Версия за печат

00087-2014-0124

BG-София: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Евгения Захариева, Блага Живкова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9041365, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Електронен достъп до информация: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул.Московска №33, За: Е.Захариева, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9041365, E-mail: e.zaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Фронт офис

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.sofia.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Услуги по зимно поддържане и почистване на част от републиканските пътища на територията на Столична община – Републикански пътища – Юг”: • Републикански път / ІІ – 82 / Самоков – София от км 81+400 до км 86+700; • Републикански път / ІІ – 18 / Софийски околовръстен път – Южна дъга от км 38+100 до км 62+007.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото за изпълнение на поръчката е на територията на Столична община- Част от републиканските пътища на територията на Столична община – Републикански пътища – Юг: •Републикански път / ІІ – 82 / Самоков – София от км 81+400 до км 86+700; •Републикански път / ІІ – 18 / Софийски околовръстен път – Южна дъга от км 38+100 до км 62+007.
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Услуги по зимно поддържане и почистване на част от републиканските пътища на територията на Столична община – Републикански пътища – Юг”: • Републикански път / ІІ – 82 / Самоков – София от км 81+400 до км 86+700; • Републикански път / ІІ – 18 / Софийски околовръстен път – Южна дъга от км 38+100 до км 62+007.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90620000, 90610000, 90511000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги, свързани с почистване и метене на улици
Услуги по събиране на битови отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

ДА

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

І.Дейности по почистване на пътища (улици и/или булеварди):1.Доставка и монтаж на улични кошчета за битови отпадъци;2.Ръчно почистване на отпадъци от улични кошчета;3.Механизирано метене на пътни платна;4.Ръчно метене, вкл. почистване на прораснала трева на тротоари, регули на пътни/улични платна, спирки на МГТ, надлези и др., вкл. събиране, товарене и транспортиране до съоръжение за третиране.5.Тесане на треви по тротоари, пътни/улични платна, пешеходни зони и други места за обществено ползване, вкл. събиране, товарене и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране;6.Ръчно събиране на отпадъци по тротоари, банкети, разделителни ивици, откоси, канавки,земни окопи, ограничителни ивици в обхвата на пътя и други места за обществено ползване, вкл. събиране, товарене и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране;7.Механизирано почистване на пътно платно от натрупани отпадъци като смеси за зимно обезопасяване, наноси, пясък, пръст, треви и др., вкл. събиране, товарене и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране; 8.Ръчно почистване на пътно платно от натрупани отпадъци като смеси за зимно обезопасяване, наноси, пясък,пръст,треви и др., вкл. събиране,товарене и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране;9.Ръчно почистване на тротоари от натрупани отпадъци (наноси, пясък, пръст, треви и др.), вкл. събиране, товарене и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране; 10.Почистване на банкети от натрупани отпадъци (наноси, пясък, пръст и др.), вкл.събиране, товарене и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране; 11.Косене на трева по банкети, земни окопи, разделителни ивици, откоси, ограничителни ивици в обхвата на пътя и други места за обществено ползване, вкл. събиране, товарене и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране;12.Изсичане на храстова и дървесна растителност в обхвата на пътя, вкл. събиране, товарене и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране;13.Почистване на облицовани канавки/земни окопи от наноси и др. отпадъци, вкл. събиране, товарене и транспортиране до съоръжение за третиране;14.Почистване от наноси и други отпадъци, поддържане проводимостта на: •водостоци, разположени напречно на пътя (вток,тръбен/плочест участък, отток), •водостоци в оста на канавката (вток,тръбен/плочест участък, отток), •отводнителни улеи в пътно платно •бетонови отводнителни улеи (тип италиански), •пречиствателни съоръжения, 15.Почистване, поддържане проводимостта на дъждоприемните шахти, разположени по пътните/уличните платна.16.Измиване с автоцистерна на пътно платно, тротоари, спирки на МГТ и др. места за обществено ползване; В изброените дейности в т.14.,15, и16 се включва и събиране, товарене и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране; 17.Оросяване на пътно платно;18.Почистване на пътни принадлежности – пътни знаци, пътеуказателни табели, предпазни тръбно-решетъчни парапети и еластични предпазни огради (мантинели) и др.;19.Почистване на пътни/улични платна след ПТП или други аварии (разлив на гориво-смазочни материали и др. замърсявания), вкл. събиране, товарене и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране;20.Почистване на рекламни и агитационни материали;21.Почистване на графити;ІІ.Дейности по зимно поддържане на пътища (улици и/или булеварди);1.Механизирано обработване на пътни платна, чрез разпръскване на подходящи смеси.2.Механизирано почистване от сняг на пътни платна; 3.Ръчно обработване на тротоари, надлези, спирки на МГТ и др. места за обществено ползване, чрез разпръскване на смеси; 4.Ръчно почистване от сняг и стъргане на утъпкан сняг и лед; 5.Товарене и извозване на сняг;6.Разполагане и поддържане на снегозащитни съоръжения.

