Версия за печат

00265-2014-0151

BG-Раднево: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 833067427

"Мини Марица изток"ЕАД, ул."Георги Димитров"№13, За: Румяна Вълева -главен експерт търговия; по технически въпроси Иван Андреев - ръководител отдел "Битово обслужване", Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3114/, E-mail: r_valeva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Търговски", отдел "Битово обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: www.marica-iztok.com/bg/public.php.

Електронен достъп до информация: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 833067427

"Мини Марица-изток"ЕАД, ул."Георги Димитров"№13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура отдел „Търговски”, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 03305/3323/

Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел „Търговски”

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.marica-iztok.com.

I.2) Основна дейност

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Предоставяне на ваучери и осигуряване на услугата хранене на работниците и служителите на “Мини Марица-изток” ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
рудник „Трояново 1” – с. Трояново, рудник „Трояново север” – с. Ковачево, рудник „Трояново 3” – с. Медникарово и управлението на дружеството - гр.Раднево.
Код NUTS: BG344
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предоставяне на ваучери и осигуряване на услугата хранене на работниците и служителите на “Мини Марица-изток” ЕАД по четири обособени позиции: 1. Обособена позиция №1 - предоставяне на ваучери за рудник „Трояново 1” – с. Трояново, рудник „Трояново север” – с. Ковачево, рудник „Трояново 3” – с. Медникарово, и управлението на дружеството, гр.Раднево. 2. Обособена позиция №2 - осигуряване на хранене в обектите на въложителя в рудник „Трояново 1” – с. Трояново. 3. Обособена позиция №3 - осигуряване на хранене в обектите на въложителя в рудник „Трояново север” – с. Ковачево. 4. Обособена позиция №4 - осигуряване на хранене в обектите на въложителя в рудник „Трояново 3” – с. Медникарово.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

55523000, 30199770

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции
Купони за храна

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
40903200 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие по обособени позиции е: обособена позиция №1 - 40 000 лева, Обособена позиция №2 - 16 000 лева, Обособена позиция №3 - 17 000 лева, Обособена позиция №4 - 15 000 лева или равностойността в евро. Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранция за изпълнение на договорите: за обособена позиция №1 – предоставяне на ваучери - 180 000 лева; за обособени позиции №2, №3 и №4 в размер на 5% от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40 BNPA 9440 1420 0150 10, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

