Версия за печат

00087-2014-0133

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Андрей Стаменов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: astamenov@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. Париж №3, Партер, Стая №6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Христо Василев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377516, E-mail: h.vasilev@sofia.bg

Място/места за контакт: Дирекция "Информационно обслужване и технологии"

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изграждане на единен електронен портал за София”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изграждане на единен УЕБ Портал на град София, интегриращ в единна система на достъп и ползване всички видове и тематични групи от данни, справки, услуги, УЕБ приложения, които Столична община създава и поддържа за целите на информиране и обслужване на всякакъв вид потребители – граждани на Столицата и страната и на международната общност.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72413000

Описание:

Услуги по уебдизайн

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изграждане на единен УЕБ Портал на град София, интегриращ в единна система на достъп и ползване всички видове и тематични групи от данни, справки, услуги, УЕБ приложения, които Столична община създава и поддържа за целите на информиране и обслужване на всякакъв вид потребители – граждани на Столицата и страната и на международната общност.

Стойност, без да се включва ДДС
200000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

330

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 2 000/две хиляди/ лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Столична Община или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61, ал.1 или да я усвои съгласно чл.61, ал.2 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение: Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на поръчката без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичането на срока за изпълнение на поръчката. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по договора се извършват както следва: 1. 20 (двадесет) % от стойността на договора, след приемане на "Техническо задание" на системата, в срок до 30 (тридесет) дни след приемане на резултатите от изпълнение на етапа на основание утвърден от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ Протокол на Експертен съвет, назначен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; 2. 20 (двадесет) % от стойността на настоящия договор, след приемане на "Системен проект" на системата в срок до 30 (тридесет) дни след приемане на резултатите от изпълнение на етапа на основание утвърден от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ Протокол на Експертен съвет, назначен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; 3. 20 (двадесет) % от стойността на настоящия договор, след приключване на софтуерната разработка на системата, в срок до 30 (тридесет) дни след приемане на резултатите от изпълнение на етапа на основание утвърден от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ Протокол на Експертен съвет, назначен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ ; 4. 40 (Четиридесет) % от стойността на настоящия договор, след приключване на внедряването на системата, в срок до 30 (тридесет) дни след приемане на резултатите от изпълнение на етапа на основание утвърден от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ Протокол на Експертен съвет, назначен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: I.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. II.Участникът в процедурата посочва единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. III. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на договора, с който е създадено обединението. В случай че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, в офертата се представя документ подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 1.Като минимално съдържание документът задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението, както и дела на всеки от участниците. 2.Договорът трябва да бъде представен от Участника в нотариално заверено копие и да отговаря на следните изисквания: Участниците в обединението трябва да определят (упълномощят) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; В документа трябва да се определи и наименованието на участника; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; 3.Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. IV. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано юридическо лице, всяко физическо или юридическо лице, включено в Обединението трябва да представи в Плик №1, следните документи: Представяне на участника (По образец); Декларации по чл. 47, ал. 9 (По образец); Доказателства за изпълнение на минималните финансови и технически изисквания към Участника - само за членовете, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. V.Когато се предвижда участие на подизпълнители, следните документи задължително се представят от всеки от тях: Представяне на участника (По образец); Декларации по чл. 47, ал. 9 (По образец); Декларация от подизпълнителя (По образец); Доказателства за изпълнение на минималните финансови и технически изисквания, за всеки от тях съобразно вида и дела на тяхното участие; VI.Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2, т.3 и т.4 и ал. 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 47, ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на съответствие с финансовите изисквания на възложителя, участниците представят един или няколко от следните документи: 1.Удостоверение от банка. 2.Заверено копие на годишен финансов отчет или някоя от съставните му части.