00087-2014-0124

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: СО-РД-09-03-164 от 03.10.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

СТОЛИЧНА ОБЩИНА, ул. Московска 33, За: Евгения Захариева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: дирекция " Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Услуги по зимно поддържане и почистване на част от републиканските пътища на територията на Столична община – Републикански пътища – Юг”: • Републикански път / ІІ – 82 / Самоков – София от км 81+400 до км 86+700; • Републикански път / ІІ – 18 / Софийски околовръстен път – Южна дъга от км 38+100 до км 62+007.

II.3) Кратко описание на поръчката

„Услуги по зимно поддържане и почистване на част от републиканските пътища на територията на Столична община – Републикански пътища – Юг”: • Републикански път / ІІ – 82 / Самоков – София от км 81+400 до км 86+700; • Републикански път / ІІ – 18 / Софийски околовръстен път – Южна дъга от км 38+100 до км 62+007.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

90620000, 90610000, 90511000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги, свързани с почистване и метене на улици
Услуги по събиране на битови отпадъци

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-09-03-150 от 17.09.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-624452
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2014/S 183 - 323351 от 24.09.2014 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 87-2014-124
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

624452

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

19.09.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

И двете

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.1.4. само текста в точка 2. и т.2.1.

Вместо:

2.За изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка участникът избран за изпълнител трябва да разполага е следните видове техника и транспортни средства:•20 бр. специализирани мултифункционални автомобили за зимно поддържане (ширина на греблото мин. 2,50м), пясъкоразпръсквачки с възможност да разпръсква смеси /химически смеси, пясъчно-солни смеси и минерални материали – пясък/; От посочените общо 20 бр. – да се преоборудват с устройства за миене и оросяване на пътища/улици необходимият брой, гарантиращ изпълнението на дейности „Измиване с автоцистерна”, „Оросяване на пътно платно”, но не по-малко от 4бр.;•2 бр. челни товарачи (по един брой на база);•1 бр. комбиниран багер;•3 бр. специализ. мултифункционална техника за дейност „Механизирано метене".•1 бр. специализиран автомобил за извозване на зелени отпадъци;•1 бр. специализ. машина за автоматична дезинфекция и измиване на улични кошчета, оборудвана с пароструйка и за почистване на пътни принадлежности;•2 бр. самосвали за извозване на отпадъци;2.1.В офертата участникът представя Декларация – Образец № 9, съдържаща подробен списък на транспортните средства и техниката, която ще разполага за изпълнение на поръчката, в съответствие с изискването в т.14.2.2.от указанията за участие.

Да се чете:

2.За изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка участникът избран за изпълнител трябва да разполага с видовете техника и транспортни средства допълнени в раздел ІІІ.2.3.Изисквано минимално/ни ниво/а и описани в настоящото решение и в т.13.4 от указанията за участие ;2.1.В офертата участникът представя Декларация – Образец № 9, съдържаща подробен списък на транспортните средства и техниката, която ще разполага за изпълнение на поръчката, в съответствие с изискването в т.13.4. и 13.5 от указанията за участие. При подписване на договора, избрания за изпълнител участник представя заверени копия на окончателни договори за доставка/покупка/лизинг и/или наем и/или ползване на транспортни средства и техника, съгласно т.13.3 и 13.4. от Указанията за участие (когато при провеждане на процедурата участникът е представил предварителни договори като доказателство, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на трети лица);

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.1.4. само текста в точка 5.

Вместо:

5. Участниците в процедурата представят декларация (Образец №5) за изпълнение на изискванията по т.4 и т.5, а преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, представя документи удостоверяващи наличие на база/и - нотариално заверени копия от акт за собственост или договор за наем/ползване (заедно с копие от акта за собственост) върху терени, които ще ползва за база за техниката, сервизна и ремонтна база и база за съхранение на материалните запаси необходими за изпълнение на договорените дейности, както и за осигуряване на дежурство за хора и техника.

Да се чете:

5. Участниците в процедурата представят декларация (Образец №5) за изпълнение на изискванията по т.3 и т.4, а преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, представя документи удостоверяващи наличие на база/и - нотариално заверени копия от акт за собственост или договор за наем/ползване (заедно с копие от акта за собственост) върху терени, които ще ползва за база за техниката, сервизна и ремонтна база и база за съхранение на материалните запаси необходими за изпълнение на договорените дейности, както и за осигуряване на дежурство за хора и техника.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.3. Изисквано минимално/ни ниво/а:

Вместо:

1. За участие в процедурата, всеки участник следва да докаже опит в изпълнение на услуги по зимно поддържане и почистване на пътища и/или улици и/или булеварди, еднакви или сходни с предмета на поръчката, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Посочените услуги да са изпълнявани поне по два месеца от зимния период и два месеца от летния период с приблизителна дължина на обслужваното трасе минимум 3 километра. Под „Услуги сходни с предмета на настоящата обществена поръчка” се разбира – услуги по зимно и лятно поддържане и почистване на пътища и/или улици и/или булеварди.

