Версия за печат

00038-2014-0030

BG-Габрово: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл. Възраждане №3, За: Миряна Христова, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818312, E-mail: m.hristova@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/index.php?l=166.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осъществяване на мерки за информация и публичност по проект № М13-22-147 „Обучения за повишаване квалификацията на служителите в общинска администрация Габрово“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: На територията на град Габрово
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката е: „Осъществяване на мерки за информация и публичност по проект № М13-22-147 „Обучения за повишаване квалификацията на служителите в общинска администрация Габрово“. Поръчката се възлага в изпълнение на проект „Обучения за повишаване квалификацията на служителите в общинска администрация Габрово“ по договор за безвъзмездна помощ № М13-22-147 / 18.08.2014 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. В обхвата на поръчката влизат дейности по провеждане на начална и заключителна пресконференции по проекта; изработка на банер; изработка на промоционални пакети (тефтер със спирала, химикал, настолен календар и калкулатор).

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 79952000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка е 8 116,67 лв. /осем хиляди сто и шестнадесет лева и шестдесет и седем стотинки/ без ДДС или 9 740,00 лв. /девет хиляди седемстотин и четиридесет лева/ с ДДС. - провеждане на начална/1 бр./ и заключителна /1 бр./пресконференции по проекта; - изработка на банер - 1бр.; - изработка на промоционални пакети (тефтер със спирала, химикал, настолен календар и калкулатор) 250 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
8116.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

