Версия за печат

00447-2014-0010

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул."Елисавета Багряна" №20, За: Бианка Георгиева - главен експерт в отдел "ИПМ", Р България 1111, София, Тел.: 029486 199, E-mail: bianka.trifonova@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Място/места за контакт: Бианка Георгиева - главен експерт в отдел "ИПМ"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.registryagency.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/bg/buyers/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ Провеждане на обучения по информационни технологии и административно – правно обслужване “ с две обособени позиции: Обособена позиция 1: „Провеждане на специализирани обучения по информационни технологии“ и Обособена позиция 2: „Провеждане на обучение по търговско право на Европейския съюз (ЕС)“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 24
Място на изпълнение: София - град
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка се провежда с цел избор на изпълнител, който да осигури специализирани обучения по информационни технологии, пряко обвързани със специфичната дейност на служители от дирекция „Информационно обслужване и технологии” към Агенция по вписванията в следните теми: I. “Управление на администрация на бази данни Oracle 11g“ II. „Управление на Microsoft SharePoint сървъри” III. „Управление на Cisco мрежови устройства" IV. “Провеждане на обучение по Търговско право на Европейския съюз (ЕС)“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80510000, 80500000

Описание:

Услуги по специализирано обучение
Услуги по обучение

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

По обособена позиция 1 следва да бъдат проведени 9 обучения по информационни технологии, за 26 служители от дирекция „Информационно обслужване и технологии" на Агенция по вписванията. По обособена позиция 2 трябва да се проведе 1 обучение по Търговско право на ЕС на 12 служители от отдел "Административно-правно обслужване"

