Версия за печат

01265-2014-0007

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община - район "Надежда", гр. София, район "Надежда", ул. "Кирил Дрангов" 55, За: Гергана Пишманова, Люба Лукова, България 1220, София, Тел.: 02 4951149; 02 4951143, E-mail: op@so-nadejda.com, Факс: 02 8376465

Място/места за контакт: София, ж.к. "Надежда", ул. "Кирил Дрангов" 55

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.so-nadejda.com.

Адрес на профила на купувача: www.so-nadejda.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изготвяне на Работен проект на обект „Отвеждащ колектор по бул. „Рожен” до Десен Какачки колектор, район „Надежда” и изготвяне на Идеен проект на обект „ВиК мрежи на м. „НПЗ-Илиянци - Запад”, район „Надежда”, разделена на 2 обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Изготвяне на Работен проект на обект „Отвеждащ колектор по бул. „Рожен” до Десен Какачки колектор, район „Надежда” Обособена позиция № 2: „Изготвяне на Идеен проект на обект „ВиК мрежи на м. „НПЗ-Илиянци-Запад”, район „Надежда”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр. София, район "Надежда"
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка включва изготвянето на: 1/ Работен проект на обект „Отвеждащ колектор по бул. „Рожен” до Десен Какачки колектор, район „Надежда” (Обособена позиция № 1) и 2/ Идеен проект на обект „ВиК мрежи на м. „НПЗ-Илиянци-Запад”, район „Надежда” (Обособена позиция № 2). Подробна информация относно изходните материали, които могат да бъдат използвани при изпълнение на предмета на Обособена позиция № 1 и Обособена позиция № 2 от настоящата обществена поръчка, както и относно изискванията на Възложителя за разработването на РП и ИП, се съдържа в РАЗДЕЛ IV „Задания за проектиране” от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71200000

Описание:

