Версия за печат

00857-2014-0001

BG-Благоевград: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Областна администрация Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" № 9, За: Маргарита Хаджиева, РБългария 2700, Благоевград, Тел.: 073 8270147, E-mail: Margarita.Hadjieva@bl.government.bg, Факс: 073 881403

Място/места за контакт: Маргарита Хаджиева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bl.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bl.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Специализирани обучения и обучения за развитие на ключови компетентности за служителите от Областна администрация - Благоевград

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 24
Място на изпълнение: Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката включва организиране и провеждане на специализирано обучение на групи служители от общата и специализираната администрация на Областна администрация Благоевград - Обучение по гръцки език – нива А1 и А2 – за 30 участника (група от 15 участника за всяко ниво).

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80510000

Описание:

Услуги по специализирано обучение

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обучение по гръцки език - нива А1 и А2 за 30 (тридесет) участника - група по 15 участника за всяко ниво

Прогнозна стойност без ДДС
28540 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие (парична или банкова) в процедурата в размер на 280 лв. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: а) Парична сума - внася се по набирателна сметка на Областна администрация Благоевград IBAN: BG 22 BUIB 7837 3304 0676 03 BIC: BUIB BGSF при банка СИБАНК ЕАД Благоевград, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: "Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Специализирани обучения и обучения за развитие на ключови компетентности за служителите от Областна администрация - Благоевград” * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума, следва да бъде заверен с оригинален подпис и печат от съответната банка. В случай че участникът е превел сумата по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Областна Администрация Благоевград, със срок на валидност 120 дни след крайния срок за получаване на офертите, посочен в обявлението за обществената поръчка. В документацията за участие е приложен примерен образец - Приложение № 16. Участниците могат да се възползват и от образците на банката-издател на гаранцията при условие, че същата съдържа необходимите реквизити, съгласно приложения образец на възложителя. Участникът представя оригинал на банковата гаранция или заверено копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума. Гаранция за изпълнение на договора: Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 5 % (пет процента) от стойността на поръчката без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя към момента на сключването на договора като безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 6 (шест) месеца след влизане в сила на договора или парична сума, внесена по набирателната сметка на Областна администрация Благоевград, посочена по-горе.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начин на плащане: в срок до 20 (двадесет) работни дни от представянето на одобрен доклад за свършена работа, приемо-предавателен протокол и одобрена оригинална данъчна фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в настоящата процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Юридическите лица се представляват от лицето или лицата с представителна власт по закон или от специално упълномощени лица. Когато се представляват от друг, физическите лица представят нотариално заверено пълномощно за това. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка като кандидат лице, което не отговаря на условията посочени в ЗОП или за което са налице обстоятелствата, визирани в чл. 47, ал. 1, ал. 2, ал. 5 и чл. 55, ал. 7 от ЗОП. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 ЗОП или някое от посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 ЗОП. 2. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка право да участва има всяко лице, което отговаря на предварително обявените условия и изисквания. Всеки участник подава оферта, която се изготвя по приложените в документацията образци и подробно описани в „Указания към участниците“: Образец на оферта и декларация за приемане на условията в проекта на договор; - Списък на документите, - Административни сведения - Документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице (представят се заверени от участника копия). - Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представи в официален превод на български език. - Когато участникът предвижда участие на подизпълнител, документът за регистрация се представя за всеки от подизпълнителите, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП. - Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят заверено от участника копие от документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани, документът се представя и в официален превод. - Когато участникът в процедурата е обединение, документите за регистрация и/или Декларацията за регистрация по ЗТР се представят за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП - При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; - Документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размер съгласно раздел ІV "Гаранции" - Доказателства, че участникът изпълнява изискванията на Възложителя, посочени в раздел ІІ „Условия за участие в процедурата", т. 3 от Указанията към участниците - Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП (Приложение № 4) и по чл. 55, ал. 7 ЗОП за липса на свързаност с други участници или кандидати (Приложение №6); Декларация по чл. 55, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП (Приложение №5) - Заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) - представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. - Техническа оферта и ценово предложение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходната година – заверено „Вярно с оригинала” от законов представител или пълномощник на кандидата, ако не са публикувани в публичен регистър в Република България и кандидатът или участникът не е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: Съгласно чл. 50 от ЗОП и предвид необходимостта от осигуряването на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки свързани с изпълнението на поръчката е необходимо участникът да докаже наличието на финансов ресурс в размер на 50 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът следва да представи списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. 2. Участникът трябва да разполага с екип от експерти и обучители (минимум пет експерта) и представи списък на екип от обучители в това число ръководител на екип
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да докаже, че е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата минимум 2 (два) договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка. 2. Екип «Логистика», включващ общо най-малко трима експерти, отговарящи на следните изисквания: Ръководител екип – с висше образование степен магистър по специалност в областта на хуманитарни, социални, стопански, правни, поведенчески, управленски, обществени науки или еквивалентни; Общ професионален опит (стаж) – минимум пет години; Специфичен професионален опит/квалификация – опит (пряко участие) при организирането на не по-малко от 5 обучения за възрастни. Организатори на обучения (двама експерти) – с висше образование степен бакалавър в областта на хуманитарни, социални, стопански, правни, поведенчески, управленски, обществени науки, образование или еквивалентни; Общ професионален опит (стаж) – три години; Специфичен професионален опит – минимум две години професионален опит (стаж), свързан пряко с организиране и провеждане на обучения. Екип «Обучители», включващ общо най-малко двама обучители, отговарящи на следните изисквания: Двама обучители по гръцки език. Образование: висше образование (бакалавър или магистър) – в областта на филологическите науки с гръцки език или еквивалентни. Професионален опит: Минимум три години професионален опит като преподавател по гръцки език. Невъзможността да се осигурят минимум петима експерти (в това число ръководител на екип) ще доведе до отстраняване на участник от процедурата. Всеки член от екипа декларира, че за целия срок на времетраене на договора, ще поеме възложената работа, като че ще я предпочете пред настоящи и/или бъдещи проекти.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Ценово предложение; тежест: 70
Показател: Срок за организиране на обучението; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.10.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.10.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.10.2014 г.  Час: 10:00
Място

Областна администрация Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" № 9, зала 48

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

.Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „Надграждане на компетентността на администрацията и повишаване на квалификацията и професионализма на служителите от Областна администрация Благоевград чрез целенасочени езикови обучения“, Договор № А13-22-33/10.05.2014 г., Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