Версия за печат

01605-2014-0044

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, ул. "Иван Вазов" №3, За: инж. Екатерина Младенова, инж. Иванка Шишева, Р България 1080, София, Тел.: 0884 238189; 0885 397498, E-mail: emladenova@bdz.bg, Факс: 02 8907303

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки" към дирекция "Договори, общ. поръчки и проекти", отдел "Ремонт ТПС" към дирекция "ПЖПС" на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка и монтаж на климатични уредби за кабините на 29 броя електрически локомотиви от парка на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, ул. "Заводска" №1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка и монтаж на климатични уредби за кабините на 29 броя електрически локомотиви от парка на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД - общо 58 броя климатични уредби.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на 58 броя климатични уредби, предназначени за монтаж на 29 броя електрически локомотиви тип "Шкода".

Прогнозна стойност без ДДС
421660 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в размер на 3 000,00 лв. Тази гаранция е валидна 180 дни след крайния срок за получаване на заявленията за участие в процедурата. За задържането и освобождаването на гаранцията за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2.Гаранция за изпълнение на обществената поръчка - 5% от стойността на договора, със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на договора. Гаранциите се представят по избор на участника под формата на неотменяема банкова гаранция по приложените към документацията образци или парична сума (депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извърши в лева, по банков път, в срок не по-кратък от 25 дни и не по-дълъг от 30 дни за всяка доставка и монтаж на климатичните уредби и представяне на следните документи: оригинална фактура, приемо-предавателен протокол за доставка и монтаж на климатичните уредби, протокол за проведени 72-часови изпитания, инструкция за експлоатация на български език за всеки отделен уред и гаранционна карта на монтираните климатични уредби.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Заявление за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в ЗОП и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението съгласно чл.77, ал.3 и 4 от ЗОП, подписан от законния представител на кандидата или упълномощено от него лице. 2. Документ за самоличност на участника когато е физическо лице; посочване на ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод, съгласно §1, т.16а от ДР на ЗОП. В случай, че кандидатът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, и документ /оригинал или нотариално заверено копие/, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо заявлението (оригинал) – представя се, когато заявлението не е подписано от управляващия и представляващ кандидата съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише заявлението/офертата и да представлява кандидата в процедурата. 4. Декларации: 4.1. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (оригинал) - попълнена съгласно приложения образец към документацията за участие, Приложение № 5; 4.2. Декларация по чл. 56, ал.1, т.6 от ЗОП (оригинал)– попълва се съгласно приложения образец към настоящата документация /Приложение № 6; 4.3. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП (оригинал)– попълва се съгласно приложения образец към настоящата документация /Приложение № 7; 4.4. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП (оригинал), за използване/неползване на подизпълнители– попълва се съгласно приложения образец към настоящата документация /Приложение № 8; Когато кандидатът предвижда подизпълнители, се прилага чл.77 ал.4 от ЗОП, като се посочват видовете работиот предмета на поръчката и дял в % от общата стойност на поръчката, които ще бъдат изпълнени от подизпълнителя. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в заявлението на друг кандидат, не може да представя самостоятелно заявление. 4.5. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - оригинал, попълва се съгласно приложения образец към настоящата документация /Приложение № 9; 5. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал). Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата кандидати, при наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или чл.47, ал.1 и ал.5.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Доказателства за икономическо и финансово състояние - съгласно чл.50 от ЗОП, чрез представяне на посочените в чл.50, ал.1 документи, а при обективна невъзможност за представяне на документи по чл.50, ал.1, т.1 или т.2 от ЗОП - друг документ по преценка на кандидата.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета, на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението за участие, с посочване на стойностите, датите, и получателите, подписан от кандидата, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга, което може да се предостави под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката и услугата. 2. Когато кандидатът не е производител, да представи оригинален документ /може и но-тариално заверено копие/ от производителя, доказващ правото на участника да предлага и из-вършва доставка на предлаганите климатични уредби за кабините на електрически локомотиви серии 44 и 45 през 2014 и 2015 година /оторизационно писмо, пълномощно, дистрибуторски договор и др./ 3. Сертификат по ISO 9001: 2008 или еквивалент за успешно внедрена система за управ-ление на качеството, издаден на името на производителя – копие заверено от кандидата. 4. Образци на сертификати за качество и произход, издадени от производителя – копия заверени от кандидата. 5. Декларация от кандидата, за потвърждаване на съответствието на техническите данни и параметри на предлагания модел климатични уредби с Техническите изисквания за доставка и монтаж на възложителя. 6. Кандидатът следва да представи: 6.1. Техническа документация на производителя за предлагания модел климатични уредби за транспортни средства, съдържаща всички технически данни, схеми, чертежи и размери. 6.2. Техническа документация за монтаж на климатичните уредби на локомотиви серии 44 и 45, заверена от кандидата с приложени схеми, чертежи, включително и предвидена защита от удар и атмосферни влияния. 6.3. Образец на Протокол за 72 часово функционално изпитание на монтираните климатични уредби на съответния локомотив. 6.4. Образец на гаранционна карта на монтираните климатични уредби.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.11.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие е достъпна на сайта на БДЖ: www.bdz.bg, раздел "Проекти и търгове". Документацията може да се предостави на всяко лице, което я изиска, включително и да се изпрати за негова сметка. В този случай документацията се заплаща в лева, по банков път, по банковата сметка на Възложителя "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон "Света София", BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, или в касата на Възложителя, на адрес: гр. София, ул. "Иван Вазов" №3, ет.2, стая 219, всеки работен ден от 8:00 до 16:30 часа. Посочената стойност за закупуване на документацията е в лева с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.12.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.12.2014 г.  Час: 10:00
Място

Място: гр. София, ул. "Иван Вазов" №3, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при действията на комисията по чл.88, ал.2 от ЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отваряне на документите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.11.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