Версия за печат

00087-2014-0120

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Евгения Захариева, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9041365, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Столична община, ул.Московска, За: Е.Захариева, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9041365, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: ул.Париж №1, стая 1

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул.Московска, За: Е.Захариева, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9041365, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Фронт офис

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на работен проект за „Осигуряване на улично осветление на пътя до депо „Садината”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: На територията на Столична община. Трасето на пътя за депо за неопасни отпадъци - "Садината" започва като разклонение от пътя за с.Яна(продължение на бул."Ботевградско шосе"), непосредствено след ж.п. надлеза. Минава по част от крайната улица в югоизточния край на с.Яна, след което продължава извън регулация през землището на с.Яна, пресича АМ "Хемус" и стига до депо "Садината".
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на работен проект за „Осигуряване на улично осветление на пътя до депо „Садината”. В рамките на обществената поръчка се предвижда да бъде изградено ново улично осветление на трасето на пътя за депо „Садината”, в съответствие с актуализиран работен проект.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45316100

Описание:

Монтажни работи на осветители на пътища, летища и други

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В рамките на обществената поръчка се предвижда да бъде изградено ново улично осветление на трасето на пътя за депо „Садината”, в съответствие с актуализиран работен проект, в т.ч. разполагане на стълбове в банкета на пътя и осветители под транспортния подлез, изграждане на ново улично осветление на откритата част от трасето на пътя за депо „Садината”, монтиране на нов контролен електромер, ново табло за улично осветление, нов календарен контролер и др., подробно описани в актуализилан работен проект и обяснителни записки, неразделна част от настоящата документация. Обществената поръчка включва изпълнението и на следните дейности: - подготовка на строителството, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали за осъществяването на строителството. - доставка и влагане на необходимите и съответстващи на работния проект строителни материали и строителни продукти; - извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания преди пускане в експлоатация и съставяне на необходимите протоколи за тях; - координиране на строителния процес до приемане на извършените СМР; - контрол на количествата, качеството, съответствието и цените на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали; - осигуряване на условия за безопасност на труда; - контрол по опазване на околната среда; - точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности; - Да съхранява и предоставя при поискване от контролен орган на строителните книжа. -отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка. Обхватът на строителството включва и всички други дейности, предвидени в законодателството, в технологичните правила и нормативи, или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол при изпълнението на строително-монтажните работи.

Прогнозна стойност без ДДС
340497 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

80


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на 3400 (три хиляди и четиристотин) лева. 1.1. Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5% от стойността на договора за обществената поръчка без ДДС. 2.1. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до изтичане срока на договора на избрания изпълнител. 3. Гаранциите се представят в една от следните форми: 3.1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF 3.2. банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. 4. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. 4.1. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. 4.2. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 4.3. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4.3.1. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61, ал.1 от ЗОП. 4.3.2. Възложителят има право да усвои гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61 , ал.2 от ЗОП. 4.4. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1.Финансирането на обекта е от бюджета на Столична община. 2. (1). Разплащането на договорените видове СМР се извършва както следва: За извършените СМР по договора, Изпълнителят съставя акт, проверен и съгласуван с ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ, за изпълнени видове работи, в който се установява реалното количество изпълнено СМР, и го представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. т.1. Актуването се извършва по единичните цени, а за допълнително възникнали СМР – по анализни цени; т.2. Въз основа на акта по ал. 1, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за стойността на приетите и одобрени СМР; т.3. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща стойността на фактурите в срок до 30 календарни дни от представянето им; (2) Непредвидените, допълнително възникнали видове и количества СМР се определят с констативен протокол между ВЪЗЛОЖИТЕЛ, ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ и ИЗПЪЛНИТЕЛ и се разплащат от 10-те % на непредвидените СМР, включени в цената на договора по утвърдени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИНВЕСТИТОРСКИЯ КОНТРОЛ цени, съставени при предложените в Офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ елементи на ценообразуване, както следва : - часова ставка ......... лв./час - допълнителни разходи върху труда ...... % - допълнителни разходи върху механизацията ...... % - доставно-складови разходи ...... % - печалба ...... % като разходните норми за труд и механизация се залагат в единичните фирмени цени, съгласно УСН и ТНС. Ако някои видове работи липсват в тези норми, да се прилага “Билдинг мениджър” или Местни норми; (3). За извършените СМР по договора, Изпълнителят съставя акт, проверен и съгласуван с ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ, за изпълнени видове работи, в който се установява реалното количество изпълнено СМР и го представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. За последното текущо плащане ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ следва да представи и констативен акт, образец 15, за установяване годността за приемане на строежа, без забележки. (4). Цените на материалите ще се доказват с фактури и не трябва да надвишават цените на производители или официални дистрибутори. 3. Предложените цени не подлежат на промяна за срока на договора. Цената е окончателна и валидна до пълното изпълнение на предмета на договора и включва всички разходи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по реализацията му.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица не се изисква създаване на юридическо лице при подаване на оферта за участие в процедурата. Когато участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, след уведомяването му за извършеното класиране ;

