Версия за печат

02063-2014-0002

BG-Елхово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОУ "Св.Св.Кирил и Методий", ул." Ал.Стамболийски"№36, За: Иван Бараков-главен счетоводител,Таня Саракостова - Завеждащ административна служба, Република България 8700, Елхово, Тел.: 0478 88074, E-mail: oukim_e@abv.bg, Факс: 0478 88074

Място/места за контакт: Тинка Атанасова-директор

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kim-elhovo.com.

Адрес на профила на купувача: www.kim-elhovo.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на готова храна по предварителна заявка за учениците от ОУ “Св.св.Кирил и Методий”гр.Елхово за учебната 2014/2015г. по две обособени позиции: Позиция №1:Доставка на топъл обяд за учениците от І до VІІІ клас на целодневна организация на учебния процес на ОУ “Св.св.Кирил и Методий” гр.Елхово, участници в проект BG051PO001-3.1.06 “Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес”. Позиция №2: Доставка на закуски за учениците от І до ІV клас и за децата от подготвителните групи на ОУ “Св.св.Кирил и Методий” гр.Елхово.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.Елхово,общ.Елхово, обл.Ямбол, ул. "Ал.Стамболийски" №36
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на готови закуски за учениците от първи до четвърти клас и за децата от подготвителните групи и порции топъл обяд за учениците от първи до осми клас на целодневно обучение през учебната 2014/2015г. в ОУ "Св.св.Кирил и Методий".Закуските се доставят за прогнозно 240 ученици от първи до четвърти клас и за деца от подготвителните групи, за прогнозно 125 учебни дни, на прогнозна стойност 14100лв. без ДДС; топъл обяд се доставя за прогнозно 290 ученици на целодневно обучение, за прогнозно 136 учебни дни, на прогнозна стойност 44 925лв. без ДДС. Има две обособени позиции. Позиция №1:Доставка на топъл обяд за учениците от І до VІІІ клас на целодневна организация на учебния процес на ОУ “Св.св.Кирил и Методий” гр.Елхово, участници в проект BG051PO001-3.1.06 “Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес”. Позиция №2: Доставка на закуски за учениците от І до ІV клас и за децата от подготвителните групи на ОУ “Св.св.Кирил и Методий” гр.Елхово. Срок за изпълнение на поръчката: доставките на закуските и на обядите ще се извършва по време на учебната 2014/2015 г. Прогнозните стойности са за една учебна година.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

прогнозно 240 броя закуски на ден, за прогнозно 125 учебни дни за една учебна година; прогнозно 290 порции топъл обяд на ден, за прогнозно 136 учебни дни за една учебна година.

Прогнозна стойност без ДДС
59025 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.06.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранция за участие и гаранция за изпълнение не се предвиждат

