Версия за печат

00298-2014-0008

BG-Русе: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Многопрофилна болница за активно лечение-Русе" АД, "Независимост" № 2, За: Апостолова, България 7002, Русе, Тел.: 082 887350, E-mail: jurist@hospitalruse.org, Факс: 082 821011

Място/места за контакт: юрисконсулт

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mbal.rousse.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mbal.rousse.bg//bg/nov-profil-na-kupuvacha/239-избор-на-доставчик-на-нетна-електрическа-енергия.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на доставчик на нетна електрическа енергия, координатор на стандартна балансираща група, пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: МБАЛ – Русе АД, град Русе, ул. Независимост № 2
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на доставчик на нетна електрическа енергия, координатор на стандартна балансираща група, пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси. Специфичните изисквания и условията, при които следва да бъде изпълнена поръчката, са посочени в глава IІ “Техническа спецификация” на документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

3 455 256 кВтч. нетна електрическа енергия

Прогнозна стойност без ДДС
276420 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. В документа, удостоверяващ внасяне на гаранция за участие / изпълнение, се вписва номерът на решението за откриване на процедурата. 2. Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка е в размер на 2700,00 лв. (две хиляди и седемстотин лева). 3. Гаранцията е посочена в абсолютна сума и не надвишава 1 % (едно на сто) от стойността на поръчката. Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се представя в една от формите по чл.60, ал.1 от ЗОП, определена съгласно чл.59, ал.2 от ЗОП - парична сума по сметка Централна Кооперативна Банка АД – клон Русе, IBAN: BG 67 CECB 9790 10E8 2993 00, BIC: CECBBGSF.или оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция на същата стойност, издадена в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане, съгласно чл.61 от ЗОП. Гаранцията да е със срок на валидност 120 (сто и дведесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението. 4. Възложителят определя размера на гаранцията за изпълнение - 3 % (три на сто) от стойността на поръчката, отразена в сключения между страните договор. Гаранцията се освобождава в срок до 30 дни след приключване изпълнението на договора. 5. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. 6. Всички разходи по гаранцията за участие в процедурата и тези по гаранцията за изпълнението на поръчката са за сметка на участника, а разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участниците трябва да предвидят и заплатят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранциите да не бъде по-малък от определения в процедурата. 7. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по гаранцията за участие и за изпълнение се представят в легализиран превод на български език. 8. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата процедура се реализира със собствени средства на Възложителя. Условия на плащане и фактуриране: - Плащането се извършва един път в месеца, след издаване на фактура на реално използваното количество; - Датата на издаване на фактурата е първият работен ден след изтичане на календарния месец; - Отчетен период: един календарен месец;- Срок на плащане: 20-то число на месеца, следващ месеца, за който се отнася плащането; - Фактуриране: 1 път в месеца; - Без извършване на авансови плащания.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в МБАЛ-Русе АД в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:ПЛИК № 1 с надпис „Документи за подбор“, в който се поставят: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. В списъка участникът следва да опише всички представени от него документи (задължителни и други по преценка на участника), включително документи относно лицата, представляващи участника, и относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат. Списъкът на документите следва да се постави в началото на документите. Всеки лист, съдържащ се в плика, задължително следва да бъде номериран и подреден съгласно списъка; 2. Представяне на участника - по Образец; 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). 4. Документ - договор или споразумение за създаване на обединение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия. Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. 5. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума;6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.9 от ЗОП - по Образец; 7. Валидни лицензи, издадени от ДКЕВР на участника за „търговия с електрическа енергия“ съгласно Закона за енергетиката, както и за „координатор на стандартна балансираща група в Република България“ – Документът се представя в заверено от участника копие;8. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие - по Образец;9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител от всеки подизпълнител поотделно - по Образец;10. Декларация за липса на свързаност с друг участник в процедурата в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - по Образец; 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договора - по Образец.12. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка-посочени в т. ІІІ.2.2. на обявлението.13. