Версия за печат

00368-2014-0015

BG-Главиница: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Главиница, ул. Витоша,44, За: Селим Садула, Р. България 7630, Главиница, Тел.: 08636 2040, E-mail: obshtina@glavinitsa.bg, Факс: 08636 2258

Място/места за контакт: община Главиница

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.glavinitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: www.glavinitsa.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ Изработване на проект за общ устройствен план на община Главиница “

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: община Главиница
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката ще се изпълни на 2 етапа: Етап I - Изработка на Предварителен проект на ОУП, включващ: • Предварителен проект (ПП) на ОУП на Община Главиница, съдържащ текстови и графични материали, съгласно чл. 18 от Наредба № 8 от 14 юни 2001 г. за обема и съдържанието на устройствените схеми и планове и „Техническо задание за изработване на Общ устройствен план на Община Главиница”, одобрено с Решение на Общински съвет – гр. Главиница • Екологична оценка (ЕО) и Оценка за съвместимостта (ОС), съгласно становище с изх. № 2146/04.07.2013г. на Регионална инспекция по околната среда и водите (РИОСВ) - Русе. Етап II - Изработка на Окончателен проект на ОУП, включващ: • Окончателен проект на ОУП на Община Главиница съдържащ текстовите и графичните материали на предварителния проект, коригирани и допълнени съобразно решенията на експертните съвети, проведените обществени обсъждания и становищата на заинтересуваните централни и териториални администрации. • Окончателна Екологична оценка и Оценка за съвместимостта, в случай че има препоръки и бележки при консултациите с обществеността, заинтересованите органи и трети лица

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71410000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За постигането на основната цел на ОУПО Главиница е необходимо да се решат следните методически задачи: • Очертаване на точните граници на защитените територии и зони за природно и културно наследство и изготвяне на специфични режими и изисквания за поддържане на екологичното равновесие и за опазване на ландшафта от неблагоприятни антропогенни въздействия; • Съставяне на демографска прогноза в рамките на времевия обхват на плана, с цел изчисляване на бъдещото натоварване на територията – необходимост от изграждане на нови мрежи на инженерната инфраструктура, нови обекти на социалната инфраструктура и т.н. • Дефиниране параметрите на устройствените зони и режими при два или три сценария (оптимистичен, песимистичен и реалистичен) за развитие на територията на община Главиница при отчитане на собствените ресурси и регионалните взаимовръзки; • Организация на вътрешната структура на елементите на функционалните системи и определяне на допустими устройствени показатели; • Развитие, оразмеряване и провеждане на елементите на инженерните мрежи; • Определяне на йерархията, структурата, трасетата на елементите на главната транспортно-комуникационна мрежа; създаване на условия за оптимизиране функционирането на обществен междуселищен транспорт; • Създаване на правила, режими и нормативи за опазване, експониране и адаптация на ценностите на природното и културно-историческото наследство; • Изготвяне на правила и нормативи за приложение на ОУПО; • Разработване на програма от мероприятия и система за управление реализацията на ОУПО. В съответствие с разпоредбите на чл. 17, ал. 3 от Наредба №8, заданието изисква ОУПО Главиница да се разработи за времеви обхват (прогнозен период 15 – 20 години) – до 2030 г. Периодът е по-дългосрочен, тъй като е обвързан с инвестиционни намерения и реализиране на определени стратегически решения и политики.

Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

150


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: а) парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участникът представя гаранция за участие в настоящата обществена поръчка в размер на 1% от прогнозната стойност. При избор на гаранция за участие – парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Община Главиница: IBAN:BG07IORT80473360005500 , Банка: ИНВЕСТБАНК – КЛОН СИЛИСТРА Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 /три/ % от стойността на поръчката без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

- авансово плащане в размер до 50 000лв. след подписване на договор за изпълнение. - междинно плащане в размер на 50% (петдесет процента) от общата сума след приспадане на авансовото плащане в 30 дневен срок от датата на приемане от Общински експертен съвет по устройство на територията (ОбЕСУТ) на първи етап на проектиране, включващ предварителен проект на ОУП на община Главиница, ескизни варианти, включително детайли на общинския център, план схема за организация и безопасност на движението за гр. Главиница, Екологична оценка и Оценка за съвместимост и представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура - второ междинно плащане в размер на 30% (тридесет процента) от общата сума след приспадане на авансовото плащане в 30 дневен срок от датата на приемане от Общински експертен съвет по устройство на територията (ОбЕСУТ) на втори етап на проектиране, включващ окончателен проект на ОУП на община Дулово, Окончателна Екологична оценка и Оценка за съвместимост и представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура - окончателно плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от общата сума след приспадане на авансовото плащане, се заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в 30 - дневен срок след влязло в сила решение на Общинския съвет – Главиница (на основание чл. 127, ал. 6 от ЗУТ) за приемане на окончателния проект на ОУПО и специфични правила и нормативи за прилагане на ОУПО и представена от Изпълнителя фактура за окончателно плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