Стойност, без да се включва ДДС
2655000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка е в размер на 26 500,00 лв. /двадесет и шест хиляди и петстотин лева/. 1.2.Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. 1.3. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. 1.4. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси", по следната сметка на Столична Община: Сметка в лв (BGN);IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301;BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. 1.5. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. 1.6. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията ще бъдат за сметка на Възложителя. 1.7. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в процедурата в случаите по чл. 61, ал.1 от ЗОП. 1.8. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие в процедурата в случаите по чл. 61, ал.2 от ЗОП. 1.9. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП. 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от прогнозната стойност на договора за обществена поръчка без включен ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. 2.3. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 2.4. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора. 2.5. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. 2.6. При представяне на гаранцията във вид на платежното нареждане - паричната сума се внася по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, или сметка в евро: IBAN: BG 80 SOMB 9130 36 33008302 към Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; 2.7. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. 2.8. Възложителят ще освободи гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2.9. Банковите разходи за издаването на гаранциите се поемат от Изпълнителя. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранциите да не бъде по-малък от размера, който е определен в настоящите указания. 2.10. Разходите за евентуалното усвояване на гаранциите се поема от Възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1.Финансирането на обекта е от бюджета на Столична община. 2. (1). Възложителят заплаща ежемесечно на Изпълнителя стойността на конкретно извършената и приета от Възложителя работа за изтекъл период от един месец по приетите единични цени на дейностите, съгласно Офертата и Ценовото предложение на Изпълнителя и след приспадане на наложените санкции съобразно методиката, посочена в т.21. „Санкции за неизпълнение” от Техническите спецификации, и съгласно Раздел ІХ "Отговорност, санкции, неустойки" от Договора. (2). Единичните цени не подлежат на промяна за целия срок на предоставяне на услугите, освен в случаите по чл.43 от ЗОП. (3). Всички плащания се извършват в рамките на разчетените в годишния общински бюджет средства за извършване на дейността, предмет на настоящия договор. През първата календарна година, плащанията по договора ще се извършват в рамките на остатъка от бюджета, предвиден за дейността за съответната календарна година. (4). Възложителят заплаща на Изпълнителя извършената работа по изпълнението на дейностите за изтекъл период от един месец, при спазване на следната процедура на плащане: т. 1. В рамките на седем (7) работни дни от края на всеки отчетен месец, Изпълнителят представя на Възложителя месечен акт по образец, в който подробно са описани извършените дейности за периода по видове и количества. Уточняването на количествата в акта се извършва до 10 (десет) работни дни след внасянето му. Актът се коригира от Възложителя, като се нанасят и приспадат неустойките съгласно чл. 28 и чл. 29 от Договора. Подписва се от страна на Възложителя, с което окончателно се определя месечната сума за плащане и се внася фактурата. Месечният акт е неразделна част от месечната фактура. т. 2. След получаване на фактурата, Възложителят заплаща на Изпълнителя в рамките на 30 работни дни всички суми от фактурата. (5) Текущото заплащане на месечните дейности се извършва в български лева (BGN) в съответствие със сроковете и условията в договора, чрез банкови преводи по следната банкова сметка на Изпълнителя:........................... (6) Когато Изпълнителя е сключил договор/и за подизпълнение, Възложителят извършва окончателното плащане по настоящия договор, след като получи от Изпълнителя доказателства, че е заплатил на Подизпълнителя/Подизпълнителите всички приети работи. (7) Когато Изпълнителя е сключил договор/и за подизпълнение, Възложителят приема изпълнението на дейностите по настоящия договор в присъствието на Изпълнителя и Подизпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица не се изисква създаване на юридическо лице при подаване на оферта за участие в процедурата. Когато участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, след уведомяването му за извършеното класиране ;

