Версия за печат

00997-2014-0010

BG-Шабла: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Шабла, ул."Равно поле" №35, За: Петър Атанасов, Ивелина Димитрова, България 9680, Шабла, Тел.: 05743 5037, E-mail: stz@ob-shabla.org, Факс: 05743 5037

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.shabla.info.

Адрес на профила на купувача: http://www.shabla.info/index.php?do=74.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА ОБЩИНСКИ ПАЗАР ГР.ШАБЛА, ОБОСОБЕНА ПО ПОЗИЦИИ” Обществената поръчка се състои от 3/три/ обособени позиции: Обособена позиция 1 - „Доставка и монтаж на кухненско обзавеждане и пожарогасително оборудване” Обособена позиция 2 - „Доставка и монтаж на вентилационна система” Обособена позиция 3 – „Доставка и монтаж на климатични системи”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: на територията на гр. Шабла
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Община Шабла, като БЕНЕФИЦИЕНТ по проект „Изграждане на места за продажба на пресни и преработени риба и аквакултури, лед и риболовен инвентар в Сектор А и Б на Общински пазар гр.Шабла, община Шабла“, финансиран по мярка: BG MIRG SH-K-B/1-1.3 от Местната стратегия за развитие на МИРГ „ШАБЛА – КАВАРНА – БАЛЧИК” по Оперативна програма за развитие на сектор "Рибарство" на Р България, финансирана чрез ЕВРОПЕЙСКИЯ ФОНД ЗА РИБАРСТВО за програмен период 2007-2013 г., на основание Решение на Кмета на община Шабла, за откриване на процедурата, в качеството му на Възложител, отправя покана към всички заинтересовани лица за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА ОБЩИНСКИ ПАЗАР ГР.ШАБЛА, ОБОСОБЕНА ПО ПОЗИЦИИ” Обществената поръчка се състои от 3/три/ обособени позиции: Обособена позиция 1 - „Доставка и монтаж на кухненско обзавеждане и пожарогасително оборудване” Обособена позиция 2 - „Доставка и монтаж на вентилационна система” Обособена позиция 3 – „Доставка и монтаж на климатични системи”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39100000, 39112000, 39120000, 39710000, 39717000

Описание:

Мебелировка
Столове
Маси, шкафове, бюра и библиотеки
Електродомакински уреди
Вентилатори и климатици

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Техническите характеристики на оборудването и доставката, предмет на настоящата обществена поръчка са изчерпателно посочени в долните таблици на настоящата техническа спецификация. В същите са посочени и максималните единични цени(прогнозни) на всяка една от позициите за оборудване и обзавеждане. Последните не следва да бъдат надвишавани при формиране на единичните цени в представената от участника ценова оферта/представена в Плик3/ и следва да представляват стойностно измерение на крайната цена на доставяното оборудване и обзавеждане, включваща и монтажа, с изключение на монтажа на доставеното оборудване по обособена позиция, където е предвидено самостоятелно остойностяване на доставяното оборудване/климатични системи/.

