Версия за печат

00548-2014-0003

BG-Маджарово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Маджарово, ул."Петър Ангелов" №1, За: Радка Мандарова, РБългария 6480, Маджарово, Тел.: 03720 2220, E-mail: madjarovo@abv.bg, Факс: 03720 2302

Място/места за контакт: община Маджарово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.madzharovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.madzharovo.bg/new/main.php?module=news&nws_cat_id=3.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“ Рехабилитация на напорен водопровод от помпена станция “Тополово” до напорен резервоар 150 м3 и рехабилитация на разпределителна шахта и напорен резервоар”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: с.Тополово, община Маджарово, обл.Хасково
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“ Рехабилитация на напорен водопровод от помпена станция “Тополово” до напорен резервоар 150 м3 и рехабилитация на разпределителна шахта и напорен резервоар” , предвиждащ за изпълнение предвидените, съгласно работен проект и количествена сметка дейности.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332000, 45332200

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Работен проект и Количествена сметка: Почистване на храсти машинно дка 23,55 Изкоп с огр.ширина 0.6-1.20 м - ръчно в з.п. укрепен дълбочина до 2м м3 546 Изкоп с огр.ширина 0.6-1.20 м - ръчно в з.п. неукрепен дълбочина до 2.0-4.0 м м3 4 Изкоп с багер на з.п. на отвал при 1 утежнено условие м3 1283 Изкоп с шир. oт 0.60 до 1.20 м и дълбочина до 2 м средно скални почви с къртач м3 1213 Изкоп с шир. oт 0.60 до 1.20 м и дълбочина до 2-4 м средно скални почви с къртач м3 8 Натоварване ск.почви с багер на самосвал м3 765 Превоз със самосвал на ск.почви на 2км м3 765 Превоз на пясък със самосвал на 30 км м3 765 Ръчно натоварване, превоз и разтоварване на пясък с ръчни колички м3 765 Подложка от пясък 10 см и обратно засипване 30 см м3 765 Засипване на тесни изкопи без трамбоване з.п. м3 550 Уплътняване з.п. с ръчна трамбовка с дебелина 10 см м3 550 Засипване изкопи с булдозер з.п. м3 1283 Засипване тесни изкопи ск.п. ръчно 30% м3 456 Засипване изкопи с булдозер - ск.п. 70% м3 456 Монтаж тръбопроводи ПЕВП ф140 /без с - ст тръби/ м 2390 Също ПЕВП ф90 м 40 Монтаж СК ф80 мм с метален клин на фланци бр. 7 Монтаж автоматичен въздушник ф80 /вкл.стойността на въздушника/ бр. 3 Монтаж противожабна клапа ф80 /вкл.стойността на клапата/ бр. 4 Доставка фланци стоманени ф 80 Бр. 6 Заварка на фланци стоманени ф 80 Бр. 6 Направа на фланшова връзка ф 80 Бр. 12 Гайки и болтове - устойчиви Бр. 152 Доставка и монтаж коляно стоманено ф80 мм Бр. 3 Доставка тръби стоманени ф80 м 3 Монтаж тръби около съоръжения ф80 м 3 Изпробване плътността на тръбопроводите под хидравлично налягане с d до 250 м 2430 Дезинфекция на водопровод до ф250 100мл 24,30 Шахта 100/100 дълбочина до 2 м бр. 7 Заустване на отток бр. 4 Бетонови опорни блокове в шахтите бр. 13 Опорни блокове на хоризонтални чупки бр. 26 Доставка тръби ПЕВП ф140/ PN10 м 2390 Доставка тръби ПЕВП ф90 м 40 Доставка тетка намалител ф140/90 бр. 7 Доставка колена ПЕВП ф140/90 градуса бр. 6 Доставка колена ПЕВП ф140/45 градуса бр. 12 Доставка тръби стоманени ф150 м 3 Монтаж тръби около съоръжения ф150 м 3 Направа на фланшова връзка ф 150 Бр. 6 Доставка и монтаж мотажна връзка ф140 бр. 2 Доставка електромуфа бр. 1 Доставкаи монтаж на удароубивател Бр. 1

Прогнозна стойност без ДДС
318000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

