Версия за печат

00688-2014-0012

BG-Русе: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 827184123

"Водоснабдяване и канализация" ООД, ул. "Добруджа" 6, За: инж.Т.Цанкова, С.Донев, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 501504, E-mail: ik@vik-ruse.com, Факс: 082 820208

Място/места за контакт: отдел ИОП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: vik-ruse.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.vik-ruse.com/pregled-na-obshtestvena-poruchka.php?id=6.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Вода

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка на тръби от PVC - O

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.Русе, ул."Димитър Басарбовски" 18
Код NUTS: BG323
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на тръби от PVC - O

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

44162000

Описание:

Тръби

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

300 000лв. без ДДС за една година

Стойност, без да се включва ДДС
300000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Кандидатът е длъжен да представи, като част от офертата си гаранция за участие в размер 1000лв. Гаранцията за участие ако е парична сума може да се трансформира в гаранция за изпълнение. Кандидатът определен за изпълнител, при подписване на договора, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка, която се освобождава в 7 дневен срок след неговото изпълнение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1,5 % от стойността на поръчката.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащане на получената стока се извършва в 30 /тридесет/ дневен срок от доставката, след подписан приемо-предавателен протокол, фактура (в която задължително се посочва и договорът по който е извършена доставката) и сертификати за партидата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – по образец на Възложителя; 2. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Документи удостоверяващи качеството, в което участникът подава оферта – производител, оторизиран представител и др. 4. Декларация от участника относно участие на подизпълнител при изпълнение на поръчката както и видовете работи от предмета на поръчката, които ще им се предложат и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2; 6. Техническо предложение с пълно описание на техническите характеристики на предлаганите стоки, начинът и сроковете за доставка и др., съобразно изискванията на документацията за участие. 7. Ценово предложение - представя се в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис “Предлагана цена”, надлежно оформена съгласно приложен образец; Оферираната единична цена да се представи в лева без ДДС, закръглена до вторият знак на десетичната запетая и се представят на хартиен и електронен носител (CD). 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договора.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Описание или фотографски снимки на тръбите, които ще се доставят /каталози и ръководства за съхранение, полагане, съединяване и изпитване на предложената стока /; 2. Сертификат за оценка на съответствие на строителния продукт – издаден по реда на Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на строителните продукти; 3.Декларация за съответствие на строителния продукт с указания за прилагане, изготвени на български език, съставени от производителя или от негов упълномощен представител ; 4. ЕО декларация за съответствие, в случай че продуктите отговарят на хармонизирани европейски стандарти на доставените материали. 5. Санитарно разрешение или хигиенна оценка за продуктите издадено от оторизиран орган. 6. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка и услуга 7. Образец на маркировка върху предлаганите тръби от съответния производители . Образеца от маркировка се представя на хартия с ясно видима маркировка и легенда за съкращенията на стандартните изписвания ;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.01.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Парична сума, внесена по следната банкова сметка на Възложителя - IBAN BG 63 IORT 7379 1030 0430 01; BIC IORTBGSF в ” ИНВЕСТБАНК” АД –Русе или в брой в касата на ” ВиК” ООД- Русе

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
05.01.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.01.2015 г.  Час: 13:30
Място

гр.Русе , ул.”Добруджа” №6

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

С надлежно оформено пълномощно, ако не е лицето представляващо кандидата по регистрация, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и сл. от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.10.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