Прогнозна стойност без ДДС
87557.94 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ТБ”ИНВЕСТБАНК”АД ГР. ШАБЛА Банков код (BIC): : IORT BG SF Банкова сметка (IBAN): IBAN: BG 92 IORT 8088 3301 5000 00 Вид плащане: ОБЩИНА ШАБЛА Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка е: Обособена позиция 1 „Доставка и монтаж на кухненско обзавеждане и пожарогасително оборудване " – 786.00 лв. (седемстотин осемдесет и шест лева) Обособена позиция 2 „Доставка и монтаж на вентилационна система " - 22 лв. (двадесет и два лева) Обособена позиция 3 „Доставка и монтаж на климатични системи " - 66 лв. (шестдесет и шест лева) В случай че Участникът подава оферта и за трите обособени позиции, гаранцията за участие е в размер на 874 (осемстотин седемдесет и четири) лева, катo тя може да бъде внесена поотделно за обособените позиции или в един общ документ, стига изрично да е отбелязано за коя обособена позиция се отнася гаранцията. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка. 2. Гаранция за изпълнение. Форма на гаранцията за участие. Размер на гаранцията за участие. 3.Гаранцията се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ТБ”ИНВЕСТБАНК”АД ГР. ШАБЛА Банков код (BIC): : IORT BG SF Банкова сметка (IBAN): IBAN: BG 92 IORT 8088 3301 5000 00 Вид плащане: ОБЩИНА ШАБЛА Ако участникът избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Гаранцията за изпълнение в настоящата обществена поръчка е 3% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането по чл. 3 от настоящия договор се извършва със средства, от-пуснати по проект „Изграждане на места за продажба на пресни и преработени риба и аквакултури, лед и риболовен инвентар в Сектор А и Б на Общински пазар гр.Шабла, община Шабла”, по Договор № 315 от 26.03.2014 г . по мярка 4.1."Развитие на рибарските области" , подмярка 4.1.А. „Финансова подкрепа за прилагане на местните стратегии за развитие и покриване на текущите разходи на рибарските групи“ по Приоритетна ос №4 „Устойчиво развитие на рибарските области“ от Оперативна програма за развитие на сектор „Рибарство“ на Република България , финансирана от европейския фонд за рибарство за програмен период 2007 - 2013 г.“ Начин на плащане: 1. авансово плащане в размер 50% от стойността на договора – в срок до 30 дни от влизане в сила на договора срещу представяне на разходооправдателен документ или проформа фактура за стойността на авансовото плащане по банковата сметка на Изпълнителя, което ще се извърши след подписване на Анекс към Договор за безвъзмездна финансова помощ, рег. № 315/26.03.2013г. и след получаване на Авансово плащане от ДФ „Земеделие“. 2. окончателно плащане в размер на останалата част от стойността на договора, дължима след приспадане на авансовото плащане – в срок до 30 дни след предста-вяне на разходооправдателен документ за остатъчната стойност след приспадане на аванса и подписване на двустранен приемо-предавателен протокол за извършен монтаж на доставената стока.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ сключват споразумение (договор). Споразумението за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде с нотариална заверка на подписите. Споразумението трябва да бъде представено от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: > всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; > представляващия член на обединението/консорциума е упълномощен изрично с нотариално заверено пълномощно да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; > представляващия член на обединението/консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; > срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; > всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. > Разпределение на дейностите между партньорите. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение / консорциум или в приложеното споразумение, в което липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. В случай че участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, всеки един от участниците трябва да отговаря на описаните по-горе административни изисквания по ЗОП. В този случай и съгласно чл. 56, ал.3 от ЗОП, когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, декларациите по чл.47, ал.1, 2 и 5 се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Съгласно чл.56, ал.4 от ЗОП, когато участникът е чуждестранно физическо, юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или чуждестранни юридически лица, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на горепосочените изисквания в Р. България и в държавата, в която са установени. В този случай, ако участникът е обединение, декларациите по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. В този случай декларациите, които са на чужд език, следва да бъдат представени и в превод. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, административните изисквания по Закона за обществените поръчки, посочени в чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, се прилагат и за подизпълнителите. В този случай, съгласно разпоредбата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП, декларациите за липса на обстоятелства съгласно чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП се представят за всеки един от подизпълнителите. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. в офертата не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки, описани в документацията; 2. който е представил оферта, която не отговарят на предварително обявените условия на Възложителя; 3. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 4. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Възложителят не приема за участие в процедурата и връща незабавно оферта, която е: 1. Постъпила в незапечатан, прозрачен или скъсан плик; 2. Постъпила след изтичане на крайния срок за подаване, съобразно Обявлението за обществена поръчка. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват Възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл. 47 , ал. 1, 2 и 5 от ЗОП в 7-дневен срок от настъпването им. Забележка: Представянето на оферта за участие в настоящата открита процедура задължава участника да приеме напълно всички изисквания и условия, посочени в тази документация, при спазване на Закона за обществените поръчки (ЗОП). Поставянето на различни от тези условия и изисквания от страна на участника не ангажира по никакъв начин Възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В откритата процедура може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, или обединения на такива лица, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените изисквания от Възложителя в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка и Възложителят ще отстрани от участие всеки участник,за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Офертата на участника се представя в запечатан, непрозрачен, надписан, с ненарушена цялост плик/кашон. Пликът с офертата следва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни, с ненарушена цялост и надписани плика, както следва: Съдържание на плик №1 „Документи за подбор". Представят се толкова плика № 1 с надпис „Документи за подбор" за колкото обособени позиции участникът представя предложение, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП. 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата; 2. Оферта;3.Документ за регистрация на участника. Този документ не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на ЗТР. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представи в официален превод на български език. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят заверено от участника копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е обединение, документите за регистрация и/или Декларацията за регистрация по ЗТР се представят от всички физически или юридически лица, включени в обединението. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата; 5. Документ/Договор (Споразумение) за създаване на обединение.Документът се представя, в случай че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде в оригинал или нотариално заверено копие и от него следва да бъде видно/видни лицето/лицата, които го представляват. 6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и ал. 5, т. 1 от ЗОП; 7. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители; 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнители; 10. Документ за внесена гаранция за участие; 11. Документ за закупена документация за участие; 12. Декларация за приемане на условията на проекта на договор; 13. Проект на договор; Съдържание на плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката". Представят се толкова плика № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката" за колкото обособени позиции участникът представя предложе-ние, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП.1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; 2. Срок за изпълнение на поръчката; Съдържание на плик №3 „Предлагана цена". Представят се толкова плика № 3 с надпис „Предлагана цена" за колкото обособени позиции участникът представя предложение, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП. В третия запечатан непрозрачен плик № 3 участникът следва да представи задължително ценовото си предложение. Възложителят ще отстранява от участие всеки участник:1:който не е представил някой отя необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявенитет условия на възложителя; 4. който е представил оферта, който не отговаря на изискванията на чл. 57, ал.2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма поставени изисквания
Минимални изисквания: няма поставени изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация (по образец № 8), съдържаща списък на основните договори, изпълнени от участника през последните три години за доставки, сходни с предмета на обособената позиция, за която представя оферта. Всеки договор, посочен в декларацията, трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение. Тази препоръка задължително трябва да съдържа стойност, описание на извършваните доставки по вид, дата и място на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално. Препоръката трябва да е надлежно оформена с издател и лице за контакт.
Минимални изисквания: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват лица: А.1. Участникът да е изпълнил не по-малко от 3 (три) договора за последните три години, за доставки, сходни с предмета на обособената позиция. Под доставки „сходни с предмета на обособената позиция", следва да се разбират: доставки на оборудване и/или обзавеждане, имащи за предмет сходни с предвидените в техническата спецификация за всяка една от обособените позиции системи.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Обща Техническа оценка (ТО)включваща: 1.Срок за изпълнение на доставката и монтажа тежест 15 ; 2.Гаранционен срок на доставеното и монтирано оборудване с тежест 15 ; тежест: 30
Показател: Финансова оценка (ФО) ; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.10.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията е публикувана на официалната интернет страница на Възложителя –профил на купувача – http://shabla.info/index.php?do=74 , откъдето може да се изтегли безплатно.В случай че лицето желае да получи документацията на хартиен носител същото следва да заплати цената на документацията за участие в размер 20.00 лв. без ДДС., посочена е в Обявлението. Същата може да бъде заплатена в касата на Община Шабла, всеки работен ден от 8:30 часа до 17:00 часа на адрес: гр. Шабла, ул. „Равно поле” №35, стая 106, всеки работен ден от 8.30 ч. до 17:00 ч., срещу редовно издаден платежен документ, и по банков път по сметката на Община Шабла – ОБЩИНА ШАБЛА IBAN: BG 24 IORT 80888401500100 Вид плащане: 447000 BIC КОД: IORT BG SF ТБ”ИНВЕСТБАНК”АД ГР. ШАБЛА В случай че заинтересованото лице желае да документацията за участие да му бъде изпратена на хартиен носител, освен цената на документацията, същото следва да поеме и транспортните разходи по куриерската услуга.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.10.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.10.2014 г.  Час: 13:30
Място

