00038-2014-0030
Технически редакции | ||
15.09.2014 14:52 ч. : | 15/09/2014 14:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.09.2014 14:52 ч. : | 15/09/2014 14:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Габрово: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Габрово, пл. Възраждане №3, За: Миряна Христова, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818312, E-mail: m.hristova@gabrovo.bg, Факс: 066 809371
Място/места за контакт: Община ГабровоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/index.php?l=166.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Осъществяване на мерки за информация и публичност по проект № М13-22-147 „Обучения за повишаване квалификацията на служителите в общинска администрация Габрово“
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на поръчката е: „Осъществяване на мерки за информация и публичност по проект № М13-22-147 „Обучения за повишаване квалификацията на служителите в общинска администрация Габрово“. Поръчката се възлага в изпълнение на проект „Обучения за повишаване квалификацията на служителите в общинска администрация Габрово“ по договор за безвъзмездна помощ № М13-22-147 / 18.08.2014 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. В обхвата на поръчката влизат дейности по провеждане на начална и заключителна пресконференции по проекта; изработка на банер; изработка на промоционални пакети (тефтер със спирала, химикал, настолен календар и калкулатор).
22000000, 79952000
Описание:
НЕ
НЕ
максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка е 8 116,67 лв. /осем хиляди сто и шестнадесет лева и шестдесет и седем стотинки/ без ДДС или 9 740,00 лв. /девет хиляди седемстотин и четиридесет лева/ с ДДС. - провеждане на начална/1 бр./ и заключителна /1 бр./пресконференции по проекта; - изработка на банер - 1бр.; - изработка на промоционални пакети (тефтер със спирала, химикал, настолен календар и калкулатор) 250 бр.
НЕ
18.08.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Тя е в размер на 80 лв. (осемдесет лева). Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец № 15 на Банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Габрово или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите, посочен в Обявлението за обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, и след прилагане на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП не отстранят пропуска, ще бъдат отстранени от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Задържането, усвояване и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най – малко 14 дни от датата на приключване на договора за изпълнение. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец № 16 на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение - Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
Плащанията се извършват по банков път, в български лева. предвижда плащане след всеки вид изпълнена задача, съгласно Техническите спецификации, платими в срок до 30 (тридесет) календарни дни след предоставяне на фактура оригинал, придружена с опис /при необходимост/ на елементите от съответните задачи, с единични цени, количества и стойност и приемо-предавателен протокол за изпълнението, одобрен от Възложителя. За извършване на плащанията Изпълнителят представя фактура, която следва да съдържа следната задължителна информация: Получател: ОБЩИНА ГАБРОВО Адрес: пл. Възраждане № 3 БУЛСТАТ: 000215630 МОЛ: Таня Христова Получил фактурата: Миглена Въгленова – Ръководител проект Номер на документа, дата, място В описателната им част задължително трябва да е включен и следния текст: „Разходът е по договор за безвъзмездна помощ № М13-22-147/18.08.2014 г. по ОПАК, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя - www.gabrovo.bg. Профил на купувача: http://www.gabrovo.bg/articles/index/lang:bg/p:166. Посочената цена от 10 лв с вкл ДДС се заплаща само в случаите посочени по-долу - Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в Деловодството на Община Габрово на адрес: гр. Габрово, пл. “Възраждане” №3, всеки работен ден между 8:15 ч. и 17:00 ч. или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е посочена в обявлението и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Общината или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в Обявлението за обществената поръчка. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.
Български
90
Заседателната зала - ет.3, Община Габрово
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Габрово, пл.Възраждане №3, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Поръчката се възлага в изпълнение на проект „Обучения за повишаване квалификацията на служителите в общинска администрация Габрово“ по договор за безвъзмездна помощ № М13-22-147 / 18.08.2014 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Продължение от Раздел ІІІ, ІІІ.2.1. 16. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (Образец №12), ако е приложимо. *** В случай, че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларация Образец №12 не се попълва и не се прилага. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” съдържа: Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Образец №13) и Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП /свободен текст/ - ако е приложима. Участникът предлага организация и методология за изпълнение на поръчката, вкл. описание на дейностите, които ще извърши и тяхната последователност, разпределение и функции на ресурсите, които ще използва, методите за постигане на качество при изпълнение на поръчката, както и методи за постигане на едностилие при изпълнение елементите на поръчката. Забележка: Начинът на оценяване на техническите предложения и елементите, които са предмет на оценка, са подробно разписани в Методика за определяне на комплексната оценка на офертите. Плик №3 „Предлагана цена” Попълнен образец на „Ценова оферта“ (Образец №14). Единичните цени следва да са в лева с точност до втори знак след десетичната запетая, без начислен данък добавена стойност. При изготвяне на офертата всеки Участник трябва да се придържа точно към условията, обявени от Възложителя на обществената поръчка, посочени в настоящата документация. Извън плик №3 с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика “Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в поръчката. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за който са налице обстоятелства по чл.47,ал.2 т. 1-т.5 от ЗОП който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно нац. закони и подзаконови актове, вкл. когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; който е лишен от правото да упражнява опр. професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за общ. поръчка; който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от НК, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще съкрати срока от 52 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена. В случай, че участниците в процедурата представят документи на език, различен от българския, и същите са представени и в превод на български език, при несъответствие в записите при различните езици, за валидни се считат записите на български език.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5 и 6 от ЗОП.
15.09.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