоставяне на оригинала на участника. При изтичане на срока на договора или прекратяването му по взаимно съгласие, анганжиментът на Възложителя по освобождаване на предоставената банкова гаранция се изчерпва с връщането на нейния оригинал на Изпълнителя, като Възложителят не се анганжира с изготвяне на допълнителни потвърждения, изпращане на междубанкови SWIFT съобщения и заплащането на свързаните с това такси, в случай че обслужващата банка на Изпълнителя има някакви допълнителни специфични изисквания.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащане по банков път до 45 дни от датата на фактурата, придружена с приемателно-предавателен протокол.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Представяне на участника, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата (по образец от документацията); Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец от документацията); Декларация за приемане на условията в проекта на договор (по образец от документацията); При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. С документа трябва да се доказва създаването на обединението, като са посочени правата, задълженията и отговорностите на участниците в обединението и следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за задълженията си по време на изпълнение на договора. Декларация по чл. 56, ал.1, т.6 (по образец от документацията); Декларация от участника за автономност на офертата (по образец от документацията); Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; Декларация (по образец от документацията), че участникът няма да ползва подизпълнители или посочени видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника /по образец/.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности

Техническо предложение с пълно описание на техническите характеристики на стоките от Ценовата таблица, включително и стоките от Ценова листа №1, с които Участникът участва в процедурата. Техническото предложение трябва да бъде изготвено съобразно изискванията на документацията за участие, включително оферираните стоки в Ценовата таблица и Ценова листа №1 да са в пълно съответствие с изискванията на Раздел А: Техническо задание – предмет на договора. В техническото предложение на участника следва да бъдат посочени и производителя, марката и модела на съответните стоки. Техническото предложение не трябва да съдържа никакви цени. Декларация от Участника, че стоките предмет на договора са сертифицирани за разпространение и употреба на територията на Европейския съюз. Декларация от участника, че стоките и техните компоненти, с които участва в процедурата, които влизат или могат да влязат в контакт с питейна вода няма да представляват токсична опасност, няма да поддържат микробиологичен растеж, нито да предизвикват неприятен вкус, мирис или оцветяване на водата. Концентрациите на вещества, химикали и биологични агенти, разтворили се от материалите/стоките при контакта им с питейна вода, както и величините на съответните органолептични и физически параметри няма да надвишават максималните стойности, съгласно Наредба №9 за качеството на водата, предназначена за питейно-битови цели. Декларация от участника, че в случай, че бъде избран за изпълнител и при сключване на договор, срокът за доставка, гаранционният срок и срокът за следгаранционно обслужване на стоките, предмет на договора, посочени в Ценовата таблица ще бъдат в съответствие със заложеното в проекта на договор от документацията за участие. Таблица „Срокове за гаранционно и следгаранционно обслужване на стоките от Ценова листа №1” и Таблица „Срокове за гаранционно и следгаранционно обслужване на стоките от Ценова листа №2”, с посочени наименование на стоката от съответната Ценова листа (по т. 26.2 от инструкциите), срок за гаранционно обслужване и срок за следгаранционно обслужване за всяка от стоките в съответната Ценова листа.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

TT001332

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.01.2015 г.  Час: 10:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.01.2015 г.  Час: 10:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

DA
ET
Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.01.2015 г.  Час: 14:30
Място

на адреса на възложителя

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на участниците или упълномощени от тях лица, както и всички заинтересовани лица и представители на средствата за масова информация.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие и отговорите на поставените от участниците въпроси по условията за изготвяне и подаване на офертата се намират в електронен вид на следния адрес: https://procurement.sofiyskavoda.bg/login.aspx?zop=861. Обменът на информация се извършва по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.12.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на едноканални логери без телеметрия за измерване и запис на налягане.
1) Кратко описание

Доставка на едноканални логери без телеметрия за измерване и запис на налягане.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38410000

Описание:

Уреди за отчитане

3) Количество или обем

На Изпълнителя не са гарантирани количества или продължителност на дейностите и това следва да бъде взето под внимание при попълването на Ценовата таблица. Посоченото в Договора ориентировъчно количество е само за информация и без ангажимент от страна на Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
50000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на логер с телеметрия, минимум един канал за налягане и един за дебит.
1) Кратко описание

Доставка на логер с телеметрия, минимум един канал за налягане и един за дебит.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38410000

Описание:

Уреди за отчитане

3) Количество или обем

На Изпълнителя не са гарантирани количества или продължителност на дейностите и това следва да бъде взето под внимание при попълването на Ценовата таблица. Посоченото в Договора ориентировъчно количество е само за информация и без ангажимент от страна на Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
100000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на логер с телеметрия, минимум два канала за налягане и един за дебит.
1) Кратко описание

Доставка на логер с телеметрия, минимум два канала за налягане и един за дебит.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38410000

Описание:

Уреди за отчитане

3) Количество или обем

На Изпълнителя не са гарантирани количества или продължителност на дейностите и това следва да бъде взето под внимание при попълването на Ценовата таблица. Посоченото в Договора ориентировъчно количество е само за информация и без ангажимент от страна на Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
150000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24