00398-2014-0025
Технически редакции | ||
01.09.2014 16:06 ч. : | 01/09/2014 15:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.09.2014 16:06 ч. : | 01/09/2014 15:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Медицински университет- София- Ректорат, бул. "Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, ет.10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg..
Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg..
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 24, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9152145, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152145
Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: hhtp://mu-sofia.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 21, За: г-жа Лидия Живкова, България 1431, София, Тел.: 02 9152111, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152111
Място/места за контакт: Експерт отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: Боряна Апостолова, Христина Бешева, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Експерти отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/..
Публичноправна организация
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите на база Студентски общежития и столове и социално - битово обслужване на студентите (СОССБОС) при Медицински университет – София по 2 обособени позиции: Обособена позиция № 1. Обзавеждане за Блок № 25 и Обособена позиция № 2 Обзавеждане за Блок №40Б “
Възлагане на обществена поръчка
„ Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите на база Студентски общежития и столове и социално - битово обслужване на студентите (СОССБОС) при Медицински университет – София по 2 обособени позиции: Обособена позиция № 1. Обзавеждане за Блок № 25 и Обособена позиция № 2 Обзавеждане за Блок №40Б “
39100000
Описание:
ДА
НЕ
Съгласно спецификацията, както следва: По обособена позиция № 1 - 316 бр. легла с матраци, 160 бр. трикрилни гардероба, 316 бр. бюра, 160 бр.библиотеки, 340 бр. посетителски стола и 160 бр. холни масички; За обособена позиция № 2 - 180 бр. легла с матраци, 114 бр. трикрилни гардероба, 180 бр. бюра, 90 бр.библиотеки, 180 бр. посетителски стола и 90 бр. холни масички;
НЕ
40
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в процедурата е в размер, както следва: за обособена позиция 1 Обзавеждане за Блок № 25 - 1350,00лв. и за обособена позиция 2. Обзавеждане за бл. № 40Б - 800,00 лв. Общата стойност на гаранцията за участие по всички обособени позиции е в размер на 2 150.00 лв. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF при " ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ" или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП, със срок на валидност 120 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител по реда на чл. 61, ал.1 от ЗОП. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма по реда на чл.61, ал.2, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 5% от стойността на поръчката без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска или чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя. Банковата сметка на Ректората на МУ - София е IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ.Възложителят освобождава внесената гаранция за изпълнение на договора поетапно в срок до 10 работни дни след всяка извършена доставка и монтаж на обзавеждане, приета от представител на крайния получател – база СОССБОС и доказана с двустранно подписан приемателно-предавателет протокол между крайния получател - база СОССБОС и Изпълнителя, в който не са вписани възражения относно вида, количеството и качеството на доставеното и монтирано обзавеждане и след представяне на фактура на името и с данните на крайния получател - база СОССБОС при Медицински университет – София. Гаранцията за изпълнение или остатъкът от нея при поетапно освобождаване се освобождава след като са внесени дължимите неустойки по договора от страна на Изпълнителя, ако такива са предявени, в срок от 3 /три/ работни дни от получаване на писмо - покана от Възложителя. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената доставка.
Плащането се извършва поетапно в български лева от крайния получател – база СОССБОС по банков път, по сметка на Изпълнителя не по–късно от 20 календарни дни след всяка доставка и монтаж на обзавеждането и след представяне на: - доставна фактура - оригинал на името и с данните на крайния получател - база СОССБОС при Медицински университет – София. - двустранно подписан приемателно-предавателен протокол между крайния получател база СОССБОС и Изпълнителя, удостоверяващ извършената доставка и монтаж, в който не са вписани възражения относно вида, количеството и качеството на доставеното и монтирано обзавеждане
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София, на адрес:гр.София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София,на адрес:гр.София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред. Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.02 951 50 87 или 02 9152 111. Отнася се за участници заявили желание за получаване на настоящата документация за участие на хартиен носител.
Български
120
зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.
Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители , представящи пълномощно-оригинал или заверено от участника копие,представители на средствата за масово осведомяване, след представяне на документи доказващи статута им, както и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.Информация за датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъде публикувана на сайта на Мeдицински Университет-София “ - http://mu-sofia.bg в Профила на купувача към досието на настоящата процедура, съгласно разпоредбата на чл. 69а, ал.3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
1.Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на адрес: http://opt.mu-sofia.bg/ - Профил на купувача към досието на настоящата процедура. 2. До 7 /седем/ дни преди изтичането на срока за получаване на оферти всеки участник може да поиска писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие. 3. Разяснения по документацията за участие Възложителят ще публикува в 4-дневен срок от получаване на искането на интернет адреса си в рубрика "Профил на купувача" на адрес: http://opt.mu-sofia.bg , към досието на настоящата процедура. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в Профила на купувача. 3. Възложителят определя ограничен финансов лимит за всяка обособена позиция поотделно, както следва: Обособена позиция № 1. Обзавеждане за блок № 25 - 170 447,00 лв. без ДДС Обособена позиция № 2. Обзавеждане за блок № 40Б - 100 872,00 лв. без ДДС.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 Закон за обществените поръчки
01.09.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка и монтаж на обзавеждане за студентско общежитие в блок № 25
39100000
Описание:
Съгласно техническата спецификация по позиции - Приложение № 1а - 316 бр. легла с матраци, 160 бр. трикрилни гардероба, 316 бр. бюра, 160 бр. библиотеки, 340 бр. посетителски стола и 160 бр. холни масички.
Срок за изпълнение - 40 календарни дни, считано от датата на връчване на възлагателно писмо от Възложителя в рамките на срока на договора - 120 календарни дни от датата на сключването му. Възложителя определя ограничен финансов лимит в размер на 170 447,00 лв. без ДДС.
Доставка и монтаж на обзавеждане за студентско общежитие в блок № 40 Б
39100000
Описание:
Съгласно Спецификацията - Приложение № 1а - 180 бр. легла с матраци, 114 бр. трикрилни гардероба, 180 бр. бюра, 90 бр.библиотеки, 180 бр. посетителски стола и 90 бр. холни масички.
Срок за изпълнение - 40 календарни дни, считано от датата на връчване на възлагателно писмо от Възложителя в рамките на срока на договора - 120 календарни от датата на сключването му. Възложителя определя ограничен финансов лимит в размер на 100872.00 лв. без ДДС.