Версия за печат

00808-2014-0014

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавна агенция за метрологичен и технически надзор, бул. "Г. М. Димитров" № 52А, За: Вихра Иванова, Република България 1797, София, Тел.: 02 9396721, E-mail: damtn@damtn.government.bg, Факс: 02 9861707

Място/места за контакт: Държавна агенция за метрологичен и технически надзор

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.damtn.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.damtn.government.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=47&Itemid=8&lang=bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Организиране и провеждане на специализирани обучения за служители на ДАМТН и изпълнение на дейностите за информация и публичност“, реализирана по проект А13-22-54/19.06.2014 г. „Усъвършенстване на компетентностите на служителите на Държавна агенция за метрологичен и технически надзор“, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет“ (ОПАК)

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 24
Място на изпълнение: Територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

1. Организиране и провеждане на обучение на тема „Екипна ефективност. Създаване, мотивиране и развитие на екип” за 60 служителя; 2. Организиране и провеждане на обучение на тема „Лидерство и адаптивност” за 20 участника;3.Организиране и провеждане на обучение на тема "Новаторство и бизнес ориентирано управление" за 30 участника; 4. Организиране и провеждане на обучение на тема „Публично и медийно представяне” за 20 служителя; 5. Организиране и провеждане на 1 (една) пресконференция; 6.Изработване на 600 бр.брошури.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79951000, 79952000

Описание:

Услуги по организиране на семинари
Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

• 2 (две) двудневни обучения на тема „Екипна ефективност. Създаване, мотивиране и развитие на екип”; • 1 (едно) двудневно обучение на тема „Лидерство и адаптивност”; • 1 (едно) тридневно обучение на тема „Новаторство и бизнес ориентирано управление”; • 1 (едно) двудневно обучение на тема „Публично и медийно представяне”; • Организиране и провеждане на 1 (една) пресконференция по проекта; • Изготвяне на материалите за информация и публичност (брошури).

Прогнозна стойност без ДДС
55416.66 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

42


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие или за изпълнение се представя в една от следните форми по избор на участника: депозит на парична сума по сметка на Възложителя; неотменима , безусловна и изискуема банкова гаранция в полза на Възложителя. A) когато гаранцията за участие или изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор: Банка: БНБ ЦУ, BIC: BNBGBGSD IBAN: BG 03 BNBG 9661 3300 1498 01 Б) гаранцията за участие е сума в размер на: 500 (петстотин) лв. B) Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя в оригинал, да е издадена от българска или чуждестранна банка в полза на Държавна агенция за метрологичен и технически надзор, банковата гаранция трябва да е безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, с което Възложителят заявява, че Изпълнителят не е изпълнил някое от задълженията си. Банковите гаранции издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението.В банковата гаранция да се запише името на процедурата и валидността й да е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертите, като в десетдневен срок преди изтичане срока на валидност на банковата гаранция и има необходимост от нейното удължаване Изпълнителя е длъжен да представи оригинална банкова гаранция за новия период.В случай, че банката издател на банковата гаранция в срока на нейната валидност бъде поставена под особен надзор и/или е в процедура по отнемане на лиценз, то в едноседмичен срок Изпълнителят е длъжен да представи нова банкова гаранция, отговаряща на същите изисквания и срокове. Срокът може да се удължава по искане на възложителя. Когато участникът избере депозит на парична сума, в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Организиране и провеждане на специализирани обучения за служители на ДАМТН и изпълнение на дейностите за информация и публичност“, реализирана по проект А13-22-54/19.06.2014 г. „Усъвършенстване на компетентностите на служителите на Държавна агенция за метрологичен и технически надзор“, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет“ (ОПАК)”; Г) Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три процента) без ДДС от общата стойност на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция тя се представя в оригинал, издадена е от българска или чуждестранна банка в полза на Държавна агенция за метрологичен и технически надзор, банковата гаранция трябва да е безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, с което Възложителят заявява, че Изпълнителят не е изпълнил някое от задълженията си. Банковите гаранции издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението.В банковата гаранция да се запише името на процедурата и валидността й да е със срок 30 (тридесет) дни след изтичане срока за изпълнение на договора, като в десетдневен срок преди изтичане срока на валидност на банковата гаранция и има необходимост от нейното удължаване Изпълнителя е длъжен да представи оригинална банкова гаранция за новия период. В случай, че банката издател на банковата гаранция в срока на нейната валидност бъде поставена под особен надзор и/или е в процедура по отнемане на лиценз, то в едноседмичен срок Изпълнителят е длъжен да представи нова банкова гаранция, отговаряща на същите изисквания и срокове. Д) Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

