00087-2014-0125
Технически редакции | ||
23.09.2014 10:10 ч. : | 19/09/2014 17:01 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.09.2014 10:10 ч. : | 19/09/2014 17:01 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Столична община, ул. Московска №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. Париж №3, партер, стая №6Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Столична община, ул. Московска №33, За: Фронт офис, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9377505
Място/места за контакт: Фринт офисРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на домакински вещи, хигиенни и санитарни материали по обособени позиции: • Обособена позиция №1: Доставка на домакински вещи; • Обособена позиция №2: Доставка на хигиенни и санитарни материали;
Възлагане на обществена поръчка
1. Доставката на домакинските вещи и хигиенни и санитарни материали и се извършва за: 1.1. Център за настаняване от семеен тип, ПИ №217, (източна половина) и Център за настаняване от семеен тип, ПИ №217, (западна половина), кв. 23, м. „Факултета”, район „Красна поляна”, гр. София 1.2 Център за настаняване от семеен тип – двуетажна сграда в УПИ ХІV-444 и Център за настаняване от семеен тип - двуетажна сграда в УПИ ХV-445, кв. 95, бул. „Сливница”, район „Люлин”, гр. София 1.3. Център за настаняване от семеен тип - сграда 1 и Център за настаняване от семеен тип - сграда 2, УПИ І-за ЖС, кв. 18б, м. „Суха река- запад”, район „Подуяне”, гр. София 1.4. Център за настаняване от семеен тип в УПИ XXXI 42 и Център за настаняване от семеен тип в УПИ XXXII 43, кв. 221, м „Овча купел”, район „Овча купел”, гр. София 1.5. Център за настаняване от семеен тип - двуетажна жилищна сграда в УПИ XVIII-„ОБНС” и Център за настаняване от семеен тип - двуетажна жилищна сграда в УПИ XX -„ОБНС”, кв. 34, м. „Бенковски”, район „Сердика”, гр. София 1.6. Център за настаняване от семеен тип – двуетажна жилищна сграда в УПИ I – „ЗА ЖС”, кв. 47а, м. „Бул. Станке Димитров” и Център за настаняване от семеен тип – двуетажна жилищна сграда в УПИ II, кв. 130, м. „Надежда – I ЧАСТ”, район „Надежда”, гр. София 1.7. Център за настаняване от семеен тип в УПИ IV – СГО, кв. 24, м. „Бул. Сливница”, район „Връбница” 1.8. 2 броя Защитени жилища в м. „кв. Горна баня”, кв.10, УПИ X, ул. „Христо Стефчов” № 2, район „Овча купел”, гр. София 1.9. „Защитено жилище” в УПИ Х-140, кв.85, м. „ж.к. Дружба 1 част”, район „Искър”, гр. София
44411000, 39221110, 24455000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Доставката на домакински вещи включва: 1. Сервиз за хранене: Плоска чиния малка,Плоска чиния средна,Плоска чиния голяма,Купа за супа,Купа за десерт- по 206 бр. всяко; 2. Комплект за хранене: 2.1 Вилица голяма, 2.2 Вилица малка, 2.3 Лъжица голяма, 2.4 Лъжица малка, 2.5 Нож среден приборен- по 206 бр. от всяко; 3. Чаша- 206 бр; 4. Кухненски прибори за сервиране:4.1 Черпак, 4.2 Решетка, 4.3 Лъжица за сервиране, 4.4 Шпатула, 4.5 Универсален кух.нож, 4.6 Дъска за рязане, 4.7 Панер за хляб- по 16 бр. всеки; Доставката на хигиенни и санитарни материали включва: 1. Кофа овална с изстисквач- 32 2. Подочистачка/уред за миене на под/-32 3. Четка за под + лопата -32 4. Течен сапун,оп. 1л.- 80 5. Почистващи препарати за 16 услуги, вкл: 5.1 за фаянс- 240 /16х15/ 5.2 за тоалетна- 240 /16х15/ 5.3 за стъкла- 32 /16х2/ 5.4 за мебели- 32 /16х2/ 5.5 за ламинат- 240/16х15/ 5.6 за теракот- 240 /16х15/ 5.7 за съдове- 80 /16х5/ 5.8 домакинска гъба- 320 /16х20/ 5.9 за печка/фурна/- 32 /16х2/ 5.10 латексови ръкавици -80 /16х5/ 5.11 белина 5%- 160 /16х10/ 5.12 дезинфектант -160 /16х10/ 5.13 четка за тоалетна- 80 /16х5/ 5.14 ароматизатор за тоалетна- 320 /16х20/ 6. Перилни препарати за 16 услуги, вкл: 6.1 течен препарат за пране- 640 /16х40/ 6.2 избелващ препарат- 640 /16х40/ 7. Микрофибърна кърпа- 160 /16х10/ 8. Препарат за съдомиялна машина- 4800 /16х300/ 9. Тоалетна хартия - 1000; 10.Домакинска хартия- 700; 11.Превързочни материали за 16 услуги, вкл: 11.1 памперси- 48000 /16х3000/ 11.2 дамски превръзки- 48000 /16х3000/ 11.3 памук медицински- 160 /16х10/ 11.4 бинт плетен- 160 /16х10/ 11.5 цитопласт-160 /16х10/ 11.6 маски санитарни- 80 /16х5/ 12. Продукти за баня за 206 потреб. 12.1 шампоан- 824 12.2 сапун тоалетен- 824 12.3 паста за зъби -824 12.4 четка за зъби-824 12.5 гъба за баня -824 12.6 гребен/четка за коса/- 824 12.7 пяна за бръснене - 824 12.8 самобръсначка -824
НЕ
28.02.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на: • За обособена позиция №1: 54 (петдесет и четири) лева; • За обособена позиция №2: 742 (седемстотин четиредесет и два) лева; 1.1. Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. 1.2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5 на сто от стойност на договора за обществената поръчка без ДДС. 1.3. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до изтичане срока на договора на избрания изпълнител. 2. Гаранциите се представят в една от следните форми: 2.1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF 2.2. банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. 3. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. 3.1. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. 4. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 5. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 6. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61, ал.1 или да я усвои съгласно чл.61, ал.2 от ЗОП. 6.1. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП.