няма изискване за съдаване на юридическо лице

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като подават оферти за изпълнение на предмета на поръчката всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в настоящите указания и документацията за участие. II. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник, който: 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; е) престъпление по чл. 108а от Наказателния кодекс - при възлагане на поръчки по чл. 3, ал. 2. 2. е обявен в несъстоятелност; 3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 5. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 6. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; 7. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 8. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 9. при които лицата по чл. 47 ал. 5 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 10. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси; II. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1от ЗОП или някое от посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се представяT документи
Минимални изисквания: няма такива изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на услугите , сходни с предмета на обществената поръчка - образец № 4, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. 2.Списък-декларация на ключовите експерти - образец №6 3.Декларация на техническо оборудване, с приложени документи, удостоверяващи, че участникът разполага с лицензиран софтуер, в т.ч. за Географски информационни системи (ГИС) за периода на изпълнение на поръчката – попълва се Образец 7; Валиден сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен
Минимални изисквания: Участниците за последните три години , считано от датата на подаване на офертата, да имат изпълнена услугa с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка. Участникът следва да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката, който включва най – малко посочените експерти на следните позиции:Експерт 1 - Ръководител екип – висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност "Архитектура", „Урбанизъм“ или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит по специалността и минимум 5 години опит в областта на устройственото планиране;Експерт 2 - висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност "Архитектура" с минимум 5 години професионален опит в областта на устройственото планиране и опазването на културното наследство, вписан в публичния регистър по чл. 165 от Закона за културното наследство;Експерт 3 - висше образование, специалност „Икономика”, „Социално-икономическа география” или еквивалентна, с минимум 5 годишен професионален опит по специалността и опит в изготвянето на социално-икономически анализи за целите на планирането и управлението на територията;Експерт 4 – висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", инженер със специалност „Транспортно строителство” или еквивалентна, с минимум 5 годишен професионален опит по специалността; Експерт 5 - висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", инженер със специалност „Водоснабдяване и канализация” или еквивалентна, с минимум 5 години професионален опит по специалността;Експерт 6 - висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", инженер със специалност „Електроинженерство” или еквивалентна, с минимум 5 години професионален опит по специалността;Експерт 7 - висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност "Геология" или еквивалентна, с минимум 5 години професионален опит по специалността;Експерт 8 – висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност "Геодезия", “География“, „Картография“, „ГИС“ или еквивалентна, с минимум 5 години професионален опит по специалността и практически опит в областта на ГИС; Екип ЕО и ОС Експерт 9 – висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност „Екология”, „Ландшафтознание“, „Опазване на околната среда“, „Физическа география“ или еквивалентна, с професионален опит по специалността не по-малко от 5 години и опит в изготвянето на анализи за състоянието, проблемите и перспективите по отношение на: опазване на води, въздух, почви и защита от шум и/или, повишаване качествата на градската среда и/или, управление на зелени системи и/или, енергийна ефективност и възобновяеми източници и/или, предотвратяване и отстраняване на екологични щети и/или, управление на отпадъците и минимум 1 бр. ЕО и/или ОВОС;Експерт 10 – експерт по оценка за съвместимост - висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър" в някоя от специалностите в професионално направление „биологически науки”, „науки за земята“ или еквивалентно с минимум 5 години професионален опит по специалността и години и опит в изготвянето на анализи за състоянието, проблемите и перспективите по отношение на: опазване на води, въздух, почви и защита от шум и/или, повишаване качествата на градската среда и/или, управление на зелени системи и/или, енергийна ефективност и възобновяеми източници и/или, предотвратяване и отстраняване на екологични щети и/или, управление на отпадъците и/или ЕО и/или ОВОС.Експерт 11 - висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър" в някоя от следните области: геология, инженерна геология, хидрогеология, почвознание или еквивалентна, с професионален опит по специалността не по-малко от 5 години; сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен ; Участникът трябва да разполага с лиц. софтуер, в т.ч. за Географски информационни системи за периода на поръчкат
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническото предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 70
Показател: Цена за изпълнение на поръчката ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.12.2014 г.  Час: 09:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересованите лица могат да се запознаят и да изтеглят документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка от интернет адреса на Община Главиница, раздел “ Профил на купувача”. Възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие. Документацията може да бъде закупена , ако участниците биха искали да получат хартиен екзепляр . Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка по пощата или с куриер. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената за нейното отпечатване и размножаване е 10 /десет/ лева без ДДС.Цената на документацията се заплаща предварително в касата на Община Главиница или по банков по следната банкова сметка: Банка: ТБ Инвестбанк АД ФЦ "Силистра" IBAN: BG36IORT80478460005600 BIC: IORTBGSF Код за плащане: 447000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.12.2014 г.  Час: 09:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.12.2014 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на общинска администрация Главиница, ет. 2, оперативна зала, гр. Главиница, ул. Витоша, 44

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

жалби могат да се подават в ч0 дневен срок от узнаването на решението на Възложителя , съгласно ял. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.11.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