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът да разполага с финансов ресурс в размер на 100 000(сто хиляди)лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на извършените разработки с еднакъв или сходен предмет с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните три години (вкл. URL адрес), считано от датата на подаване на офертите. Списъкът трябва да съдържа стойностите на разработките, датите и наименованията на получателите; наименование или връзка към публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката, а когато не може да се посочи публичен регистър се прилагат удостоверения, издадени от получателите на услугите или от компетентен орган. 2. списък на лицата от екипа, които ще работят по изпълнение на поръчката с опит в изпълнението на ИТ услуги, сходни с предмета на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионален опит; 3. Заверено копие на валидни сертификати за внедрени системи за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна, обхвата на която включва: проектиране, разработка, интеграция, внедряване и поддръжка на информационни системи и за информационна сигурност ISO 27001:2005 или еквивалентна обхвата на която включва: проектиране, разработка, интеграция, внедряване и поддръжка на информационни системи.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да има опит в областта на предмета на поръчката като през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите: 1.1.Е изпълнил минимум един проект за разработване на УЕБ Портал на национална или териториална (общинска) институция или на значителен корпоративен клиент (фирма) ; ИЛИ 1.2.Има реализирани и внедрени и/или участие в реализацията и внедряването на УЕБ сайтове или УЕБ базирани информационни системи със значителен брой потребители (над 1000). 1.3.Определение за сходни с предмета на поръчката изпълнени услуги: 1.3.1.Услуги за реализация и внедряване на УЕБ сайтове и УЕБ базирани приложения; 1.3.2.Услуги за реализацията и внедряването на корпоративни УЕБ портали; 1.3.3.„Уеб портал” е уебсайт, който служи като информационен център чрез предоставяне на допълнителни възможности за структурирането на информация и по този начин стават отправна точка за достъп до различни уеб сайтове, услуги, Уеб приложения и др. Порталът представя информация от различни източници по унифициран начин. Включва в себе си стандартната търсачка и една или повече от следните услуги - електронна поща, новини, информация, база данни и др. 2.Участникът трябва да разполага с екип в областта на ИТ услуги, със следните ключови експерти: 2.1.Минимум 1 (един) ръководител на ИТ проекти с над 3 години опит в управлението на софтуерни проекти с интегрирани решения, с поне един успешно изпълнен проект (разработен и внедрен), с минимум образователна степен "бакалавър"; 2.2.Минимум 1 (един) бизнес анализатор, с доказан опит по системна интеграция, разработване на стратегически документи и/или технически задания, проекти и други документи и с достатъчна правно-юридическа култура; с минимум образователна степен "бакалавър"; 2.3.Минимум 2 (двама) системни архитекти (проектанти) с над 2 години опит в областта на проектирането, разработката, внедряването и поддръжката на информационни системи с интегрирани решения, с минимум образователна степен "бакалавър"; 2.4.Минимум 1 (един) ръководител на софтуерни разработки (програмист), с над 3 години опит в областта на програмиране на УЕБ базирани решения, с минимум образователна степен "бакалавър"; 2.5.Минимум 2 (двама) специалисти – програмисти с над 1 година опит в областта на програмиране на УЕБ приложения ; 2.6.Минимум 2 (двама) специалисти – технически изпълнители, с над 1 година опит по създаване на номенклатури, метаданни на системи, потребителска документация и внедряване на информационни системи; 2.7.Минимум 1 (един) специалист с над 3 години опит в системното администриране на състава от софтуерни продукти (и БД), използвани при УЕБ базирани системи, с минимум образователна степен "бакалавър". Забележка: Функциите на специалистите по т.6, може да бъдат изпълнявани от специалисти с квалификация, съответстваща на позиции 2 и 3. Аналогично позиция 7 може да бъде изпълнявана от специалисти, с квалификация, указана в позиции 4 и 5. 3. Участникът да е внедрил: 3.1.Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна, обхвата на която включва: проектиране, разработка, интеграция, внедряване и поддръжка на информационни системи; 3.2.Система за информационна сигурност ISO 27001:2005 или еквивалентна обхвата на която включва: проектиране, разработка, интеграция, внедряване и поддръжка на информационни системи.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка ; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: Предложена цена; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 009 - 011463 от 14.01.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24.10.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие. Кандидатите получават пълен достъп до нея на адрес: www.sofia.bg, раздел „Профил на купувача”. В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде предоставена на хартиен носител, същата ще му бъде изпратена за негова сметка. В случай, че лице поиска да закупи документацията може да направи това всеки работен ден на адрес Столична община, ул. "Париж" №3, стая №1 след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.2, стая №204 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в последният ден от месеца от 10.00 ч до 12.00 ч. В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията изпраща писмено искане, като посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и заплаща цената по банков път. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код на SOMBBGSF, Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
24.10.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.10.2014 г.  Час: 13:00
Място

ул. "Московска" №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община - www.sofia.bg, най-малко два дни преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел III.2.1. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, посочени в настоящия раздел; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.09.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