00087-2014-0125

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. Париж №3, партер, стая №6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. Московска №33, За: Фронт офис, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9377505

Място/места за контакт: Фринт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на домакински вещи, хигиенни и санитарни материали по обособени позиции: • Обособена позиция №1: Доставка на домакински вещи; • Обособена позиция №2: Доставка на хигиенни и санитарни материали;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

1. Доставката на домакинските вещи и хигиенни и санитарни материали и се извършва за: 1.1. Център за настаняване от семеен тип, ПИ №217, (източна половина) и Център за настаняване от семеен тип, ПИ №217, (западна половина), кв. 23, м. „Факултета”, район „Красна поляна”, гр. София 1.2 Център за настаняване от семеен тип – двуетажна сграда в УПИ ХІV-444 и Център за настаняване от семеен тип - двуетажна сграда в УПИ ХV-445, кв. 95, бул. „Сливница”, район „Люлин”, гр. София 1.3. Център за настаняване от семеен тип - сграда 1 и Център за настаняване от семеен тип - сграда 2, УПИ І-за ЖС, кв. 18б, м. „Суха река- запад”, район „Подуяне”, гр. София 1.4. Център за настаняване от семеен тип в УПИ XXXI 42 и Център за настаняване от семеен тип в УПИ XXXII 43, кв. 221, м „Овча купел”, район „Овча купел”, гр. София 1.5. Център за настаняване от семеен тип - двуетажна жилищна сграда в УПИ XVIII-„ОБНС” и Център за настаняване от семеен тип - двуетажна жилищна сграда в УПИ XX -„ОБНС”, кв. 34, м. „Бенковски”, район „Сердика”, гр. София 1.6. Център за настаняване от семеен тип – двуетажна жилищна сграда в УПИ I – „ЗА ЖС”, кв. 47а, м. „Бул. Станке Димитров” и Център за настаняване от семеен тип – двуетажна жилищна сграда в УПИ II, кв. 130, м. „Надежда – I ЧАСТ”, район „Надежда”, гр. София 1.7. Център за настаняване от семеен тип в УПИ IV – СГО, кв. 24, м. „Бул. Сливница”, район „Връбница” 1.8. 2 броя Защитени жилища в м. „кв. Горна баня”, кв.10, УПИ X, ул. „Христо Стефчов” № 2, район „Овча купел”, гр. София 1.9. „Защитено жилище” в УПИ Х-140, кв.85, м. „ж.к. Дружба 1 част”, район „Искър”, гр. София

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44411000, 39221110, 24455000

Описание:

Санитарни изделия
Домакински съдове
Дезинфектанти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставката на домакински вещи включва: 1. Сервиз за хранене: Плоска чиния малка,Плоска чиния средна,Плоска чиния голяма,Купа за супа,Купа за десерт- по 206 бр. всяко; 2. Комплект за хранене: 2.1 Вилица голяма, 2.2 Вилица малка, 2.3 Лъжица голяма, 2.4 Лъжица малка, 2.5 Нож среден приборен- по 206 бр. от всяко; 3. Чаша- 206 бр; 4. Кухненски прибори за сервиране:4.1 Черпак, 4.2 Решетка, 4.3 Лъжица за сервиране, 4.4 Шпатула, 4.5 Универсален кух.нож, 4.6 Дъска за рязане, 4.7 Панер за хляб- по 16 бр. всеки; Доставката на хигиенни и санитарни материали включва: 1. Кофа овална с изстисквач- 32 2. Подочистачка/уред за миене на под/-32 3. Четка за под + лопата -32 4. Течен сапун,оп. 1л.- 80 5. Почистващи препарати за 16 услуги, вкл: 5.1 за фаянс- 240 /16х15/ 5.2 за тоалетна- 240 /16х15/ 5.3 за стъкла- 32 /16х2/ 5.4 за мебели- 32 /16х2/ 5.5 за ламинат- 240/16х15/ 5.6 за теракот- 240 /16х15/ 5.7 за съдове- 80 /16х5/ 5.8 домакинска гъба- 320 /16х20/ 5.9 за печка/фурна/- 32 /16х2/ 5.10 латексови ръкавици -80 /16х5/ 5.11 белина 5%- 160 /16х10/ 5.12 дезинфектант -160 /16х10/ 5.13 четка за тоалетна- 80 /16х5/ 5.14 ароматизатор за тоалетна- 320 /16х20/ 6. Перилни препарати за 16 услуги, вкл: 6.1 течен препарат за пране- 640 /16х40/ 6.2 избелващ препарат- 640 /16х40/ 7. Микрофибърна кърпа- 160 /16х10/ 8. Препарат за съдомиялна машина- 4800 /16х300/ 9. Тоалетна хартия - 1000; 10.Домакинска хартия- 700; 11.Превързочни материали за 16 услуги, вкл: 11.1 памперси- 48000 /16х3000/ 11.2 дамски превръзки- 48000 /16х3000/ 11.3 памук медицински- 160 /16х10/ 11.4 бинт плетен- 160 /16х10/ 11.5 цитопласт-160 /16х10/ 11.6 маски санитарни- 80 /16х5/ 12. Продукти за баня за 206 потреб. 12.1 шампоан- 824 12.2 сапун тоалетен- 824 12.3 паста за зъби -824 12.4 четка за зъби-824 12.5 гъба за баня -824 12.6 гребен/четка за коса/- 824 12.7 пяна за бръснене - 824 12.8 самобръсначка -824

