00290-2014-0001
Технически редакции | ||
05.09.2014 15:05 ч. : | 05/09/2014 14:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.09.2014 15:05 ч. : | 05/09/2014 14:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Алфатар: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Алфатар, ул."Йордан Петров" № 6, За: Иван Петров Енчев, Република България 7570, Алфатар, Тел.: 086 811632, Факс: 086 811646
Място/места за контакт: Директор на Дирекция"Специализирана администрация"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.alfatar.egov.bg.
Адрес на профила на купувача: www.alfatar.egov.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"ИЗРАБОТВАНЕ НА ПРОЕКТ ЗА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН НА ОБЩИНА АЛФАТАР"
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е изработване на проект за Общ устройствен план на Община Алфатар (ОУПОА), включващ Екологична оценка (ЕО) и Оценка за съвместимост (ОС). Общия устройствен план на Община Алфатар има за цел да създаде основа за балансирано и устойчиво устройствено развитие и хармонична жизнена среда в урбанизираните и извън урбанизираните територии на общината, в съответствие с приетите стратегически документи за регионално развитие и със специфичните за Община Алфатар природни, културно-исторически, туристически и други ресурси. Дължимите от Изпълнителя дейности в хода на изпълнение на обществената поръчка, са подробно описани в документацията за участие в процедурата, както и в Плановото задание за изработване на ОУПОА и другите приложения - неразделна част от документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
71410000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изпълнението на поръчката се осъщестява съгласно предоставеното от възложителя „Плановото задание за изработване на Общ устройствен план на община Алфатар”, неразделна част от документацията за участие в процедурата, в съответствие с изискванията на действащото европейско и национално законодателство, както и с дадените становища на компетентните органи, а именно: Становище на Регионална инспекция по околната среда и водите (РИОСВ) – Русе, Становище на Националния институт за недвижимо културно наследство и “Техническо предложение за изпълнение на поръчката”, представено с офертата на изпълнителя. Плановото задание за разработване на Общ устройствен план на община Алфатар формулира основните изисквания към ОУПОА, както и кръга от проблеми, които предстоят за решаване с методите на устройственото планиране през следващите години. С Плановото задание се представят и основните, най-общи насоки за бъдещото развитие на населеното място и общината, водещи до създаване на комплексно устроена и хармонична жизнена среда. Общият устройствен план на Община Алфатар трябва да отговаря на общите изисквания свързани с: Устойчиво развитие на Община Алфатар през периода на действие на ОУПОА, чрез методите на устройственото планиране за реализиране на териториалните ресурси; Очертаване на основни насоки за бъдещото демографско, социално-икономическо, културно-историческо и инфраструктурно развитие, в баланс и взаимовръзка с опазването на околната среда на територията на Община Алфатар; Доразвиване на положителните идеи и тенденции, заложени в предходни устройствени проекти и планове и други проучвания за територията на общината; Пълноценно отчитане външните връзки на общината като стимулатор за развитие. Решаване на инфраструктурни и теренни проблеми в съответствие с целесъобразността им не само на общинско, но и на междуобщинско ниво; Формиране на комплекс от устройствени мерки, целящи създаване на условия за преодоляване на съществени диспропорции между отделни части на общинската територия; Свеждане до минимум отнемането на ценни земеделски земи и земи от горския фонд за нуждите на урбанизацията и друго строително усвояване; Създаване на устройствени възможности за използване на природния и културно-историческия ресурси за развитие на отдиха и туризма, при съблюдаване режимите за опазването им; Създаване условия за развитието на социалната и техническата инфраструктури; По отношение на икономическото развитие на общината при изработването на плана се съблюдават постановките на стратегическите документи по ЗРР, отнасящи се за общинската територия. За стимулиране на публично-частното партньорство в дейностите осигуряващи социално-икономическото развитие, да се осигурят възможности за целесъобразна реализация на поземления фонд – общинска собственост, съобразена с обществения интерес и при спазване на общите и специфични изисквания и ограничения по отношение земеползването; Предвид естествените демографски процеси и реалното инвестиционно търсене на терени за обитаване и за стопански дейности, да се разработи и приложи адекватен подход при планиране на земеползването, респективно оразмеряване на системите на техническата и социалната инфраструктура, като се съблюдават и изискванията за устойчивост. Пълният обхват и изчерпателно описание на дейностите дължими от Изпълнителя, са посочени в документацията за участие в процедурата, както и в Плановото задание за изработване на ОУПОА и другите приложения - неразделна част от документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
НЕ
17