18.08.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Тя е в размер на 80 лв. (осемдесет лева). Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец № 15 на Банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Габрово или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите, посочен в Обявлението за обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, и след прилагане на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП не отстранят пропуска, ще бъдат отстранени от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Задържането, усвояване и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най – малко 14 дни от датата на приключване на договора за изпълнение. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец № 16 на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение - Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията се извършват по банков път, в български лева. предвижда плащане след всеки вид изпълнена задача, съгласно Техническите спецификации, платими в срок до 30 (тридесет) календарни дни след предоставяне на фактура оригинал, придружена с опис /при необходимост/ на елементите от съответните задачи, с единични цени, количества и стойност и приемо-предавателен протокол за изпълнението, одобрен от Възложителя. За извършване на плащанията Изпълнителят представя фактура, която следва да съдържа следната задължителна информация: Получател: ОБЩИНА ГАБРОВО Адрес: пл. Възраждане № 3 БУЛСТАТ: 000215630 МОЛ: Таня Христова Получил фактурата: Миглена Въгленова – Ръководител проект Номер на документа, дата, място В описателната им част задължително трябва да е включен и следния текст: „Разходът е по договор за безвъзмездна помощ № М13-22-147/18.08.2014 г. по ОПАК, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик №1 “Документи за подбор” 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (в оригинал) или от изрично упълномощен негов представител. 2. Обща Оферта – попълва се Образец №1; Пояснение: Когато участникът в процедурата е обединение, офертата се попълва и подписва от лицето, което е упълномощено от членовете на обединението, съгласно договорът, който се изисква по-горе в указанията за участие в настоящата процедура. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 4. Представяне на участника: 4.1. посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; /свободен текст/ 4.2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от Закона за обществените поръчки за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а”- „д”, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т.1, т. 2, т.2а, т.4 и т.5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП /Образец №2/- Декларацията се попълва от представляващите участника. В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията, която е представена на чужд език се представя и в официален превод на български език. В случай, че участник ще използва ресурсите на подизпълнител, декларация се попълва в съответствие с чл.47, ал.8 от ЗОП. Пояснение: В случай, че участникът е обединение документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. 5. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума 6. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП, съдържаща посочване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (Образец №3). 7. Договор за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – Договорът за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен в оригинал или заверено копие. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен и анекс към първоначално сключения договор. Анексът следва да бъде представен в оригинал или в заверено копие. 8. Декларация от членовете на обединението/консорциума (Образец №4) - ако е приложима. 9. Декларация, че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – (Образец №5). 10. Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката – (Образец №6). 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец № 7). 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд – (Образец № 8). Справка може да бъде направена в НАП, НОИ, Агенция по заетостта. 13. Доказателства за икономическите и финансовите възможности на участника 14. Доказателства за техническите възможности на участника 15. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП - Образец № 11. Продължение в Раздел VІ, VІ.3
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверие от банка, издадено не по-рано от един месец преди крайния срок за подаване на офертите (оригинал) Или 2. Заверено копие на годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. 3. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. 4. Документите по т. 2 и т.3 не се представят, когато участникът представи Декларация (свободен текст), че са публикувани в публичен регистър в Република България, като участникът посочва в същата Декларация информация за органа, който поддържа регистъра. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да разполага за изпълнение на поръчката с финансов ресурс в размер на 4 000 лв. (четири хиляди лева) без ДДС. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за икономически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целта трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минимални изисквания за икономически възможности на участниците се доказва от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга - Образец № 9; 1.1. Доказателство за извършената - под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Списък на техническите лица, които ще участват в изпълнението на поръчката - Образец № 10. 2.1.Професионални автобиографии на предвидените за изпълнение на поръчката експерти, изготвени по Образец №10.1. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е извършил минимум 1 услуга, еднаква или сходна с предмета на поръчката. Под „сходни с предмета на договора услуги“ се разбира – услуги за изработване на печатни/презентационни материали и организиране и провеждане на публични прояви/събития/ кампании/обществени мероприятия. 2.Участникът следва да предложи технически лица, които ще участват в изпълнението на поръчката, както следва: • Експерт „Дизайн и предпечатна подготовка“, притежаващ образователно – квалификационна степен – минимум „бакалавър“ и професионален опит – минимум 2 години опит в областта на дизайна и предпечатната подготовка. • Експерт „Организатор събития“, притежаващ образователно – квалификационна степен – минимум „бакалавър“ и професионален опит – минимум 2 години опит в организирането на събития. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целта трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минимални изисквания за техническите възможности и квалификации на участниците се доказва от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: А) Техническа оценка (Т) - Организация и методология на участника за изпълнение на обществената поръчка ; тежест: 70
Показател: Б) Финансова оценка (Ц) ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.10.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя - www.gabrovo.bg. Профил на купувача: http://www.gabrovo.bg/articles/index/lang:bg/p:166. Посочената цена от 10 лв с вкл ДДС се заплаща само в случаите посочени по-долу - Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в Деловодството на Община Габрово на адрес: гр. Габрово, пл. “Възраждане” №3, всеки работен ден между 8:15 ч. и 17:00 ч. или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е посочена в обявлението и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Общината или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в Обявлението за обществената поръчка. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.10.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.10.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала - ет.3, Община Габрово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Габрово, пл.Възраждане №3, в която се извършва отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката се възлага в изпълнение на проект „Обучения за повишаване квалификацията на служителите в общинска администрация Габрово“ по договор за безвъзмездна помощ № М13-22-147 / 18.08.2014 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел ІІІ, ІІІ.2.1. 16. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (Образец №12), ако е приложимо. *** В случай, че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларация Образец №12 не се попълва и не се прилага. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” съдържа: Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Образец №13) и Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП /свободен текст/ - ако е приложима. Участникът предлага организация и методология за изпълнение на поръчката, вкл. описание на дейностите, които ще извърши и тяхната последователност, разпределение и функции на ресурсите, които ще използва, методите за постигане на качество при изпълнение на поръчката, както и методи за постигане на едностилие при изпълнение елементите на поръчката. Забележка: Начинът на оценяване на техническите предложения и елементите, които са предмет на оценка, са подробно разписани в Методика за определяне на комплексната оценка на офертите. Плик №3 „Предлагана цена” Попълнен образец на „Ценова оферта“ (Образец №14). Единичните цени следва да са в лева с точност до втори знак след десетичната запетая, без начислен данък добавена стойност. При изготвяне на офертата всеки Участник трябва да се придържа точно към условията, обявени от Възложителя на обществената поръчка, посочени в настоящата документация. Извън плик №3 с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика “Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в поръчката. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за който са налице обстоятелства по чл.47,ал.2 т. 1-т.5 от ЗОП който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно нац. закони и подзаконови актове, вкл. когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; който е лишен от правото да упражнява опр. професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за общ. поръчка; който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от НК, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще съкрати срока от 52 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена. В случай, че участниците в процедурата представят документи на език, различен от българския, и същите са представени и в превод на български език, при несъответствие в записите при различните езици, за валидни се считат записите на български език.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 и 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