-Авансово плащане в размер на 10 % от стойността на договора се предвижда в срок от 10 календарни дни от подписване на договора и след представяне на оригинална фактура - Междинни плащания се предвиждат в срок от 10 календарни дни след одобрение на доклада за отчитане на проведено обучение/събитие от ръководителя на проекта с констативен протокол, както и след представяне на оригинална фактура. Междинните плащания не могат да надвишават 80% от стойността на договора; - Окончателно плащане се извършва в срок до 10 календарни дни след одобрение на окончателния доклад за изпълнение на договора от ръководителя на проекта с констативен протокол, както и след представяне на оригинална фактура. Издадените фактури трябва да отговарят на ЗСч, ЗДДС и ППЗДДС и да съдържат в описателната си част текста „Разходът е по Договор за БФП с рег. № А13-22-54/19.06.2014 г. по ОПАК”.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Процедурата за възлагане на обществената поръчка се подчинява по опростените правила, предвидени в ЗОП, поради което сроковете за провеждането й са по-кратки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата (Приложение № 1) и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци. Офертата задължително съдържа следните документи: Плик № 1 – "Документи за подбор", който съдържа следните документи:1. Оферта със срок на валидност 120 дни – попълва се по образец на Приложение №1 към документацията; 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал); 3. Документи, удостоверяващи правосубектност, а именно: 3.1. За юридически лица или еднолични търговци – копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; За физически лица – копие от документа за самоличност. Следва да се представи адрес, включително електронен за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своята оферта и удостоверение за актуално състояние издадено не по-рано от 3 месеца преди датата на представянето му с офертата. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Когато участникът в процедура е обединение, което не е юридическо лице – акта за създаването му, подписан от лицата в обединението или допълнително споразумение към вече създадено обединение в който се посочва представляващият – в оригинал или в нотариално заверен препис (като в случаите, в които документът е съставен на чужд език се представя и в превод на български език). Допустимо е представляващото лице да бъде посочено и в друг документ, различен от учредителния акт, съобразно чл. 56, ал. 1, т. 2 от ЗОП. За участниците – обединения следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 3 на ЗОП. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 4 от ЗОП. 3.2. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител; 4. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва по приложения образец към настоящата документация (Приложения № 4). Декларацията се подписва от лицата съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Декларация се представя и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения, и от подизпълнителите на участника. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин и декларацията се представи на език, различен от българския, тя се представя и в превод на български език; 5. Декларация за приемане условията в проекта на договора, съгласно чл. 56, ал. 1 т. 12 от ЗОП (Приложения № 5); 6. Документ за учредена/внесена гаранция за участие; 7. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива, както и вида на работите, които ще извършва, и дела на тяхното участие; 9.Сведения за участника - оригинал (Приложение № 9); 10. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (Приложение № 10). 11.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.106, т. 1, б. „а“, „б”, „в“, „г“, „д“ и „е” от Регламент /ЕС, ЕВРАТОМ/ № 966/2012 г., на Европейския парламент и на Съвета, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза (Приложение № 12);12. Декларация за липса на конфликт на интереси - ОПАК (Приложение № 13) 13. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП (Приложение № 14) ;14. Плик № 2 – „Предложение за изпълнение на поръчката“; 15.Плик № 3 – „Предлагана цена“. Извън съответния плик № 3 с надпис “Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се предвиждат.
