Версия за печат

00500-2014-0010

BG-Габрово: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дирекция "Национален парк Централен Балкан", ул. Бодра смяна № 3, За: Ирена Цонева, Генчо Илиев, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801277, E-mail: project@centralbalkan.bg;, Факс: 066 801277

Място/места за контакт: Централен офис

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.centralbalkan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/read/t:%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/c:%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/s:%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/p:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Опазване на птици и оценка състоянието на компоненти на околната среда в Национален парк „Централен Балкан” в 3 обособени позиции: Обособена позиция № 1: Опазване, поддържане и възстановяване на популацията на глухаря (Tetrao urogallus) в НП Централен Балкан; Обособена позиция № 2: Възстановяване, опазване и поддържане на популацията на ловен сокол (Falco cherrug) в НП Централен Балкан; Обособена позиция № 3: Извършване на оценка на състоянието на компоненти на околната среда;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16
Място на изпълнение: Мястото за изпълнението на поръчката е на територията на Национален парк „Централен балкан”. Някои от видовете работи могат да се извършват в офиса на изпълнителя или на друго място, ако това е целесъобразно или се налага от спецификата на изпълнение на съответния вид дейност.
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Опазване на птици и оценка състоянието на компоненти на околната среда в Национален парк „Централен Балкан", обособени в следните позиции: Обособена позиция № 1 Опазване, поддържане и възстановяване на популацията на глухаря (Tetrao urogallus) в НП Централен Балкан; Възстановяването и дългосрочното опазване на популацията на глухар (Tetrao urogallus) в НП Централен Балкан изискват осъществяването на повторно въвеждане на вида на територията на парка. С дейностите по обособената позиция, ще бъде: •Извършено предпроектно проучване (feasibility study) за повторно въвеждане на глухар (Tetrao urogallus) в НП Централен Балкан •Осъществени подготвителни дейности за повторно въвеждане на глухари в НП Централен Балкан Обособена позиция № 2 Възстановяване, опазване и поддържане на популацията на ловен сокол (Falco cherrug) в НП Централен Балкан; Основната цел на дейността е подпомагане възстановяването на популацията на ловния сокол в НП „Централен Балкан“ чрез разселване по метода „хакинг“ на млади индивиди, отгледани в контролирани условия. Дейностите по позицията включват, както следва: изготвяне на начален доклад за проучване на последващите дейности; изграждане на изкуствено гнездо за разселване на млади птици; закупуване и транспортиране на млади ловни соколи; освобождаване и доотглеждане на младите ловни соколи; мониторинг и проследяване на движенията и миграцията на ловните соколи; обучение на служители на Дирекция „Национален Парк Централен Балкан“ за извършване на мониторинг и проследяване на движенията и оцеляемостта на ловните соколи и подготовка, тиражиране и разпространение на 1 бр. брошура. Обособена позиция № 3 Извършване на оценка на състоянието на компоненти на околната среда; Една от основните задачи на настоящата дейност е да установи моментното състояние на качеството на почвите и водите и биоакумулация на замърсители в индикаторни тревни и дървесни видове. Дейността ще допринесе за актуализиране на данните за състоянието на компонентите на околната среда от първия План за управление на НП Централен Балкан. С дейността ще бъде извършена оценка на състоянието на компонентите на околната среда на територията на НП Централен Балкан, както следва: • Проучване/оценка на състоянието на основни фитоценози в НП • Проучване/оценка на състоянието на водите в определени водоеми в НП • Проучване/оценка на състоянието на почвите в определени райони в НП

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90721700 (QB51) , 90711300 (QB51)

Описание:

Услуги, свързани с опазването на застрашените видове (Относо национални паркове )
Анализ на показатели за състоянието на околната среда за цели, различни от тези на строителството (Относо национални паркове )

