00377-2014-0009
Технически редакции | ||
26.08.2014 15:22 ч. : | 26/08/2014 14:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.08.2014 15:22 ч. : | 26/08/2014 14:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Велико Търново: Покупка
Доставки
"Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД гр. Велико Търново, гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30, За: Диана Иванова Джонгова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622091; 062 618131, E-mail: www.op@vik-vt.com, Факс: 062 639853; 062 618131
Място/места за контакт: Отдел "Договори и тръжна документация"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: http://www.vik-vt.com/.
Адрес на профила на купувача: http://www.vik-vt.com/?mod=info&show=36.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Вода
НЕ
Доставка на активна електрическа енергия и изпълнение функциите на координатор на стандартна балансираща група за нуждите на "Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД, гр. Велико Търново.
Предметът на обществената поръчка предвижда доставка, осъществена чрез покупка на активна електрическа енергия и изпълнение функциите на координатор на стандартна балансираща група с място на изпълнение до 2 бр. обекти (4 бр. измервателни точки) за средно напрежение (СрН) и 10 бр. обекти (11 бр. точки на мерене) за ниско напрежение (НН) на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново за обезпечаване стопанската дейност на Дружеството, съгласно условията на Възложителя, подробно описани в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие. В техническата спецификация, приложена към документацията за участие, подробно са описани обектите, общия разход и месечното потребление на електроенергия за 12 календарни месеца за всички обособени обекти на "В и К Йовковци" ООД, и изискванията на Възложителя за изпълнение на поръчката. Място на изпълнение на поръчката - територията на действие на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново. Приблизителна обща стойност на обществената поръчка е в размер на 800000.00 (Словом: осемстотин хиляди) лв. без ДДС за срока на договора, определена в съответствие с нормативните разпоредби на чл. 15, ал. 2, т. 2, буква "а". Срок за изпълнение на поръчката - 1 (една) календарна година, считано от датата на регистрация на първия регистриран график. Всеки Участник може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка само за изпълнение на целия обем от предмета на поръчката. Всеки Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка има право да представи само една оферта. Не се приемат варианти.
09310000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Прогнозно количество за едногодишен период: Общ разход на активна електрическа енергия за едногодишен период - 8140 MWh, в т.ч.: 1) Обекти присъединени към мрежа СрН - 2 бр. (4 бр. измервателни точки) - с обща консумация за последните 12 месеца - 3140 MWh; 2) Обекти присъединени към мрежа HН - 10 бр. (11 бр. измервателни точки) - с обща консумация за последните 12 месеца - 5000 MWh. Прогнозното количество електрическа енергия не ангажира Възложителя да го потреби, като доставчика се задължава да достави нужното количество електроенергия за денонощие, за месец и за целия период на договора. В техническата спецификация, приложена към документацията за участие, подробно са описани обектите, общия разход и месечното потребление на електроенергия за 12 календарни месеца за всички обособени обекти на "В и К Йовковци" ООД, и изискванията на Възложителя за изпълнение на поръчката.
НЕ
НЕ
12
1. Гаранция за участие в процедурата - участникът е длъжен да представи като част от офертата си, гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка в размер на 8000.00 (осем хиляди лв. и 00 ст.) лв., представена в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка на Възложителя IBAN: BG91STSA93000004869889, BIC: STSABGSF при "БАНКА ДСК" ЕАД, клон Велико Търново, или в касата на "В и К Йовковци" ООД, или банкова гаранция; 2. Гаранцията за изпълнение на договора е парична сума или банкова гаранция в размер на 5% от прогнозната стойност на договора, определена съгласно ценовата оферта на Участника, определен за изпълнител, при условията на чл. 59, ал. 3 и чл. 60, ал. 1 и 2 от ЗОП; 3. Гаранциите се задържат или освобождават съгласно условията, посочени в документацията за участие и в договора за изпълнение.
1. Условия и начин на финансиране: Финансиране със собствени средства; 2. Условия и начин на плащане: Всички плащания се извършват в левове по банков път срещу издадена фактура, оформена съобразно изискванията на закона в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактурата. Плащането на цената се извършва от "В и К Йовковци" ООД със собствени средства. Възложителят заплаща веднъж месечно действително изразходваната активна електрическа енергия, отчетена по измервателните уреди на съответните измервателни точки. Плащането се извършва по цена, предложена в Ценовата оферта за участие в процедурата на определения за Изпълнител на обществената поръчка участник. Възложителят няма да заплаща отделно такса за участие в балансиращата група на Изпълнителя. В Ценовата оферта трябва да се представи цена за един MWh нетна активна електрическа енергия, включваща и разходите за балансиране и обща цена, формирана на база прогнозно количество за едногодишен период. В предложената цена се включват всички необходими разходи (предложената цена не включва цени за пренос, достъп, разходите, произтичащи от наложени задължения към обществото, както и акциз), които Участникът смята, че ще извърши при изпълнението на обществената поръчка.
ДА
1. Участникът трябва да е лицензиран като търговец на електрическа енергия, вкл. за дейността "координатор на стандартна балансираща група", в съответствие със ЗЕ и другите относими нормативни актове, както и с административните актове, издадени от Държавната комисия за енергийно и водно регулиране (ДКЕВР). 2. Участникът трябва да гарантира непрекъснатост на доставките на електрическа енергия. 3. Поради спецификата и естеството на работа на Възложителя се изисква предложената от Участника цена, да включва единна цена на доставка на активна електрическа енергия, без в стандартната балансираща група допълнително да се начисляват суми за излишък и недостиг.
Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят документите, имащи отношение към фирмата на участника - правно, икономическо и финансово състояние, и технически възможности и квалификация на фирмата на участника, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; 2. Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите, имащи отношение към офертата на участника, свързани с изпълнението на поръчката; 3. Плик № 3 с надпис "Предлагана цена", в който се поставя ценовото предложение на Участника. Участниците трябва да представят: 1. Оферта за изпълнение на обществена поръчка, надлежно оформена съгласно приложен образец; 2. Представяне на Участника, което включва: 2.1. посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която Участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 2.2. декларация по чл. 47, ал. 9 за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" – "д", т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1 – 5 и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП, по образец; 2.3. доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2, а именно: Заверено копие от Лицензия за дейността "търговия с електрическа енергия", включително за дейността "координатор на стандартна балансираща група", издадена от Държавната комисия за енергийно и водно регулиране (ДКЕВР) на участника; 3. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; Когато участникът в процедурата е обединение, което не е регистрирано като юридическо лице, то следва да представи договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие) и регистрация съгласно чл. 3, ал. 1, т. 6 от Закона за регистър Булстат; 4. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума, в размер съгласно документацията за участие. Участниците са длъжни да представят и всички други документи, посочени в документацията за участие. Изискванията към Участниците подробно са описани в документацията за участие в процедурата, разработена от Възложителя. Участник, който представи оферта, която не отговаря на ЗОП, ППЗОП и т. 8.5 от "Условията за участие и провеждане на открита процедура по ЗОП" в документацията, както и при несъответствие с техническата спецификация към документацията, се отстранява от участие в процедурата. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка Участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП и т. 8.5 от "Условията за участие и провеждане на открита процедура по ЗОП"; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" – "д", т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1 – 5 и ал. 5 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците в съответствие с чл. 50, ал. 1, т. 1, 2 и 3 от ЗОП и изискванията на Възложителя - изискуеми документи, минимални изисквания: 1. Заверено копие на Удостоверение от банка/и за финансов ресурс не по-малък от 350 000.00 лв. към датата на подаване на офертата; 2. Да се посочи публичния регистър, където са публикувани Счетоводния баланс на предприятието към 31.12.2013 г. и Отчета за приходите и разходите за 2013 г. или да се представи заверено копие от Счетоводния баланс на предприятието към 31.12.2013 г. и заверено копие от Отчета за приходите и разходите за 2013 г.; Участници, чиито годишни финансови отчети подлежат на независим финансов одит, да са заверени и от регистриран одитор, съгласно изискванията на Закона за счетоводството; В случай, че изискуемите документи по т. 2 са публикувани в публичен регистър в Република България достатъчно е да се посочи регистъра, без да се представят документите на хартиен носител; Минимално изискване: Всеки участник в процедурата трябва да докаже, че разполага с финансов ресурс в размер на 350 000.00 (триста и петдесет хиляди) лева.
Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участниците в съответствие с чл. 51, ал. 1, т. 1 и 13, и ал. 2 от ЗОП и изискванията на Възложителя - изискуеми документи, минимални изисквания: 1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, като се посочат стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка - удостоверение, издадено от получателя, или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката; Минимално изискване: Всеки участник в процедурата трябва да представи доказателство за минимум три извършени доставки от посочените в списъка за последните три години, считано от датата на подаване на офертата; 2. Сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти на системи за управление на качеството - заверено копие от Сертификат за внедрена система за управление на качеството, отговаряща на изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват: "Търговия с електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група" на участника; Минимално изискване: Всеки участник в процедурата трябва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват в съответствие с предмета на поръчката; 3. Списък-декларация за броя на членовете в стандартната балансираща група, с консумация равна или по-висока от консумацията на електроенергия на Възложителя; Минимално изискване: Всеки участник в процедурата трябва да има минимум трима участници в балансиращата група с консумация равна или по-висока от консумацията на електроенергия на Възложителя
Открита
НЕ
НЕ
ДА
1. Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовка на офертата се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението в Регистъра на обществените поръчки на Агенцията по обществени поръчки; 2. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи документацията може да бъде изпратена на лицата чрез куриерска фирма за тяхна сметка, след предварително писмено заявление на факс: 062 639853 или тел./факс: 062 618131, придружено с копие от платежното нареждане за внесени 12.00 (дванадесет) лева с ДДС, по банковата сметка на Възложителя IBAN: BG91STSA93000004869889, BIC: STSABGSF при "БАНКА ДСК" ЕАД, клон Велико Търново, реквизити за издаване на фактура, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията; 3. Лицата могат да поискат писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие до 10 (десет) дни преди изтичането на срока за получаване на офертите. Възложителят дава разясненията в 4-дневен срок от постъпване на искането. Разясненията се публикуват в профила на купувача; 4. Възложителят изпраща разясненията по документацията в деня на публикуването им в профила на купувача до всички лица, които са посочили електронен адрес, без да отбелязва в отговора лицето, направило запитването.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
Административната сграда на "В и К Йовковци" ООД - гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
ДА
Месец Август, 2015 г.
НЕ
Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е открита с Решение № ОП-11/21.08.2014 г. на Управителя на "Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, с което са одобрени обявлението за обществената поръчка и документацията за участие в процедурата. Начин на възлагане: 1. Обществената поръчка се възлага чрез открита процедура, на основание чл. 103, ал. 1 във връзка с чл. 3, ал. 1, т. 1, чл. 7, т. 5, чл. 14, ал. 1, т. 2 и чл. 25, ал. 1 от Закона за обществените поръчки, с договор за изпълнение на обществената поръчка; 2. "Водоснабдяване и канализация Йовковц" ООД, гр. Велико Търново, сключва договор с Участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Изпълнението на обществената поръчка да бъде в съответствие с изискванията на действащото в Република България законодателство и клаузите на подписания между страните договор.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Срок за подаване на жалби: съгласно чл. 120 от ЗОП. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение се обжалва.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
26.08.2014 г.