За Обособена позиция №1 и №2: 1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ от бюджета на Проекта, чрез Дирекция „Социални дейности”, превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер на 20 % /двадесет процента/ от стойността на договорената сума в размер на ………………………/…………………………………/ лева в срок до 30 /тридесет/ календарни дни, при подписан договор и представяне на фактури. 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ, от бюджета на Проекта, чрез Дирекция „Социални дейности”, превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на договорената сума в размер на ......................... /...................................../словом/ лв. без включен ДДС или ………………………………………………../ лева с включен ДДС в срок до 30 /тридесет/ дни след доставката на домакински вещи/ хигиенни и санитарни материали, подписване на предавателно-приемателен протокол между ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и представяне на фактури от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след приспадане на преведения аванс. 3. Разходните документи трябва да са издадени на името на СО – Дирекция „Социални дейности” и в тях задължително трябва да е указано, че: Разходът е по договор BG051PO001-5.2.12-0056-C0001, по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-5.2.12 „Разкриване на социални услуги в общността”.
Не се поставя изискване за създаване на юридическо лице.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят НЕ ПОСТАВЯ изискване за закупуване на документацията за участие.Кандидатите получават пълен достъп до нея на адрес: www.sofia.bg, раздел „Профил на купувача”. В случай, че лице поиска да закупи документацията може да направи това всеки работен ден на адрес Столична община, ул. "Париж" №3, стая №1 след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.2, стая №204 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в петък и в последният ден от месеца и в предпразничен ден от 10.00 ч до 12.00 ч. В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията изпраща писмено искане, като посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и заплаща цената по банков път. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код на SOMBBGSF, Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6.
Български
120
гр. София, ул. Московска №33
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварвнето. Датата, часа мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на Столична община-www.sofia.bg, един ден преди тяхното отваряне.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 aл.6 от ЗОП.
19.09.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
1. Доставката на домакинските вещи се извършва за: 1.1. Център за настаняване от семеен тип, ПИ №217, (източна половина) и Център за настаняване от семеен тип, ПИ №217, (западна половина), кв. 23, м. „Факултета”, район „Красна поляна”, гр. София 1.2 Център за настаняване от семеен тип – двуетажна сграда в УПИ ХІV-444 и Център за настаняване от семеен тип - двуетажна сграда в УПИ ХV-445, кв. 95, бул. „Сливница”, район „Люлин”, гр. София 1.3. Център за настаняване от семеен тип - сграда 1 и Център за настаняване от семеен тип - сграда 2, УПИ І-за ЖС, кв. 18б, м. „Суха река- запад”, район „Подуяне”, гр. София 1.4. Център за настаняване от семеен тип в УПИ XXXI 42 и Център за настаняване от семеен тип в УПИ XXXII 43, кв. 221, м „Овча купел”, район „Овча купел”, гр. София 1.5. Център за настаняване от семеен тип - двуетажна жилищна сграда в УПИ XVIII-„ОБНС” и Център за настаняване от семеен тип - двуетажна жилищна сграда в УПИ XX -„ОБНС”, кв. 34, м. „Бенковски”, район „Сердика”, гр. София 1.6. Център за настаняване от семеен тип – двуетажна жилищна сграда в УПИ I – „ЗА ЖС”, кв. 47а, м. „Бул. Станке Димитров” и Център за настаняване от семеен тип – двуетажна жилищна сграда в УПИ II, кв. 130, м. „Надежда – I ЧАСТ”, район „Надежда”, гр. София 1.7. Център за настаняване от семеен тип в УПИ IV – СГО, кв. 24, м. „Бул. Сливница”, район „Връбница” 1.8. 2 броя Защитени жилища в м. „кв. Горна баня”, кв.10, УПИ X, ул. „Христо Стефчов” № 2, район „Овча купел”, гр. София 1.9. „Защитено жилище” в УПИ Х-140, кв.85, м. „ж.к. Дружба 1 част”, район „Искър”, гр. София