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането и разплащането на доставките по Позиция №1 се извършва по Проект BG 051РО001 3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневната организация на учебния процес”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и/или от бюджета на училището. Основание за стартиране на процедурата по тази позиция е и Писмо №9105-188/12.06.2014г. на МОН за удължаване срока на проекта до 30.06.2015г. Финансирането и разплащането на доставките по Позиция №2 се извършва по ПМС №308/20.12.2010г. и/или от бюджета на училището.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл.64, ал.3 от ЗОП и ще съкрати срока от 40 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението, Възложителя предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на официалната интернет страница на ОУ "Св.св.Кирил и Методий"гр.Елхово, профил на купувача. Желаещите да получат документация за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка могат да направят това като я изтеглят безплатно до срока за получаване на документацията за участие, посочен в IV.3.3 на обявлението. Всички въпроси, отговори и разяснения по документацията и процедурата ще бъдат публикувани на официалната интернет страница на ОУ"Св.св. Кирил и Методий", гр. Елхово: www.kim-elhovo.com, профил на купувача.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1) Списък на представените документи, подписан от представляващия участника (по образец в процедурната документация); 2) Декларация за запознаване с условията на поръчката - подписана от представляващия участника (по образец); 3) Административни сведения (по образец)– подписан и подпечатен от представляващия участника; 4) Посочване на ЕИК съгл. чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице трябва да представи документ, доказващ актуалното му състояние, съобразно законодателството по местоседалището му или да посочи код, еквивалентен на ЕИК. Подробности относно тези документи - в процедурната документация; 5) Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 и посочените в обявлението изисквания по чл.47, ал.2 т.1 от ЗОП (по образец); 6) Доказателства за икономическо и финансово състояние - посочени в ІІІ.2.2 от обявлението; 7) Доказателства за технически възможности - посочени в ІІІ.2.3 от обявлението; 8) Декларация за използване на подизпълнители (по образец) - ако се използват такива; 9) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (по образец); 10) Техническо предложение за изпълнение на поръчката (по образец); 11) Предлагана цена (по образец); 12) Декларация за приемане условията в проекта на договора (по образец); 13)Декларация по чл.8, ал.8 от ЗОП 14) В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, се представя учредителен договор (акт) или еквивалентно; 15) Пълномощно на лицето подписващо офертата (когато не е подписана от представляващия участника по закон). Подизпълнител представя Декларация за съгласие за участие като такъв и документите по т. 4 - 9. Подизпълнителят трябва да отговаря на толкова процента от изискванията за участника по ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3 от обявлението, колкото процента е дяловото участие на подизпълнителя в изпълнението на поръчката, като някои от минималните изисквания са посочени в процедурната документация, съобразно вида на участието на подизпълнителя. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по точки 2 - 7 се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а тези по точки 8 и 9 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Обединението подава една обща оферта. 1. Участник в настоящата процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всеки от участниците в процедурата на настоящата обществена поръчка се представлява от своя представител по закон (управителя / управителите, др.) или от специално упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица. От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2, и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1. Списък на доставки, еднакви и/или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, включително предмет, стойностите, датите и получателите – по образец - Приложение № 8. 2. Доказателства за добро изпълнение на доставките по т. 1. Доставки, сходни и /или еднакви с предмета на поръчката са доставки на готова храна за консумация (закуски, обяди, вечери) на възложители. 2. Списък на лица, включително на тези, отговарящи за изпълнението на доставката, които ще бъдат пряко ангажирани с изпълнението на поръчката 2.1. Копия на трудови или граждански договори, сключени между участника и лицата по т. 2. 3. Списък на транспортните средства, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката, които са регистрирани в ОДБХ, придружен със заверени от участника копия на удостоверения за регистрация на транспортните средства. Във връзка с § 2 от ПЗР на Закона за българската агенция по безопасност на храните, се приемат и удостоверения от РИОКОЗ / РЗИ, издадени до влизането в сила на ЗБАБХ (25.01.2011 г.), за срока, за който са издадени. За чуждестранни участници - еквивалентни документи на тези, посочени в настоящата точка, съобразно законодателството по местоседалището им. 4. Копия на свидетелство за регистрация на транспортните средства по т. 3 в КАТ - ПП и договор за наем, ако тези МПС не са собствени на участника, или еквивалентно за чуждестранни участници. 5. Списък за наличните собствени или наети обекти за производство и/или търговия с храни, придружен от заверени от участника копия на удостоверения за регистрация на хранителен обект, издадени от ОДБХ, съгласно чл. 12 от Закона за храните. Във връзка с § 2 от ПЗР на ЗБАБХ, се приемат и удостоверения от РИОКОЗ / РЗИ, издадени до влизането в сила на ЗБАБХ (25.01.2011 г.), за срока, за който са издадени. За чуждестранни участници - еквивалентни документи на тези, посочени в настоящата точка, съобразно законодателството по местоседалището им. 6. Копие на документ за собственост, наем или ползване на обектите по т. 5. 7. Документ или декларация/свободен текст/, че участника притежава Система за анализ на опасностите и критичните контролни точки (HACCP) на производителя или търговеца на предлаганите изделия по чл. 70 ал. 1 от Наредба № 5/2006 г. на МЗГ за хигиена на храните, издадена на основание чл. 17, ал. 2 от Закона за храните. За чуждестранни участници - еквивалентни документи на тези, посочени в настоящата точка, съобразно законодателството по местоседалището им.
Минимални изисквания: Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил доставки, за които представя доказателства за добро изпълнение, сходни и /или еднакви с предмета на поръчката, за предходните три години, считано от датата на подаване на офертта 2. Участникът да разполага минимум с 1 бр. МПС за изпълнение на поръчката, които са регистрирани в ОДБХ, респективно в РИОКОЗ / РЗИ, във връзка с § 2 от ПЗР на ЗБАБХ. За чуждестранни участници - еквивалентни документи на тези, посочени в настоящата точка, съобразно законодателството по местоседалището им. 3. Участникът да разполага минимум с 1 бр. обекти за производство и/или търговия с храни, регистрирани в ОДБХ, респективно в РИОКОЗ / РЗИ, съгласно чл. 12 от Закона за храните, във връзка с § 2 от ПЗР на ЗБАБХ. За чуждестранни участници - еквивалентни документи на тези, посочени в настоящата точка, съобразно законодателството по местоседалището им. 4. Участникът да разполага с документ за внедрена Система за анализ на опасностите и критичните контролни точки (HACCP) на производителя и търговеца на предлаганите изделия по чл. 70 ал. 1 от Наредба № 5/2006 г. на МЗГ за хигиена на храните, издадена на основание чл. 17, ал. 2 от Закона за храните, или еквивалентни. За чуждестранни участници - еквивалентни документи на тези, посочени в настоящата точка, съобразно законодателството по местоседалището им.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.09.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.09.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.10.2014 г.  Час: 10:00
Място

