00997-2014-0010
Технически редакции | ||
02.09.2014 15:32 ч. : | 02/09/2014 15:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
02.09.2014 15:32 ч. : | 02/09/2014 15:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Шабла: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Шабла, ул."Равно поле" №35, За: Петър Атанасов, Ивелина Димитрова, България 9680, Шабла, Тел.: 05743 5037, E-mail: stz@ob-shabla.org, Факс: 05743 5037
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.shabla.info.
Адрес на профила на купувача: http://www.shabla.info/index.php?do=74.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионална или местна агенция/служба
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА ОБЩИНСКИ ПАЗАР ГР.ШАБЛА, ОБОСОБЕНА ПО ПОЗИЦИИ” Обществената поръчка се състои от 3/три/ обособени позиции: Обособена позиция 1 - „Доставка и монтаж на кухненско обзавеждане и пожарогасително оборудване” Обособена позиция 2 - „Доставка и монтаж на вентилационна система” Обособена позиция 3 – „Доставка и монтаж на климатични системи”
Възлагане на обществена поръчка
Община Шабла, като БЕНЕФИЦИЕНТ по проект „Изграждане на места за продажба на пресни и преработени риба и аквакултури, лед и риболовен инвентар в Сектор А и Б на Общински пазар гр.Шабла, община Шабла“, финансиран по мярка: BG MIRG SH-K-B/1-1.3 от Местната стратегия за развитие на МИРГ „ШАБЛА – КАВАРНА – БАЛЧИК” по Оперативна програма за развитие на сектор "Рибарство" на Р България, финансирана чрез ЕВРОПЕЙСКИЯ ФОНД ЗА РИБАРСТВО за програмен период 2007-2013 г., на основание Решение на Кмета на община Шабла, за откриване на процедурата, в качеството му на Възложител, отправя покана към всички заинтересовани лица за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА ОБЩИНСКИ ПАЗАР ГР.ШАБЛА, ОБОСОБЕНА ПО ПОЗИЦИИ” Обществената поръчка се състои от 3/три/ обособени позиции: Обособена позиция 1 - „Доставка и монтаж на кухненско обзавеждане и пожарогасително оборудване” Обособена позиция 2 - „Доставка и монтаж на вентилационна система” Обособена позиция 3 – „Доставка и монтаж на климатични системи”
39100000, 39112000, 39120000, 39710000, 39717000
Описание:
ДА
НЕ
Техническите характеристики на оборудването и доставката, предмет на настоящата обществена поръчка са изчерпателно посочени в долните таблици на настоящата техническа спецификация. В същите са посочени и максималните единични цени(прогнозни) на всяка една от позициите за оборудване и обзавеждане. Последните не следва да бъдат надвишавани при формиране на единичните цени в представената от участника ценова оферта/представена в Плик3/ и следва да представляват стойностно измерение на крайната цена на доставяното оборудване и обзавеждане, включваща и монтажа, с изключение на монтажа на доставеното оборудване по обособена позиция, където е предвидено самостоятелно остойностяване на доставяното оборудване/климатични системи/.
НЕ
2
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранция за участие1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ТБ”ИНВЕСТБАНК”АД ГР. ШАБЛА Банков код (BIC): : IORT BG SF Банкова сметка (IBAN): IBAN: BG 92 IORT 8088 3301 5000 00 Вид плащане: ОБЩИНА ШАБЛА Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка е: Обособена позиция 1 „Доставка и монтаж на кухненско обзавеждане и пожарогасително оборудване " – 786.00 лв. (седемстотин осемдесет и шест лева) Обособена позиция 2 „Доставка и монтаж на вентилационна система " - 22 лв. (двадесет и два лева) Обособена позиция 3 „Доставка и монтаж на климатични системи " - 66 лв. (шестдесет и шест лева) В случай че Участникът подава оферта и за трите обособени позиции, гаранцията за участие е в размер на 874 (осемстотин седемдесет и четири) лева, катo тя може да бъде внесена поотделно за обособените позиции или в един общ документ, стига изрично да е отбелязано за коя обособена позиция се отнася гаранцията. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка. 2. Гаранция за изпълнение. Форма на гаранцията за участие. Размер на гаранцията за участие. 3.Гаранцията се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ТБ”ИНВЕСТБАНК”АД ГР. ШАБЛА Банков код (BIC): : IORT BG SF Банкова сметка (IBAN): IBAN: BG 92 IORT 8088 3301 5000 00 Вид плащане: ОБЩИНА ШАБЛА Ако участникът избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Гаранцията за изпълнение в настоящата обществена поръчка е 3% от стойността на договора.
