Версия за печат

00585-2014-0011

BG-Русе: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Русенски университет "Ангел Кънчев", ул. "Студентска", № 8, За: Стефка Стоянова Станчева - гл. експерт обществени поръчки, Република България 7017, Русе, Тел.: 082 888448, E-mail: PRocurement@uni-ruse.bg, Факс: 082 888570

Място/места за контакт: Русенски университет "Ангел Кънчев", Ректорат, ІІ етаж, кабинет 1,330

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uni-ruse.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.uni-ruse.bg/news/public-procurements..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на нетна електрическа енергия на ниво средно напрежение и избор на координатор на балансираща група при условията на либерализиран пазар за нуждите на Русенски университет „Ангел Кънчев“, гр. Русе, ул. „Студентска“ № 8“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Русенски университет „Ангел Кънчев”, гр. Русе, ул. "Студентска” №8.
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнението по предмета на поръчката обхваща: доставка на нетна електрическа енергия на ниво средно напрежение и избор на координатор на балансираща група при условията на либерализиран пазар за нуждите на Русенски университет „Ангел Кънчев“, гр. Русе, ул. „Студентска“ № 8“ , включващо: 1.Изготвяне от Изпълнителя на дневните почасови товарови графици и покриването на техните небаланси и параметрите за тяхното формиране за срока на договора. Този дневен график ще бъде общ вид на очаквания часови енергиен товар. Дневният график обхваща 24 часа, започвайки от 00:00 ч. до 24:00 ч. за съответния ден. 2. Изпращане от Изпълнителя на почасовите дневни графици за доставка на ЕСО, в съответствие с разпоредбите на ПТЕЕ. Своевременно администриране на графиците и обмен на информация с ЕСО ЕАД 3.Координиране и балансиране на количествата нетна електрическа енергия. 4. Регистриране на графици за доставка на електроенергия през Уеб портал. Генериране на различни справки – таблично представяне на договорени и измерени количества електроенергия, небаланси; 5.Следене на почасовите измерени количества електроенергия в табличен вид. 6.Поддържане и предаване от Изпълнителя на електронна база от данни за часовото и месечното електропотребление на Русенски университет „Ангел Кънчев“. 7.Оказване на съдействие в процеса на регистрация обекта на Възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозното количество електрическа енергия, което ще се доставя за срока на договора, е определено на база консумираната енергия през последните 12 месеца и възлиза общо на 2100 МWh. Прогнозното количество електрическа енергия не обвързва възложителя да го изразходва или да се лимитира с това количество. Изпълнителят следва да доставя необходимите количества електрическа енергия в необходимия срок.

Прогнозна стойност без ДДС
352000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер 1% /един процент/ от прогнозната стойност на поръчката и се определя в размер на 3520,00 лв. (три хиляди петстотин и двадесет лева); Възложителят определя условията и размера на гаранцията за изпълнение на договора в размер на 4% (четири процента) от неговата прогнозна стойност без ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането за доставката на нетна активна електроенергия за средно напрежение ще се реализира с бюджетни средства на Възложителя според условията, заложени в проекта на договор. Плащането се извършва един път в месеца, след издаване на фактура на реално използваното количество. Датата на издаване на фактурата е до 10 (десет) календарни дни след изтичане на календарния месец. Отчетен период: един календарен месец. Срок на плащане: до 10 календарни дни след получаване на надлежно оформена данъчна фактура и нейното потвърждаване. Фактуриране: 1 път в месеца. Без извършване на авансови плащания.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по Булстат на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: съгласно документацията за участие, която е публично достъпа на адреса профила на купувача: http://www.uni-ruse.bg/news/public-procurements.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Няма изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Валиден лиценз издаден от ДКЕВР за „Търговия с електрическа енергия“ съгласно Закона за енергетиката, както и за „Координатор на балансираща група” - заверено копие; 2. Документ, удостоверяващ, че участникът разполага с изградена система за мониторинг на измервателна точка, достъпна за Възложителя – on line – оригинал или заверено копие; 3. Декларация за потвърждаване възможностите за доставки на цялото количество електроенергия в необходимите срокове - свободен текст, оригинал; 4. - Списък на доставките, които са еднакви или сходни на предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата в настоящата процедура, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (образец № 8). В списъка се посочват стойностите, датите на извършване, предмета и получателите на доставките. Списъкът следва да е придружен с доказателства за поне две извършени доставки. Като доказателство за изпълнена доставка ще се приемат: - удостоверение, издадено и подписано от получателя на доставката. Удостоверението следва да съдържа информация за стойността и датата на доставката/доставките, чието извършване удостоверява. Удостоверението се представя в оригинал, или четливо заверено на всяка страница копие; или - чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за включена в списъка доставка. 5. Документ, удостоверяващ броя на членовете, присъединени към стандартна балансираща група на участника към 01.10.2014 г.
Минимални изисквания: 1. Участниците да са лицензирани за „търговия с електрическа енергия“, включващо дейността „координатор на балансираща група” в съответствие със ЗЕ и другите относими нормативни актове; 2. Участниците да докажат, че разполагат с изградена система за мониторинг на измервателна точка, достъпна за Възложителя 3. Участниците да декларират потвърждаване на възможностите за доставки на цялото количество електроенергия в необходимите срокове и с необходимото качество - свободен текст, оригинал; 4. Участниците следва да са изпълнили успешно през последните 3 години до датата на подаване на офертата в настоящата поръчка, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, най-малко две доставки с предмет, сходен с предмета на поръчката. 5. Участниците следва да докажат икономическата стабилност на тяхната балансираща група.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00585-2014-0011

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.12.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.12.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.12.2014 г.  Час: 14:15
Място

Русенски университет „Ангел Кънчев”, гр. Русе, ул. „Студентска” №8; Ректорат, зала 1,311

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие е публикувана за свободен достъп на адрес: http://www.uni-ruse.bg/news/public-procurements.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби - чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.11.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