Версия за печат

00109-2014-0014

BG-Благоевград: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, Община Благоевград, Пл. "Геолги Измирлиев" № 1, За: Крум Алуминов - Ст. юрисконсулт " Обществени поръчки", Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 590992, E-mail: kaluminov@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Отдел "ПНООП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.blgmun.com/cat153/1576/Pokana-13102014.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на мерки за осигуряване на информация и публичност“ по проект: „Ефективност, прозрачност и компетентност в Общинска администрация Благоевград”, Договор № М13-22-37/25.08.2014 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: град Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Изпълнение на мерки за осигуряване на информация и публичност“ по проект: „Ефективност, прозрачност и компетентност в Общинска администрация Благоевград”, Договор № М13-22-37/25.08.2014 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. В рамките на поръчката ще бъдат извършени следните дейности: - Организирани и проведени 2 броя пресконференции - встпителна и заключителна; - изготвени 3 броя публикации в печатна медия; - 400 броя цветни брошури; - 100 броя цветни плаката; - 3 броя банери; - 250 броя химикалки; - 100 броя тефтери; - 100 флашки 8Gb.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22120000, 79340000, 79952000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Публикации
Рекламни и маркетингови услуги
Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

- Организирани и проведени 2 броя пресконференции - встпителна и заключителна; - изготвени 3 броя публикации в печатна медия; - 400 броя цветни брошури; - 100 броя цветни плаката; - 3 броя банери; - 250 броя химикалки; - 100 броя тефтери; - 100 флашки 8Gb.

Прогнозна стойност без ДДС
7125 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

25.08.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие На основание чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП, Възложителят не поставя условие за представяне на гаранция за участие. 2. Гаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % от (пет процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. За парични гаранции:ИНВЕСТБАНК АД, ФЦ Благоевград. IBAN: BG 36 IORT 80493300714600, ВIС IORTBGSF .

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената на договора в лева по банков път както следва: • Авансово плащане в размер на 30 % (тридесет процента) от цената на договора, по банкова сметка, посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в договора и след подписване на договора и представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на надлежно оформена фактура. • Окончателно плащане в размер на 70 % (седемдесет процента) от цената на договора, след приемане, без забележки, от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на изпълнените дейности и след представяне от страна на Изпълнителя на надлежно оформена фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителите нямат право да изискват обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят заявление за участие или оферта. 2. Всеки участник може да представи само една оферта; 3. Не се допуска представянето на варианти; 4. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. 5. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители; 6. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, който следва да бъде с нотариална заверка на подписите; 7.Декларация по чл.47, ал. 1, т. 1, б. „а“- „д“ /без б.”е”/, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя минимални икономически и финансови изисквания към участниците в настоящата процедура.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални икономически и финансови изисквания към участниците в настоящата процедура.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съответствието с поставеното минимално изискване се доказва с представянето на Списък – Декларация за услуги, еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени за период от 3 години до крайния срок за подаване на оферти или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Образец 6. * Към Списъка задължително следва да се приложат доказателства за извършената услугата; *Доказателството за извършената услугата се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. * Услуги в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани. Под услуги, „сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира услуги свързани с изпълнение на мреки за публичност и визуализация, ркламни кампании, организиране на събития.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил успешно за последните 3 (три) години, считано до крайния срок за получаване на оферти или в зависимост от датата на учредяването му, не по-малко от 1 (една) услуги, еднакви или сходни с предмета на поръчката с предмета на настоящата поръчка, със съответно относими към тях доказателства за изпълнение. Под услуги, „сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира услуги свързани с изпълнение на мреки за публичност и визуализация, ркламни кампании, организиране на събития.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 60
Показател: Предлагана цена ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.11.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.11.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

Зала 210 в Община Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

по проект: „Ефективност, прозрачност и компетентност в Общинска администрация Благоевград”, Договор № М13-22-37/25.08.2014 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно член 120 от Закона за обществени поръчки

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