Финансирането по чл. 3 от настоящия договор се извършва със средства, от-пуснати по проект „Изграждане на места за продажба на пресни и преработени риба и аквакултури, лед и риболовен инвентар в Сектор А и Б на Общински пазар гр.Шабла, община Шабла”, по Договор № 315 от 26.03.2014 г . по мярка 4.1."Развитие на рибарските области" , подмярка 4.1.А. „Финансова подкрепа за прилагане на местните стратегии за развитие и покриване на текущите разходи на рибарските групи“ по Приоритетна ос №4 „Устойчиво развитие на рибарските области“ от Оперативна програма за развитие на сектор „Рибарство“ на Република България , финансирана от европейския фонд за рибарство за програмен период 2007 - 2013 г.“ Начин на плащане: 1. авансово плащане в размер 50% от стойността на договора – в срок до 30 дни от влизане в сила на договора срещу представяне на разходооправдателен документ или проформа фактура за стойността на авансовото плащане по банковата сметка на Изпълнителя, което ще се извърши след подписване на Анекс към Договор за безвъзмездна финансова помощ, рег. № 315/26.03.2013г. и след получаване на Авансово плащане от ДФ „Земеделие“. 2. окончателно плащане в размер на останалата част от стойността на договора, дължима след приспадане на авансовото плащане – в срок до 30 дни след предста-вяне на разходооправдателен документ за остатъчната стойност след приспадане на аванса и подписване на двустранен приемо-предавателен протокол за извършен монтаж на доставената стока.
В случай че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ сключват споразумение (договор). Споразумението за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде с нотариална заверка на подписите. Споразумението трябва да бъде представено от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: > всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; > представляващия член на обединението/консорциума е упълномощен изрично с нотариално заверено пълномощно да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; > представляващия член на обединението/консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; > срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; > всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. > Разпределение на дейностите между партньорите. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение / консорциум или в приложеното споразумение, в което липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. В случай че участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, всеки един от участниците трябва да отговаря на описаните по-горе административни изисквания по ЗОП. В този случай и съгласно чл. 56, ал.3 от ЗОП, когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, декларациите по чл.47, ал.1, 2 и 5 се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Съгласно чл.56, ал.4 от ЗОП, когато участникът е чуждестранно физическо, юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или чуждестранни юридически лица, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на горепосочените изисквания в Р. България и в държавата, в която са установени. В този случай, ако участникът е обединение, декларациите по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. В този случай декларациите, които са на чужд език, следва да бъдат представени и в превод. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, административните изисквания по Закона за обществените поръчки, посочени в чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, се прилагат и за подизпълнителите. В този случай, съгласно разпоредбата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП, декларациите за липса на обстоятелства съгласно чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП се представят за всеки един от подизпълнителите. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. в офертата не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки, описани в документацията; 2. който е представил оферта, която не отговарят на предварително обявените условия на Възложителя; 3. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 4. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Възложителят не приема за участие в процедурата и връща незабавно оферта, която е: 1. Постъпила в незапечатан, прозрачен или скъсан плик; 2. Постъпила след изтичане на крайния срок за подаване, съобразно Обявлението за обществена поръчка. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват Възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл. 47 , ал. 1, 2 и 5 от ЗОП в 7-дневен срок от настъпването им. Забележка: Представянето на оферта за участие в настоящата открита процедура задължава участника да приеме напълно всички изисквания и условия, посочени в тази документация, при спазване на Закона за обществените поръчки (ЗОП). Поставянето на различни от тези условия и изисквания от страна на участника не ангажира по никакъв начин Възложителя.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията е публикувана на официалната интернет страница на Възложителя –профил на купувача – http://shabla.info/index.php?do=74 , откъдето може да се изтегли безплатно.В случай че лицето желае да получи документацията на хартиен носител същото следва да заплати цената на документацията за участие в размер 20.00 лв. без ДДС., посочена е в Обявлението. Същата може да бъде заплатена в касата на Община Шабла, всеки работен ден от 8:30 часа до 17:00 часа на адрес: гр. Шабла, ул. „Равно поле” №35, стая 106, всеки работен ден от 8.30 ч. до 17:00 ч., срещу редовно издаден платежен документ, и по банков път по сметката на Община Шабла – ОБЩИНА ШАБЛА IBAN: BG 24 IORT 80888401500100 Вид плащане: 447000 BIC КОД: IORT BG SF ТБ”ИНВЕСТБАНК”АД ГР. ШАБЛА В случай че заинтересованото лице желае да документацията за участие да му бъде изпратена на хартиен носител, освен цената на документацията, същото следва да поеме и транспортните разходи по куриерската услуга.
Български
180
сградата на община Шабла, ет. 2 малката заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани както и представители на средствата за масова информация и други лица при спазване на режима за достъп в сградата на община Шабла.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Обществената поръчка се финансира и е част от изпълнение на дейностите по проект „Изграждане на места за продажба на пресни и преработени риба и аквакултури, лед и риболовен инвентар в Сектор А и Б на Общински пазар гр.Шабла, община Шабла“, финансиран по мярка: BG MIRG SH-K-B/1-1.3 от Местната стратегия за развитие на МИРГ „ШАБЛА – КАВАРНА – БАЛЧИК” по Оперативна програма за развитие на сектор "Рибарство" на Р България, финансирана чрез ЕВРОПЕЙСКИЯ ФОНД ЗА РИБАРСТВО за програмен период 2007-2013 г.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
02.09.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция 1 - „Доставка и монтаж на кухненско обзавеждане и пожарогасително оборудване” – до 78 615.00 лв.(седемдесет и осем хиляди шестстотин и петнадесет лв) без вкл. ДДС.
39710000, 39711400, 39711410, 39711310, 39711340, 39711300, 39120000, 39110000, 35111300
Описание:
Техническите характеристики на оборудването и доставката, предмет на настоящата обществена поръчка са изчерпателно посочени в долните таблици на настоящата техническа спецификация. В същите са посочени и максималните единични цени(прогнозни) на всяка една от позициите за оборудване и обзавеждане.
„Доставка и монтаж на вентилационна система” – до 2 270.26 лв. (две хиляди двеста и седемдесет лева и 26 ст.) без вкл. ДДС.
39714000
Описание:
Техническите характеристики на оборудването и доставката, предмет на настоящата обществена поръчка са изчерпателно посочени в долните таблици на настоящата техническа спецификация. В същите са посочени и максималните единични цени(прогнозни) на всяка една от позициите за оборудване и обзавеждане.
„Доставка и монтаж на климатични системи” – до 6 672.68 лв. (шест хиляди шестстотин седемдесет и два лева и 68 ст.) без вкл. ДДС.
39717200
Описание:
Техническите характеристики на оборудването и доставката, предмет на настоящата обществена поръчка са изчерпателно посочени в долните таблици на настоящата техническа спецификация. В същите са посочени и максималните единични цени(прогнозни) на всяка една от позициите за оборудване и обзавеждане.