00004-2014-0014
Технически редакции | ||
28.10.2014 09:58 ч. : | 28/10/2014 09:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.10.2014 09:58 ч. : | 28/10/2014 09:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Плевен: Покупка
Доставки
"Водоснабдяване и Канализация" ЕООД, Ул."Сан Стефано" 25, За: Недко Симов Нешев - Икономист "Обществени поръчки", България 5800, Плевен, Тел.: 064 889838; 087 8330178, E-mail: op@vik-pleven.com, Факс: 064 889866
Място/места за контакт: Ул."Сан Стефано" 25Интернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: www.vik-pleven.com.
Адрес на профила на купувача: www.vik-pleven.com.
Електронен достъп до информация: www.aop.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Вода
НЕ
Доставка на електрическа енергия
Доставка на активна електрическа енергия високо напрежение 110 КV към балансираща група, мониторинг и поддръжка на системата за мониторинг на ПСОВ – с.Божурица, по свободно договорени цени като привилегирован потребител.
09310000 (BC25, KA11)
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Прогнозно количество - средно 310 MVh на месец.
НЕ
НЕ
12
Гаранциите се внасят в брой в касата на дружеството (стая 402), или с превод по сметката на Възложителя в "Първа Инвестиционна Банка" АД - IBAN: BG09FINV915010BGN08JX5, BIC: FINVBGSF . Гаранция за участие - 3000 лева. Гаранция за изпълнение на договора - 4 % от прогнозната стойност на поръчката. Гаранцииите могат да бъдат парични или банкови. Гаранциите се освобождават по реда на чл.62 от ЗОП след писмено поискване от страна на участниците, в което се посочват следните данни: банка, банкова сметка, размер на гаранцията, дата на внасяне (издаване), правно основание за връщане.
Собствено финансиране. Срок на плащане след представяне на фактура за изразходена електроенергия за 1 месец - минимум до 30 календарни дни. Плащане по банков път. Доставянето и фактурирането на доставената електрическа енергия се извършва съгласно отчетеното количество по търговския електромер на Възложителя.
НЕ
1. Списък на документите и информацията, съдържаща се в офертата. 2. Административни сведения за участника. 3. Декларация за единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, Булстат и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен. 4. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП. 5. При участници обединения – копие от договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 6. Банкова гаранция за участие или копие от документ за внесена парична гаранция. 7. Декларация за липса на свързаност с друг участник в процедурата. 8. Данни за подизпълнители / декларация за неизползване на подиизпълнители. 9. Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП, когато е приложимо. Наличието на някое обстоятелство по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП води до отстраняване от участие в процедурата.
Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2013г.
1. Декларация за съгласие с проектодоговора от документацията. 2. Списък на доставките на електрическа енергия които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано до датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и Възложителите – с документи от Възложителите, доказващи извършените доставки. 3. Сертификат за внедрена система за контрол на качеството по ISO 9001 или друг еквивалентен стандарт на участника. 4. Документ, удостоверяващ, че участникът е координатор на балансираща група за доставка на електрическа енергия. 5. Лиценз за търговия с електрическа енергия.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Цената е с включен ДДС. Документацията се заплаща в брой в стая 101 на горепосочения адрес, след което се получава от стая 308 срещу представяне на издадената фактура за платената сума всеки работен ден от 8.00ч. - 12.00ч.;13.00ч. - 16.00ч. Ако има желаещи да получат документацията по пощата за тяхна сметка, същите трябва да изпратят по факс, e-mail или поща на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платената сума и адрес, на които да бъде изпратена документацията. По банков път документацията се заплаща по сметката, посочена в т.ІІІ.1.1 от обявлението. Документацията може да бъде изтеглена безплатно от профила на купувача (Раздел І, т.І.1 от обявлението). Закупуване на документация за участие в процедурата не е задължително.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
Централно управление на "В и К" ЕООД Плевен, ул."Сан Стефано" 25
Лицата по чл.68 ал.3 от ЗОП.
НЕ
НЕ
Датата, часът и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъде обявена минимум 2 работни дни предварително в профила на купувача.Срокът за получаване на оферти е съобразен с чл.64, ал.3 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
28.10.2014 г.