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 700.00 лв. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (образец № 3 или по образец на банката, която я издава съобразен с изискванията на Възложителя) или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Алфатар: IBAN: BG28STSA93003311249495 BIC: STSABGSF, при банка: ДСК ЕАД град/клон/офис: Силистра. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: "Гаранция за участие в ОП „Изработване на проект за общ устройствен план на община Алфатар“. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът представя гаранцията за участие в процедурата под формата на банкова гаранция, тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Когато участникът е обединение и представя гаранцията за участие под формата на банкова гаранция, гаранцията трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от участника, а не от отделен член на обединението. Вносител на сумата по гаранцията или наредител по банковата гаранция може да бъде всеки от съдружниците в обединението. Гаранциите за участие се задържат, усвояват и освобождават от възложителя по реда на чл. 61, чл. 62 от ЗОП. При необходимост Възложителят прилага чл. 62 а от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС и може да се представи под формата на банкова гаранция - Образец № 16 или по образец на банката, която я издава съобразен с изискванията на Възложителя, или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Алфатар: IBAN: BG28STSA93003311249495, BIC: STSABGSF, при банка: ДСК ЕАД град/клон/офис: Силистра, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Гаранция за изпълнение на ОП „Изработване на проект за общ устройствен план на община Алфатар“. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът представя банкова гаранция, тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Алфатар и със срок на валидност не по-малък от 20 дни от изтичане срока на изпълнение на договора. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или в касата на общината, гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за участие и/или изпълнение, се внася чрез превод или внасяне по платежна сметка, в случай, че стойността и е равна или надвишаваща 15 000 (петнадесет хиляди лева) лв., съгласно изискванията на чл. 3, ал. 1, т. 1 от Закона за ограничаване на плащанията в брой. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за изпълнение на обществената поръчка.
Настоящата обществена поръчка се финансира със средства от държавния бюджет (съгласно Споразумение между МИП и Община Алфатар) и с бюджетни средства на община Алфатар. Начина на плащане е посочен в документацията за участие в откритата процедура.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, съдържащо изискванията на възложителя посочени в документацията за участие в процедурата.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Сумата следва да бъде внесена в касата на община Алфатар или по следната банкова сметка на Общината:IBAN: BG15STSA93003100007300; BIC:STSABGSF; при банка: ДСК ЕАД клон Силистра. Условията за получаване на документацията и приложенията към нея са посочени в документацията за участие в процедурата. Документацията може да се закупува и получава до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.Комплект от документацията за участие се получава и на адреса на управление на община Алфатар – гр. Алфатар, п.к. 7570, ул. „Йордан Петров” № 6 Дирекция „Специализирана администрация”, стая №: 22, телефон: 086/811 632, факс: 086/811 646, лице за контакти: Иван Петров Енчев – директор на Дирекция „СА” след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена, от 8:00 часа до 17:00 часа, всеки работен ден или на интернет страницата на община Алфатар- – www. alfatar.egov.bg Възложителят може по собствена инициатива или по сигнал за нередност, еднократно да направи промени в обявлението и/или документацията на обществената поръчка, свързани с осигуряване законосъобразност на процедурата, отстраняване на пропуски или на явна фактическа грешка. В този случай възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата закупили документация преди издаване на решението за промяна.
Български
180
, град Алфатар, област Силистра, ул.”Йордан Петров” № 6, в сградата на Общинска администрация, зала на общински съвет гр. Алфатар
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Експерт 12 - висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър" или еквивалентна, специалност „Далекосъобщителна техника” или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит. Опит в областта на устройственото планиране, в т.ч. устройствени схеми, ОУП, ПУП; Участникът може да предложи участие и на други допълнителни експерти, извън посочените като задължителни съгласно изискванията на възложителя посочени в документация за участие в процедурата. Участникът следва да има въведена интегрирана система за управление на качеството, съгласно система ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството с обхват на сертификация услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, еквивалентен или еквивалентни мерки, както и да притежава валидна застраховка за професионална отговорност съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и цялата документация ведно с приложенията към нея може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя :www.alfatar.egov.bg. от датата на публикуване на обявлението в електронен вид. Възложителят прилага разпоредбата на чл. 64, ал.3 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
05.09.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