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка-посочени в т. ІІІ.2.3. на обявлението.Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят: 1. Предложение за изпълнение на поръчката, в което е посочен срок за изпълнение на поръчката – по образец. В случай на конфиденциална информация участника подава и Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП. Плик № 3 с надпис "Предлагана цена“, в който се поставят: 1.Ценово предложение – по образец. В ценовото предложение се посочва ед. цена за един MWh нетна активна електроенергия за средно и ниско напрежение, без ДДС, в лв., с точност до втория знак след дес. запетая. С представянето на ценовото предл. уч. заявява цена, в която е вкл. цена за доставка на нетна активна енергия за средно и ниско напрежение, без доп. в балансираща група да се начисляват суми за излишък или недостиг. Цената вкл. вс. разходи свърз. с администрирането и балансирането на доставката с ел. ен., посочена в лв. за MWh за реално използвани количества. В цената не трябва да бъдат вкл. разх. за мр. усл. /зел. ен., комб. произв. ,невъст. разх.пренос, достъп, обр. ел.ен.по чл.7 от НРЦЕЕ, акциз.Възл. не запл.т. за уч. в бал. група.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение от банка за разполагаеми средства или за достъп до кредитна линия в размер на не по-малко от 46070 лв., издадено не по-късно от 30 дни, преди крайния срок за подаване на оферти и/или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Възложителят ще приеме всеки друг документ издаден от банка, доказващ по недвусмислен начин, че участникът ще разполага с тези средства за периода на изпълнение на настоящата обществена поръчка. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Възложителят не изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Р.България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: Размер на финансовия ресурс, с който е необходимо участника да разполага за изпълнение на поръчката – 46070 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата - по Образец, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Удостоверението се представя в заверено от участника копие. 2. Копие на валиден сертификат на името на участника, който удостоверява съответствието на участника със стандарт за система за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент, с обхват на сертификата, съответен на предмета на поръчката, или еквивалент.
Минимални изисквания: 1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил минимум две доставки, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка. За целите на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка, под „доставки, еднакви или сходни с предмета на поръчката”, следва да се разбира "доставки на ел. енергия". 2. Участникът да има въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент, с обхват на сертификата, съответен на предмета на поръчката, или еквивалент.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.11.2014 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие като я публикува в профила на купувача на електронния адрес на МБАЛ-Русе АД – http://www.mbal.rousse.bg/bg/nov-profil-na-kupuvacha в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението в РОП. Възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие. Възложителят ще предостави документацията на всяко лице, поискало от възложителя да му я предостави на хартиен носител, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е посочена в обявлението и не е по-висока от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Лицата, поискали получаването на документацията на място, могат да я получат всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа до датата, посочена в Обявлението, в сградата на МБАЛ - Русе АД, ул."Независимост" № 2, Счетоводство, срещу представяне документ за плащане. Плащането може да се извърши в касата или по банков път по сметка: Централна Кооперативна Банка АД – кл. Русе, IBAN: BG 67 CECB 9790 10E8 2993 00, BIC: CECBBGSF. При получаване на документацията, участникът предоставя следните данни - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Контакти по повод искането за изпращане на документация – счетоводство, тел. 082/ 887201, факс 082/ 834458. Посочената цена е с вкл. ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.11.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

МБАЛ- Русе АД - Кабинет № 3-юрисконсулт

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица .



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

м. Октомври 2015 г.

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

м. Октомври 2015 г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Съгласно чл.64, ал.1 от ЗОП, Възложителят изпраща обявлението най-малко 52 дни преди крайния срок за получаване на офертите, а в случаите по чл.14, ал.3 от ЗОП - най-малко 40 дни преди крайния срок. На основание чл.64, ал.3 от ЗОП, срокът по чл. 64, ал.1 от ЗОП се намалява със 7 дни, поради изпращане на обявлението по електронен път и с още 5 дни, поради това че от датата на публикуване на обявлението в електронен вид, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие и посочва в обявлението на Интернет адреса, на който тя може да бъде намерена – http://www.mbal.rousse.bg//bg/nov-profil-na-kupuvacha/239-избор-на-доставчик-на-нетна-електрическа-енергия.html

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгл. чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