00087-2014-0124
Технически редакции | ||
03.10.2014 17:26 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
03.10.2014 17:25 ч. : | 03/10/2014 17:23 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.10.2014 17:25 ч. : | 03/10/2014 17:23 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
СТОЛИЧНА ОБЩИНА, ул. Московска 33, За: Евгения Захариева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377312
Място/места за контакт: дирекция " Обществени поръчки и концесии"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.
Национална агенция/служба
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
„Услуги по зимно поддържане и почистване на част от републиканските пътища на територията на Столична община – Републикански пътища – Юг”: • Републикански път / ІІ – 82 / Самоков – София от км 81+400 до км 86+700; • Републикански път / ІІ – 18 / Софийски околовръстен път – Южна дъга от км 38+100 до км 62+007.
„Услуги по зимно поддържане и почистване на част от републиканските пътища на територията на Столична община – Републикански пътища – Юг”: • Републикански път / ІІ – 82 / Самоков – София от км 81+400 до км 86+700; • Републикански път / ІІ – 18 / Софийски околовръстен път – Южна дъга от км 38+100 до км 62+007.
90620000, 90610000, 90511000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
624452
19.09.2014 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
И двете
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
ІІІ.1.4. само текста в точка 2. и т.2.1.
2.За изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка участникът избран за изпълнител трябва да разполага е следните видове техника и транспортни средства:•20 бр. специализирани мултифункционални автомобили за зимно поддържане (ширина на греблото мин. 2,50м), пясъкоразпръсквачки с възможност да разпръсква смеси /химически смеси, пясъчно-солни смеси и минерални материали – пясък/; От посочените общо 20 бр. – да се преоборудват с устройства за миене и оросяване на пътища/улици необходимият брой, гарантиращ изпълнението на дейности „Измиване с автоцистерна”, „Оросяване на пътно платно”, но не по-малко от 4бр.;•2 бр. челни товарачи (по един брой на база);•1 бр. комбиниран багер;•3 бр. специализ. мултифункционална техника за дейност „Механизирано метене".•1 бр. специализиран автомобил за извозване на зелени отпадъци;•1 бр. специализ. машина за автоматична дезинфекция и измиване на улични кошчета, оборудвана с пароструйка и за почистване на пътни принадлежности;•2 бр. самосвали за извозване на отпадъци;2.1.В офертата участникът представя Декларация – Образец № 9, съдържаща подробен списък на транспортните средства и техниката, която ще разполага за изпълнение на поръчката, в съответствие с изискването в т.14.2.2.от указанията за участие.
2.За изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка участникът избран за изпълнител трябва да разполага с видовете техника и транспортни средства допълнени в раздел ІІІ.2.3.Изисквано минимално/ни ниво/а и описани в настоящото решение и в т.13.4 от указанията за участие ;2.1.В офертата участникът представя Декларация – Образец № 9, съдържаща подробен списък на транспортните средства и техниката, която ще разполага за изпълнение на поръчката, в съответствие с изискването в т.13.4. и 13.5 от указанията за участие. При подписване на договора, избрания за изпълнител участник представя заверени копия на окончателни договори за доставка/покупка/лизинг и/или наем и/или ползване на транспортни средства и техника, съгласно т.13.3 и 13.4. от Указанията за участие (когато при провеждане на процедурата участникът е представил предварителни договори като доказателство, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на трети лица);
ІІІ.1.4. само текста в точка 5.
5. Участниците в процедурата представят декларация (Образец №5) за изпълнение на изискванията по т.4 и т.5, а преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, представя документи удостоверяващи наличие на база/и - нотариално заверени копия от акт за собственост или договор за наем/ползване (заедно с копие от акта за собственост) върху терени, които ще ползва за база за техниката, сервизна и ремонтна база и база за съхранение на материалните запаси необходими за изпълнение на договорените дейности, както и за осигуряване на дежурство за хора и техника.
5. Участниците в процедурата представят декларация (Образец №5) за изпълнение на изискванията по т.3 и т.4, а преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, представя документи удостоверяващи наличие на база/и - нотариално заверени копия от акт за собственост или договор за наем/ползване (заедно с копие от акта за собственост) върху терени, които ще ползва за база за техниката, сервизна и ремонтна база и база за съхранение на материалните запаси необходими за изпълнение на договорените дейности, както и за осигуряване на дежурство за хора и техника.
ІІІ.2.3. Изисквано минимално/ни ниво/а:
1. За участие в процедурата, всеки участник следва да докаже опит в изпълнение на услуги по зимно поддържане и почистване на пътища и/или улици и/или булеварди, еднакви или сходни с предмета на поръчката, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Посочените услуги да са изпълнявани поне по два месеца от зимния период и два месеца от летния период с приблизителна дължина на обслужваното трасе минимум 3 километра. Под „Услуги сходни с предмета на настоящата обществена поръчка” се разбира – услуги по зимно и лятно поддържане и почистване на пътища и/или улици и/или булеварди.