Минимални изисквания: Не се предвиждат.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участниците трябва да представят списък на основите услуги сходни или еднакви с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, включително стойностите, датати на сключване на изпълнение на услугите, както и получатели на услугите (Приложение № 7). Списъкът на услугите трябва да бъде придружен с доказателства за извършените услуги по смисъла на чл.51, ал.4 от ЗОП. 2.Списък на екипа от експерти, които ще участват при изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да имат опит в изпълнението на услуги с предмет, сходен или еднакъв с този на поръчката за последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата. За сходни или еднакви на предмета на поръчката дейности се приемат дейности, свързани с организиране и провеждане на обучения и/или обучителни семинари в областта на екипна ефективност и/или лидерство и адаптивност и/или новаторство и бизнес ориентирано управление и/или публично и медийно представяне. В случаите, когато участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. Когато участникът е обединение/консорциум документите се представят само за участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си с критериите за подбор. 2.Участникът трябва да е изпълнил минимум 3 (три) услуги със сходен или еднакъв с предмета на поръчката през последните 3 (три) години, считано до датата на подаването на офертата. 3.Участникът трябва да разполага с най-малко трима ключови експерти, които да притежават необходимито образование и опит за изпълнение на всички дейности включени в обхвата на обществената поръчка и да са на разположение за целия период за изпълнение на дейностите. 4.Участникът трябва да докаже, че има на свое разположение, за изпълнение на поръчката, следните експерти: а) Експерт 1 – координатор логистика, който да отговаря за подготовката и провеждането на обученията и пресконференцията. Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, минимална образователно-квалификационна степен „магистър”; Минимален професионален опит от 5 години в организирането на обучения и/или обучителни семинари и/или пресконференции; Участие в организирането на минимум 5 обучителни форми за последните 3 години; б) Експерт 2 – лектор, който да разработва и преподава обучителни програми и материали. Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование – минимална образователно-квалификационна степен „магистър” в областите управление на човешките ресурси, публичната администрация, хуманитарни науки, психология; минимален професионален опит 5 години в разработване и преподаване на обучителни програми и материали, свързани с провеждане на обучения в областта на екипна ефективност и/или лидерство и адаптивност и/или новаторство и бизнес ориентирано управление и/или публично и медийно представяне. Участие като лектор в мимимум 3 обучения от изброените теми за последните три години; в) Експерт 3 – дизайнер, който да отговаря за подготовката на обучителните материали и материалите за информация и публичност. Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, минимална образователно-квалификационна степен „магистър” в областта на дизайна, графичното оформление, информатиката. Минимум 3 години професионален опит в изработката на информационни и рекламни материали, и/или брошури.По време на изпълнение на договора Изпълнителят може да предлага и други неключови експерти, които отговарят на изискванията, като Възложителят си запазва правото да одобри съответния неключов експерт. В случаите, когато участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. Когато участникът е обединение/консорциум документът се представя само за участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си с критериите за подбор.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: качеството на техническото предложение; тежест: 50
Показател: предлагана цена; тежест: 30
Показател: срок за организиране ; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 624834 от 23.09.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.12.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.12.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.01.2015 г.  Час: 14:00
Място

Сградата на ДАМТН в гр. София, бул. Д-р Г. М. Димитров № 52А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се финансира по проект „Усъвършенстване и развитие на компетентностите на служителите на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор” по договор № А 13-22-54/19.06.2014 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд.

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие на интернет адрес www.damtn.government.bg – раздел „Профил на купувача”. Документацията за участие се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението. Разяснения на възложителя по документацията за участие ще се публикуват само на посочения интернет адрес. Информация за деня, часа и мястото на провеждане на публично заседание за отваряне и оповестяване на ценовите оферти на допуснатите участници ще се публикува само на посочения интернет адрес.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 и 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.11.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