Версия за печат

00004-2014-0014

BG-Плевен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 824106518

"Водоснабдяване и Канализация" ЕООД, Ул."Сан Стефано" 25, За: Недко Симов Нешев - Икономист "Обществени поръчки", България 5800, Плевен, Тел.: 064 889838; 087 8330178, E-mail: op@vik-pleven.com, Факс: 064 889866

Място/места за контакт: Ул."Сан Стефано" 25

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.vik-pleven.com.

Адрес на профила на купувача: www.vik-pleven.com.

Електронен достъп до информация: www.aop.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Вода

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка на електрическа енергия

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Пречиствателна станция за отпадни води (ПСОВ) - с.Божурица
Код NUTS: BG31
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на активна електрическа енергия високо напрежение 110 КV към балансираща група, мониторинг и поддръжка на системата за мониторинг на ПСОВ – с.Божурица, по свободно договорени цени като привилегирован потребител.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

09310000 (BC25, KA11)

Описание:

Електрическа енергия (На партиди , За водоразпределителни дружества )

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозно количество - средно 310 MVh на месец.

Стойност, без да се включва ДДС
310000 BGN
Обхват: между300000 и 320000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се внасят в брой в касата на дружеството (стая 402), или с превод по сметката на Възложителя в "Първа Инвестиционна Банка" АД - IBAN: BG09FINV915010BGN08JX5, BIC: FINVBGSF . Гаранция за участие - 3000 лева. Гаранция за изпълнение на договора - 4 % от прогнозната стойност на поръчката. Гаранцииите могат да бъдат парични или банкови. Гаранциите се освобождават по реда на чл.62 от ЗОП след писмено поискване от страна на участниците, в което се посочват следните данни: банка, банкова сметка, размер на гаранцията, дата на внасяне (издаване), правно основание за връщане.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Собствено финансиране. Срок на плащане след представяне на фактура за изразходена електроенергия за 1 месец - минимум до 30 календарни дни. Плащане по банков път. Доставянето и фактурирането на доставената електрическа енергия се извършва съгласно отчетеното количество по търговския електромер на Възложителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък на документите и информацията, съдържаща се в офертата. 2. Административни сведения за участника. 3. Декларация за единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, Булстат и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен. 4. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП. 5. При участници обединения – копие от договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 6. Банкова гаранция за участие или копие от документ за внесена парична гаранция. 7. Декларация за липса на свързаност с друг участник в процедурата. 8. Данни за подизпълнители / декларация за неизползване на подиизпълнители. 9. Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП, когато е приложимо. Наличието на някое обстоятелство по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП води до отстраняване от участие в процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2013г.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация за съгласие с проектодоговора от документацията. 2. Списък на доставките на електрическа енергия които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано до датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и Възложителите – с документи от Възложителите, доказващи извършените доставки. 3. Сертификат за внедрена система за контрол на качеството по ISO 9001 или друг еквивалентен стандарт на участника. 4. Документ, удостоверяващ, че участникът е координатор на балансираща група за доставка на електрическа енергия. 5. Лиценз за търговия с електрическа енергия.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.11.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е с включен ДДС. Документацията се заплаща в брой в стая 101 на горепосочения адрес, след което се получава от стая 308 срещу представяне на издадената фактура за платената сума всеки работен ден от 8.00ч. - 12.00ч.;13.00ч. - 16.00ч. Ако има желаещи да получат документацията по пощата за тяхна сметка, същите трябва да изпратят по факс, e-mail или поща на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платената сума и адрес, на които да бъде изпратена документацията. По банков път документацията се заплаща по сметката, посочена в т.ІІІ.1.1 от обявлението. Документацията може да бъде изтеглена безплатно от профила на купувача (Раздел І, т.І.1 от обявлението). Закупуване на документация за участие в процедурата не е задължително.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
08.12.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.12.2014 г.  Час: 14:00
Място

Централно управление на "В и К" ЕООД Плевен, ул."Сан Стефано" 25

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл.68 ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Датата, часът и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъде обявена минимум 2 работни дни предварително в профила на купувача.Срокът за получаване на оферти е съобразен с чл.64, ал.3 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.10.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