учителската стая на ОУ "Св.св.Кирил и Методий", гр.Елхово,общ.Елхово, обл.Ямбол, ул. "Ал.Стамболийски"№36

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата и/или техни представители по закон или по пълномощие, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането и разплащането на доставките по Позиция №1 се извършва по Проект BG 051РО001 3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневната организация на учебния процес”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”

VI.3) Допълнителна информация

възложителя предоставя пълен достъп на участниците до документацията за участие на своята интернет страница:www.kim-elhovo.com, профил на купувача

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на топъл обяд за учениците от І до VІІІ клас на целодневна организация на учебния процес на ОУ “Св.св.Кирил и Методий” гр.Елхово”, участници в проект BG051PO001-3.1.06 “Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес”
1) Кратко описание

Топъл обяд се доставя за прогнозно 290 ученици от І до VІІІ клас на целодневно обучение, за прогнозно 136 учебни дни, за учебната 2014/2015г.Срок за изпълнение на поръчката: доставките на обядите ще се извършва до края на учебната 2014/2015 г. Финансирането и разплащането на доставките се извършва по Проект BG 051РО001 3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневната организация на учебния процес”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и/или от бюджета на училището.Доставката следва да се извършва всеки учебен ден от седмицата до 12:00 ч. в съответния ден , като стойността на обяда е в размер до 1,20 лв. без ДДС и с тегло - 350гр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети

3) Количество или обем

Доставка на 290 бр. топъл обяд за прогнозно 290 ученици на целодневно обучение, за 136 учебни дни за учебната 2014/2015г.

Прогнозна стойност, без ДДС
44925 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.06.2015 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на закуски за учениците от І до ІV клас и на децата от подготвителните групи на ОУ “Св.св.Кирил и Методий” гр.Елхово
1) Кратко описание

Доставката на прогнозно 240 бр. закуски за прогнозно 240 ученици/деца за прогнозно 125 учебни дни следва да е с час на доставка до 8:30 ч. в съответния ден, като стойността на една закуска за един ученик/дете за един учебен ден през учебната 2014/2015г. да е на стойност - 0,47 лв. без ДДС и с тегло - 120 гр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети

3) Количество или обем

Доставка на прогнозно 240 броя закуски на ден за прогнозно 240 ученика от първи до четвърти клас и за децата от подготвителните групи, за 125 учебни дни за учебната 2014/2015 година

Прогнозна стойност, без ДДС
14100 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.06.2015 г.