Архитектурни и свързани с тях услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата обществена поръчка с предмет „Изготвяне на Работен проект на обект „Отвеждащ колектор по бул. „Рожен” до Десен Какачки колектор, район „Надежда” и изготвяне на Идеен проект на обект „ВиК мрежи на м. „НПЗ-Илиянци - Запад”, район „Надежда”,е разделена на 2 обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Изготвяне на Работен проект на обект „Отвеждащ колектор по бул. „Рожен” до Десен Какачки колектор, район „Надежда”, с прогнозна стойност 66 666.66 лв. (шестдесет и шест хиляди шестотин шестдесет и шест лева и шестдесет и шест стотинки) без ДДС или 80 000.00 лв. (осемдесет хиляди лева) с ДДС. Обособена позиция № 2: „Изготвяне на Идеен проект на обект „ВиК мрежи на м. „НПЗ-Илиянци-Запад”, район „Надежда”, с прогнозна стойност 91 666.66 лв. (деветдесет и една хиляди шестотин шестдесет и шест лева и шестдесет и шест стотинки) без ДДС или 110 000.00 лв. (сто и десет хиляди лева) с ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
158333.32 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник в настоящата процедура е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за участие в настоящата процедура е в размер на 1% /един процент/ от прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка: 1 583.00 лв. (хиляда петстотин осемдесет и три лева) без начислено ДДС. Срокът за валидност на гаранцията за участие в процедурата е срокът за валидност на офертите (180 календарни дни). Гаранцията за участие се представя в една от формите съгласно чл.60 от ЗОП, като участникът сам избира формата на гаранцията, както следва: -парична сума - представя се квитанция за внесен паричен депозит в касата на СО – район „Надежда”, на адрес: гр. София 1220, ул. „Кирил Дрангов” № 55 или банково бордеро за внесен паричен депозит по банковата сметка на СО – район „Надежда”:IBAN: BG 67 SOMB 9130 33 24911 801, BIC: SOMBBGSF, „Общинска банка” АД, адрес: София 1000, ул. „Денкоглу” № 10. В нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за участие в процедура с предмет: „Изготвяне на Идеен проект на обект „Отвеждащ колектор по бул. „Рожен” до Десен Какачки колектор, район „Надежда” и изготвяне на Прединвестиционни проучвания на обект „ВиК мрежи на м. „НПЗ-Илиянци-Запад”, район „Надежда” -оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция със срок на валидност 180 (календарни) дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, издадена от банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. Гаранцията за участие се задържа в следните случаи: участникът оттегли заявлението си след изтичане на срока за получаване на заявление или оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; обжалва решението на възложителя - до решаване на спора; участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в срока по чл.41 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % (два процента) от цената, предложена от участника, класиран на първо място, с когото ще бъде сключен договор за изпълнение. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване – за сметка на Възложителя. В изключителни случаи, преди изтичане на срока на валидност, възложителят може да поиска от участниците в обществената поръчка да удължат срока за определен брой дни, който не може да е повече от 30 (тридесет) дни. Предложения, които не са обезпечени с Гаранция за участие или Гаранцията за участие не е на името на участника или не отговарят на изискванията на Възложителя, ЩЕ СЕ ОТХВЪРЛЯТ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията се извършват след осигурено финансиране от Столична община като първостепенен разпоредител с бюджетни кредити (чл. 52 от Закона за местното самоуправление и местната администрация).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документи за подбор - Плик № 1 1/ Подробен списък, изчерпателно изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от представляващия участника. Списъкът следва да съдържа броя на документите, които са представени и страницата/ите, на която/ито се намират. Изготвя се съобразно образец – Приложение № 1 от документацията. Подредбата на документите в плик № 1 следва да съответства на отразеното в списъка! 2/ Декларация за запознаване с условията на поръчката /документацията и изходните материали/, изготвена съобразно образец – Приложение № 3. 3/ Административни сведения на участника, изготвени съобразно образец – Приложение № 4. 4/ Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице, документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – в оригинал или нотариално заверено копие, издадено не по-рано от 6 месеца преди датата на отваряне на офертите. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законния/те представител/и на участника. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, необходимите документи се представят за всяко физическо или юридическо лице в обединението. 5/ Доказателства за техническите възможности и/или квалификация, съгласно Раздел VI “Изисквания и доказателства за икономическото и финансовото състояние и за техническите възможности и/или квалификация на участниците в процедурата”; 6/ Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП – Приложениe № 5; 7/ Декларация за наличие/липса на конфиденциална информация в офертата на участника – Приложение № 6; 8/ Декларация за липса на свързаност с друг участник – Приложение № 7; 9/ Декларация за участие или не на подизпълнител/и - Приложение № 8. В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнител/и, е необходимо да представи и списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, съдържащ наименованието на подизпълнителите, видовете дейности, които ще изпълняват и дела на тяхното участие. 10/ Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката - Приложение № 8а; 11/ Декларация по §1, т.12 от ДР на ЗОП – Приложение № 9; 12/ Документ за внесена гаранция за участие в процедурата съгласно обявлението за обществена поръчка и условията на настоящата документация; 13/ Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС (при налична такава) или еквивалентен; При обединение - копие от документа се представя (при наличие) от всеки член на обединението поотделно. 14/ Оферта за изпълнение на предмета на обществената поръчка (без посочване на определящи показатели относими към Плик № 2 и Плик № 3) – Приложение № 2; 15/ Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата (оригинал). Пълномощно се представя, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация. 16/ Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка - съгласно изискванията на настоящите указания (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – копие на договора/споразумението за създаване на обединение, в който задължително се посочва представляващият и разпределението на дейностите между членовете. 17/ Подписан и подпечатан от участника проект на договора (Приложение № 12); 18/ Други документи и информация, изискуеми съгласно условията, посочени в документацията
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Изисквания за доказване на техническите възможности и квалификация. Участниците следва да бъдат представят следните документи: 1. За доказване на опита – списък по образец, изготвен съобразно Приложение № 10.1, с не по-малко от 2 (два) договора за изпълненито на услуги с идентичен/сходен предмет (изработване на подобен вид проекти/прединвестиционни проучвания), изпълнени през последните 3 (три) години. За всеки от посочените в списъка договори трябва да бъде представена референция от Възложителя (препоръка за добро изпълнение), в която да бъдат посочени обекта и датата на проектиране, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. За доказване на квалификацията на експертите, участникът представя списък по образец, съгласно Приложение № 10.2, придружени с копия на официални документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката (заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения, сертификати, автобиография, заверено копие на трудови договори, както и копия от удостоверения от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране /КИИП/ за пълна проектантска правоспособност, придружено с документа за платен членски внос за текущата година и други).
Минимални изисквания: 1.1. Участникът трябва да има опит в изпълненито на услуги с идентичен/сходен предмет (изработване на подобен вид проекти/прединвестиционни проучвания) - през последните 3 (три) години участникът трябва да е изпълнил минимум 2 (два) договора като главен изпълнител, всеки с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка (общо за Обособена позиция № 1 и Обособена позиция № 2). 1.2. Квалификационни изисквания към ключовите експерти, ангажирани с изпълнението на поръчката (общо за Обособена позиция № 1 и Обособена позиция № 2): а)Изисквания към ръководителя на екипа (Ключов експерт 1)- Висше образование, квалификационна степен магистър в областта на гражданското строителство или водното строителство, или еквивалентно образование в областта на опазване на околната среда; минимум 2 (две) години опит в проектирането като ръководител на обекти в областта на околната среда, водоснабдяване и канализация или еквивалентни обекти; да притежава пълна проектантска правоспособност; б)Експерт пречистване на отпадъчни води (Ключов експерт 2)-Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на водоснабдяване и канализация или еквивалентно образование; да притежава пълна проектантска правоспособност; в)Експерт ВиК мрежи и съоръжения (Ключов експерт 3)- Висше образование, квалификационна степен бакалавър/магистър, в областта на водоснабдяване и канализация или еквивалентно образование; да притежава пълна проектантска правоспособност; г) Проектанти по всички части: пълна проектантска правоспособност.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Пълна проектантска правоспособност, съгласно изискванията на ЗУТ.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 20
Показател: Предложена цена; тежест: 40
Показател: Техническо предложение; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.11.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.11.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на СО - район "Надежда", заседателна зала. Адрес: гр. София 1220, ж.к. "Надежда", ул. "Кирил Дрангов" 55

