00087-2014-0120
Технически редакции | ||
12.09.2014 11:31 ч. : | 12/09/2014 11:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.09.2014 11:31 ч. : | 12/09/2014 11:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Столична община, ул. "Московска" №33, За: Евгения Захариева, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9041365, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377312
Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Столична община, ул.Московска, За: Е.Захариева, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9041365, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377312
Място/места за контакт: ул.Париж №1, стая 1Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.sofia.bg.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Столична община, ул.Московска, За: Е.Захариева, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9041365, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377312
Място/места за контакт: Фронт офисИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.sofia.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Изпълнение на работен проект за „Осигуряване на улично осветление на пътя до депо „Садината”.
Възлагане на обществена поръчка
Изпълнение на работен проект за „Осигуряване на улично осветление на пътя до депо „Садината”. В рамките на обществената поръчка се предвижда да бъде изградено ново улично осветление на трасето на пътя за депо „Садината”, в съответствие с актуализиран работен проект.
45316100
Описание:
НЕ
НЕ
В рамките на обществената поръчка се предвижда да бъде изградено ново улично осветление на трасето на пътя за депо „Садината”, в съответствие с актуализиран работен проект, в т.ч. разполагане на стълбове в банкета на пътя и осветители под транспортния подлез, изграждане на ново улично осветление на откритата част от трасето на пътя за депо „Садината”, монтиране на нов контролен електромер, ново табло за улично осветление, нов календарен контролер и др., подробно описани в актуализилан работен проект и обяснителни записки, неразделна част от настоящата документация. Обществената поръчка включва изпълнението и на следните дейности: - подготовка на строителството, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите материали за осъществяването на строителството. - доставка и влагане на необходимите и съответстващи на работния проект строителни материали и строителни продукти; - извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания преди пускане в експлоатация и съставяне на необходимите протоколи за тях; - координиране на строителния процес до приемане на извършените СМР; - контрол на количествата, качеството, съответствието и цените на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали; - осигуряване на условия за безопасност на труда; - контрол по опазване на околната среда; - точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности; - Да съхранява и предоставя при поискване от контролен орган на строителните книжа. -отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка. Обхватът на строителството включва и всички други дейности, предвидени в законодателството, в технологичните правила и нормативи, или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол при изпълнението на строително-монтажните работи.
НЕ
80
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на 3400 (три хиляди и четиристотин) лева. 1.1. Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5% от стойността на договора за обществената поръчка без ДДС. 2.1. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до изтичане срока на договора на избрания изпълнител. 3. Гаранциите се представят в една от следните форми: 3.1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF 3.2. банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. 4. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. 4.1. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. 4.2. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 4.3. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4.3.1. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61, ал.1 от ЗОП. 4.3.2. Възложителят има право да усвои гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61 , ал.2 от ЗОП. 4.4. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП.
1.Финансирането на обекта е от бюджета на Столична община. 2. (1). Разплащането на договорените видове СМР се извършва както следва: За извършените СМР по договора, Изпълнителят съставя акт, проверен и съгласуван с ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ, за изпълнени видове работи, в който се установява реалното количество изпълнено СМР, и го представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. т.1. Актуването се извършва по единичните цени, а за допълнително възникнали СМР – по анализни цени; т.2. Въз основа на акта по ал. 1, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за стойността на приетите и одобрени СМР; т.3. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща стойността на фактурите в срок до 30 календарни дни от представянето им; (2) Непредвидените, допълнително възникнали видове и количества СМР се определят с констативен протокол между ВЪЗЛОЖИТЕЛ, ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ и ИЗПЪЛНИТЕЛ и се разплащат от 10-те % на непредвидените СМР, включени в цената на договора по утвърдени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИНВЕСТИТОРСКИЯ КОНТРОЛ цени, съставени при предложените в Офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ елементи на ценообразуване, както следва : - часова ставка ......... лв./час - допълнителни разходи върху труда ...... % - допълнителни разходи върху механизацията ...... % - доставно-складови разходи ...... % - печалба ...... % като разходните норми за труд и механизация се залагат в единичните фирмени цени, съгласно УСН и ТНС. Ако някои видове работи липсват в тези норми, да се прилага “Билдинг мениджър” или Местни норми; (3). За извършените СМР по договора, Изпълнителят съставя акт, проверен и съгласуван с ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ, за изпълнени видове работи, в който се установява реалното количество изпълнено СМР и го представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. За последното текущо плащане ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ следва да представи и констативен акт, образец 15, за установяване годността за приемане на строежа, без забележки. (4). Цените на материалите ще се доказват с фактури и не трябва да надвишават цените на производители или официални дистрибутори. 3. Предложените цени не подлежат на промяна за срока на договора. Цената е окончателна и валидна до пълното изпълнение на предмета на договора и включва всички разходи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по реализацията му.
Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица не се изисква създаване на юридическо лице при подаване на оферта за участие в процедурата. Когато участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, след уведомяването му за извършеното класиране ;
І.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни ФЛ или ЮЛ, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от ЗОП и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Едно и също ФЛ или ЮЛ участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. ІІ.След представяне на допълнителни документи по чл. 68, ал.8 и 9 отЗОП и прегледа им, от участие в процедурата се отстранява участник, който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл.56 ЗОП; за когото са налице обстоятелства по чл.47 ал.1, т.1 буква от „а” до „д”, и т.2, т.3 и т.4 и ал.2, т.1, 2, 4 и 5 и ал. 5, т. 1 и т.2 от ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП; за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор;
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
ул.Московска №33
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
І.Кандидатите получават пълен достъп до документацията за участие в настоящата процедуратанея на адрес: www.sofia.bg, раздел „Профил на купувача”. Документацията за участие не се продава на хартиен носител освен в случай, че лице поиска да получи документацията на хартиен носител. Това може да се направи всеки работен ден на адрес Столична община, ул. "Париж" №3, стая №1 след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.2, стая №204 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201. Цената на документацията е 12лв.(с ДДС). Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в петък и в последният ден от месеца и в предпразничен ден от 10.00 ч до 12.00 ч. В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията изпраща писмено искане, като посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и заплаща цената по банков път. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код на SOMBBGSF, Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6. ІІ. Сроковете за получаване на оферти са намалени с 12дни (7+ 5) поради наличие на обстоятелства по чл. 64, ал.3 от ЗОП. Процедурата се провежда по чл. 14, ал 3, т. 1 - по опростени правила. Документацията за участие в настоящата обществена поръчка /техническа спецификация, работен проект, проект на договор и образци на документи/ е безплатна и достъпна в профила на купувача в електронната страница на Столична община.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна в срока и при условията на чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП .
12.09.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