Прогнозна стойност без ДДС
60402 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие не се изисква. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й: Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от прогнозната стойност на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД, или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. За неуредените въпроси се прилагат разпоредбите на чл.60 и следващите от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ договорната цена в срок от 10 (десет) работни дни след приключване на всяко обучение срещу представена фактура и доклад, одобрен пот представител на Възложителя и присъствен списък на обучаваните служители.За извършване на плащанията Изпълнителя изготвя фактура, в която задължително се вписва следният текст: “Разходът е по договор А13-22-9/17.04.2014 г. „Подобряване на професионалната компетентност и ефективност на служителите в Агенция по вписванията чрез обучения по информационните технологии и административно-правно обслужване”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-13, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”. Плащанията по настоящия договор ще се извършват в лева по банков път по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Преведените средства от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, но неусвоени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както и натрупаните лихви, глоби и неустойки в изпълнение на настоящия договор, подлежат на възстановяване по сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: а) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда : • за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; • подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; • участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; • престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; • престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б) Участникът да не е обявен в несъстоятелност. в) Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г) Участникът да няма задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от ДОПК към държавата и общината, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, за които не са допуснати разсрочване или отсрочване; д) Участникът да няма задължения за данъци или вноски за социално осигуряване, съгласно законодателството на държавата, в която е установен. е) Участникът да не е свързано лице с възложителя по настоящата поръчка или със служител на ръководна длъжност в същата администрация. ж) Участникът да не е сключвал договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. з) Участникът да не е свързано лице с друг участник или кандидат в настоящата процедура по съответната обособена позиция. и) Участникът да не е участвал като външен експерт при подготовката на документацията за възлагане на настоящата обществена поръчка нито самостоятелно, нито в обединение с други лица, като кандидати, участници, членове на обединения – участници, подизпълнители или чрез свързани лица и да не разполага с информация, която би му дала предимство пред останалите участници в настоящата процедура.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците трябва да представят доказателства за финансовото и икономическо състояние по чл. 50 от ЗОП: - удостоверение от банка и/или - годишен финансов отчет или някоя от съставните му части
Минимални изисквания: Участниците трябва да разполагат с финансов ресурс в размер съответно: - не по–малко от 15 000 лв. за Обособена позиция 1; - не по-малко от 10 000 лв. за Обособена позиция 2.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участниците по ОП 1 трябва да представят: заверено копие от документа, удостоверяващ правото на участника да издава валидни сертификати от тип удостоверение за придобита част от професия „Икономическо информационно осигуряване“ – код 4820201 или еквивалент;списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години заедно с доказателства за извършената услуга ; нотариално заверена декларация от участника, че представляваната от него организация има заявен действителен брой издадени сертификати с описание на доказателства за същото, ведно с писмени доказателства; копие на издаден валиден Сертификат за качество ISO 9001:2008 или еквивалент, както и доказателства за въведени еквивалентни мерки. Декларация, с която заявява кое лице включва като ръководител на проекта, CV на ръководителя, заедно с заверени копия от дипломи за завършено образование; заповеди и удостоверения, издадени в полза на предложения ръководител, доказващи добро изпълнение на договори, доказващи съответствие с поставените изисквания на възложителя, списък с инструктори, ангажирани с изпълнението на поръчката, Документите, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация, професионален и специфичен опит на лицата, като напр. заверени копия от дипломи за завършено образование; заверени копия от длъжностни характеристики, трудови и/или служебни книжки, удостоверяващи професионалния опит на лицата; удостоверения, издадени в полза на предложения ръководител, доказващи добро изпълнение на договори, доказващи съответствие с поставените изисквания на възложителя. Всички остнари минимални изисквания се доказват със декларации със свободен текст. 2. Участниците по ОП 2 представят заверено копие от документа, удостоверяващ правото да издават валидни сертификати; списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата с предмета на настоящата поръчка по обособена позиция 2, заедно с доказателства за извършената услуга; Нотариално заверена декларация от участника, че представляваната от него организация има заявен действителен брой издадени сертификати с описание на доказателства за същото; копие на издаден валиден Сертификат за качество ISO 9001:2008 или еквивалент, както и доказателства за въведени еквивалентни мерки; за ръководителя участникът попълва декларация, с която заявява кое лице включва като участник, за ръководителя се прилага CV с документи доказващи квалификация и опит. Документите, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация, професионален и специфичен опит, са: заверени копия от дипломи за завършено образование; заповеди и удостоверения, издадени в полза на предложения ръководител, доказващи добро изпълнение на договори, доказващи съответствие с поставените изисквания на възложителя. Квалификацията на ръководителя се доказва с придобита образователно квалификационна степен магистър в сферата на правните науки. Същият трябва да има доказан професионален опит в сферата на правото и в сферата на образованието. Документите, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация, професионален и специфичен опит на лицата, са: заверени копия от дипломи за завършено образование; заверени копия от длъжностни характеристики, трудови и/или служебни книжки, удостоверяващи професионалния опит на лицата; удостоверения, издадени в полза на предложения ръководител, доказващи добро изпълнение на договори, доказващи съответствие с поставените изисквания на възложителя.
Минимални изисквания: 1. Участниците в ОП1 трябва да притежава валидна акредитация/лиценз съгласно Закон за висшето образование или Закон за професионалното образование и обучение или еквивалент;Участниците трябва да имат опит в извършването на обучение възрастни обучаващи се. Участниците трябва да докажат възможност и готовност за провеждане на качествено обучение в съответствие с техническите параметри на поръчката. Участниците трябва да докажат качество на провежданото от тях обучение. Участниците трябва да разполагат с квалифициран ръководител, който да притежава доказан опит в сфера на образование, административно обслужване и електронно управление.Квалификацията на ръководителя се доказва с придобита образователно квалификационна степен магистър в сферата на техническите науки. Същият трябва да минимум 7 год. От изискуемия професионален опит и опит в електронното управление. Участникът трябва да предложи списък на трима лектори, които ще извършат обучението на служителите, които да отговарят на изискванията посочени в указанията за участие в процедурата, представляващи част от документацията за поръчката.Минималната квалификация за всеки член от екипа трябва да бъде: образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър” със специалност в областта на икономическите, математическите или информационни науки или еквивалентни. Обучителният екип трябва да имат следния профил: Oracle сертифициран инструктор – минимум 1 бр., който да притежава минимум: образователно-квалификационна степен „висше, бакалавър“ в областта на информационните и комуникационни технологии и 3 години професионален опит, Сертифициран Cisco инструктор с валиден сертификат - минимум 1 бр., който да притежава минимум: образователно-квалификационна степен „висше, бакалавър“ в областта на информационните и комуникационни технологии и 3 години професионален опит, Сертифициран инструктор от Microsoft - минимум 1 бр. за всяко обучение, който да притежава минимум: образователно-квалификационна степен „висше, бакалавър“ в областта на информационните и комуникационни технологии и 3 години професионален опит.Участникът трябва да е член на поне една от следните партньорски програми:"Партньор на Microsoft с компетенция обучения" (Microsoft learning competency partner) или еквивалент;„Cisco Мрежова академия” (Cisco Networking Academy) или еквивалнт и / или „Oracle Университет” (Oracle Approved education provider by Oracle University) или еквивалент;Участникът трябва да е сертифициран партньор на водещи световни компании в областта на информационните технологии. 2. Участниците по ОП 2 трябва да притежават валидна акредитация/лиценз съгласно Закон за висшето образование или Закон за професионалното образование и обучение или еквивалент; Участниците трябва да имат опит в извършването на обучение възрастни обучаващи се; Участниците трябва да докажат качество на провежданото от тях обучение, както и възможността да подсигурят наличен квалифициран обучителен екип от минимум 2 лектора за провеждане на заложените обучения.Участниците трябва да притежават валиден Сертификат за качество ISO 9001:2008 или еквивалент и да представят доказателства за въведени еквивалентни мерки. Участниците трябва да разполагат с квалифициран ръководител, който да притежава доказан опит в сфера на образование, административно обслужване и право на ЕС.Обучителният екип, предложен от участника трябва да е от минимум 2 лектора, които ще извършват обучението на служителите на АВ. Минималната квалификация за всеки преподавател трябва да бъде: минимална образователно-квалификационна степен „магистър" в областта на правото на или еквивалент и др. изисквания видно от документацията по поръчката
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Участниците по ОП 1 трябва да притежават валидна акредитация/лиценз съгласно Закон за висшето образование или Закон за професионалното образование и обучение. Участниците по ОП2 трябва да притежават валиднаакредитация/лиценз съгласно Закон за висшето образование или Закон за професионалното образование и обучение