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На публичната част от дейността на комисията, назначена от Възложителя за отваряне, разглеждане и класиране на офертите, съгласно ЗОП право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката, могат да бъдат получени на интернет страницата на възложителя: www.so-nadejda.com, на посочените телефони, както и на адрес: гр. София, ул. "Кирил Дрангов" 55, стая 310 и стая 205.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Изготвяне на Работен проект на обект „Отвеждащ колектор по бул. „Рожен” до Десен Какачки колектор, район „Надежда”
1) Кратко описание

Обект на Обособена позиция 1 от настоящата обществена поръчка е изготвянето на: „Работен проект на обект „Отвеждащ колектор по бул. „Рожен” до Десен Какачки колектор, район „Надежда”, с прогнозна стойност 66 666.66 лв. (шестдесет и шест хиляди шестотин шестдесет и шест лева и шестдесет и шест стотинки) без ДДС или 80 000.00 лв. (осемдесет хиляди лева) с ДДС.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71200000

Описание:

Архитектурни и свързани с тях услуги

3) Количество или обем

„Изготвяне на Работен проект на обект „Отвеждащ колектор по бул. „Рожен” до Десен Какачки колектор, район „Надежда”

Прогнозна стойност, без ДДС
66666.66 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Допълнителна информация и документи свързани с поръчката могат да бъдат получени на интернет страницата на възложителя: www.so-nadejda.com, на посочените телефони, както и на адрес: гр. София, ул. "Кирил Дрангов" 55, стая 310 и стая 205.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Изготвяне на Идеен проект на обект „ВиК мрежи на м. „НПЗ-Илиянци-Запад”, район „Надежда”
1) Кратко описание

Обект на Обособена позиция 2 от настоящата обществена поръчка е изготвянето на: „ Идеен проект на обект „ВиК мрежи на м. „НПЗ-Илиянци-Запад”, район „Надежда”, с прогнозна стойност 91 666.66 лв. (деветдесет и една хиляди шестотин шестдесет и шест лева и шестдесет и шест стотинки) без ДДС или 110 000.00 лв. (сто и десет хиляди лева) с ДДС.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71200000

Описание:

Архитектурни и свързани с тях услуги

3) Количество или обем

„Изготвяне на Идеен проект на обект „ВиК мрежи на м. „НПЗ-Илиянци-Запад”, район „Надежда”

Прогнозна стойност, без ДДС
91666.66 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Допълнителна информация и документи свързани с поръчката могат да бъдат получени на интернет страницата на възложителя: www.so-nadejda.com, на посочените телефони, както и на адрес: гр. София, ул. "Кирил Дрангов" 55, стая 310 и 205.