сградата на община Шабла, ет. 2 малката заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани както и представители на средствата за масова информация и други лица при спазване на режима за достъп в сградата на община Шабла.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се финансира и е част от изпълнение на дейностите по проект „Изграждане на места за продажба на пресни и преработени риба и аквакултури, лед и риболовен инвентар в Сектор А и Б на Общински пазар гр.Шабла, община Шабла“, финансиран по мярка: BG MIRG SH-K-B/1-1.3 от Местната стратегия за развитие на МИРГ „ШАБЛА – КАВАРНА – БАЛЧИК” по Оперативна програма за развитие на сектор "Рибарство" на Р България, финансирана чрез ЕВРОПЕЙСКИЯ ФОНД ЗА РИБАРСТВО за програмен период 2007-2013 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка и монтаж на кухненско обзавеждане и пожарогасително оборудване”
1) Кратко описание

Обособена позиция 1 - „Доставка и монтаж на кухненско обзавеждане и пожарогасително оборудване” – до 78 615.00 лв.(седемдесет и осем хиляди шестстотин и петнадесет лв) без вкл. ДДС.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39710000, 39711400, 39711410, 39711310, 39711340, 39711300, 39120000, 39110000, 35111300

Описание:

Електродомакински уреди
Скари за печене, нагревателни плочи, котлони и нагреватели
Скари за печене
Електрически уреди за приготвяне на кафе
Уреди за подгряване на ястия
Електронагревателни уреди
Маси, шкафове, бюра и библиотеки
Седалки, столове и свързани с тях продукти, и части към тях
Пожарогасители

3) Количество или обем

Техническите характеристики на оборудването и доставката, предмет на настоящата обществена поръчка са изчерпателно посочени в долните таблици на настоящата техническа спецификация. В същите са посочени и максималните единични цени(прогнозни) на всяка една от позициите за оборудване и обзавеждане.

Прогнозна стойност, без ДДС
78615 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 2

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка и монтаж на вентилационна система”
1) Кратко описание

„Доставка и монтаж на вентилационна система” – до 2 270.26 лв. (две хиляди двеста и седемдесет лева и 26 ст.) без вкл. ДДС.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39714000

Описание:

Тръбни отдушници за вентилация или за рециклиране на въздуха

3) Количество или обем

Техническите характеристики на оборудването и доставката, предмет на настоящата обществена поръчка са изчерпателно посочени в долните таблици на настоящата техническа спецификация. В същите са посочени и максималните единични цени(прогнозни) на всяка една от позициите за оборудване и обзавеждане.

Прогнозна стойност, без ДДС
2270.26 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 2

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Доставка и монтаж на климатични системи”
1) Кратко описание

„Доставка и монтаж на климатични системи” – до 6 672.68 лв. (шест хиляди шестстотин седемдесет и два лева и 68 ст.) без вкл. ДДС.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39717200

Описание:

Климатици

3) Количество или обем

Техническите характеристики на оборудването и доставката, предмет на настоящата обществена поръчка са изчерпателно посочени в долните таблици на настоящата техническа спецификация. В същите са посочени и максималните единични цени(прогнозни) на всяка една от позициите за оборудване и обзавеждане.

Прогнозна стойност, без ДДС
6672.68 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 2