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция № 1 Опазване, поддържане и възстановяване на популацията на глухаря (Tetrao urogallus) в НП Централен Балкан; Дейностите по позицията включват: • Предпроектно проучване (feasibility study) за повторно въвеждане на глухар (Tetrao urogallus) в НП Централен Балкан • Подготвителни дейности за повторно въвеждане на глухари в НП Централен Балкан Обособена позиция № 2 Възстановяване, опазване и поддържане на популацията на ловен сокол (Falco cherrug) в НП Централен Балкан; Дейностите по позицията включват: изготвяне на начален доклад за проучване на последващите дейности; изграждане на изкуствено гнездо за разселване на млади птици; закупуване и транспортиране на 7 броя млади ловни соколи; освобождаване и доотглеждане на младите ловни соколи; мониторинг и проследяване на движенията и миграцията на ловните соколи; обучение на служители на Дирекция „Национален Парк Централен Балкан“ за извършване на мониторинг и проследяване на движенията и оцеляемостта на ловните соколи и подготовка, тиражиране и разпространение на 1 бр. брошура. Обособена позиция № 3 Извършване на оценка на състоянието на компоненти на околната среда; Дейностите по позицията включват: 1. Определен биотичният индекс на течащите води в 15 участъка на реки в НП Централен Балкан. 2. Определени 15 пункта за вземане на водни проби и хидробиологичен анализ на течащите води. 3. В 5 пункта, представително разпределени върху територията на НП Централен Балкан, проучено натоварването с тежки метали в листата от обикновен бук. 4. В 15 пункта, представително разпределени върху територията на НП Централен Балкан, проучена акумулацията на тежки метали в индикаторни тревни видове, които се предпочитат от пашуващите животни. 5. В 15 пункта, представително разпределени върху територията на НП Централен Балкан, проучено състоянието на почвите.

Прогнозна стойност без ДДС
238000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.06.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка по всяка една обособена позиция е в размер 1.0 % (едно на сто) от индикативната стойност на обособената позиция или в размер на: по обособена позиция №1 - 660 лв. (шестстотин и шестдесет лева); по обособена позиция №2 - 720 лв. (седемстотин и двадесет лева); по обособена позиция №3 - 1 000 лв. (хиляда лева). Гаранцията може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията да бъде банкова, тогава тя трябва да е безусловна и неотменима в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” със срок на валидност 90 календарни дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите Гаранцията за участие по банков път се внася по сметката на Дирекция „НП Централен Балкан”: IBAN:BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово. При представяне на гаранцията с платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата и обособената позиция, за която се представя гаранцията. 2. Договорът за възлагане на обществената поръчка по съответната обособенапозиция, не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% (три на сто) от стойността на всяка обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранция за изпълнение.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за Изпълнител е длъжен да представи при подписване на Договора за възлагане на обществената поръчка, оригинален документ за банкова гаранция за изпълнение или документ за парична сума, внесена по сметка на Дирекция „НП Централен Балкан” Габрово:IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея изрично трябва да бъде записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” – Габрово и че е със срок на валидност, най-малко за срока на изпълнение на договора .

