00265-2014-0151
Технически редакции | ||
16.10.2014 15:35 ч. : | 16/10/2014 15:23 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.10.2014 15:35 ч. : | 16/10/2014 15:23 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Раднево: 27 - Други услуги
Услуги
"Мини Марица изток"ЕАД, ул."Георги Димитров"№13, За: Румяна Вълева -главен експерт търговия; по технически въпроси Иван Андреев - ръководител отдел "Битово обслужване", Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3114/, E-mail: r_valeva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел "Търговски", отдел "Битово обслужване"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: www.marica-iztok.com/bg/public.php.
Електронен достъп до информация: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
"Мини Марица-изток"ЕАД, ул."Георги Димитров"№13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура отдел „Търговски”, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 03305/3323/
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел „Търговски”Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.marica-iztok.com.
Проучване и добив на въглища или други твърди горива
НЕ
Предоставяне на ваучери и осигуряване на услугата хранене на работниците и служителите на “Мини Марица-изток” ЕАД
Предоставяне на ваучери и осигуряване на услугата хранене на работниците и служителите на “Мини Марица-изток” ЕАД по четири обособени позиции: 1. Обособена позиция №1 - предоставяне на ваучери за рудник „Трояново 1” – с. Трояново, рудник „Трояново север” – с. Ковачево, рудник „Трояново 3” – с. Медникарово, и управлението на дружеството, гр.Раднево. 2. Обособена позиция №2 - осигуряване на хранене в обектите на въложителя в рудник „Трояново 1” – с. Трояново. 3. Обособена позиция №3 - осигуряване на хранене в обектите на въложителя в рудник „Трояново север” – с. Ковачево. 4. Обособена позиция №4 - осигуряване на хранене в обектите на въложителя в рудник „Трояново 3” – с. Медникарово.
55523000, 30199770
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Съгласно документацията за участие.
НЕ
НЕ
36
Гаранцията за участие по обособени позиции е: обособена позиция №1 - 40 000 лева, Обособена позиция №2 - 16 000 лева, Обособена позиция №3 - 17 000 лева, Обособена позиция №4 - 15 000 лева или равностойността в евро. Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранция за изпълнение на договорите: за обособена позиция №1 – предоставяне на ваучери - 180 000 лева; за обособени позиции №2, №3 и №4 в размер на 5% от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40 BNPA 9440 1420 0150 10, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
За обособена позиция №1: Възложителят заплаща номиналната стойност на заявените ваучери и възнаграждението за доставката им по посочени от участника банкови сметки, както следва: - специална банкова сметка «Ваучери за храна», в която се превежда номиналната стойност на заявените ваучери; - разплащателна сметка, в която се превежда месечното възнаграждение за доставка на ваучерите. Заплащането към Изпълнителя се извършва до 3 (три) работни дни от получаването по факс, електронна или обикновена поща на „проформа" фактурата и „проформа" протокола за заявените ваучери. За обособена позиция №2, обособена позиция №3 и обособена позиция №4: Възложителят заплаща стойността на услугата в срок до 30 /тридесет/ дни, по банков път, след представяне от Изпълнителя на фактура-оригинал за съответния месец.
ДА
1. За обособена позиция №1 – предоставяне на ваучери, Възложителят ежемесечно до 5-то число на месеца подава заявка за доставка на ваучери, в която са посочени: - лицата имащи право на ваучери за безплатна храна по Наредба №11/2005, полагащата се сума за всяко лице; - лицата имащи право на ваучери за храна съгласно по Наредба №7/2003, полагащата се сума за всяко лице; - брой ваучери за тонизиращи и ободряващи напитки. Заявката включва четири приложения: - заявени ваучери за рудник „Трояново 1”, с.Трояново; - заявени ваучери за рудник „Трояново север”, с.Ковачево; - заявени ваучери за рудник „Трояново 3”, с.Медникарово; - заявени ваучери за Управлението, гр.Раднево Срок на изпълнение на конкретна заявка - до 5 работни дни от датата на плащането. Ваучерите се предоставят на Възложителя от Изпълнителя в договорения срок /но не повече от пет работни дни/, след превеждане на номиналната им стойност от Възложителя по специална банкова сметка, открита от Изпълнителя, наречена „Ваучери за храна" и заплащане възнаграждението по доставката им, съгласно изискванията на Наредба № 7 на МТСП и МФ от 09.07.2003г. При частично или неизвършено плащане, доставката на заявените и отпечатани ваучери се задържа до пълното уреждане на паричните задължения на Възложителя. 2. За обособена позиция №2, обособена позиция №3 и обособена позиция №4 – осигуряване на хранене Изпълнителят заплаща на възложителя месечен наем определен от лицензиран оценител, по обекти съгласно техническата спецификация и документацията за участие. Месечният наем е дължим до 30 число на следващия месец. Всички разходи по изпълнението на услугата са за сметка на изпълнителя. Разходите за ток и вода се заплащат на въложителя на база реално изразходвани обеми. Всички разходи по доставка, съхранение и приготвяне на храната са за сметка на изпълнителя.
Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 и 2: Участниците да притежават разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери, издадено по реда на чл.9 ал.4 от Наредба № 7 от 09.07.2003г. на МТСП и МФ – доказва се със заверено от участника копие на разрешението. Изискването се отнася само за обособена позиция №1. 4. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващите партньорите в обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7. 6. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; документи за всеки от подизпълнителите(съгласно документацията) или декларация за липса на подизпълнители. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 8. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 9. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.
За обособена позиция №1 – предоставяне на ваучери – няма изисквания. За обособена позиция №2, обособена позиция №3 и обособена позиция №4 - осигуряване на услугата хранене, участниците следва да представят доказателства по чл.50, ал.1, т.1 и т.2 от ЗОП както следва: Участниците да разполагат с финансов ресурс в размер на минимум 45 на сто от прогнозната стойност на позицията, за която участват. В случай, че участват за повече от 1 обособена позиция финансовия ресурс е сумарен. За доказване наличието на финансов ресурс участниците да представят удостоверение от банка съгласно чл.50, ал.1, т.1 от ЗОП. За всяка от последните три години Коефициента на абсолютна ликвидност [Парични средства/Текущи пасиви (за всяка година)]>0,5 /да е по-голям от 0,5/ и Коефициента на текуща ликвидност [Текущи (краткотрайни) активи/ Текущи пасиви (до една година)] >1 /да е по-голям от единица, за всяка от последните три години. Доказва се с декларация от участника (свободен текст) и копие на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен (за последните три години) в случай, че не са публично достъпни в ТР. Ако са публикувани в публичен регистър, участникът посочва информация за органа, който поддържа регистъра, съгласно чл.50, ал.3 от ЗОП.
За Обособена позиция №1 – предоставяне на ваучери участниците следва да представят следните документи по чл.51 от ЗОП: През последните три години участниците да са предоставяли ваучери за храна на предприятия (компании), като най-малко едно от тях да е с над 2000 работници и/или служители - доказва се по реда на чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП – Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, персонала, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателство за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя – съгласно чл.51 ал.4 от ЗОП. Възложителят приема като доказателство и копие на договор. Участниците да имат действащи сключени договори с най-малко един търговски обект в следните населени места: в градове: Стара Загора, Казанлък, Ямбол, Нова Загора, Сливен, Раднево, Гълъбово, Тополовград, Хасково, Любимец; села: с.Бисер, с.Главан,с.Знаменосец, с.Обручище, с.Сърнево, с.Бояджик, с.Мъдрец, с.Синапово (област Стара Загора и Хасково) - доказва се с декларация от участника, съдържаща наименование и адрес на търговския обект, лице за контакт, телефон, факс. Да представят декларация, че ако бъдат определени за изпълнители ще сключат договор с обектите на определените изпълнители по обособена позиция №2, обособена позиция №3 и обособена позиция №4. За обособена позиция №2, обособена позиция №3 и обособена позиция №4 – осигуряване на услугата хранене участниците следва да представят следните документи по чл.51 от ЗОП: 1. Списък на изпълнените услуги, които са еднакви или сходни с предмета на процедурата (от предоставяне на услугата хранене) през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, включващ: възложител/контрагент, предмет на услугата, период на изпълнение, стойност и срок. Участникът следва да представи доказателства за изпълнените услуги посочени в списъка. Доказателствата за извършените услуги се предоставят под формата на удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата, съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП. Участниците да притежават валиден Сертификат по ISO 22000:2005 и валиден Сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентни, за дейностите, включващи услугата хранене – доказва се с копие на сертификатите.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
реф.№ 148 /2014
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
български
150
Управлението на дружеството гр.Раднево, партер, заседателна зала №1
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
НЕ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта всеки участник писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
16.10.2014 г.