1. За участие в процедурата, всеки участник следва да докаже опит в изпълнение на услуги по зимно поддържане и почистване на пътища и/или улици и/или булеварди, еднакви или сходни с предмета на поръчката, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Посочените услуги да са изпълнявани поне по два месеца от зимния период и два месеца от летния период с приблизителна дължина на обслужваното трасе минимум 3 километра. Под „Услуги сходни с предмета на настоящата обществена поръчка” се разбира – услуги по зимно и лятно поддържане и почистване на пътища и/или улици и/или булеварди. 2.За изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка участникът избран за изпълнител трябва да разполага със следните видове техника и транспортни средства: •20бр. специализирани мултифункционални автомобили за зимно поддържане (ширина на греблото мин. 2,50м), пясъкоразпръсквачки с възможност да разпръсква смеси /химически смеси, пясъчно-солни смеси и минерални материали – пясък/; От посочените общо 20 бр. – да се преоборудват с устройства за миене и оросяване на пътища/улици необходимият брой, гарантиращ изпълнението на дейности „Измиване с автоцистерна”, „Оросяване на пътно платно”, но не по-малко от 4 бр.; •2 бр. челни товарачи (по един брой на база); •1 бр. комбиниран багер; •3 бр. специализирана мултифункционална техника за дейност „Механизирано метене”; •1 бр. специализиран автомобил за извозване на зелени отпадъци, клони; •1 бр. специализирана машина за почистване на графити; •1 бр. специализирана машина за автоматична дезинфекция и измиване на улични кошчета, оборудвана с пароструйка и за почистване на пътни принадлежности; •2 бр. самосвали за извозване на отпадъци;
ІІІ.2.3. Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:
1.За доказване на съответствие с така посочените в т.1 "минимални" технически изисквания, участникът следва да приложи списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата за подаване на оферти - съгласно Образец № 8. Като доказателства за изпълнение на посочените в списъка услуги, участниците представят: - удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или - посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите. Удостоверението се представя като заверено от участника копие. В представения документ да има информация за обхвата на услугите периода на изпълнение и дължината на обслужваното трасе.
1.За доказване на съответствие с така посочените в т.1 "минимални" технически изисквания, участникът следва да приложи списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата за подаване на оферти - съгласно Образец № 8. Като доказателства за изпълнение на посочените в списъка услуги, участниците представят: - удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или - посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите. Удостоверението се представя като заверено от участника копие. В представения документ да има информация за обхвата на услугите периода на изпълнение и дължината на обслужваното трасе. 2.В офертата участникът представя Декларация – Образец № 9, съдържаща подробен списък на транспортните средства и техниката, която ще разполага за изпълнение на поръчката. Транспортните средства и техника задължително трябва да отговарят минимум на стандарт ЕВРО 4 (изискване към двигателя за норма на вредни емисии) за емисионни норми. В Декларацията – Образец № 9 участникът задължително посочва стандарта за емисионни норми на предложените транспортни средства;
ІІ.2.1.Стойност без да се включва ДДС
Стойност без да се включва ДДС 2 655 000 BGN
Стойност без да се включва ДДС 5 310 000 BGN
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
ІV.3.3.Срок за получаване на искания за документи
ІV.3.8. Условия за отваряне на офертите
ІV.3.8. Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.
І.Общата прогнозна стойност на поръчката за срока на договора е 2 655 000 лева без ДДС. Предвид предвидената възможност в поле VІ.3, точка ІV от обявлението, да се възложи (чрез процедура на договаряне без обявление) повторение на услугата, при условията на чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП, прогнозната стойност на поръчката се определя на 5 310 000лв. без ДДС. Това налага промяната посочена в раздел V.5 от настоящото решение. ІІ. В методиката за оценка се включват за оценяване следните дейности: "Механизирано обработване на пътни платна, чрез разпръскване на магнезиев дихлорид (MgCl.2)"; "Механизирано обработване на пътни платна, чрез разпръскване на калциев дихлорид (CaCl.2)" и "Механизирано обработване на пътни платна, чрез разпръскване на смес от натриев хлорид и калциев хлорид". В тази връзка се променят тежестите на единичните цени посочени в точка 25.6. от указанията за участие. За допълнителна информация, моля направете справка със съответната тръжна документация. Коригираната документация за участие се предоставя на всички заинтересовани лица в профила на купувача на следния интернет адрес: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12&sub_open=80122&nxt=30
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
03.10.2014 г.
Възложител