За обособена позиция №1: Възложителят заплаща номиналната стойност на заявените ваучери и възнаграждението за доставката им по посочени от участника банкови сметки, както следва: - специална банкова сметка «Ваучери за храна», в която се превежда номиналната стойност на заявените ваучери; - разплащателна сметка, в която се превежда месечното възнаграждение за доставка на ваучерите. Заплащането към Изпълнителя се извършва до 3 (три) работни дни от получаването по факс, електронна или обикновена поща на „проформа" фактурата и „проформа" протокола за заявените ваучери. За обособена позиция №2, обособена позиция №3 и обособена позиция №4: Възложителят заплаща стойността на услугата в срок до 30 /тридесет/ дни, по банков път, след представяне от Изпълнителя на фактура-оригинал за съответния месец.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. За обособена позиция №1 – предоставяне на ваучери, Възложителят ежемесечно до 5-то число на месеца подава заявка за доставка на ваучери, в която са посочени: - лицата имащи право на ваучери за безплатна храна по Наредба №11/2005, полагащата се сума за всяко лице; - лицата имащи право на ваучери за храна съгласно по Наредба №7/2003, полагащата се сума за всяко лице; - брой ваучери за тонизиращи и ободряващи напитки. Заявката включва четири приложения: - заявени ваучери за рудник „Трояново 1”, с.Трояново; - заявени ваучери за рудник „Трояново север”, с.Ковачево; - заявени ваучери за рудник „Трояново 3”, с.Медникарово; - заявени ваучери за Управлението, гр.Раднево Срок на изпълнение на конкретна заявка - до 5 работни дни от датата на плащането. Ваучерите се предоставят на Възложителя от Изпълнителя в договорения срок /но не повече от пет работни дни/, след превеждане на номиналната им стойност от Възложителя по специална банкова сметка, открита от Изпълнителя, наречена „Ваучери за храна" и заплащане възнаграждението по доставката им, съгласно изискванията на Наредба № 7 на МТСП и МФ от 09.07.2003г. При частично или неизвършено плащане, доставката на заявените и отпечатани ваучери се задържа до пълното уреждане на паричните задължения на Възложителя. 2. За обособена позиция №2, обособена позиция №3 и обособена позиция №4 – осигуряване на хранене Изпълнителят заплаща на възложителя месечен наем определен от лицензиран оценител, по обекти съгласно техническата спецификация и документацията за участие. Месечният наем е дължим до 30 число на следващия месец. Всички разходи по изпълнението на услугата са за сметка на изпълнителя. Разходите за ток и вода се заплащат на въложителя на база реално изразходвани обеми. Всички разходи по доставка, съхранение и приготвяне на храната са за сметка на изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 и 2: Участниците да притежават разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери, издадено по реда на чл.9 ал.4 от Наредба № 7 от 09.07.2003г. на МТСП и МФ – доказва се със заверено от участника копие на разрешението. Изискването се отнася само за обособена позиция №1. 4. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващите партньорите в обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7. 6. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; документи за всеки от подизпълнителите(съгласно документацията) или декларация за липса на подизпълнители. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 8. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 9. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За обособена позиция №1 – предоставяне на ваучери – няма изисквания. За обособена позиция №2, обособена позиция №3 и обособена позиция №4 - осигуряване на услугата хранене, участниците следва да представят доказателства по чл.50, ал.1, т.1 и т.2 от ЗОП както следва: Участниците да разполагат с финансов ресурс в размер на минимум 45 на сто от прогнозната стойност на позицията, за която участват. В случай, че участват за повече от 1 обособена позиция финансовия ресурс е сумарен. За доказване наличието на финансов ресурс участниците да представят удостоверение от банка съгласно чл.50, ал.1, т.1 от ЗОП. За всяка от последните три години Коефициента на абсолютна ликвидност [Парични средства/Текущи пасиви (за всяка година)]>0,5 /да е по-голям от 0,5/ и Коефициента на текуща ликвидност [Текущи (краткотрайни) активи/ Текущи пасиви (до една година)] >1 /да е по-голям от единица, за всяка от последните три години. Доказва се с декларация от участника (свободен текст) и копие на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен (за последните три години) в случай, че не са публично достъпни в ТР. Ако са публикувани в публичен регистър, участникът посочва информация за органа, който поддържа регистъра, съгласно чл.50, ал.3 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За Обособена позиция №1 – предоставяне на ваучери участниците следва да представят следните документи по чл.51 от ЗОП: През последните три години участниците да са предоставяли ваучери за храна на предприятия (компании), като най-малко едно от тях да е с над 2000 работници и/или служители - доказва се по реда на чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП – Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, персонала, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателство за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя – съгласно чл.51 ал.4 от ЗОП. Възложителят приема като доказателство и копие на договор. Участниците да имат действащи сключени договори с най-малко един търговски обект в следните населени места: в градове: Стара Загора, Казанлък, Ямбол, Нова Загора, Сливен, Раднево, Гълъбово, Тополовград, Хасково, Любимец; села: с.Бисер, с.Главан,с.Знаменосец, с.Обручище, с.Сърнево, с.Бояджик, с.Мъдрец, с.Синапово (област Стара Загора и Хасково) - доказва се с декларация от участника, съдържаща наименование и адрес на търговския обект, лице за контакт, телефон, факс. Да представят декларация, че ако бъдат определени за изпълнители ще сключат договор с обектите на определените изпълнители по обособена позиция №2, обособена позиция №3 и обособена позиция №4. За обособена позиция №2, обособена позиция №3 и обособена позиция №4 – осигуряване на услугата хранене участниците следва да представят следните документи по чл.51 от ЗОП: 1. Списък на изпълнените услуги, които са еднакви или сходни с предмета на процедурата (от предоставяне на услугата хранене) през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, включващ: възложител/контрагент, предмет на услугата, период на изпълнение, стойност и срок. Участникът следва да представи доказателства за изпълнените услуги посочени в списъка. Доказателствата за извършените услуги се предоставят под формата на удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата, съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП. Участниците да притежават валиден Сертификат по ISO 22000:2005 и валиден Сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентни, за дейностите, включващи услугата хранене – доказва се с копие на сертификатите.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

реф.№ 148 /2014

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.11.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
01.12.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02.12.2014 г.  Час: 14:00
Място

Управлението на дружеството гр.Раднево, партер, заседателна зала №1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта всеки участник писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.10.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Предоставяне на ваучери за рудник „Трояново 1” – с. Трояново, рудник „Трояново Север” – с. Ковачево, рудник „Трояново 3” – с. Медникарово и управлението на дружеството - гр.Раднево
1) Кратко описание

Предмет на обособената позиция е предоставяне на ваучери за храна и ваучери за тонизиращи напитки по Наредба 11/21.12.2005 г. на МЗ, при спазване на чл. 285 от КТ и по чл.209 от ЗКПО и Наредба 7/2003 на МТСП и МФ за нуждите на „Мини Марица изток” ЕАД.Стойност на храната, която възложителят заплаща на 1 лице за един отработен час – 0,81 лв. При договаряне на нови условия по КТД тази стойност може да бъде променена. Стойност на тонизиращи и ободряващи напитки на 1 лице – 1 лв на нощна смяна. Разпределение на ваучерите за храна, които възложителят ще заявява към ваучерния оператор: - с номинал на купюра 1,00 лв – 20%; - с номинал на купюра 2,00 лв – 20%; - с номинал на купюра 5,00 лв – 50%; - с номинал на купюра 10,00 лв – 10%; Всички ваучери за тонизиращи и ободряващи напитки са с номинал на купюра 1,00 лв.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30199770, 22450000