Прогнозна стойност без ДДС
79600 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

28.02.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на: • За обособена позиция №1: 54 (петдесет и четири) лева; • За обособена позиция №2: 742 (седемстотин четиредесет и два) лева; 1.1. Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. 1.2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5 на сто от стойност на договора за обществената поръчка без ДДС. 1.3. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до изтичане срока на договора на избрания изпълнител. 2. Гаранциите се представят в една от следните форми: 2.1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF 2.2. банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. 3. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. 3.1. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. 4. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 5. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 6. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61, ал.1 или да я усвои съгласно чл.61, ал.2 от ЗОП. 6.1. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За Обособена позиция №1 и №2: 1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ от бюджета на Проекта, чрез Дирекция „Социални дейности”, превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер на 20 % /двадесет процента/ от стойността на договорената сума в размер на ………………………/…………………………………/ лева в срок до 30 /тридесет/ календарни дни, при подписан договор и представяне на фактури. 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ, от бюджета на Проекта, чрез Дирекция „Социални дейности”, превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на договорената сума в размер на ......................... /...................................../словом/ лв. без включен ДДС или ………………………………………………../ лева с включен ДДС в срок до 30 /тридесет/ дни след доставката на домакински вещи/ хигиенни и санитарни материали, подписване на предавателно-приемателен протокол между ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и представяне на фактури от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след приспадане на преведения аванс. 3. Разходните документи трябва да са издадени на името на СО – Дирекция „Социални дейности” и в тях задължително трябва да е указано, че: Разходът е по договор BG051PO001-5.2.12-0056-C0001, по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-5.2.12 „Разкриване на социални услуги в общността”.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се поставя изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения.2. В случай, че Участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, членовете на обединението подписват документ за създаване на обединение. Документът трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че:A) всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; B) всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. 3.В случай, че Участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл.49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. 4. В договорът за обединение Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В него те трябва да определят и наименованието на участника. Когато в договора не е посочено лице, което представлява участниците в обединението се прилага и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата, освен в случите на чл.54, ал.2 от ЗОП.5. В договора за създаване на обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП.6. Копие на договорът за създаване на обединение задължително се прилага в офертата на участника.7. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка се посочва БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка;8. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.9. Когато участник е определил с офертата си един или повече от подизпълнителите, с които ще сключи договор за подизпълнение, той е длъжен да: 1. посочи в офертата си предложените подизпълнители, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка.10. Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, участникът представя декларация за Участието на подизпълнител/и (Образец №4).11. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.12.Административни изисквания към участниците в процедурата:12.1. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, букви а), б), в), г), д), ал.2, т. 1, т.5 и ал.5.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 2.1. Доказването на опита в извършването на доставки, сходни с предмета на поръчката се извършва с представяне на списък (по Образец №9 и 9.1) на доставките, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на оферта, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство (съгласно чл. 51, ал.4) за извършената доставка. 2.2. Всеки участник представя списък по образец №10, в който посочва лице, което ще бъде отговорно за изпълнението на поръчката. 2.3. Като доказателство за изпълнение на изискването за техническо оборудване всеки участник представя списък (по образец №11), в който посочва техническото оборудване, с което ще разполага при изпълнение на поръчката. 2.4. Всеки участник представя копие на валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Кандидат или участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. 3.1. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.
Минимални изисквания: 1.Всеки участник трябва да имат опит в извършването на доставки, сходни или еднакви с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата за подаване на офертата. Забележка: за сходни, по смисъла на настоящата обществена поръчка, са: за 1-ва обособена позиция - доставка на домакински вещи и за 2-ра обособена позиция- доставка на хигиенни и санитарни материали. 1.2. Всеки участник трябва да разполага с минимум едно лице, което ще отговаря за изпълнението на поръчката. 1.3. Всеки участник трябва да разполага с техническо оборудване за изпълнение на поръчктата, минимум едно МПС, като оборудването може да бъде собствено, наето, на лизинг или др. 1.4. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват: за обособена позиция №1: доставка/търговия/производство на домакински вещи и консумативи или еквивалент ; за обособена позиция №2: доставка/търговия/производство на хигиенни и почистващи материли и изделия или еквивалент . Възложителят ще приеме и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави- членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.10.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят НЕ ПОСТАВЯ изискване за закупуване на документацията за участие.Кандидатите получават пълен достъп до нея на адрес: www.sofia.bg, раздел „Профил на купувача”. В случай, че лице поиска да закупи документацията може да направи това всеки работен ден на адрес Столична община, ул. "Париж" №3, стая №1 след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.2, стая №204 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в петък и в последният ден от месеца и в предпразничен ден от 10.00 ч до 12.00 ч. В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията изпраща писмено искане, като посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и заплаща цената по банков път. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код на SOMBBGSF, Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.10.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.10.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, ул. Московска №33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварвнето. Датата, часа мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на Столична община-www.sofia.bg, един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 aл.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №1: Доставка на домакински вещи;
1) Кратко описание

