Версия за печат

00398-2014-0025

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет- София- Ректорат, бул. "Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, ет.10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg..

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 24, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9152145, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152145

Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: hhtp://mu-sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 21, За: г-жа Лидия Живкова, България 1431, София, Тел.: 02 9152111, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152111

Място/места за контакт: Експерт отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: Боряна Апостолова, Христина Бешева, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Експерти отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/..

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите на база Студентски общежития и столове и социално - битово обслужване на студентите (СОССБОС) при Медицински университет – София по 2 обособени позиции: Обособена позиция № 1. Обзавеждане за Блок № 25 и Обособена позиция № 2 Обзавеждане за Блок №40Б “

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.София, Студентски град „Христо Ботев“, бл. 25 и бл. 40Б
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„ Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите на база Студентски общежития и столове и социално - битово обслужване на студентите (СОССБОС) при Медицински университет – София по 2 обособени позиции: Обособена позиция № 1. Обзавеждане за Блок № 25 и Обособена позиция № 2 Обзавеждане за Блок №40Б “

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39100000

Описание:

Мебелировка

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно спецификацията, както следва: По обособена позиция № 1 - 316 бр. легла с матраци, 160 бр. трикрилни гардероба, 316 бр. бюра, 160 бр.библиотеки, 340 бр. посетителски стола и 160 бр. холни масички; За обособена позиция № 2 - 180 бр. легла с матраци, 114 бр. трикрилни гардероба, 180 бр. бюра, 90 бр.библиотеки, 180 бр. посетителски стола и 90 бр. холни масички;

Прогнозна стойност без ДДС
271319 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

40


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер, както следва: за обособена позиция 1 Обзавеждане за Блок № 25 - 1350,00лв. и за обособена позиция 2. Обзавеждане за бл. № 40Б - 800,00 лв. Общата стойност на гаранцията за участие по всички обособени позиции е в размер на 2 150.00 лв. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF при " ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ" или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП, със срок на валидност 120 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител по реда на чл. 61, ал.1 от ЗОП. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма по реда на чл.61, ал.2, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 5% от стойността на поръчката без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска или чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя. Банковата сметка на Ректората на МУ - София е IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ.Възложителят освобождава внесената гаранция за изпълнение на договора поетапно в срок до 10 работни дни след всяка извършена доставка и монтаж на обзавеждане, приета от представител на крайния получател – база СОССБОС и доказана с двустранно подписан приемателно-предавателет протокол между крайния получател - база СОССБОС и Изпълнителя, в който не са вписани възражения относно вида, количеството и качеството на доставеното и монтирано обзавеждане и след представяне на фактура на името и с данните на крайния получател - база СОССБОС при Медицински университет – София. Гаранцията за изпълнение или остатъкът от нея при поетапно освобождаване се освобождава след като са внесени дължимите неустойки по договора от страна на Изпълнителя, ако такива са предявени, в срок от 3 /три/ работни дни от получаване на писмо - покана от Възложителя. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената доставка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва поетапно в български лева от крайния получател – база СОССБОС по банков път, по сметка на Изпълнителя не по–късно от 20 календарни дни след всяка доставка и монтаж на обзавеждането и след представяне на: - доставна фактура - оригинал на името и с данните на крайния получател - база СОССБОС при Медицински университет – София. - двустранно подписан приемателно-предавателен протокол между крайния получател база СОССБОС и Изпълнителя, удостоверяващ извършената доставка и монтаж, в който не са вписани възражения относно вида, количеството и качеството на доставеното и монтирано обзавеждане