Описание:

Купони за храна
Нефалшифицируеми печатни материали

3) Количество или обем

съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
36000000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Условия за формиране на цената: цените на участниците да са в лева без ДДС и да включват всички разходи на Изпълнителя по изпълнението на поръчката. Всеки участник следва да посочи в ценовата си оферта % от номиналната стойност на ваучерите, който представлява месечното възнаграждение на оператора за отпечатване и доставка на заявените ваучери за храна и тонизиращи напитки. За нуждите на методиката и оценката на офертите възложителят определя номинална стойност на ваучерите за един месец в размер на 1 000 000 лева. При трансформиране на предложения процент в лева, с точност до втория знак след десетичната запетая, получената месечна цена за отпечатване и доставка на ваучери трябва да е положително число, не по-малко от производствените разходи на оператора.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Осигуряване на хранене в обектите на въложителя в рудник „Трояново 1” – с. Трояново
1) Кратко описание

Осигуряване на хранене в обектите на възложителя в рудник „Трояново 1” – с. Трояново, съгласно изискванията на възложителя описани в техническата спецификация.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

55523000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции

3) Количество или обем

Численост на персонала към 01.09.2014г. в рудник „Трояново 1” – с. Трояново - 2 216. Предвид организацията на дейност в дружеството средно дневно в стола се хранят между 10% и 15% от списъчния състав в съответния рудник.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1620000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Всеки участник трябва да извърши оглед на обектите (столове и магазини), за което в Техническата си оферта ще представят декларация по образец. Условия за извършване на огледа: Извършването на огледа ще стане организирано от Възложителя на определена дата, след писмена заявка от заинтересован участник, изпратена на факс: 0417 8 33 63. Организиратор на огледа - Ръководител отдел „Битово обслужване”при Управлението на „ММИ”ЕАД – Иван Андреев – на тел.: 0417 / 8 33 05, вътр. 42 32. Огледът се извършва не по-рано от 10 дни след публикуване на обявлението. Изпълнителят трябва да вземе под внимание всички тежести произтичащи от условията, описани подробно в настоящата документация.




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Осигуряване на хранене в обектите на въложителя в рудник „Трояново север” – с. Ковачево
1) Кратко описание

Осигуряване на хранене в рудник „Трояново север” – с. Ковачево съгласно изискванията на възложителя посочени в техническата спецификация.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

55523000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции

3) Количество или обем

Численост на персонала към 01.09.2014г. в рудник „Трояново север” – с.Ковачево - 2 661 човека. Предвид организацията на дейност в дружеството средно дневно в стола се хранят между 10% и 15% от списъчния състав в съответния рудник.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1710000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Всеки участник трябва да извърши оглед на обектите (столове и магазини), за което в Техническата си оферта ще представят декларация по образец. Условия за извършване на огледа: Извършването на огледа ще стане организирано от Възложителя на определена дата, след писмена заявка от заинтересован участник, изпратена на факс: 0417 8 33 63. Организиратор на огледа - Ръководител отдел „Битово обслужване”при Управлението на „ММИ”ЕАД – Иван Андреев – на тел.: 0417 / 8 33 05, вътр. 42 32. Огледът се извършва не по-рано от 10 дни след публикуване на обявлението. Изпълнителят трябва да вземе под внимание всички тежести произтичащи от условията, описани подробно в настоящата документация.




Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Осигуряване на хранене в обектите на въложителя в рудник „Трояново 3” – с. Медникарово
1) Кратко описание

Осигуряване на хранене в обектите на възложителя в рудник „Трояново 3” – с. Медникарово, съгласно изискванията на възложителя описани в техническата спецификация.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

55523000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции

3) Количество или обем

Численост на персонала към 01.09.2014г. в рудник „Трояново 3” – с. Медникарово -1759. Предвид организацията на дейност в дружеството средно дневно в стола се хранят между 10% и 15% от списъчния състав в съответния рудник.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1573200 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Всеки участник трябва да извърши оглед на обектите (столове и магазини), за което в Техническата си оферта ще представят декларация по образец. Условия за извършване на огледа: Извършването на огледа ще стане организирано от Възложителя на определена дата, след писмена заявка от заинтересован участник, изпратена на факс: 0417 8 33 63. Организиратор на огледа - Ръководител отдел „Битово обслужване”при Управлението на „ММИ”ЕАД – Иван Андреев – на тел.: 0417 / 8 33 05, вътр. 42 32. Огледът се извършва не по-рано от 10 дни след публикуване на обявлението. Изпълнителят трябва да вземе под внимание всички тежести произтичащи от условията, описани подробно в настоящата документация.