1. Доставката на домакинските вещи се извършва за: 1.1. Център за настаняване от семеен тип, ПИ №217, (източна половина) и Център за настаняване от семеен тип, ПИ №217, (западна половина), кв. 23, м. „Факултета”, район „Красна поляна”, гр. София 1.2 Център за настаняване от семеен тип – двуетажна сграда в УПИ ХІV-444 и Център за настаняване от семеен тип - двуетажна сграда в УПИ ХV-445, кв. 95, бул. „Сливница”, район „Люлин”, гр. София 1.3. Център за настаняване от семеен тип - сграда 1 и Център за настаняване от семеен тип - сграда 2, УПИ І-за ЖС, кв. 18б, м. „Суха река- запад”, район „Подуяне”, гр. София 1.4. Център за настаняване от семеен тип в УПИ XXXI 42 и Център за настаняване от семеен тип в УПИ XXXII 43, кв. 221, м „Овча купел”, район „Овча купел”, гр. София 1.5. Център за настаняване от семеен тип - двуетажна жилищна сграда в УПИ XVIII-„ОБНС” и Център за настаняване от семеен тип - двуетажна жилищна сграда в УПИ XX -„ОБНС”, кв. 34, м. „Бенковски”, район „Сердика”, гр. София 1.6. Център за настаняване от семеен тип – двуетажна жилищна сграда в УПИ I – „ЗА ЖС”, кв. 47а, м. „Бул. Станке Димитров” и Център за настаняване от семеен тип – двуетажна жилищна сграда в УПИ II, кв. 130, м. „Надежда – I ЧАСТ”, район „Надежда”, гр. София 1.7. Център за настаняване от семеен тип в УПИ IV – СГО, кв. 24, м. „Бул. Сливница”, район „Връбница” 1.8. 2 броя Защитени жилища в м. „кв. Горна баня”, кв.10, УПИ X, ул. „Христо Стефчов” № 2, район „Овча купел”, гр. София 1.9. „Защитено жилище” в УПИ Х-140, кв.85, м. „ж.к. Дружба 1 част”, район „Искър”, гр. София

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39221110

Описание:

Домакински съдове

3) Количество или обем

Доставката на домакински вещи включва: 1. Сервиз за хранене: Плоска чиния малка,Плоска чиния средна,Плоска чиния голяма,Купа за супа,Купа за десерт- по 206 бр. всяко; 2. Комплект за хранене: 2.1 Вилица голяма, 2.2 Вилица малка, 2.3 Лъжица голяма, 2.4 Лъжица малка, 2.5 Нож среден приборен- по 206 бр. от всяко; 3. Чаша- 206 бр; 4. Кухненски прибори за сервиране:4.1 Черпак, 4.2 Решетка, 4.3 Лъжица за сервиране, 4.4 Шпатула, 4.5 Универсален кух.нож, 4.6 Дъска за рязане, 4.7 Панер за хляб- по 16 бр. всеки;

