Версия за печат

00290-2014-0001

BG-Алфатар: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Алфатар, ул."Йордан Петров" № 6, За: Иван Петров Енчев, Република България 7570, Алфатар, Тел.: 086 811632, Факс: 086 811646

Място/места за контакт: Директор на Дирекция"Специализирана администрация"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.alfatar.egov.bg.

Адрес на профила на купувача: www.alfatar.egov.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"ИЗРАБОТВАНЕ НА ПРОЕКТ ЗА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН НА ОБЩИНА АЛФАТАР"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр. Алфатар, Община Алфатар, област Силистра
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е изработване на проект за Общ устройствен план на Община Алфатар (ОУПОА), включващ Екологична оценка (ЕО) и Оценка за съвместимост (ОС). Общия устройствен план на Община Алфатар има за цел да създаде основа за балансирано и устойчиво устройствено развитие и хармонична жизнена среда в урбанизираните и извън урбанизираните територии на общината, в съответствие с приетите стратегически документи за регионално развитие и със специфичните за Община Алфатар природни, културно-исторически, туристически и други ресурси. Дължимите от Изпълнителя дейности в хода на изпълнение на обществената поръчка, са подробно описани в документацията за участие в процедурата, както и в Плановото задание за изработване на ОУПОА и другите приложения - неразделна част от документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71410000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на поръчката се осъщестява съгласно предоставеното от възложителя „Плановото задание за изработване на Общ устройствен план на община Алфатар”, неразделна част от документацията за участие в процедурата, в съответствие с изискванията на действащото европейско и национално законодателство, както и с дадените становища на компетентните органи, а именно: Становище на Регионална инспекция по околната среда и водите (РИОСВ) – Русе, Становище на Националния институт за недвижимо културно наследство и “Техническо предложение за изпълнение на поръчката”, представено с офертата на изпълнителя. Плановото задание за разработване на Общ устройствен план на община Алфатар формулира основните изисквания към ОУПОА, както и кръга от проблеми, които предстоят за решаване с методите на устройственото планиране през следващите години. С Плановото задание се представят и основните, най-общи насоки за бъдещото развитие на населеното място и общината, водещи до създаване на комплексно устроена и хармонична жизнена среда. Общият устройствен план на Община Алфатар трябва да отговаря на общите изисквания свързани с: Устойчиво развитие на Община Алфатар през периода на действие на ОУПОА, чрез методите на устройственото планиране за реализиране на териториалните ресурси; Очертаване на основни насоки за бъдещото демографско, социално-икономическо, културно-историческо и инфраструктурно развитие, в баланс и взаимовръзка с опазването на околната среда на територията на Община Алфатар; Доразвиване на положителните идеи и тенденции, заложени в предходни устройствени проекти и планове и други проучвания за територията на общината; Пълноценно отчитане външните връзки на общината като стимулатор за развитие. Решаване на инфраструктурни и теренни проблеми в съответствие с целесъобразността им не само на общинско, но и на междуобщинско ниво; Формиране на комплекс от устройствени мерки, целящи създаване на условия за преодоляване на съществени диспропорции между отделни части на общинската територия; Свеждане до минимум отнемането на ценни земеделски земи и земи от горския фонд за нуждите на урбанизацията и друго строително усвояване; Създаване на устройствени възможности за използване на природния и културно-историческия ресурси за развитие на отдиха и туризма, при съблюдаване режимите за опазването им; Създаване условия за развитието на социалната и техническата инфраструктури; По отношение на икономическото развитие на общината при изработването на плана се съблюдават постановките на стратегическите документи по ЗРР, отнасящи се за общинската територия. За стимулиране на публично-частното партньорство в дейностите осигуряващи социално-икономическото развитие, да се осигурят възможности за целесъобразна реализация на поземления фонд – общинска собственост, съобразена с обществения интерес и при спазване на общите и специфични изисквания и ограничения по отношение земеползването; Предвид естествените демографски процеси и реалното инвестиционно търсене на терени за обитаване и за стопански дейности, да се разработи и приложи адекватен подход при планиране на земеползването, респективно оразмеряване на системите на техническата и социалната инфраструктура, като се съблюдават и изискванията за устойчивост. Пълният обхват и изчерпателно описание на дейностите дължими от Изпълнителя, са посочени в документацията за участие в процедурата, както и в Плановото задание за изработване на ОУПОА и другите приложения - неразделна част от документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.