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Изпълнителят следва да притежава регистрационен документ за изпълнение на услуги по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО по реда на глава пета, раздел II от ЗУО или параграф 6 ал.1 от ПЗР на същия закон.1.1. Участниците в процедурата представят декларация (Образец №5) за изпълнение на изискването, а преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, представя копие на регистрационния документ. 1.2. В случай че изпълнителят е обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се отнася за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности по събиране и транспортиране на отпадъци /съгласно разпределението, предвидено в Договора за създаване на обединение/. 2.За изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка участникът избран за изпълнител трябва да разполага е следните видове техника и транспортни средства:•20 бр. специализирани мултифункционални автомобили за зимно поддържане (ширина на греблото мин. 2,50м), пясъкоразпръсквачки с възможност да разпръсква смеси /химически смеси, пясъчно-солни смеси и минерални материали – пясък/; От посочените общо 20 бр. – да се преоборудват с устройства за миене и оросяване на пътища/улици необходимият брой, гарантиращ изпълнението на дейности „Измиване с автоцистерна”, „Оросяване на пътно платно”, но не по-малко от 4бр.;•2 бр. челни товарачи (по един брой на база);•1 бр. комбиниран багер;•3 бр. специализ. мултифункционална техника за дейност „Механизирано метене".•1 бр. специализиран автомобил за извозване на зелени отпадъци;•1 бр. специализ. машина за автоматична дезинфекция и измиване на улични кошчета, оборудвана с пароструйка и за почистване на пътни принадлежности;•2 бр. самосвали за извозване на отпадъци;2.1.В офертата участникът представя Декларация – Образец № 9, съдържаща подробен списък на транспортните средства и техниката, която ще разполага за изпълнение на поръчката, в съответствие с изискването в т.14.2.2.от указанията за участие. 3.Изпълнителя трябва да разполага с база за техниката (за паркиране на транспортните средства, когато те не се използват), сервизна и ремонтна база (за поддръжка, ремонт и почистване на автомобилния парк). 4.Изпълнителя трябва да разполага с мин. 2 бр. бази за съхранение на материалните запаси, необходими за изпълнение на договорените дейности, както и за осигуряване на дежурство за хора и техника.5. Участниците в процедурата представят декларация (Образец №5) за изпълнение на изискванията по т.4 и т.5, а преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, представя документи удостоверяващи наличие на база/и - нотариално заверени копия от акт за собственост или договор за наем/ползване (заедно с копие от акта за собственост) върху терени, които ще ползва за база за техниката, сервизна и ремонтна база и база за съхранение на материалните запаси необходими за изпълнение на договорените дейности, както и за осигуряване на дежурство за хора и техника. От представените документи трябва да е видно, че участникът, определен за изпълнител, ще разполага със същите за срока на договора.6. Участникът в процедурата гарантира, че всички транспортни средства и техника са регистрирани и застраховани и работят в съответствие с всички действащи закони и нормативни актове, което обстоятелство посочва в декларацията Образец №9;7.Изпълнителят трябва да поддържа "Обща застраховка Гражданска отговорност" за транспортните средства и техниката, с които изпълнява дейностите от поръчката, за което участникът представя декларация-съгласно Образец №10, а преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, представя копия на застрахователните документи; 8.Изпълнителят трябва да поддържа застраховка "Трудова злополука" на служителите, изпълняващи услугите, за което участникът в процедурата представя декларация-съгласие съгласно Образец №11, а преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, представя копия на застрахователните документи.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

І. В процедурата могат да участват български или чуждестранни ФЛ или ЮЛ, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от ЗОП и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само 1 оферта. Едно и също ФЛ или ЮЛ участник в процедурата може да участва само в 1 обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник не може да представя самостоятелна оферта. Участниците в процедурата трябва да представят:1.Плик № 1 да има следното съдържание:1. Оферта (Образец № 1) с приложен Списък на документите, и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.2.Представяне на Участника (Образец № 2), което включва: а) посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Образец №3). 3.Копие на договора за обединение, който да съдържа клаузи по т.10.3. от указанията за участие. Когато участникът е обединение и в договора не е посочено лицето, представляващо участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.4.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 5.Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците - в съответствие с ІІІ.2.2. от обявлението. 6.Доказателства за технически възможности и/или квалификация посочени в полета III2.2 и III.2.3.; 7.Декларация(Образец № 9)за осигуряване на необходимите транспортни средства и техника за изпълнение на поръчката. Когато участникът се е позовал на възможностите на едно или повече трети лица представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на тези трети лица (чл.51а от ЗОП); 8. Декларации:8.1. Декларация във връзка с притежаване на регистрационен документ, съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО и наличието на бази (Образец №5).8.2. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл.55, ал.7 от ЗОП (Образец №6);8.3. Декларация за поддържане на "Обща застраховка Гражданска отговорност" за транспортните средства и техниката, с които ще изпълнява дейностите от предмета на поръчката - съгласно Образец № 10.;8.4.Декларация за поддържане на застраховка "Трудова злополука" на служителите, изпълняващи услугите от предмета на поръчката, съгласно Образец №11.; 9.Нотариално заверено пълномощно от участника, упълномощаващо едно лице да представлява участника в процедурата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 10.Когато се предвижда участие на подизпълнители, следните документи задължително се представят от всеки от тях: 10.1.Представяне на подизпълнителя (Образец №2); 10.3.Декларация по чл.47, ал.9 (Образец №3А);10.4.Декларация от подизпълнителите (Образец № 4А); 11.Участници обединения:Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: •документите по чл.56, ал.1, т.1, букви "а" и "б" от ЗОП (представяне на участника - Образец №2 и декларации по чл. 47, ал. 9 - Образец №3) се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; •документите по чл.56, ал. 1 т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал.2, т. 6; 11.Плик №2-Техническо предложение;12.Плик 3 -Ценово предложение.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.За доказване на посоченото в т.1 на поле "минимални изисквания" изискване, участникът следва да представи в офертата си един или няколко от следните документи: а) Удостоверение от банка за наличен финансов ресурс, издадено не по-рано от 1 (един) месец преди датата на отваряне на офертите в настоящата процедура (оригинал) или б) Копие от годишния финансов отчет или някоя от съставните му части когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай, че документите са публикувани в публичен регистър на Република България, участникът посочва информация за органа, който поддържа регистъра и може да не представя копия на посочените документи. 2.В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, документите се представят само за членовете му, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Участникът може да докаже съответствието си с изискването за финансово и икономическо състояние с възможностите на едно или повече трети лица. 3.В случай, че участникът отговаря на изискванията на възложителя за финансово и икономическо състояние чрез възможностите на едно или повече трети лица, освен документът, определен от възложителя по-горе за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на тези трети лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците трябва да разполагат с финансов ресурс в размер, не по – малък от 220 000 лв. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.За доказване на съответствие с така посочените в т.1 "минимални" технически изисквания, участникът следва да приложи списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата за подаване на оферти - съгласно Образец № 8. Като доказателства за изпълнение на посочените в списъка услуги, участниците представят: - удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или - посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите. Удостоверението се представя като заверено от участника копие. В представения документ да има информация за обхвата на услугите периода на изпълнение и дължината на обслужваното трасе.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. За участие в процедурата, всеки участник следва да докаже опит в изпълнение на услуги по зимно поддържане и почистване на пътища и/или улици и/или булеварди, еднакви или сходни с предмета на поръчката, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Посочените услуги да са изпълнявани поне по два месеца от зимния период и два месеца от летния период с приблизителна дължина на обслужваното трасе минимум 3 километра. Под „Услуги сходни с предмета на настоящата обществена поръчка” се разбира – услуги по зимно и лятно поддържане и почистване на пътища и/или улици и/или булеварди.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 096 - 167914 от 20.05.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.10.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
30.10.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31.10.2014 г.  Час: 14:00
Място

ул.Московска №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

Септември 2016 година.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

І.1.Документацията за участие в настоящата процедурата е публикувана на електронната страница на Столична община www.sofia.bg в раздел „Профил на купувача” на адрес http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12 2. В случай, че лице поиска да получи документацията на хартиен носител, трябва да заплати цена - 6 (шест)лв. с ДДС. В този случай заплащането на документация за участие може да се извърши: •в касата на Столична община на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201 (след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.2, стая №204). Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в последния ден от месеца от 10.00 ч до 12.00 ч. •или по банков път по сметката в лева на Столична община: IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код SOMBBGSF, обслужваща банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6. 3. В случай, че лице поиска документацията за участие на хартиен носител да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията, изпраща писмено искане, в което посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и данни за извършеното плащане на цената по банков път. Желаещите лица могат да получат документацията за участие на хартиен носител и от дирекция „Обществени поръчки и концесии” на Столична община, ул. "Париж" №3, стая №1 (в рамките на работното време от 9:00ч. до 12:00ч. и 12:30ч. до 17:30ч.), след представяне на документ за заплащането й. 4. При провеждането на процедурата обменът на информация ще се извършва по пощата и по факс - за възложителя на адрес: гр. София 1000, ул. „Московска” №33, Столична община, Дирекция „Обществени поръчки и концесии” и на факс номер 02 9377 312. ІІ.Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, т.1 буква а) - д), т.2, т.3 и т.4, ал.2, т. 1, т.2а, т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, ІІІ. След представяне на допълнителни документи по чл. 68, ал.8 и 9 отЗОП и прегледа им, от участие в процедурата се отстранява участник, който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл.56 ЗОП; за когото са налице обстоятелства по чл.47 ал.1, т.1 буква от „а” до „д”, и т.2, т.3 и т.4 и ал.2, т.1, 2а и 5 и ал. 5, т. 1 и т.2 от ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП; за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор; ІV.Възможно е да се възложи (чрез процедура на договаряне без обявление), повторение на услугата от същия изпълнител, при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна в срока и при условията на чл.120, ал. 5, т. 1 и ал.7 от ЗОП .

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.09.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