ІІІ.1.4) Други особени условия

І.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни ФЛ или ЮЛ, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от ЗОП и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Едно и също ФЛ или ЮЛ участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. ІІ.След представяне на допълнителни документи по чл. 68, ал.8 и 9 отЗОП и прегледа им, от участие в процедурата се отстранява участник, който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл.56 ЗОП; за когото са налице обстоятелства по чл.47 ал.1, т.1 буква от „а” до „д”, и т.2, т.3 и т.4 и ал.2, т.1, 2, 4 и 5 и ал. 5, т. 1 и т.2 от ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП; за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците в процедурата трябва да представят:1.Представяне на Участника включващо:посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за ТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен -(Образец №2). За доказване на идентифициращата информация, посочена в образец 2 (Представяне на участника), чуждестранните лица следва да приложат документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени (извлечение от търговския регистър или друг аналогичен документ, издаден от съд, регистър на дружества, търговска камара или друга институция, надлежно упълномощена по законите на юрисдикцията, които съдържат изрично и ясно разкриване на самоличността на законния/те представител/и на участника), като документът бъде представен в официален превод на български език. 2.Декларация по чл.47, ал.9 (Образец №3) .Чуждестранните ФЛ или ЮЛ представят документа, който е на чужд език и в превод.3.Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП. 3.1.Участниците следва да са вписани в ЦПРС за изпълнение на строителство за строежи - ІІІ категория от трета група:”строежи от енергийната инфастуктура”- строежи по чл.137, ал.1, т.3 от ЗУТ, буква „б”(елементи от енергийната инфрастуктура, съоръжения и инсталации, които не попадат в първа и втора категория). 3.2.Представят се доказателства за упражняване на професионална дейност:•копие на валидно удостоверение от Камарата на строителите за вписване в ЦПРС за изпълнение на строителство за строежи - ІІІ група ІІІ категория, допускаща по закон изпълнението на обекти от вида, предмет на настоящата обществена поръчка или •Декларация, че участникът е вписан в в ЦПРС за изпълнение на строителство за строежи - ІІІ група ІІІ категория. Чуждестранните ФЛ или ЮЛ представят еквивалевнен документ.Когато същия е на чужд език се представя и в превод; 3.3. При участие на обединения, които не са ЮЛ, документите по т.2. се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 4. В случай, че Участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно ЮЛ. преди датата на подаване на офертата, членовете на обединението представят копие на договор за създаване на обединение. Той трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: A) всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; Б) всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. Когато в договорът за обединение не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението се представя и друг документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В договора за създаване на обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. В случай, че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, номера на същото се посочва в Образец 2 (представяне на участника).5.Гаранция за участие.6.Декларация за липсата на свързаност по чл. 55,ал. 7 от ЗОП. 4. Декларация за приемане условията в проекта на договора. 7. Декларация по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП. 8. Декларация по чл. 56, ал. 1,т. 8 от ЗОП. 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител. 10.Техническо предложение. 11.Доказателства за финансовото и икономическо състояние и технически възможности и/или квалификация посочени в полета III2.2 и III2.3. 12. Ценово предложение.13.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участниците могат да доказват наличието на изискания финансов ресурс с един или няколко от следните документи: • Удостоверение от банка или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи, че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до кредитна линия –представя се оригинал или заверено копие и/или • Годишния финансов отчет на дружеството или някоя от съставните му части, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Документите по т.1. се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
Минимални изисквания: Участникът да разполага със свободен финансов ресурс за изпълнение на поръчката, не по-малко от 50 000 лв. (петдесет хиляди лева) без ДДС. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на оферта, за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката (Образец №9), и: А) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или Б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или В) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности;
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата най-малко един обект за улично осветление на трасе с дължина минимум 1 650 метра или няколко обекта с обща дължина 1 650 метра на изграденото ново улично осветление. Под дейности, сходни с предмета на поръчката се разбират строителни дейности, свързани с изграждане на ново обществено улично осветление.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.10.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.10.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.10.2014 г.  Час: 11:00
Място

ул.Московска №33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

І.Кандидатите получават пълен достъп до документацията за участие в настоящата процедуратанея на адрес: www.sofia.bg, раздел „Профил на купувача”. Документацията за участие не се продава на хартиен носител освен в случай, че лице поиска да получи документацията на хартиен носител. Това може да се направи всеки работен ден на адрес Столична община, ул. "Париж" №3, стая №1 след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.2, стая №204 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201. Цената на документацията е 12лв.(с ДДС). Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в петък и в последният ден от месеца и в предпразничен ден от 10.00 ч до 12.00 ч. В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията изпраща писмено искане, като посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и заплаща цената по банков път. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код на SOMBBGSF, Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6. ІІ. Сроковете за получаване на оферти са намалени с 12дни (7+ 5) поради наличие на обстоятелства по чл. 64, ал.3 от ЗОП. Процедурата се провежда по чл. 14, ал 3, т. 1 - по опростени правила. Документацията за участие в настоящата обществена поръчка /техническа спецификация, работен проект, проект на договор и образци на документи/ е безплатна и достъпна в профила на купувача в електронната страница на Столична община.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна в срока и при условията на чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП .

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