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

По обособена позиция №1 Предварително плащане - в размер на 20 (двадесет) % от стойността на договора, след представяне на надлежно оформена фактура от Изпълнителя. Възложителят изплаща стойността на фактурата в 20 дневен срок от представянето . Окончателно плащане - след извършване на всяка дейност и приемането и без забележки от Възложителя. Изпълнителят представя на Възложителя надлежно оформена фактура, която се изплаща в 20 дневен срок от получаването . По обособени позиции №2 и №3 Предварително плащане - в размер на 20 (двадесет) % от стойността на договора, след представяне на надлежно оформена фактура от Изпълнителя. Възложителят изплаща стойността на фактурата в 20 дневен срок от представянето . Предварителното плащане се погасява чрез приспадане на пропорционални суми в размер на 50 (петдесет) % от сумата по аванса от следващите плащания към Изпълнителя, до размера на полученото Авансово плащане. • Междинно плащане се извършва след реализиране на поне 50 (петдесет) % от стойността на Договора. На Изпълнителя се заплаща за изцяло завършена дейност (без забележки), съгласно посочените в офертата единични цени за всяка дейност и за които са съставени протоколи за приемане, подписани между Възложителя и Изпълнителя. Плащането се извършва в 20 дневен срок от представяне на надлежно оформена фактура. Възложителя предвижда 1 междинно плащане. • Окончателното плащане включва остатъка от неразплатените с междинното плащане, завършени от Изпълнителя дейности, на база окончателен протокол за приемане на извършените дейности, подписан между Възложителя и Изпълнителя. Плащането се извършва в 20 дневен срок от представяне на надлежно оформена фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Участник в процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения.В случай, че участникът участва като обединение, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; че представляващият член на обединението / консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението / консорциума, че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на представляващия член на обединението/ консорциума, и че всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението / консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение / консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата общ. поръчка.Участник не може да бъде отстранен от процедурата за възлагане на обществена поръчка на основание неговия статут или правната му форма, когато той или участниците в обединението имат право да предоставят съответната услуга, доставка или строителство в държава- членка, в която са установени.2. Участниците са длъжни да съблюдават сроковете и условията, посочени в обявлението за обществената поръчка и документацията за участие в процедурата.3. Участниците се представляват от законните си представители или от лица, изрично упълномощени за участие в процедурата, което се доказва с пълномощно. 4. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.5. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.6 Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в една и съща процедура.7. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, за тях се прилагат само изискванията по ал.1 и 5 на чл.47 от ЗОП.Изпълнителите сключват договор за подизпълнение с подизпълнителите, посочени в офертата. Сключването на договор за подизпълнение не освобождава изпълнителя от отговорността му за изпълнение на договора за обществена поръчка.8. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка, участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, ал.2, т.1 , т.2а, т.4 и т.5 и ал.5 от ЗОП.9. При подаването на офертата, обстоятелствата по т.8. се доказват с представянето на декларация по образец към документацията за участие, като при подписване на договора за обществената поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоят.а по чл.47, ал. 1, т. 1-4 и на посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал. 2, т. 1, 4 и 5, освен когато законодателството на държавата, в която е установен участникът, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя.10. Когато уч.или негов подизпълн.е чужд.юрид. лице или обед.на чужд. физ. и/или чужд. юрид. лица, то тези чужд. лица трябва да отговарят на изискв. по чл.48 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: По обособена позиция №1 1. Удостоверения от обслужващи банки, удостоверяващи размера на финансовия ресурс, с който участника може да разполага при изпълнението на поръчката до размера, посочен като минимално изискване – оригинал и/или 2. Годишен финансов отчет в случаите, когато не е публикуван в публичен регистър в Република България и/или участникът не е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. По обособена позиция №2 1. Удостоверения от обслужващи банки, удостоверяващи размера на финансовия ресурс, с който участника може да разполага при изпълнението на поръчката до размера, посочен като минимално изискване – оригинал 2. Годишен финансов отчет в случаите, когато не е публикуван в публичен регистър в Република България и/или участникът не е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. По обособена позиция №3 1. Удостоверения от обслужващи банки, удостоверяващи размера на финансовия ресурс, с