00479-2014-0009
Технически редакции | ||
18.08.2014 15:54 ч. : | 18/08/2014 15:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.08.2014 15:54 ч. : | 18/08/2014 15:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Балчик: Покупка
Доставки
Община Балчик, Балчик, пл. "21-ви Септември" № 6, За: Милен Йорданов, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 71036, E-mail: m.yordanov@balchik.bg, Факс: 0579 71053
Място/места за контакт: Дирекция ,,АПИО"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.balchik.bg..
Адрес на профила на купувача: www.balchik.bg..
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Доставка на машини, оборудване и транспортни средства за Претоварна станция за твърди битови отпадъци (ТБО) Балчик, вкл. такива, изискващи монтажни работи, по обособени позиции” Обособена позиция №1: Техника за третиране и транспортиране на битови отпадъци Обособена позиция №2: Лабораторно оборудване
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обхватът и основните параметри на обществената поръчка с предмет „Доставка на машини, оборудване и транспортни средства за Претоварна станция за ТБО Балчик, вкл. такива, изискващи монтажни работи, по обособени позиции” са подробно описани в Техническото задание на възложителя за изпълнение на обществената поръчка от настоящата документация. Доставките са разпределени в следните обособени позиции: Обособена позиция №1: Техника за третиране и транспортиране на битови отпадъци Обособена позиция №2: Лабораторно оборудване
42000000, 42400000, 16500000, 16700000, 34000000, 34100000, 35100000, 38000000, 42900000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Прогнозната стойност на поръчката е 1194885 /един милион сто деветдесет и четири хиляди осемстотин осемдесет и пет лева / без ДДС, разпределени в обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 Техника за третиране и транспортиране на битови отпадъци – 1183995 лв. Обособена позиция №2: Лабораторно оборудване – 10890 лв. Стойността на поръчката се определя в лева (BGN) без ДДС и се предлага от участника в Офертата му – Образец № 21. В цената на договора се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на доставката в описания вид и обхват. Договорът ще бъде обект на данъци и такси, включително ДДС съгласно законодателството на страната, в която се изпълнява.
НЕ
НЕ
91
Гаранция за участие в процедурата Участникът трябва да представи в офертата си гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за участие е в размер на: Обособена позиция №1: Техника за третиране и транспортиране на битови отпадъци – 7 678,00 лв. Обособена позиция №2: Лабораторно оборудване – 69,00 лв. които се депозират по сметка на възложителя, както следва: IBAN: BG11UNCR 9660 3324 005212, BIC: UNICRBGSF При УниКредит Булбанк, или се представят под формата на банкова гаранция, съдържаща всички реквизити от образец Приложение №18 съгласно документацията за обществена поръчка. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата /180 дни от датата на представяне на офертата/ и че е за настоящата обществена поръчка При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Гаранция за изпълнение на договора Гаранцията за добро изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от неговата стойност без включен ДДС. Гаранцията може да се внесе по следната банкова сметка на Възложителя: IBAN: BG11UNCR 9660 3324 005212, BIC: UNICRBGSF При УниКредит Булбанк Или се представи под формата на банкова гаранция по избор от страна на определеният за изпълнител на обществената поръчка, съдържаща всички реквизити от образец Приложение №22 съгласно документацията за обществена поръчка. Гаранцията следва да се представи към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. В случай че участникът, избран за изпълнител, представи банкова гаранция, то същата следва да бъде безусловна и неотменяема със срок на валидност – най-малко 30 календарни дни след изтичане на гаранционния срок, предложен от участника.
Цената по договора се заплаща, както следва: 1. авансово плащане - 20 % /двадесет на сто/ от цената на договора в срок до 14 (четиринадесет) дни след подписване на договора срещу представена банкова гаранция за авансово плащане в размер на 100 % (сто на сто) от стойността на искания аванс и оригинална фактура за дължимата сума; 2. междинно плащане, от което се приспада авансовото плащане, в размер на 90% /деветдесет на сто/ от цената на договора. Плащането се извършва в срок до 14 (четиринадесет) дни от подписване на приемо-предавателен протокол за доставката на машините, оборудването и/или транспортните средства на площадката. 3.окончателно плащане – в размер на 10% /десет на сто/ от цената на договора, платима в срок до 14 (четиринадесет) дни след представяне на окончателен приемо-предавателен протокол за изпълнение предмета на договора.
Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице.
НЕ
Изискуеми документи и информация: І. Документи за подбор (Плик №1)1.Оферта за участие в процедурата по ОП - Приложение № 1.; 2.Списък на документите, съдържащи се в офертата -Приложение № 1А.; 3.Декларация за запознаване с условията на поръчката - Приложение № 2.; 4.Административни сведения - Приложение № 3; .5.Когато участникът в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица се представят: 5.1.Копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. /чл.56 ал.1 т. 2 от ЗОП/ - Приложение – 24.; 6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “a”, “б“, „в“, „г“ и „д“, т.2, т.3 и т.4 и ал. 5 и чл.48, ал.1 от ЗОП - Приложение № 5,6,7. ; 7. Доказателства за техническите възможности на участника: 7.1. Декларация, съдържаща списък на основните доставки, с предмет, сходен или еднакъв с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от крайната дата на подаване на офертата и в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността, включително стойностите, датите и получателите – попълва се Приложение № 9, заедно с доказателства за извършените доставки.; 7.2. Декларация, че предлаганото оборудване е ново и неупотребявано - Приложение № 8.; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за вида на работите, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка и предвидените подизпълнители -Приложение № 15.; 9. Пълномощно на лицето, подписало офертата и/или други заверени от него документи към офертата, с нотариална заверка на подписа на упълномощилото го лице, когато офертата не е подписана от законния представител на участника, в оригинал или нотариално заверено копие.; 10.1. Декларация, че Участникът разполага със сервизна база на разстояние до 150 км. от с.Стожер, осигуряваща техническа възможност за извършване на обслужване и ремонт на машините, оборудването и транспортните средства; – попълва се Приложение № 10.; 10.2. Декларация, че Участникът е оторизиран от производителите и/или официалните вносители/дистрибутори за територията на РБългария да извършва гаранционно сервизно обслужване на машините, оборудването и транспортните средства, предмет на договора за доставка – попълва се Приложение № 11.; 10.2. Списък - декларация за мобилна техника със сервизни функции, предназначена за отремонтиране на предмета на поръчката на място в депото, с която Участникът разполага – попълва се по образец, Приложение № 12.; 11. Оригинал на документ за внесена/учредена гаранция за участие в процедурата, в размер съгласно обявлението за обществена поръчка под форма на банкова гаранция или парична сума, внесена по сметката на Възложителя. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано „Гаранция за участие в обществена поръчка”.; 12. Декларация за срока на валидност на офертата - по образец, Приложение № 19. ; 13. Декларация за липсата на обстоятелствата по членове 106 и 107 и член 109, параграф 2, буква а) от Регламент (ЕО) № 966/2012 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности- по образец, Приложение № 23. ; 14. Декларация, че участникът се задължава да спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се по образец, Приложение № 25; 15. Декларация, че участникът приема условията в проекта на договор към настоящата документация – попълва се по образец, Приложение № 26; Предложение за изпълнение на поръчката - Плик № 2.; Предлагана цена (Плик № 3)
не се изискват.
Няма изисквания.
В настоящата процедура може да участва лице или обединение, което отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности: 1. През последните три години (считано до крайния срок за подаване на оферти) участникът да е изпълнил не по-малко от 2 две доставки с предмет, сходен или еднакъв с предмета на поръчката. 2.Участникът да предложи за изпълнение на поръчката ново и неупотребявано оборудване. Когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности се отнасят за обединението като цяло. * В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Участникът следва да е производител или да е оторизиран от производителите и/или официалните вносители/дистрибутори за територията на РБългария да извършва гаранционно сервизно обслужване на машините, оборудването и транспортните средства, предмет на договора за доставка. Изпълнението на изискването се доказва с представяне на оторизационно писмо / писма за територията на РБългария от фирмата производител или официален неин представител /вносител /дистрибутор на съответната машина, от което да е видно, че участникът е упълномощен да извършва гаранционно сервизно обслужване на тази техника. Участникът трябва да разполага със сервизна база на разстояние до 150 км. от гр.Балчик, осигуряваща техническа възможност за извършване на обслужване и ремонт на машините, оборудването и транспортните средства. Изпълнението на изискванията се доказва със следните документи: 1. документ за собственост на сервиз или договор за наем/лизинг на сервиз, 2. разрешение за ползване/удостоверение за въвеждане в експлоатация на сервиза (съгласно ЗУТ) 3. предварителен договор за наем, договор под условие или друг документ, от който е видно, че участникът ще осигури сервизна база за срока на изпълнение на договора, вкл. през гаранционните срокове *Забележка: В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, достатъчно е един член на обединението/консорциума да разполага със сервизна база. За изискванията Участникът попълва Приложение №10.
* Съгласно чл. 51а от ЗОП, Участниците може да докажат съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. За изискванията Участникът попълва Приложение №10 и № 11
Открита
НЕ
ДА
Обявление в профила на купувача
ДА
Документацията за участие в обществената поръчка с приложенията може да бъде намерена и изтеглена свободно и безплатно в „Обществени поръчки” на електронната страница на Община Балчик на следния адрес: www.balchik.bg Всяко лице може да получи документацията за участие на хартиен носител на следния адрес: Гр. Балчик, ,,пл. 21-ви септември” – 6, в информационен център, всеки работен ден от 08:00 до 16:00 часа Цената на документацията за участие е в размер на 10.00 лв./десет лева/, която сума може да бъде внесена в касата на ,,Информационен център” гр. Балчик.
Всеки от официалните езици на ЕС
180
Гр.Балчик, сграда на общинска администрация, заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел и други лица, при спазване на установения режим за достъп в Община Балчик.
НЕ
ДА
„Договор за безвъзмездна финансова помощ” е договор №DIR-5112122-C011 от 14.12.2012 г., сключен с ОПОС 2007-2013 г. за финансиране на проект Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Добрич"
Документацията за участие в обществената поръчка с приложенията може да бъде намерена и изтеглена свободно и безплатно в „Обществени поръчки” на електронната страница на Община Балчик на следния адрес: www.balchik.bg
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
На обжалване подлежи всяко решение на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка. Решенията на възложителите се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. публикуването на решението за откриване на процедура по чл. 76, ал. 3 или чл.86, ал. 3 от ЗОП, или на договаряне без обявление; 3. получаване на решението по чл. 79, ал. 8, чл. 83г, ал. 3, чл. 83ж, ал. 1, чл. 88, ал. 8, чл. 93ж, ал. 4 и чл. 106, ал. 4 от ЗОП; 4. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 5. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз. Срокът за обжалване на решението по т. 1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: a) жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; б) документацията не е публикувана едновременно с обявлението; в) документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Жалбата срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба може да се подава от: 1) всяко заинтересовано лице - в случаите по чл.120, ал. 4, т. 1, 2 и 5, ал. 5 и 6 от ЗОП; 2) всеки заинтересован кандидат в процедурата - в случаите по чл.120, ал. 4, т. 3 и ал. 6 от ЗОП; 3) всеки заинтересован кандидат или участник - в случаите по чл.120, ал. 4, т. 4 и ал. 6 от ЗОП. Редът и условията за обжалване актовете на възложителите са подробно описани в чл.120- чл.126 от ЗОП.
18.08.2014 г.
1.Контейнери за събиране на рециклируеми фракции с обем - 1.1 м3-бр.16, 2. Мобилна преса - хидравлична, сила на пресоване: 340kN(`~34t) площ на прес плочата-от 0.9 до 1м2, капацитет:около 60м3,инст.ел.мощност:5.5 кв-бр.1, 3.Пресконтейнер 20 м3-бр.5, 4.Самосвал с рамка за изпразване на контейнери-бр.1, 5. Контейнер 20 м3-бр.4, 6.Мелница за дървесни и градски отпадъци/прикачна/-бр.1, 7.Машина за насипване и обр. на компостни лехи-прикачна-бр.1, 8.Челен товарач обем на кофата 2 куб м.-бр.1, 9.Трактор до 160 кс.-бр.1, 10.Вилков повдигач-бр.1, 11.Специализиран автомобил снабден с приспособления за самонатоварване/разтоварване на пресконтейнери/-бр.2, 12.Специализиран автомобил снабден с приспособления за самонатоварване/разтоварване на товарни контейнери/-бр.1, 13.Ремарке за трактор с товароносимост до 4 т.-бр.1
42000000, 16000000, 16700000, 34100000, 16500000, 34000000
Описание:
Договорът за доставка по обособената позиция включва доставката на специализирани машини, оборудване и транспортни средства за Претоварна станция за ТБО - Балчик
1.Ренгенофлуорисцентен спектрометър-бр.1, 2.Преносим Фотометър-бр.1, 3.Фурна за изсушаване-бр.1, 4.Прецизна електронна везна с диапазон от 1 до 10000 гр и точност на измерване 0.1%- бр.1, 5.Преносим термо-хидрометър-бр.2, 6.Преносим термометър, снабден с с 2 м.сонда с диапазон м/у 0 и 200 град. с влажн.от точност на измерв.-0.1%0 до 80%-бр.2
38000000
Описание:
Договорът за доставка по обособената позиция включва доставката на специализирано оборудване за Претоварна станция за ТБО - Балчик