Да се чете:

1. За участие в процедурата, всеки участник следва да докаже опит в изпълнение на услуги по зимно поддържане и почистване на пътища и/или улици и/или булеварди, еднакви или сходни с предмета на поръчката, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Посочените услуги да са изпълнявани поне по два месеца от зимния период и два месеца от летния период с приблизителна дължина на обслужваното трасе минимум 3 километра. Под „Услуги сходни с предмета на настоящата обществена поръчка” се разбира – услуги по зимно и лятно поддържане и почистване на пътища и/или улици и/или булеварди. 2.За изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка участникът избран за изпълнител трябва да разполага със следните видове техника и транспортни средства: •20бр. специализирани мултифункционални автомобили за зимно поддържане (ширина на греблото мин. 2,50м), пясъкоразпръсквачки с възможност да разпръсква смеси /химически смеси, пясъчно-солни смеси и минерални материали – пясък/; От посочените общо 20 бр. – да се преоборудват с устройства за миене и оросяване на пътища/улици необходимият брой, гарантиращ изпълнението на дейности „Измиване с автоцистерна”, „Оросяване на пътно платно”, но не по-малко от 4 бр.; •2 бр. челни товарачи (по един брой на база); •1 бр. комбиниран багер; •3 бр. специализирана мултифункционална техника за дейност „Механизирано метене”; •1 бр. специализиран автомобил за извозване на зелени отпадъци, клони; •1 бр. специализирана машина за почистване на графити; •1 бр. специализирана машина за автоматична дезинфекция и измиване на улични кошчета, оборудвана с пароструйка и за почистване на пътни принадлежности; •2 бр. самосвали за извозване на отпадъци;

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.3. Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Вместо:

1.За доказване на съответствие с така посочените в т.1 "минимални" технически изисквания, участникът следва да приложи списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата за подаване на оферти - съгласно Образец № 8. Като доказателства за изпълнение на посочените в списъка услуги, участниците представят: - удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или - посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите. Удостоверението се представя като заверено от участника копие. В представения документ да има информация за обхвата на услугите периода на изпълнение и дължината на обслужваното трасе.

Да се чете:

1.За доказване на съответствие с така посочените в т.1 "минимални" технически изисквания, участникът следва да приложи списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата за подаване на оферти - съгласно Образец № 8. Като доказателства за изпълнение на посочените в списъка услуги, участниците представят: - удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или - посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите. Удостоверението се представя като заверено от участника копие. В представения документ да има информация за обхвата на услугите периода на изпълнение и дължината на обслужваното трасе. 2.В офертата участникът представя Декларация – Образец № 9, съдържаща подробен списък на транспортните средства и техниката, която ще разполага за изпълнение на поръчката. Транспортните средства и техника задължително трябва да отговарят минимум на стандарт ЕВРО 4 (изискване към двигателя за норма на вредни емисии) за емисионни норми. В Декларацията – Образец № 9 участникът задължително посочва стандарта за емисионни норми на предложените транспортни средства;

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІ.2.1.Стойност без да се включва ДДС

Вместо:

Стойност без да се включва ДДС 2 655 000 BGN

Да се чете:

Стойност без да се включва ДДС 5 310 000 BGN

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
30/10/2014 17:00
Да се чете:
14/11/2014 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

ІV.3.3.Срок за получаване на искания за документи

Вместо:
30/10/2014 17:00
Да се чете:
14/11/2014 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

ІV.3.8. Условия за отваряне на офертите

Вместо:
31/10/2014 14:00
Да се чете:
17/11/2014 14:00
V.8) Текст, който трябва да се добави в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІV.3.8. Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Да се чете:

Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.

V.9) Друга допълнителна информация:

І.Общата прогнозна стойност на поръчката за срока на договора е 2 655 000 лева без ДДС. Предвид предвидената възможност в поле VІ.3, точка ІV от обявлението, да се възложи (чрез процедура на договаряне без обявление) повторение на услугата, при условията на чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП, прогнозната стойност на поръчката се определя на 5 310 000лв. без ДДС. Това налага промяната посочена в раздел V.5 от настоящото решение. ІІ. В методиката за оценка се включват за оценяване следните дейности: "Механизирано обработване на пътни платна, чрез разпръскване на магнезиев дихлорид (MgCl.2)"; "Механизирано обработване на пътни платна, чрез разпръскване на калциев дихлорид (CaCl.2)" и "Механизирано обработване на пътни платна, чрез разпръскване на смес от натриев хлорид и калциев хлорид". В тази връзка се променят тежестите на единичните цени посочени в точка 25.6. от указанията за участие. За допълнителна информация, моля направете справка със съответната тръжна документация. Коригираната документация за участие се предоставя на всички заинтересовани лица в профила на купувача на следния интернет адрес: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12&sub_open=80122&nxt=30


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

03.10.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Юлия Рачева Ненкова /Възложител съгласно Заповед РД-09-69/25.01.2012г./
Длъжност: За Заместник Кмет на Столична община - направление "Зелена система, екология и земеползване" упълномощена със заповед СО-РД-1584/15.08.2014г.