39221110
Описание:
Доставката на домакински вещи включва: 1. Сервиз за хранене: Плоска чиния малка,Плоска чиния средна,Плоска чиния голяма,Купа за супа,Купа за десерт- по 206 бр. всяко; 2. Комплект за хранене: 2.1 Вилица голяма, 2.2 Вилица малка, 2.3 Лъжица голяма, 2.4 Лъжица малка, 2.5 Нож среден приборен- по 206 бр. от всяко; 3. Чаша- 206 бр; 4. Кухненски прибори за сервиране:4.1 Черпак, 4.2 Решетка, 4.3 Лъжица за сервиране, 4.4 Шпатула, 4.5 Универсален кух.нож, 4.6 Дъска за рязане, 4.7 Панер за хляб- по 16 бр. всеки;
1. Доставката на хигиенни и санитарни материали и се извършва за: 1.1. Център за настаняване от семеен тип, ПИ №217, (източна половина) и Център за настаняване от семеен тип, ПИ №217, (западна половина), кв. 23, м. „Факултета”, район „Красна поляна”, гр. София 1.2 Център за настаняване от семеен тип – двуетажна сграда в УПИ ХІV-444 и Център за настаняване от семеен тип - двуетажна сграда в УПИ ХV-445, кв. 95, бул. „Сливница”, район „Люлин”, гр. София 1.3. Център за настаняване от семеен тип - сграда 1 и Център за настаняване от семеен тип - сграда 2, УПИ І-за ЖС, кв. 18б, м. „Суха река- запад”, район „Подуяне”, гр. София 1.4. Център за настаняване от семеен тип в УПИ XXXI 42 и Център за настаняване от семеен тип в УПИ XXXII 43, кв. 221, м „Овча купел”, район „Овча купел”, гр. София 1.5. Център за настаняване от семеен тип - двуетажна жилищна сграда в УПИ XVIII-„ОБНС” и Център за настаняване от семеен тип - двуетажна жилищна сграда в УПИ XX -„ОБНС”, кв. 34, м. „Бенковски”, район „Сердика”, гр. София 1.6. Център за настаняване от семеен тип – двуетажна жилищна сграда в УПИ I – „ЗА ЖС”, кв. 47а, м. „Бул. Станке Димитров” и Център за настаняване от семеен тип – двуетажна жилищна сграда в УПИ II, кв. 130, м. „Надежда – I ЧАСТ”, район „Надежда”, гр. София 1.7. Център за настаняване от семеен тип в УПИ IV – СГО, кв. 24, м. „Бул. Сливница”, район „Връбница” 1.8. 2 броя Защитени жилища в м. „кв. Горна баня”, кв.10, УПИ X, ул. „Христо Стефчов” № 2, район „Овча купел”, гр. София 1.9. „Защитено жилище” в УПИ Х-140, кв.85, м. „ж.к. Дружба 1 част”, район „Искър”, гр. София
24455000, 44411000
Описание:
Доставката на хигиенни и санитарни материали включва: 1. Кофа овална с изстисквач- 32 2. Подочистачка/уред за миене на под/-32 3. Четка за под + лопата -32 4. Течен сапун,оп. 1л.- 80 5. Почистващи препарати за 16 услуги, вкл: 5.1 за фаянс- 240 /16х15/ 5.2 за тоалетна- 240 /16х15/ 5.3 за стъкла- 32 /16х2/ 5.4 за мебели- 32 /16х2/ 5.5 за ламинат- 240/16х15/ 5.6 за теракот- 240 /16х15/ 5.7 за съдове- 80 /16х5/ 5.8 домакинска гъба- 320 /16х20/ 5.9 за печка/фурна/- 32 /16х2/ 5.10 латексови ръкавици -80 /16х5/ 5.11 белина 5%- 160 /16х10/ 5.12 дезинфектант -160 /16х10/ 5.13 четка за тоалетна- 80 /16х5/ 5.14 ароматизатор за тоалетна- 320 /16х20/ 6. Перилни препарати за 16 услуги, вкл: 6.1 течен препарат за пране- 640 /16х40/ 6.2 избелващ препарат- 640 /16х40/ 7. Микрофибърна кърпа- 160 /16х10/ 8. Препарат за съдомиялна машина- 4800 /16х300/ 9. Тоалетна хартия - 1000; 10.Домакинска хартия- 700; 11.Превързочни материали за 16 услуги, вкл: 11.1 памперси- 48000 /16х3000/ 11.2 дамски превръзки- 48000 /16х3000/ 11.3 памук медицински- 160 /16х10/ 11.4 бинт плетен- 160 /16х10/ 11.5 цитопласт-160 /16х10/ 11.6 маски санитарни- 80 /16х5/ 12. Продукти за баня за 206 потреб. 12.1 шампоан- 824 12.2 сапун тоалетен- 824 12.3 паста за зъби -824 12.4 четка за зъби-824 12.5 гъба за баня -824 12.6 гребен/четка за коса/- 824 12.7 пяна за бръснене - 824 12.8 самобръсначка -824