Прогнозна стойност, без ДДС
5400 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 28.02.2015 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №2: Доставка на хигиенни и санитарни материали;
1) Кратко описание

1. Доставката на хигиенни и санитарни материали и се извършва за: 1.1. Център за настаняване от семеен тип, ПИ №217, (източна половина) и Център за настаняване от семеен тип, ПИ №217, (западна половина), кв. 23, м. „Факултета”, район „Красна поляна”, гр. София 1.2 Център за настаняване от семеен тип – двуетажна сграда в УПИ ХІV-444 и Център за настаняване от семеен тип - двуетажна сграда в УПИ ХV-445, кв. 95, бул. „Сливница”, район „Люлин”, гр. София 1.3. Център за настаняване от семеен тип - сграда 1 и Център за настаняване от семеен тип - сграда 2, УПИ І-за ЖС, кв. 18б, м. „Суха река- запад”, район „Подуяне”, гр. София 1.4. Център за настаняване от семеен тип в УПИ XXXI 42 и Център за настаняване от семеен тип в УПИ XXXII 43, кв. 221, м „Овча купел”, район „Овча купел”, гр. София 1.5. Център за настаняване от семеен тип - двуетажна жилищна сграда в УПИ XVIII-„ОБНС” и Център за настаняване от семеен тип - двуетажна жилищна сграда в УПИ XX -„ОБНС”, кв. 34, м. „Бенковски”, район „Сердика”, гр. София 1.6. Център за настаняване от семеен тип – двуетажна жилищна сграда в УПИ I – „ЗА ЖС”, кв. 47а, м. „Бул. Станке Димитров” и Център за настаняване от семеен тип – двуетажна жилищна сграда в УПИ II, кв. 130, м. „Надежда – I ЧАСТ”, район „Надежда”, гр. София 1.7. Център за настаняване от семеен тип в УПИ IV – СГО, кв. 24, м. „Бул. Сливница”, район „Връбница” 1.8. 2 броя Защитени жилища в м. „кв. Горна баня”, кв.10, УПИ X, ул. „Христо Стефчов” № 2, район „Овча купел”, гр. София 1.9. „Защитено жилище” в УПИ Х-140, кв.85, м. „ж.к. Дружба 1 част”, район „Искър”, гр. София

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24455000, 44411000

Описание:

Дезинфектанти
Санитарни изделия

3) Количество или обем

Доставката на хигиенни и санитарни материали включва: 1. Кофа овална с изстисквач- 32 2. Подочистачка/уред за миене на под/-32 3. Четка за под + лопата -32 4. Течен сапун,оп. 1л.- 80 5. Почистващи препарати за 16 услуги, вкл: 5.1 за фаянс- 240 /16х15/ 5.2 за тоалетна- 240 /16х15/ 5.3 за стъкла- 32 /16х2/ 5.4 за мебели- 32 /16х2/ 5.5 за ламинат- 240/16х15/ 5.6 за теракот- 240 /16х15/ 5.7 за съдове- 80 /16х5/ 5.8 домакинска гъба- 320 /16х20/ 5.9 за печка/фурна/- 32 /16х2/ 5.10 латексови ръкавици -80 /16х5/ 5.11 белина 5%- 160 /16х10/ 5.12 дезинфектант -160 /16х10/ 5.13 четка за тоалетна- 80 /16х5/ 5.14 ароматизатор за тоалетна- 320 /16х20/ 6. Перилни препарати за 16 услуги, вкл: 6.1 течен препарат за пране- 640 /16х40/ 6.2 избелващ препарат- 640 /16х40/ 7. Микрофибърна кърпа- 160 /16х10/ 8. Препарат за съдомиялна машина- 4800 /16х300/ 9. Тоалетна хартия - 1000; 10.Домакинска хартия- 700; 11.Превързочни материали за 16 услуги, вкл: 11.1 памперси- 48000 /16х3000/ 11.2 дамски превръзки- 48000 /16х3000/ 11.3 памук медицински- 160 /16х10/ 11.4 бинт плетен- 160 /16х10/ 11.5 цитопласт-160 /16х10/ 11.6 маски санитарни- 80 /16х5/ 12. Продукти за баня за 206 потреб. 12.1 шампоан- 824 12.2 сапун тоалетен- 824 12.3 паста за зъби -824 12.4 четка за зъби-824 12.5 гъба за баня -824 12.6 гребен/четка за коса/- 824 12.7 пяна за бръснене - 824 12.8 самобръсначка -824

Прогнозна стойност, без ДДС
74200 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 28.02.2015 г.