Прогнозна стойност без ДДС
88000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

17


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 700.00 лв. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (образец № 3 или по образец на банката, която я издава съобразен с изискванията на Възложителя) или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Алфатар: IBAN: BG28STSA93003311249495 BIC: STSABGSF, при банка: ДСК ЕАД град/клон/офис: Силистра. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: "Гаранция за участие в ОП „Изработване на проект за общ устройствен план на община Алфатар“. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът представя гаранцията за участие в процедурата под формата на банкова гаранция, тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Когато участникът е обединение и представя гаранцията за участие под формата на банкова гаранция, гаранцията трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от участника, а не от отделен член на обединението. Вносител на сумата по гаранцията или наредител по банковата гаранция може да бъде всеки от съдружниците в обединението. Гаранциите за участие се задържат, усвояват и освобождават от възложителя по реда на чл. 61, чл. 62 от ЗОП. При необходимост Възложителят прилага чл. 62 а от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС и може да се представи под формата на банкова гаранция - Образец № 16 или по образец на банката, която я издава съобразен с изискванията на Възложителя, или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Алфатар: IBAN: BG28STSA93003311249495, BIC: STSABGSF, при банка: ДСК ЕАД град/клон/офис: Силистра, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Гаранция за изпълнение на ОП „Изработване на проект за общ устройствен план на община Алфатар“. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът представя банкова гаранция, тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Алфатар и със срок на валидност не по-малък от 20 дни от изтичане срока на изпълнение на договора. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или в касата на общината, гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за участие и/или изпълнение, се внася чрез превод или внасяне по платежна сметка, в случай, че стойността и е равна или надвишаваща 15 000 (петнадесет хиляди лева) лв., съгласно изискванията на чл. 3, ал. 1, т. 1 от Закона за ограничаване на плащанията в брой. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за изпълнение на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата обществена поръчка се финансира със средства от държавния бюджет (съгласно Споразумение между МИП и Община Алфатар) и с бюджетни средства на община Алфатар. Начина на плащане е посочен в документацията за участие в откритата процедура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, съдържащо изискванията на възложителя посочени в документацията за участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки кандидат или участник, който отговаря на предварително обявените условия. Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения.Не може да участва в процедура за възлагане на обществената поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 или някое от посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, както и участник, който: 1. е осъден с влязла в сила присъда,освен ако е реабилитиран, за престъпление: против финансовата, данъчната или осигурителната система, вкл. изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от НК; подкуп по чл. 301 - 307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; против стопанството по чл. 219 - 252 от НК; 2. обявен в несъстоятелност; 3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 6. при които лице по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, е „свързано лице” с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация по смисъла на & 1 т. 23а от ДР на ЗОП;10. които са сключил договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката,за подизпълнетелите се прилагат само изискванията по чл.47, ал. 1 и 5 от ЗОП.Изискванията на по чл.47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2, 4 и 5 от ЗОП, когато е посочено от възложителя в обявлението, се прилагат съобразно чл. 47, ал.4 от ЗОП. Липсата на обстоятелствата по чл.47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението по чл.47, ал. 2, т.1-5 се удостоверяват с декларация Образец № 4; Други изискуеми документи: Оферта - Образец № 1;Декларация относно проекта на договор-Образец № 2; За юридически лица и ЕТ-копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър;ФЛ-копие от документа за самоличност;Чуждестранните лица-съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в съответствие със законодателството на държавата в която е установен, в официален превод;Участник обединение, което не е ЮЛ-нотариално заверен учредителен акт на обединението;ФЛ включени в състава на обединения представят документ за самоличност, ЮЛ-документ за съдебна регистрация и удостоверение за актуално състояние или техни еквивалентни, в официален превод; Документ /оригинал/за внесена гаранция за участие или банкова гаранция /Образец № 3/. Нотариално заверено пълномощно, ако е приложимо;Декларация по чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец № 5; Декларация за участието на подизпълнители-Образец № 6;Декларация от подизпълнител – Образец №7; Декларация от членовете на обединението – Образец № 8; Декларация за спазване изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд – Образец 9. Техническо предложение за изпълнение на поръчката - Образец № 14;Ценово предложение – Образец № 15.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверениe от банкa или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.Възложителят не изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако документите са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра в съответствие с чл. 50, ал.3 от ЗОП.Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на съответния език и в превод на български език).Кандидат или участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
Минимални изисквания: Участникът да разполага с финансов ресурс в размер на 5 000.00 лв. /пет хиляди/ лева с оглед осигуряването на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, както и за обезпечаването на други разходи, пряко свързани с изпълнението на настоящата поръчка. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства по чл.51 от ЗОП: Декларация -справка Образец № 10, съдържаща списък с изпълнен/и основни договор/и за осъществяване на обществена поръчка с идентичен или сходен предмет; Списък на екипа, който ще участва при изпълнение на поръчката - Образец 11;Декларации за разположение на членовете на екипа за изпълнение на поръчката- Образец № 13;Посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата., чрез представяне на автобиография - Образец № 12; Заверено от участника копие на Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; Копие на валидна застраховка за професионална отговорност съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ)., която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в проектирането и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им; Декларация от участника в случай, че преди или по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора.