Предмет на обособената позиция е предоставяне на ваучери за храна и ваучери за тонизиращи напитки по Наредба 11/21.12.2005 г. на МЗ, при спазване на чл. 285 от КТ и по чл.209 от ЗКПО и Наредба 7/2003 на МТСП и МФ за нуждите на „Мини Марица изток” ЕАД.Стойност на храната, която възложителят заплаща на 1 лице за един отработен час – 0,81 лв. При договаряне на нови условия по КТД тази стойност може да бъде променена. Стойност на тонизиращи и ободряващи напитки на 1 лице – 1 лв на нощна смяна. Разпределение на ваучерите за храна, които възложителят ще заявява към ваучерния оператор: - с номинал на купюра 1,00 лв – 20%; - с номинал на купюра 2,00 лв – 20%; - с номинал на купюра 5,00 лв – 50%; - с номинал на купюра 10,00 лв – 10%; Всички ваучери за тонизиращи и ободряващи напитки са с номинал на купюра 1,00 лв.
30199770, 22450000
Описание:
съгласно документацията за участие
Условия за формиране на цената: цените на участниците да са в лева без ДДС и да включват всички разходи на Изпълнителя по изпълнението на поръчката. Всеки участник следва да посочи в ценовата си оферта % от номиналната стойност на ваучерите, който представлява месечното възнаграждение на оператора за отпечатване и доставка на заявените ваучери за храна и тонизиращи напитки. За нуждите на методиката и оценката на офертите възложителят определя номинална стойност на ваучерите за един месец в размер на 1 000 000 лева. При трансформиране на предложения процент в лева, с точност до втория знак след десетичната запетая, получената месечна цена за отпечатване и доставка на ваучери трябва да е положително число, не по-малко от производствените разходи на оператора.
Осигуряване на хранене в обектите на възложителя в рудник „Трояново 1” – с. Трояново, съгласно изискванията на възложителя описани в техническата спецификация.
55523000
Описание:
Численост на персонала към 01.09.2014г. в рудник „Трояново 1” – с. Трояново - 2 216. Предвид организацията на дейност в дружеството средно дневно в стола се хранят между 10% и 15% от списъчния състав в съответния рудник.
Всеки участник трябва да извърши оглед на обектите (столове и магазини), за което в Техническата си оферта ще представят декларация по образец. Условия за извършване на огледа: Извършването на огледа ще стане организирано от Възложителя на определена дата, след писмена заявка от заинтересован участник, изпратена на факс: 0417 8 33 63. Организиратор на огледа - Ръководител отдел „Битово обслужване”при Управлението на „ММИ”ЕАД – Иван Андреев – на тел.: 0417 / 8 33 05, вътр. 42 32. Огледът се извършва не по-рано от 10 дни след публикуване на обявлението. Изпълнителят трябва да вземе под внимание всички тежести произтичащи от условията, описани подробно в настоящата документация.
Осигуряване на хранене в рудник „Трояново север” – с. Ковачево съгласно изискванията на възложителя посочени в техническата спецификация.
55523000
Описание:
Численост на персонала към 01.09.2014г. в рудник „Трояново север” – с.Ковачево - 2 661 човека. Предвид организацията на дейност в дружеството средно дневно в стола се хранят между 10% и 15% от списъчния състав в съответния рудник.
Всеки участник трябва да извърши оглед на обектите (столове и магазини), за което в Техническата си оферта ще представят декларация по образец. Условия за извършване на огледа: Извършването на огледа ще стане организирано от Възложителя на определена дата, след писмена заявка от заинтересован участник, изпратена на факс: 0417 8 33 63. Организиратор на огледа - Ръководител отдел „Битово обслужване”при Управлението на „ММИ”ЕАД – Иван Андреев – на тел.: 0417 / 8 33 05, вътр. 42 32. Огледът се извършва не по-рано от 10 дни след публикуване на обявлението. Изпълнителят трябва да вземе под внимание всички тежести произтичащи от условията, описани подробно в настоящата документация.
Осигуряване на хранене в обектите на възложителя в рудник „Трояново 3” – с. Медникарово, съгласно изискванията на възложителя описани в техническата спецификация.
55523000
Описание:
Численост на персонала към 01.09.2014г. в рудник „Трояново 3” – с. Медникарово -1759. Предвид организацията на дейност в дружеството средно дневно в стола се хранят между 10% и 15% от списъчния състав в съответния рудник.
Всеки участник трябва да извърши оглед на обектите (столове и магазини), за което в Техническата си оферта ще представят декларация по образец. Условия за извършване на огледа: Извършването на огледа ще стане организирано от Възложителя на определена дата, след писмена заявка от заинтересован участник, изпратена на факс: 0417 8 33 63. Организиратор на огледа - Ръководител отдел „Битово обслужване”при Управлението на „ММИ”ЕАД – Иван Андреев – на тел.: 0417 / 8 33 05, вътр. 42 32. Огледът се извършва не по-рано от 10 дни след публикуване на обявлението. Изпълнителят трябва да вземе под внимание всички тежести произтичащи от условията, описани подробно в настоящата документация.