Версия за печат

00830-2014-0016

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

“Първа специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение Света София” EАД, ул. “Михалаки Ташев” № 2, За: Николай Георгиев, България 1330, София, Тел.: 02 4470245, E-mail: sagbal.svetasofia@mail.bg, Факс: 02 4470245

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.1agb.com.

Адрес на профила на купувача: www.1agb.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на медицинска апаратура.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: сградата на болницата, в съответната болнична структура
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка, монтаж/инсталция, въвеждане в експлоатация, обучение за работа и гаранционно сервизно обслужване на медицинска апаратура по две обособени позиции.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000, 33124120, 33172000

Описание:

Медицинско оборудване
Уреди за ултразвукова диагностика
Уреди за анестезия и реанимация

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Апарат за ултразвукова диагностика - два броя и Наркозен апарат - един брой.

Прогнозна стойност без ДДС
91600 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие за обществената поръчка е в размер на общо 800,00 (осемстотин) лева, разпределена по обособени позиции както следва: За обособена позиция № 1 – 300 (триста) лева. За обособена позиция № 2 - 500 (петстотин) лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми: Банкова гаранция - оригинална, безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на „Първа САГБАЛ Света София " ЕАД и валидна за срок, определен в документацията за участие. Парична сума преведена по банкова сметка в “Общинска банка” АД – клон „Люлин " IBAN: BG07SOMB91301019532602 BIC SOMBBGSF или внесена в брой в касата на дружеството. Задържане и освобождаване на гаранциите за участие в процедурата по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проектът се съфинансира от Европейския фонд за регионално развитие и от държавния бюджет на Република България по инициативата JESSICA по договор за проектно финансиране чрез предоставяне на заем между "Фонд за устойчиво градско развитие на София" ЕАД и „Първа САГБАЛ Света София“ ЕАД. Възложителят определя следният начин на плащане: 1.авансово плащане в размер на 40% (четиридесет на сто) от цената за изпълнение на договора с включен ДДС. Авансът се изплаща в срок до 30 дни след подписване на договора. 2. окончателно плащане в размер на 60% (шестдесет на сто) от цената за изпълнение на договора с включен ДДС. Окончателното плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след въвеждане в експлоатация на апаратурата и приключване на обучението на медицинския персонал.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25 от ЗОП, не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума подписват документ - договор или споразумение , който следва да бъде представен от участника в оригинал или в нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; е определен представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума; представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; срокът на обединението/ консорциума е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Административни сведения за участника с посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ, адрес, за кореспонденция при провеждането на процедурата, включително електронен адрес, лица за контакт, обслужваща банка и банкова сметка. Всеки участник представя и следната идентифицираща информация включително за съответствие със законодателството на държавата, в която е установен: Регистрирано в Република България юридическо лице или едноличен търговец. представя копие от документа за регистрация, удостоверение за актуално състояние или декларация с посочване на Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят съответен документ за регистрация или еквивалент, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод на български език. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят заверено копие от документ за самоличност, а за физически лица -чуждестранни граждани документът се представя и в официален превод на български език. 2. Когато участникът е обединение/консорциум на юридически и/или физически лица, което не е регистрирано като търговец, се представя оригинал или нотариално заверено копие на договор/споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка. 3. Декларация по чл.47, ал.9 ЗОП за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. Декларацията за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 2 ЗОП е относно лишаване от право за упражняване на професиите или дейностите, свързани с търговия с медицински изделия и сервизно обслужване на медицинска апаратура. 4. Документ за гаранция за участие – оригинал на банковата гаранция за участие или копие на платежния документ за внесена парична гаранция. 5. Когато участникът не е производител на предлаганата медицинска апаратура, следва да представи документ от производителя включително договор, оторизационно писмо, пълномощно или друг документ, удостоверяващ правото на участника да извършва продажба и сервизно обслужване на територията на Република България за срока на изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка. 6. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за участието на подизпълнител, ако участникът предвижда такова, както и дела на неговото участие. 7. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв. 8. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор. 9. Декларация по чл. 55, ал. 5 и ал. 7 от ЗОП. 10. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 11. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 12. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписало офертата в оригинал, когато офертата или някой от документите, съдържащи се в нея не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно търговската му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Всички останали документи, удостоверяващи изпълнение на изискванията на възложителя, подробно описани в документацията за участие. Списък на представените документите, подписан и подпечатан от участника. Участниците, за които са налице обстоятелства по чл. 47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, както и при наличие на хипотезите на чл. 69 от ЗОП ще бъдат отстранени. Участниците са длъжни да изпълнят всички изисквания, отразени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма изисквания
Минимални изисквания: няма изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък - декларация на доставките, които са еднакви или сходни на предмета на обособената позиция, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата в настоящата процедура процедура или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си с приложени документи, удостоверяващи изпълнението на декларираните дейности. 2. Заверено от участника копие на разрешение за търговия на едро с медицински изделия, издадено по реда на Закона за медицинските изделия на името на участника; 3.Списък на специалистите, отговарящи за сервизното обслужване на медицинската апаратура, придружен със заверени от участника копия на дипломи за завършена образователна степен и специалност и поименен сертификат или удостоверение за преминат курс на обучение за сервиз и поддръжка на предлаганата медицинска апаратура, издадени от производителя на предлаганата апаратура. 4. Заверено от участника копие на сертификат ISO 13485:2003 или еквивалент, с предметен обхват проектиране, разработване, производство, инсталиране и поддръжка на медицински изделия, издаден на името на производителя на предлаганата апаратура от акредитирана институция или агенция за управление на качеството; 5.Заверено от участника копие на сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват търговия и сервизно обслужване на медицински изделия, издаден на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е изпълнил, през последните три години до датата на подаване на офертата в настоящата процедура или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, най-малко 5 доставки с монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно сервизно обслужване на идентични или сходни апарати по всяка обособена позиция по предмета на поръчката. 2. Участникът да притежава разрешение за търговия на едро с медицински изделия, издадено съгласно Закона за медицинските изделия. 3. Участникът да разполага с екип от най-малко двама квалифицирани сервизни специалисти по всяка обособена позиция, по която представя предложение, преминали курс на обучение за сервиз и поддръжка на предлаганата медицинска апаратура при производителя й. 4. Производителят да има въведена система за управление с област на приложение за проектиране, разработване, производство, инсталиране и поддръжка на медицински изделия съгласно изискванията на стандарт ISO 13485:2003 или еквивалент. 5. Участникът да има въведена система за управление с област на приложение за търговия и сервизно обслужване на медицински изделия съгласно изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 50
Показател: Предлагани допълнителни технически параметри ; тежест: 40
Показател: Време за реакция ; тежест: 5
Показател: Време за отстраняване на повредата ; тежест: 5