който участника може да разполага при изпълнението на поръчката до размера, посочен като минимално изискване – оригинал 2. Годишен финансов отчет в случаите, когато не е публикуван в публичен регистър в Република България и/или участникът не е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: По обособена позиция №1 1. Участникът да има достъп до финансов ресурс не по-малко от 13 200 лв. (тринадесет хиляди и двеста лева), удостоверен от обслужващата банка или Годишен финансов отчет в случаите, когато не е публикуван в публичен регистър в Република България и/или участникът не е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. По обособена позиция №2 1. Участникът да има достъп до финансов ресурс не по-малко от 14 400 лв. (четиринадесет хиляди и четиристотин лева), удостоверен от обслужващата банка или Годишен финансов отчет в случаите, когато не е публикуван в публичен регистър в Република България и/или участникът не е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. По обособена позиция №3 1. Участникът да има достъп до финансов ресурс не по-малко от 20 000 лв. (двадесет хиляди лева), удостоверен от обслужващата банка или Годишен финансов отчет в случаите, когато не е публикуван в публичен регистър в Република България и/или участникът не е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. За Обособена позиция 1 и 2 под еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка дейности се приемат: Дейности по възстановяване, опазване и поддържане на популациите на диви птици. За Обособена позиция 3 под еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка дейности се приемат: Дейности по проучване/анализ/оценка на състоянието на абиотични и/или биотични компоненти на околната среда. 2. Списък-декларация на експертите, включен в екипа на участника, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката 3. Декларация - съгласие от експертите. 4. Професионална автобиография за всеки от експертите участникът следва да представи професионална автобиография.
Минимални изисквания: Всеки участник трябва да разполага със следният екип от експерти, които да притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на съответната обособена позиция. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 1. Експерт орнитолог – 1 бр. Квалификации и умения-Образование: бакалавър или магистър по биология, екология, горско стопанство, ветеринарна медицина или еквивалент. Професионален опит-Най-малко 3 години опит в дейности по проучване/мониторинг на орнитофауната. 2. Експерт ГИС – 1 бр. Квалификации и умения-Образование: бакалавър или магистър по биология, екология, горско стопанство, информатика, геоинформатика, география или еквивалент. Професионален опит-Най-малко 3 години опит в дейности по моделиране на природни местообитания с ГИС софтуер. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 1.Ключов експерт – 1 бр. Квалификации и умения-Образование: бакалавър или магистър по биология, екология, горско стопанство, ветеринарна медицина или еквивалент. Професионален опит-Най-малко 3 години опит в дейности по опазване/разселване на грабливи птици. 2. Експерт – 1 бр. Квалификации и умения Образование: специалист, бакалавър или магистър по биология, екология, горско стопанство, ветеринарна медицина или еквивалент. Професионален опит-Най-малко 1 година опит в дейности по опазване/разселване на грабливи птици. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 1.Ръководител екип Квалификации и умения-Образование: бакалавър или магистър по биология, екология или еквивалент; Професионален опит-Най-малко 3 години опит в дейности по изследване/проучване/анализ/оценка на растителността и/или водите и/или почвите. Опит в изготвяне на доклад поне в един проект за мониторинг на компонентите на околната среда. 2.Експерт „Растителност и екологичен мониторинг“– 1 бр. Квалификации и умения-Образование: бакалавър или магистър по биология, екология, горско стопанство или еквивалент; Професионален опит-Най-малко 3 години опит в дейности по изследване/проучване/анализ/ оценка на растителността и/или извършване на екологичен мониторинг; 3.Експерт „Почви“ – 1 бр. Квалификации и умения-Образование: бакалавър или магистър по биология, екология, горско стопанство или еквивалент; Професионален опит-Най-малко 3 години опит в дейности по изследване/проучване/анализ/ оценка на почвите; 4.Експерт „Хидробиология“ – 1 бр. Квалификации и умения-Образование: бакалавър или магистър по биология, екология или еквивалент; Професионален опит-Най-малко 3 години опит в областта на хидробиологията и анализ на макрозообентос. Забележка: В случай, че участник подава оферта за повече от една обособена позиция то следва да предложи различни експерти за изпълнение на дейностите по отделните обособени позиции.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Методология и организация за изпълнение на поръчката – М; тежест: 50
Показател: Ценово предложение „Предлагана цена” – Ц ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.09.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 10 (десет) лева се внася по банков път по следната сметка на Дирекция „НП Централен Балкан” Габрово: IBAN: BG62SOMB91303137016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.09.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.09.2014 г.  Час: 11:00
Място