Минимални изисквания: Участниците в настоящата процедура следва да са изпълнили успешно минимум един договор/и за предоставяне на услуги, идентични или сходни с предмета на поръчката - дейности по концепция и/или схема за пространствено развитие и/или общ устройствен план и/или цялостен ПУП - ПРЗ (план за регулация и застрояване на населено място, териториални проучвания и анализи, свързани с устройственото планиране) и/или интегрирани планове за градско възстановяване и развитие и/или екологични оценки и/или финансово-икономически анализи общо за последните три години, считано до крайната дата за получаване на оферти, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката, включващ следните експерти: Експерт 1 - Ръководител екип – висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър" или еквивалентна, специалност "Архитектура" или "Урбанизъм" или еквивалентна, или строителен инженер с образователна степен „магистър” или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 7 години професионален опит по специалността; Експерт 2 - висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър" или еквивалентна, специалност "Архитектура" или "Урбанизъм" или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит и опит в областта на устройственото планиране, в т.ч. устройствени схеми, ОУП, ПУП; Експерт 3 - висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър" или еквивалентна, специалност "Архитектура" или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит в областта на устройственото планиране и опазването на културното наследство, вписан в публичния регистър по чл. 165 от ЗКН; Експерт 4 – висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър" или еквивалентна, специалност „Екология” или еквивалентна, с професионален опит по специалността, не по-малко от 5 години, опит в изготвянето на Екологичната оценка (ЕО) и Оценката за съвместимост (ОС); Експерт 5 – висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър" или еквивалентна, инженер със специалност „Транспортно строителство” или еквивалентно, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 годишен професионален опит в проектирането на транспортно-комуникационни системи; Експерт 6 - висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър" или еквивалентна, инженер със специалност „Водоснабдяване и канализация” или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години опит в проектирането на ВиК системи; Експерт 7 - висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър" или еквивалентна, инженер със специалност „Електроинженерство” или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит по специалността; Експерт 8 - висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър" или еквивалентна, инженер със специалност „Геодезия”, или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит по специалността; Експерт 9 - висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър" или еквивалентна, специалност "Ландшафтна архитектура" или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит по специалността; Експерт 10 - висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър" или еквивалентна, специалност „Икономика” или еквивалентна, с минимум 5 годишен професионален опит по специалността, опит в разработването на финансово-икономически анализи; Експерт 11 – висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър" или еквивалентна, професионална квалфикация: Строителен инженер – конструктор или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит по специалността; Продължава в Раздел VI.3.)
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.10.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата следва да бъде внесена в касата на община Алфатар или по следната банкова сметка на Общината:IBAN: BG15STSA93003100007300; BIC:STSABGSF; при банка: ДСК ЕАД клон Силистра. Условията за получаване на документацията и приложенията към нея са посочени в документацията за участие в процедурата. Документацията може да се закупува и получава до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.Комплект от документацията за участие се получава и на адреса на управление на община Алфатар – гр. Алфатар, п.к. 7570, ул. „Йордан Петров” № 6 Дирекция „Специализирана администрация”, стая №: 22, телефон: 086/811 632, факс: 086/811 646, лице за контакти: Иван Петров Енчев – директор на Дирекция „СА” след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена, от 8:00 часа до 17:00 часа, всеки работен ден или на интернет страницата на община Алфатар- – www. alfatar.egov.bg Възложителят може по собствена инициатива или по сигнал за нередност, еднократно да направи промени в обявлението и/или документацията на обществената поръчка, свързани с осигуряване законосъобразност на процедурата, отстраняване на пропуски или на явна фактическа грешка. В този случай възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата закупили документация преди издаване на решението за промяна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.10.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.10.2014 г.  Час: 10:00
Място

, град Алфатар, област Силистра, ул.”Йордан Петров” № 6, в сградата на Общинска администрация, зала на общински съвет гр. Алфатар

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Експерт 12 - висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър" или еквивалентна, специалност „Далекосъобщителна техника” или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит. Опит в областта на устройственото планиране, в т.ч. устройствени схеми, ОУП, ПУП; Участникът може да предложи участие и на други допълнителни експерти, извън посочените като задължителни съгласно изискванията на възложителя посочени в документация за участие в процедурата. Участникът следва да има въведена интегрирана система за управление на качеството, съгласно система ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството с обхват на сертификация услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, еквивалентен или еквивалентни мерки, както и да притежава валидна застраховка за професионална отговорност съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и цялата документация ведно с приложенията към нея може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя :www.alfatar.egov.bg. от датата на публикуване на обявлението в електронен вид. Възложителят прилага разпоредбата на чл. 64, ал.3 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