- Гаранция за участие в размер на 3000,00 лева /три хиляди лева/; Гаранцията за участие се представя под формата на парична сума или банкова гаранция, издадена от банка, намираща се в Република България. Банковата гаранция трябва да бъде по образеца от документацията за участие в процедурата. Срокът на валидност на банковата гаранция следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника, а определениятза изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора в размер на 3 /три/ % от стойността на договора без ДДС със срок на валидност минимум 30 календарни дни след крайната дата за изпълнение на договора ;Гаранциите се представят като: Банкова гаранция, парична сума, внесена в касата на Община Маджарово, гр. Маджарово, Област Хасково, ул.»Петър Ангелов» №1 или по банков път : СИБанк клон Хасково, BG47BUIB71013337028800, BIC: BUIBBGSF. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение;

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ПРОЕКТЪТ “ Рехабилитация на напорен водопровод от помпена станция “Тополово” до напорен резервоар 150 м3 и рехабилитация на разпределителна шахта и напорен резервоар” Е ФИНАНСИРАН СЪС СРЕДСТВА ОТ ДЪРЖАВНИЯ БЮДЖЕТ и е предвиден следния. Начин на плащане: Окончателно - след звършване на всички СМР и подписване на акт обр.16

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице Оферти, подадени от обединения на физически и/или юридически лица трябва да се съобразяват със следните изисквания: a) офертата трябва да съдържа цялата информация, посочена в т. 4.1 от документацията за участие за всеки от участниците в обединението; б) офертата трябва да бъде подписана така, че правно да задължава всички участници в обединението; в) по споразумение всички участници в обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице са задължени да останат в него през целия период на изпълнение на договора. г) един от участниците в обединението (или консорциума), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице трябва да бъде упълномощен от всички останали участници да поема задължения и да приема указания от тяхно име и за тяхна сметка, както и изпълнението на договора, включително плащането по него. Представя се копие от пълномощното, заверено „Вярно с оригинала”, с подпис и печат. д) нотариално заверен документ за създаване на обединение/ сдружение.

ІІІ.1.4) Други особени условия

3.1. Обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, наличието на които е основание за отстраняване на участниците. Когато в съответната чужда държава не се издават документите по чл. 48, ал. 1 от ЗОП или когато те не включват всички случаи по чл. 47, ал. 1 и 2, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 3.2. Офертата не е изготвена на български език и приложените документи не отговарят на изискванията на чл. 56 от ЗОП; 3.3. Участникът не отговаря на изискванията за икономическо и финансово състояние, технически възможности и квалификация, както и при условие, че не докаже, че ще има на свое разположение ресурсите на друго физическо или юридическо лице, чиито ресурси възнамерява да използва; 3.4. Не е представена гаранция за участие и/или представената гаранция за участие не е на името на Участника. Когато Участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него, в съответствие с договора за обединение; 3.5. Представената оферта не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 3.6. Не е представен нотариално заверен документ за създаване на обединение/ сдружение, когато се участва в процедурата под такава форма; 3.7. Предложение в офертата, което подлежи на оценяване е с 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на съответните предложения в останалите оферти, освен ако участникът не докаже, че предложението е формирано обективно, съгласно изискванията на чл. 70 от ЗОП; 3.8. Предложеният срок за изпълнение поръчката е: По кратък от 60 календарни дни, който срок е минимален за изпълнението на обществената поръчка. По дълъг от 180 календарни дни, който срок е максимален за изпълнението на обществената поръчка 3.9.При описаните в Методиката за оценка на офертите обстоятелства водещи до отстраняване на участниците. 3.10. При непредставено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - при непредставен документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3.11.При непредставена декларация за приемане на условията в проекта на договор 3.12.При непрдставено копие на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя и актуален талон към него. 3.13. Обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, които водят до отстраняване на участник от процедурата: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е лишен от правото да упражнява строителна професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; 4.който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 5. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в търговския регистър. В тези случаи в списъка на документите се посочва “не се прилага, съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР”. 2. Документ за гаранция за участие; 3. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени в обявлението за обществена поръчка; 4. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени в обявлението за обществена поръчка; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП; 6. Декларация за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие; 7. Срок за изпълнение на поръчката; 8. Предлагана цена; 9. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд; 10. Друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие; 11. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: • Декларация за осигурен достъп до финансов ресурс – свободен текст; • Удостоверениее от банка, Извлечение от сметка, кредитна линия или еквивалентни; • Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходните три години / 2011, 2012 и 2013/, заверени съгласно Закона за счетоводството, с изключение на новорегистрираните фирми и ФЛ. Едноличните търговци представят само отчет за приходи и разходи;
Минимални изисквания: А/Участникът следва да декларира собствени средства/достъп до кредитна линия в размер на 150 000 лева. ;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: • Справка за инженерно–техническия и изпълнителския състав, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката, включително отговорници по контрола на качеството и безопасност и охрана на труда. /Приложение № 9.3/ • Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години /2009, 2010, 2011, 2012 и 2013/, оформен като отделен документ, подписан и подпечатан от лицето, което управлява или представлява участника (по образец 9.2); • Препоръки за добро изпълнение на договорите от предишни възложители. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; • Декларация за собствено и наето техническо оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (Приложение №9.4) • Копие, заверено от участника, от валидна застрахователна полица съгласно изискванията на чл.171 от ЗУТ за задължително застраховане в проектирането и строителството и на Наредба за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука”. Професионалната дейност от застрахователната полица да отговаря на предмета на поръчката и да е в сила минимум 30 дни след изтичане срока за валидност на офертата; /Копие на застрахователната полица се изисква на етап сключване на договор/ • Копие на документ, удостоверяващ въведена система за управление на качеството ISO 9001:2000 съответстващ на предмета на процедурата или еквивалентен, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:2007 или еквивалентни. • Копие на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя и актуален талон към него.
Минимални изисквания: А/Участникът трябва да бъде регистриран в Централния професионален регистър на строителя съгласно Закона за камарата на строителите или еквивалентен документ съгл. чл.3, ал.2 от горецитирания закон за категория съответстваща на обекта на поръчката /обекти I-ва категория съгл.чл.137, ал.1, т.1, буква „б“ от ЗУТ и чл.2, ал.2”б”, т.4 от НАРЕДБА№ 1 от 30 юли 2003 г.за номенклатурата на видовете строежи /. Когато участникът е обединение, документът се представя от всички участници в обединението. Б/Участника трябва да има сключена валидна застрахователна полица съгласно изискванията на чл.171 от ЗУТ за задължително застраховане в проектирането и строителството и на Наредба за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука”. Професионалната дейност от застрахователната полица да отговаря на предмета на поръчката и да е в сила минимум 30 дни след изтичане срока за валидност на офертата; Копие на застрахователната полица се изисква да се представи на етап сключване на договор. В/Участникът да притежава документ, удостоверяващ въведена система за управление на качеството ISO 9001:2000 съответстващ на предмета на процедурата или еквивалентен, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:2007 или еквивалентни. Г/Ръководител на строежа (да отговаря на условията по чл. 163 а от ЗУТ) , да притежава висше образование степен „Магистър”, специалност „ВиК” и минимум 5 години трудов стаж – 1 бр. Г.1 Технически ръководител със стаж минимум 5 години – 1 бр. Г.2 Отговорник по безопасност и охрана на труда – 1 бр. Г.3 Отговорник по контрол на качеството – 1 бр. Д/Основното оборудване, с което участникът трябва да разполага за да изпълни предмета на поръчката е: Строителна механизация: 1.Челен товарач – 2 бр. 2. Валяк пневматичен – 1 бр. 3. Водоноска – 1 бр. 4. Багер – 2 бр. 5. Самосвал –5 бр. 6.Багер – 2 бр. 7.Машина за заваряване на PVC тръби 8.Ръчна трамбовка – 2 бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: (П1) - Срок за изпълнение на строителството; тежест: 10
Показател: (П2) – Предложена от участника цена; тежест: 50
Показател: (П3) – Строителна програма; тежест: 20
Показател: (П4) – Гаранционен срок; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.09.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.09.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.09.2014 г.  Час: 13:00
Място

Заседателна зала на общинска администрация Маджарово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Съгласно документация за участие. 2.На основание чл.64, ал.3 от ЗОП възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет адрес: http://www.madzharovo.bg/new/main.php?module=news&nws_cat_id=9

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