Версия за печат

00377-2014-0009

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 104055066

"Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД гр. Велико Търново, гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30, За: Диана Иванова Джонгова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622091; 062 618131, E-mail: www.op@vik-vt.com, Факс: 062 639853; 062 618131

Място/места за контакт: Отдел "Договори и тръжна документация"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: http://www.vik-vt.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.vik-vt.com/?mod=info&show=36.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Вода

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка на активна електрическа енергия и изпълнение функциите на координатор на стандартна балансираща група за нуждите на "Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД, гр. Велико Търново.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на действие на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново.
Код NUTS: BG32
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка предвижда доставка, осъществена чрез покупка на активна електрическа енергия и изпълнение функциите на координатор на стандартна балансираща група с място на изпълнение до 2 бр. обекти (4 бр. измервателни точки) за средно напрежение (СрН) и 10 бр. обекти (11 бр. точки на мерене) за ниско напрежение (НН) на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново за обезпечаване стопанската дейност на Дружеството, съгласно условията на Възложителя, подробно описани в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие. В техническата спецификация, приложена към документацията за участие, подробно са описани обектите, общия разход и месечното потребление на електроенергия за 12 календарни месеца за всички обособени обекти на "В и К Йовковци" ООД, и изискванията на Възложителя за изпълнение на поръчката. Място на изпълнение на поръчката - територията на действие на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново. Приблизителна обща стойност на обществената поръчка е в размер на 800000.00 (Словом: осемстотин хиляди) лв. без ДДС за срока на договора, определена в съответствие с нормативните разпоредби на чл. 15, ал. 2, т. 2, буква "а". Срок за изпълнение на поръчката - 1 (една) календарна година, считано от датата на регистрация на първия регистриран график. Всеки Участник може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка само за изпълнение на целия обем от предмета на поръчката. Всеки Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка има право да представи само една оферта. Не се приемат варианти.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозно количество за едногодишен период: Общ разход на активна електрическа енергия за едногодишен период - 8140 MWh, в т.ч.: 1) Обекти присъединени към мрежа СрН - 2 бр. (4 бр. измервателни точки) - с обща консумация за последните 12 месеца - 3140 MWh; 2) Обекти присъединени към мрежа HН - 10 бр. (11 бр. измервателни точки) - с обща консумация за последните 12 месеца - 5000 MWh. Прогнозното количество електрическа енергия не ангажира Възложителя да го потреби, като доставчика се задължава да достави нужното количество електроенергия за денонощие, за месец и за целия период на договора. В техническата спецификация, приложена към документацията за участие, подробно са описани обектите, общия разход и месечното потребление на електроенергия за 12 календарни месеца за всички обособени обекти на "В и К Йовковци" ООД, и изискванията на Възложителя за изпълнение на поръчката.