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00830-2014-0016

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.10.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.10.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.10.2014 г.  Час: 10:00
Място

рапортната зала на болницата

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители с изрично пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на болницата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка е по проект за градско развитие с наименование: „Подобряване на социалната инфраструктура и качеството на медицинските услуги в „Първа специализирана акушеро - гинекологична болница за активно лечение “Света София“ ЕАД, чрез извършване на ремонтни дейности в сектор „Операционни зали“ и закупуване на нова медицинска апаратура“, съфинансиран от „Фонд за устойчиво градско развитие на София” по инициатива на JESSICA- по договор за проектно финансиране чрез предоставяне на заем между "Фонд за устойчиво градско развитие на София" ЕАД и„Първа САГБАЛ Света София“ ЕАД.

VI.3) Допълнителна информация

Настоящото обявлението е изпратено по електронна поща с използване на електронен подпис. Документацията за участие в настоящата процедура е предоставена на заинтересованите лица в цялост на Интернет адреса на възложителя, посочен по-горе. На основание чл. 69а, ал.3 от ЗОП, датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на възложителя, най - късно в деня предхождащ този на отваряне на ценовите оферти.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Апарати за ултразвукова диагностика.
1) Кратко описание

Цифрови стационарни ехографски апарата - един окомплектован с трансдюсери за основно приложение в областта на акушерството и гинекологията и един с трансдюсери с основно приложение в областа на мамологията.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33124120

Описание:

Уреди за ултразвукова диагностика

3) Количество или обем

Два ехографски апарата.

Прогнозна стойност, без ДДС
33300 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Наркозен апарат
1) Кратко описание

Анестезиологичен апарат, подходящ за възрастни и деца, с приставка за автоматично обдишване.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33172000

Описание:

Уреди за анестезия и реанимация

3) Количество или обем

един брой

Прогнозна стойност, без ДДС
58300 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60