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ - търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към АВ, а в случай че участникът не посочва ЕИК, се представя оригинал или копие на УАС, издадено от ТР към АВ; копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ.УАС-оригинал, издадено не по-рано от 3м. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ, а при участници обединения–договор за създаване на обединението или друг еквивалентен документ с разпределение на участието при изпълнение на дейностите,както и документ,подписан от лицата в обединението,в който е посочен представляващия.Чуждестранните лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.Удостоверение за регистрация с идентиф.№ по ДДС (за рег. по ЗДДС). Офертата за участие трябва да бъде изготвена на български език. Всички документи в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на български. В случаите, когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения офертата се подава на български език при условията на чл.56, ал.4 от ЗОП. Документите,за които не се изисква оригинал могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: - при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1, т.1 от б. „а“ – „д“, т.2, т.3 и т.4 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП - при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.5 от ЗОП - при наличие на обстоятелства по чл.55, ал.7 и чл.8, ал.8, т.2 – в случай,че участникът не е представил липсващите документи и не е отстранил несъответствията,изброени в протокола по чл.68 ал.7 от ЗОП в срок; - в случай, че заменените или представените от участника нови документи съгласно чл.68, ал.9 от ЗОП отново не отговарят на заложените от Възложителя критерии за подбор; - чието предложение не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; - при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; - е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор и това обст. е установено по реда на чл. 68,ал.11 ЗОП; - предст. оферта не отговаря на изискванията на чл.57,ал.2 от ЗОП. - когато документите от съдържанието на Плик № 2 и № 3 от офертата на участника не са представени в отделни запечатани, непрозрачни и надписани пликове за всяка обособена позиция поотделно. - на основание чл.58, ал.3 от ЗОП в случай, че след отправена от Възложителя покана, участник не удължи срока на валидност на офертата в определения от Възложителя срок - на основание чл.62а от ЗОП в случай, че след покана и в определения от Възложителя срок, участник не представи отново гаранция за участие. - При представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика. - В случай, че участникът не е посочил цена за някой от артикулите в съответната обособена позиция - При надвишаване на финансовия лимит, определен от Възложителя за съответната обособена позиция.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък- декларация по чл. 51, ал.1, т. 1 от ЗОП за доставките, изпълнени през последните три години, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, считано от датата на подаване на офертата на участника с посочване на количество, стойности, дати и получатели (Образец № 10 от документацията за участие) за всяка обособена позиция , придружен с доказателства за извършените доставки, посочени в списъка. Доказателствата за извършена доставка се представят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Сертификати за качество 2.1. Валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на участника с обхват, относим към предмета на поръчката или еквивалентни мерки за доказване на качеството (заверено от участника копие). 2.2. Валидни сертификати ISO 9001:2008 или еквивалент на производителите за всички предложени артикули от обособени позиции № 1 и 2 или еквивалентни мерки за доказване на качеството, (заверени от участника копия).
Минимални изисквания: 1. Минимални изисквания: В процедурата могат да участват участници, които имат изпълнени доставки (включително и монтаж), които може да са не само към Възложители по ЗОП, а и към други получатели, еднакви или сходни с предмета на поръчката през последните три години (считано от датата на подаване на офератата на участника), с минимално изпълнени количества по артикули за всяка от обособените позиции, както следва: За обособена позиция № 1: 1. Легла с матраци - не по-малко от 158 бр. 2. Гардероби - не по-малко от 80 бр. 3. Бюра - не по-малко от 158 бр. 4. Библиотеки - не по-малко от 80 бр. 5. Столове - не по-малко от170 бр. 6. Холни масички - не по-малко от 80 бр. За обособена позиция № 2: 1. Легла с матраци - не по-малко от 90 бр. 2. Гардероби - не по-малко от 57 бр. 3. Бюра - не по-малко от 90 бр. 4. Библиотеки - не по-малко от 45 бр. 5. Столове - не по-малко от90 бр. 6. Холни масички - не по-малко от 45 бр. Извършените доставки се доказват с удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Сертификати за качество 2.1. Участникът да е сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент, като сертификата да е с обхват, относим към предмета на поръчката или с еквивалентни мерки за доказване на качеството. 2.2.Участникът да доставя артикули от производители, сертифицирани по ISO 9001:2008 или еквивалент или от такъв с еквивалентни мерки за доказване на качеството. Отнася се за всички артикули от обособени позиции № 1 и № 2.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 587689 от 25.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.09.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София, на адрес:гр.София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София,на адрес:гр.София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред. Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.02 951 50 87 или 02 9152 111. Отнася се за участници заявили желание за получаване на настоящата документация за участие на хартиен носител.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.09.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.09.2014 г.  Час: 10:00
Място

зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители , представящи пълномощно-оригинал или заверено от участника копие,представители на средствата за масово осведомяване, след представяне на документи доказващи статута им, както и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.Информация за датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъде публикувана на сайта на Мeдицински Университет-София “ - http://mu-sofia.bg в Профила на купувача към досието на настоящата процедура, съгласно разпоредбата на чл. 69а, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на адрес: http://opt.mu-sofia.bg/ - Профил на купувача към досието на настоящата процедура. 2. До 7 /седем/ дни преди изтичането на срока за получаване на оферти всеки участник може да поиска писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие. 3. Разяснения по документацията за участие Възложителят ще публикува в 4-дневен срок от получаване на искането на интернет адреса си в рубрика "Профил на купувача" на адрес: http://opt.mu-sofia.bg , към досието на настоящата процедура. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в Профила на купувача. 3. Възложителят определя ограничен финансов лимит за всяка обособена позиция поотделно, както следва: Обособена позиция № 1. Обзавеждане за блок № 25 - 170 447,00 лв. без ДДС Обособена позиция № 2. Обзавеждане за блок № 40Б - 100 872,00 лв. без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 Закон за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обзавеждане за блок № 25
1) Кратко описание

Доставка и монтаж на обзавеждане за студентско общежитие в блок № 25

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39100000

Описание:

Мебелировка

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация по позиции - Приложение № 1а - 316 бр. легла с матраци, 160 бр. трикрилни гардероба, 316 бр. бюра, 160 бр. библиотеки, 340 бр. посетителски стола и 160 бр. холни масички.

Прогнозна стойност, без ДДС
170447 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 40
5) Допълнителна информация

Срок за изпълнение - 40 календарни дни, считано от датата на връчване на възлагателно писмо от Възложителя в рамките на срока на договора - 120 календарни дни от датата на сключването му. Възложителя определя ограничен финансов лимит в размер на 170 447,00 лв. без ДДС.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обзавеждане за блок № 40Б
1) Кратко описание

Доставка и монтаж на обзавеждане за студентско общежитие в блок № 40 Б

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39100000

Описание:

Мебелировка

3) Количество или обем

Съгласно Спецификацията - Приложение № 1а - 180 бр. легла с матраци, 114 бр. трикрилни гардероба, 180 бр. бюра, 90 бр.библиотеки, 180 бр. посетителски стола и 90 бр. холни масички.

Прогнозна стойност, без ДДС
100872 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 40
5) Допълнителна информация

Срок за изпълнение - 40 календарни дни, считано от датата на връчване на възлагателно писмо от Възложителя в рамките на срока на договора - 120 календарни от датата на сключването му. Възложителя определя ограничен финансов лимит в размер на 100872.00 лв. без ДДС.