В централния офис на Дирекция "Национален парк Централен Балкан" - гр. Габрово, ул. „Бодра смяна” № 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект № DIR-5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички“, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013г.”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в сроковете по чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Опазване, поддържане и възстановяване на популацията на глухаря (Tetrao urogallus) в НП Централен Балкан;
1) Кратко описание

Опазване, поддържане и възстановяване на популацията на глухаря (Tetrao urogallus) в НП Централен Балкан - Възстановяването и дългосрочното опазване на популацията на глухар (Tetrao urogallus) в НП Централен Балкан изискват осъществяването на повторно въвеждане на вида на територията на парка. С дейностите по обособената позиция, ще бъде: •Извършено предпроектно проучване (feasibility study) за повторно въвеждане на глухар (Tetrao urogallus) в НП Централен Балкан •Осъществени подготвителни дейности за повторно въвеждане на глухари в НП Централен Балкан

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90721700 (QB51)

Описание:

Услуги, свързани с опазването на застрашените видове (Относо национални паркове )

3) Количество или обем

Дейностите по позицията включват: • Предпроектно проучване (feasibility study) за повторно въвеждане на глухар (Tetrao urogallus) в НП Централен Балкан • Подготвителни дейности за повторно въвеждане на глухари в НП Централен Балкан

Прогнозна стойност, без ДДС
66000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.03.2015 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Възстановяване, опазване и поддържане на популацията на ловен сокол (Falco cherrug) в НП Централен Балкан;
1) Кратко описание

Възстановяване, опазване и поддържане на популацията на ловен сокол (Falco cherrug) в НП Централен Балкан -Основната цел на дейността е подпомагане възстановяването на популацията на ловния сокол в НП „Централен Балкан“ чрез разселване по метода „хакинг“ на млади индивиди, отгледани в контролирани условия. Дейностите по позицията включват, както следва: изготвяне на начален доклад за проучване на последващите дейности; изграждане на изкуствено гнездо за разселване на млади птици; закупуване и транспортиране на млади ловни соколи; освобождаване и доотглеждане на младите ловни соколи; мониторинг и проследяване на движенията и миграцията на ловните соколи; обучение на служители на Дирекция „Национален Парк Централен Балкан“ за извършване на мониторинг и проследяване на движенията и оцеляемостта на ловните соколи и подготовка, тиражиране и разпространение на 1 бр. брошура.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90721700 (QB51)

Описание:

Услуги, свързани с опазването на застрашените видове (Относо национални паркове )

3) Количество или обем

Възстановяване, опазване и поддържане на популацията на ловен сокол (Falco cherrug) в НП Централен Балкан; Дейностите по позицията включват: изготвяне на начален доклад за проучване на последващите дейности; изграждане на изкуствено гнездо за разселване на млади птици; закупуване и транспортиране на 7 броя млади ловни соколи; освобождаване и доотглеждане на младите ловни соколи; мониторинг и проследяване на движенията и миграцията на ловните соколи; обучение на служители на Дирекция „Национален Парк Централен Балкан“ за извършване на мониторинг и проследяване на движенията и оцеляемостта на ловните соколи и подготовка, тиражиране и разпространение на 1 бр. брошура.

Прогнозна стойност, без ДДС
72000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.06.2015 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Извършване на оценка на състоянието на компоненти на околната среда;
1) Кратко описание

Една от основните задачи на настоящата дейност е да установи моментното състояние на качеството на почвите и водите и биоакумулация на замърсители в индикаторни тревни и дървесни видове. Дейността ще допринесе за актуализиране на данните за състоянието на компонентите на околната среда от първия План за управление на НП Централен Балкан. С дейността ще бъде извършена оценка на състоянието на компонентите на околната среда на територията на НП Централен Балкан, както следва: • Проучване/оценка на състоянието на основни фитоценози в НП • Проучване/оценка на състоянието на водите в определени водоеми в НП • Проучване/оценка на състоянието на почвите в определени райони в НП

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90711300 (QB51)

Описание:

Анализ на показатели за състоянието на околната среда за цели, различни от тези на строителството (Относо национални паркове )

3) Количество или обем

Дейностите по позицията включват: 1. Определен биотичният индекс на течащите води в 15 участъка на реки в НП Централен Балкан. 2. Определени 15 пункта за вземане на водни проби и хидробиологичен анализ на течащите води. 3. В 5 пункта, представително разпределени върху територията на НП Централен Балкан, проучено натоварването с тежки метали в листата от обикновен бук. 4. В 15 пункта, представително разпределени върху територията на НП Централен Балкан, проучена акумулацията на тежки метали в индикаторни тревни видове, които се предпочитат от пашуващите животни. 5. В 15 пункта, представително разпределени върху територията на НП Централен Балкан, проучено състоянието на почвите.

Прогнозна стойност, без ДДС
100000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.03.2015 г.