Стойност, без да се включва ДДС
800000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата - участникът е длъжен да представи като част от офертата си, гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка в размер на 8000.00 (осем хиляди лв. и 00 ст.) лв., представена в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка на Възложителя IBAN: BG91STSA93000004869889, BIC: STSABGSF при "БАНКА ДСК" ЕАД, клон Велико Търново, или в касата на "В и К Йовковци" ООД, или банкова гаранция; 2. Гаранцията за изпълнение на договора е парична сума или банкова гаранция в размер на 5% от прогнозната стойност на договора, определена съгласно ценовата оферта на Участника, определен за изпълнител, при условията на чл. 59, ал. 3 и чл. 60, ал. 1 и 2 от ЗОП; 3. Гаранциите се задържат или освобождават съгласно условията, посочени в документацията за участие и в договора за изпълнение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Условия и начин на финансиране: Финансиране със собствени средства; 2. Условия и начин на плащане: Всички плащания се извършват в левове по банков път срещу издадена фактура, оформена съобразно изискванията на закона в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактурата. Плащането на цената се извършва от "В и К Йовковци" ООД със собствени средства. Възложителят заплаща веднъж месечно действително изразходваната активна електрическа енергия, отчетена по измервателните уреди на съответните измервателни точки. Плащането се извършва по цена, предложена в Ценовата оферта за участие в процедурата на определения за Изпълнител на обществената поръчка участник. Възложителят няма да заплаща отделно такса за участие в балансиращата група на Изпълнителя. В Ценовата оферта трябва да се представи цена за един MWh нетна активна електрическа енергия, включваща и разходите за балансиране и обща цена, формирана на база прогнозно количество за едногодишен период. В предложената цена се включват всички необходими разходи (предложената цена не включва цени за пренос, достъп, разходите, произтичащи от наложени задължения към обществото, както и акциз), които Участникът смята, че ще извърши при изпълнението на обществената поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Участникът трябва да е лицензиран като търговец на електрическа енергия, вкл. за дейността "координатор на стандартна балансираща група", в съответствие със ЗЕ и другите относими нормативни актове, както и с административните актове, издадени от Държавната комисия за енергийно и водно регулиране (ДКЕВР). 2. Участникът трябва да гарантира непрекъснатост на доставките на електрическа енергия. 3. Поради спецификата и естеството на работа на Възложителя се изисква предложената от Участника цена, да включва единна цена на доставка на активна електрическа енергия, без в стандартната балансираща група допълнително да се начисляват суми за излишък и недостиг.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят документите, имащи отношение към фирмата на участника - правно, икономическо и финансово състояние, и технически възможности и квалификация на фирмата на участника, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; 2. Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите, имащи отношение към офертата на участника, свързани с изпълнението на поръчката; 3. Плик № 3 с надпис "Предлагана цена", в който се поставя ценовото предложение на Участника. Участниците трябва да представят: 1. Оферта за изпълнение на обществена поръчка, надлежно оформена съгласно приложен образец; 2. Представяне на Участника, което включва: 2.1. посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която Участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 2.2. декларация по чл. 47, ал. 9 за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" – "д", т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1 – 5 и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП, по образец; 2.3. доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2, а именно: Заверено копие от Лицензия за дейността "търговия с електрическа енергия", включително за дейността "координатор на стандартна балансираща група", издадена от Държавната комисия за енергийно и водно регулиране (ДКЕВР) на участника; 3. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; Когато участникът в процедурата е обединение, което не е регистрирано като юридическо лице, то следва да представи договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие) и регистрация съгласно чл. 3, ал. 1, т. 6 от Закона за регистър Булстат; 4. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума, в размер съгласно документацията за участие. Участниците са длъжни да представят и всички други документи, посочени в документацията за участие. Изискванията към Участниците подробно са описани в документацията за участие в процедурата, разработена от Възложителя. Участник, който представи оферта, която не отговаря на ЗОП, ППЗОП и т. 8.5 от "Условията за участие и провеждане на открита процедура по ЗОП" в документацията, както и при несъответствие с техническата спецификация към документацията, се отстранява от участие в процедурата. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка Участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП и т. 8.5 от "Условията за участие и провеждане на открита процедура по ЗОП"; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" – "д", т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1 – 5 и ал. 5 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците в съответствие с чл. 50, ал. 1, т. 1, 2 и 3 от ЗОП и изискванията на Възложителя - изискуеми документи, минимални изисквания: 1. Заверено копие на Удостоверение от банка/и за финансов ресурс не по-малък от 350 000.00 лв. към датата на подаване на офертата; 2. Да се посочи публичния регистър, където са публикувани Счетоводния баланс на предприятието към 31.12.2013 г. и Отчета за приходите и разходите за 2013 г. или да се представи заверено копие от Счетоводния баланс на предприятието към 31.12.2013 г. и заверено копие от Отчета за приходите и разходите за 2013 г.; Участници, чиито годишни финансови отчети подлежат на независим финансов одит, да са заверени и от регистриран одитор, съгласно изискванията на Закона за счетоводството; В случай, че изискуемите документи по т. 2 са публикувани в публичен регистър в Република България достатъчно е да се посочи регистъра, без да се представят документите на хартиен носител; Минимално изискване: Всеки участник в процедурата трябва да докаже, че разполага с финансов ресурс в размер на 350 000.00 (триста и петдесет хиляди) лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участниците в съответствие с чл. 51, ал. 1, т. 1 и 13, и ал. 2 от ЗОП и изискванията на Възложителя - изискуеми документи, минимални изисквания: 1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, като се посочат стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка - удостоверение, издадено от получателя, или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката; Минимално изискване: Всеки участник в процедурата трябва да представи доказателство за минимум три извършени доставки от посочените в списъка за последните три години, считано от датата на подаване на офертата; 2. Сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти на системи за управление на качеството - заверено копие от Сертификат за внедрена система за управление на качеството, отговаряща на изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват: "Търговия с електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група" на участника; Минимално изискване: Всеки участник в процедурата трябва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват в съответствие с предмета на поръчката; 3. Списък-декларация за броя на членовете в стандартната балансираща група, с консумация равна или по-висока от консумацията на електроенергия на Възложителя; Минимално изискване: Всеки участник в процедурата трябва да има минимум трима участници в балансиращата група с консумация равна или по-висока от консумацията на електроенергия на Възложителя

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.10.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

1. Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовка на офертата се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението в Регистъра на обществените поръчки на Агенцията по обществени поръчки; 2. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи документацията може да бъде изпратена на лицата чрез куриерска фирма за тяхна сметка, след предварително писмено заявление на факс: 062 639853 или тел./факс: 062 618131, придружено с копие от платежното нареждане за внесени 12.00 (дванадесет) лева с ДДС, по банковата сметка на Възложителя IBAN: BG91STSA93000004869889, BIC: STSABGSF при "БАНКА ДСК" ЕАД, клон Велико Търново, реквизити за издаване на фактура, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията; 3. Лицата могат да поискат писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие до 10 (десет) дни преди изтичането на срока за получаване на офертите. Възложителят дава разясненията в 4-дневен срок от постъпване на искането. Разясненията се публикуват в профила на купувача; 4. Възложителят изпраща разясненията по документацията в деня на публикуването им в профила на купувача до всички лица, които са посочили електронен адрес, без да отбелязва в отговора лицето, направило запитването.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
10.10.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13.10.2014 г.  Час: 14:00
Място

Административната сграда на "В и К Йовковци" ООД - гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

Месец Август, 2015 г.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е открита с Решение № ОП-11/21.08.2014 г. на Управителя на "Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, с което са одобрени обявлението за обществената поръчка и документацията за участие в процедурата. Начин на възлагане: 1. Обществената поръчка се възлага чрез открита процедура, на основание чл. 103, ал. 1 във връзка с чл. 3, ал. 1, т. 1, чл. 7, т. 5, чл. 14, ал. 1, т. 2 и чл. 25, ал. 1 от Закона за обществените поръчки, с договор за изпълнение на обществената поръчка; 2. "Водоснабдяване и канализация Йовковц" ООД, гр. Велико Търново, сключва договор с Участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Изпълнението на обществената поръчка да бъде в съответствие с изискванията на действащото в Република България законодателство и клаузите на подписания между страните договор.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби: съгласно чл. 120 от ЗОП. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.08.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