Версия за печат

00447-2014-0008

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-04-24 от 09.09.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Агенция по вписванията, ул. 'Елисавета Багряна" № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на активно мрежово оборудване”

II.3) Кратко описание на поръчката

Тази общественна поръчка има две цели: • Доставка, инсталиране, конфигуриране и въвеждане в експлоатация на следното оборудване: 13 бр. „VPN маршрутизатор и VoIP шлюз за регионален офис”; 13 бр. „Комутатор за регионален офис ” и 20 бр. „SIP телефон“, съгласно описанието и детайлните технически спецификации дадени по-нататък. • Доставка на софтуер и хардуер добавяне на VoIP-TDM шлюз функционалност в 4бр. съществуващи маршрутизатора Cisco 2911, съгласно описанието и детайлните технически спецификации дадени по-нататък. • Надграждане (Ъпгрейд) на телефонна централа CallManager и кол център модел UCCX до актуални софтуерни версии, съгласно описанието и детайлните технически спецификации дадени по-нататък. Доставяната техника е предназначена за доизграждане на VPN мрежата, LAN мрежите в регионалните офиси и LAN мрежата в централното управление. Към доставката се включват всички необходими дейности, като транспорт, труд и др. по доставяне на техниката в местата за изпълнение на поръчката. Към инсталирането, конфигурирането и въвеждането в експлоатация се включват всички необходими дейности, като монтаж, части, труд, всички необходими първоначални настройки, конфигурации, тестове и т.н, както и въвеждането в експлоатация на техниката. Доставената техника трябва да бъде с осигурена безплатна гаранционна поддръжка на мястото на експлоатация и за период не по-къс от посочения в техническите спецификации дадени по-долу. Място на изпълнение Мястото за изпълнение на поръчката е град София, улица „Елисавета Багряна” № 20, „Бизнес парк София” сграда 11А и регионалните офиси на Агенция по вписванията. Срок за изпълнение Поръчката е за еднократно изпълнение в срок до 60 (шейсет) дни от датата на подписване на договора за доставка, инсталиране, конфигуриране и въвеждане в експлоатация и продължителност на гаранционния срок според предложението на Участника. Прогнозна стойност Максималната прогнозна стойност на тази общественна поръчка е 150 000.00 лв. без включено ДДС.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

32420000

Описание:

Мрежово оборудване

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-04-18 от 30.06.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-612635
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 447-2014-8
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

612635

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

30.06.2014 г. 


ІV: ПРЕКРАТЯВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

IV.1) Правно основание
Чл. 39, ал. 1, т. 5 от ЗОП
IV.2) Мотиви за прекратяване на процедура

Със Закона за изменение и допълнение на Закона за бюджета на Националната здравноосигурителна каса за 2014 г. са направени изменения на Закона за държавния бюджет на Република България за 2014 г. В съответствие с разпоредбата на чл. 55, ал. 4 от Закона за държавния бюджет на Република България за 2014 г. бюджета на Агенция по вписванията, в качеството й на второстепенен разпоредител с бюджет, е намален. Поради описаните нормативни промени и корекции в бюджета на Агенция по вписванията, поради невъзможност да се осигури финансиране за изпълнението на поръчката по причини, които възложителят не е могъл да предвиди, на основание чл. 39, ал. 1, т. 5, обществената поръчка следва да бъде прекратена.

IV.5) Поръчката може да бъде предмет на повторно публикуване

ДА


V: ОБЖАЛВАНЕ

V.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 029356 113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 029807 315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

V.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

09.09.2014 г. 


Възложител

Трите имена: ВЕНЦИСЛАВ АНГЕЛОВ СПИРДОНОВ
Длъжност: ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР