Версия за печат

00368-2014-0007

BG-Главиница: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Главиница, ул."Витоша",44, За: Селим Садула, Р. България 7630, Главиница, Тел.: 08636 2040, E-mail: obshtina@glavinitsa.bg, Факс: 08636 2258

Място/места за контакт: Община Главиница

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.glavinitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: www.glavinitsa.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ЗАКРИВАНЕ И РЕКУЛТИВАЦИЯ НА СЪЩЕСТВУВАЩО ДЕПО ЗА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ НА ОБЩИНА ГЛАВИНИЦА В ПОЗЕМЛЕН ИМОТ № 15031.28.63 В ЗЕМЛИЩЕТО НА ГР.ГЛАВИНИЦА” .

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: община Главиница
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е „СТРОИТЕЛСТВО" по смисъла на чл.З, ал.1, т.З от ЗОП с наименование: „ЗАКРИВАНЕ И РЕКУЛТИВАЦИЯ НА СЪЩЕСТВУВАЩО ДЕПО ЗА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ НА ОБЩИНА ГЛАВИНИЦА В ПОЗЕМЛЕН ИМОТ № 15031.28.63 В ЗЕМЛИЩЕТО НА ГР.ГЛАВИНИЦА” . Изпълнението на поръчката включва изпълнение на следните основни видове строителни и монтажни работи: направа на изкопи; подравняване на изкопите; направа на диги; доставка и полагане на HDPE DN300 тръби и фасонни части; доставка, полагане и уплътняване на трошен камък; доставка и полагане на подложен бетон В10; почистване и депониране на ТБО; доставка и монтаж бетонови тръби ф1000; доставка на глина, глинести почви и хумус; разриване и пробутване на хумусни почви; Конкретните параметри, видове и обем на строителните работи, предмет на настоящата обществена поръчка, са подробно и детайлно описани в Технически спецификации и одобрен инвестиционен проект и Количествена сметка, неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ЗАКРИВАНЕ И РЕКУЛТИВАЦИЯ НА СЪЩЕСТВУВАЩО ДЕПО ЗА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ НА ОБЩИНА ГЛАВИНИЦА В ПОЗЕМЛЕН ИМОТ № 15031.28.63 В ЗЕМЛИЩЕТО НА ГР.ГЛАВИНИЦА

Прогнозна стойност без ДДС
393834 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

7


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие. Условия, размер и начин на представяне. а. Гаранцията за участие е в размер на 3 500,00 /трихиляди и петстотин / лева. б. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по сметка на Община Главиница или може да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 120 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата Обществена поръчка. Банковата гаранция задължително трябва да съдържа съществените реквизити на представения в настоящата документация образец. Ако представената банкова гаранция съдържа съществените обстоятелства /реквизити/ на образеца, но се различава от същия, се приема че тя отговаря на изискванията на настоящата обществена поръчка. в. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, в което изрично се посочва Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка: Банка: ИНВЕСТБАНК – КЛОН Силистра IBAN: BG07 IORT 8047 33 6000 55 00 BIC: IORT BGSF Гаранции по договора за изпълнение Гаранция за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 /три/ процента от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Банковите гаранции за участие, респ. за изпълнение на договора, следва да бъдат на български език или в, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за участие, респ. гаранциите за изпълнение, под формата на парична сума следва да бъдат на български език (платежно нареждане) или в превод на български език. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да е представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, трябва да бъде издадена в примерната форма При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Освобождаване, задържане и усвояване на гаранциите. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обектът на настоящата поръчка е финансиран по реда на ПМС №209/2009г. в съответствие със списък на с посочени индикативни стойности на проект „Изпълнение на дейности по закриване и рекултивиране на общински депа за битови отпадъци на територията на РБългария, които не отговарят на нормативните изисквания” по Договор № DIR-51222031-1-173. Всички плащания по договора се извършват при постъпване на финансови средства в бюджета на възложителя по настоящото направление. При липса на осигурено финансиране, изразяващо се в непостъпване на средства при възложителя по настоящото направление, за което обстоятелство изпълнителят е надлежно уведомен и е съставен съответен протокол за спиране на изпълнението, всички извършени от изпълнителя работи са за негова сметка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I. Право на участие в обществената поръчка има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. II. Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник, който не отговаря на изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“- „д“ /без б.”е”/, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. Иизискванията се отнасят и за подизпълнителите, и за членовете на обединение. При подаване на офертата кандидатът или участникът удостоверява липсата на обстоятелствата с декларация. Декларират се и се доказва отсъствието на обстоятелствата, които изрично са посочени в настоящата тръжна документация. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1-4 и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 4 и 5, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя. III. Изискуеми документи и информация:1.Заявление за участие с ъс Списък на документите, съдържащи се в офертата.2.- Адм. сведения.3.Рег. документи-към образеца се прилагат регистрационни документи на участника.4. Декларация чл. 47, ал. 9 ЗОП. 5.–Декларация чл. 56, ал. 1, т. 11 ЗОП.6.Декларация за запознаване с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка.7.–Декларация за задължаване да се спазват условията на поръчката и да не се разпространява данни, свързани с нея.8.Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка.9.Декларация за съгласие от подизпълнител/и.10.Декларация за членове на обединението.11.Декларация за участието на подизпълнители, с Договори с подизпълнители.12.Декларация, че участникът е посетил строителна площадка. 13.Гаранция за участие, с документ за внесена гаранция за участие.14.Пълномощно за подаване на оферта, с пълномощно.15.Създаване на обединение, със споразумение за създаване на обединение.16.Пълномощно от членовете на обединението, с пълномощни.17.Доказателства за опит от сходни обекти, с удостоверения и др..18.Удостоверение за проф. регистър с удостоверение.19.Списък на техническото оборудване и механизация, с доказателства.20.Ключови експерти, с доказателства.21.Професионална автобиография.22.Внедрени сертификати за качество, със сертификати.23. Декларация за приемане условията на договора.24Техническо предложение, с приложими документи.25 Ценова оферта, с приложими документи. При участие на подизпълнители, изискванията ще се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие, като независимо от дела на тяхното участие, ако вида на работата изисква вписване в регистър, то те следва да са вписани за този вид дейност. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси IV. Участникът или член на обединението, ако участникът е обединение, да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя/ЦПРС/ за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на вида на строежа, предмет на обществената поръчка, както и на категорията му, съгласно чл. 137, ал.1, т.2, буква „б" отЗакона за устройство на територията /ЗУТ/.(или екв.)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се представят документи
Минимални изисквания: Няма такива изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. Талони и удостоверения за регистрация. 3.1. копие от диплома за завършено висше образование, копие от трудова /осигурителна/ книжка или други документи, удостоверяващи професионалния опит, както и вписването му в Професионалната автобиография, която ще бъде неразделна част от офертата на кандидата. 3.2. Копие от диплома за завършено висше или средно образование, удостоверение за квалификационна степен, копие от трудова /осигурителна/ книжка или други документи, удостоверяващи професионалния опит, както и вписването му в Професионалната автобиография, която ще бъде неразделна част от офертата на кандидата. 4. списък на ключовите аексперти . В декларацията се посочва образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на строителството. 5. Декларация по Образец, за техническото оборудване (механизация), което участникът ще осигури за изпълнение на обществената поръчка. Оборудването за изпълнение на дейностите може да бъде собствено или ползвано на друго правно основание, съответно доказано с документ за собственост или договор за наем/лизинг и др. за периода на поръчката. 6. Копия от сертификати. 6. Кандидат или участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите на предходното изречение трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях. 7. За доказване на техническите възможности, участникът не може да ползва ресурс от подизпълнител/и, освен ако подизпълнителят е предоставил ресурса си по реда на чл. 51а от ЗОП. 8. Възложителят не може да отстрани кандидат или участник от процедура по възлагане за обществена поръчка или да откаже да сключи договор с него на основание, че не е представил някой от документите почл. 50, ал. 1, чл. 51 и чл. 53, ал. 1 от ЗОП, когато е представил удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, като условията за вписване в регистъра са идентични или по-високи от изискванията, поставени от възложителя. 9. Чуждестранните участници доказват техническите изисквания с еквивалентни документи, съобразно националното си законодателство.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти, да има изпълнено строителство, еднаква или сходна с предмета на поръчката.2.Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на вида на строежа, предмет на обществената поръчка, както и на категорията му, съгласно чл. 137, ал.1, т.2, буква „б" от Закона за устройство на територията /ЗУТ/;3.Участникът да разполага със следните експерти: Технически ръководител на обекта- Изисквания : да отговаря на изискванията по чл. 163а от ЗУТ, а именно да е технически правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация „строителен инженер", „инженер" или „архитект", или диплома за средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „архитектура и строителство" и „техника".да притежава професионален опит в сферата на строителството не по-малко от 5 /пет/ години;да е участвал като технически ръководител при изпълнението на минимум 3 /три/ договора за изпълнение на строителни и монтажни работи, сходни с предмета на поръчката. Инженер - конструктор - Изисквания:да притежава диплома за завършено висше образование, специалност промишлено и гражданско строителство, строителство на сгради и съоръжения или еквивалентна, квалификация инженер; да притежава професионален опит в сферата на строителството не по-малко от 5 /пет/ години.Инженер - геодезист, който да отговаря на следните изисквания:да притежава диплома за завършено висше образование, специалност геодезия или еквивалентна;да притежава основен професионален опит в сферата на строителството: не по-малко от 5 /пет/ години.Експерт – Контол на Качеството- Изисквания:Да притежава диплома за завършено висще образование - технически профил или средно образование с четири годишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в строителството;Да притежава основен професионален опит в сферата на контрол на качеството не по-малкоот 5 /пет/ години.Експерт - Здравословни и безопасни условия на труд- Да притежава диплома за завършено висще образование - технически профил или средно образование с четири годишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в строителството;Да е преминал квалификационен курс по безопасни условия на труд при извършване на СМР и притежаващ актуално Удостоверение за координатор по БЗ, съгласно изискванията на чл.5 от Наредба №2 от 22.03.2004г. за минималните изисквания за здраве и безопасни условия на труд при извършване на строително монтажни работи;Да притежава общ професионален опит по специалността в областта на строителството минимум 5 /пет/ години и специфичен професионален опит като координатор по БЗ на строителни обекти минимум 3 /три/ години;Участникът трябва да разполага със следната механизация и техническо оборудване: - бордови коли за транспорт на строителни материали – 1 брой; - автомобил за транспорт на асфалтова смес – 2 броя; - вибрационен валек до 1 тон – 1 брой; - асфалтополагч – 1 брой; -резачки за асфалтови и бетонови настилки- 2 броя;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Срок – П1; тежест: 10
Показател: Техническо предложение – П2; тежест: 40
Показател: Ценово предложение – П3; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.09.2014 г.  Час: 09:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.09.2014 г.  Час: 09:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.09.2014 г.  Час: 10:00
Място

Община главиница, ул.Витоша, 44, етаж 2 - оперативна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

тварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалбоите могат да се подават в 10 дневен срок от узнаването на репшението на възложителя, съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