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Степен на съответствие на предложената концепция за провеждане и организация на обученията и изпълнение на поръчката; тежест: 70
Показател: Предложена цена; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.09.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.09.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.09.2014 г.  Час: 11:00
Място

София, ул."Елисавета Багряна " №20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

„Провеждане на обучения по информационни технологии и административно – правно обслужване “ с обособена позиция 2: „Провеждане на обучение по търговско право на Европейския съюз (ЕС)“, финансиран с договор А13-22-9/17.04.2014 г. „Подобряване на професионалната компетентност и ефективност на служителите в Агенция по вписванията чрез обучения по информационните технологии и административно-правно обслужване”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-13, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд,

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Провеждане на специализирани обучения по информационни технологии“
1) Кратко описание

Обществената поръчка е за избор на изпълнител, който да осигури специализирани обучения по информационни технологии, пряко обвързани със специфичната дейност на служители от дирекция „Информационно обслужване и технологии” към Агенция по вписванията в следните теми: “Управление на администрация на бази данни Oracle 11g“; „Управление на Microsoft SharePoint сървъри”; „Управление на Cisco мрежови устройства"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80510000, 80500000

Описание:

Услуги по специализирано обучение
Услуги по обучение

3) Количество или обем

Проведени 9 обучения по информационни технологии, за служителите от Дирекция „Информационно обслужване и технологии" Обучени 26 служители от Дирекция „Информационно обслужване и технологии" по информационни технологии. Обучени 26 служители от Дирекция „Информационно обслужване и технологии" по информационни технологии, които успешно преминават обученията с получаване на сертификат.

Прогнозна стойност, без ДДС
32486 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 5
5) Допълнителна информация

Настоящата обществена поръчка е част от изпълнението на дейностите по проект„Провеждане на обучения по информационни технологии и административно – правно обслужване “ с обособена позиция 2: „Провеждане на обучение по търговско право на Европейския съюз (ЕС)“, финансиран с договор А13-22-9/17.04.2014 г. „Подобряване на професионалната компетентност и ефективност на служителите в Агенция по вписванията чрез обучения по информационните технологии и административно-правно обслужване”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-13, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Провеждане на обучение по търговско право на Европейския съюз (ЕС)“
1) Кратко описание

Провеждане на обучение по Търговско право на Европейския съюз (ЕС)

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000, 80570000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

3) Количество или обем

Проведено 1 обучение по Търговско право на ЕС на служители от отдел "Административно-правно обслужване" Обучени 12 служители от отдел „Административно -правно обслужване". Обучени 12 служители от отдел "Административно -правно обслужване" по Търговско право на Европейския съюз, които успешно преминават обучението с получаване на сертификат.

Прогнозна стойност, без ДДС
27916 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 5
5) Допълнителна информация

„Провеждане на обучения по информационни технологии и административно – правно обслужване “ с обособена позиция 2: „Провеждане на обучение по търговско право на Европейския съюз (ЕС)“, финансиран с договор А13-22-9/17.04.2014 г. „Подобряване на професионалната компетентност и ефективност на служителите в Агенция по вписванията чрез обучения по информационните технологии и административно-правно обслужване”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-13, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд,