Версия за печат

00456-2014-0004

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален военен университет "Васил Левски", бул.България № 76, За: подп. Красимир Йорданов Кирилов, Република България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618850, E-mail: pur@nvu.bg, Факс: 062 618899

Място/места за контакт: подп. Красимир Йорданов Кирилов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nvu.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nvu.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

НВУ"Васил Левски", бул.България №76, За: цив.служител Иванка Александрова, Република България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618824

Място/места за контакт: цив.служител Иванка Александрова

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Отбрана
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на компютърна и периферна техника по проекти BG051PO001-4.3.04-0016. “Нови възможности за учене през целия живот чрез модернизация на център за дистанционно обучение към НВУ „Васил Левски” и BG051PO001-3.1.08-0024. „Усъвършенстване на системите за управление в НВУ „Васил Левски”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на компютърна и периферна техника обособена в две позиции, както следва: 1.1. Обособена позиция № 1 – „Доставка на компютърна техника по проект BG051PO001-4.3.04-0016. „Нови възможности за учене през целия живот чрез модернизация на център за дистанционно обучение към НВУ „Васил Левски”. 1.2. Обособена позиция № 2 – „Доставка на компютърна и периферна техника по проект BG051PO001-3.1.08-0024. „Усъвършенстване на системите за управление в НВУ „Васил Левски”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 30200000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Компютърно оборудване и принадлежности

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За обособена позиция № 1 – 1 115,04 лв. без ДДС, от които за компютър първи тип - 1бр. до 499,82 лв. без ДДС, компютър втори тип-1бр. до 615,22 лв. без ДДС За обособена позиция № 2 – 7698,00 лв. без ДДС, от които за компютри 10бр. до 679,80 лв. без ДДС и безжична точка за достъп WiFi АР -6 бр до - 150,00 лв. без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
8813 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие издадена по приложения образец в документацията за участие (Образец 4) или парична сума преведена по сметка на НВУ „Васил Левски” в Асет Интернешънъл Банк, гр. Велико Търново, IBAN: BG 52 IABG 7431 3300 8355 00, BIC IABGBGSF. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Размерът на гаранциите за участие, е както следва:1. За обособена позиция № 1 – 11.15 лв. 2. За обособена позиция № 2 – 76.98 лв.4.4.2.1. При подписване на договора избраният участник да представи като гаранция за изпълнение на договора (Образец 5) документ за внесена парична сума или банкова гаранция в размер на 5% от стойността на поръчката без ДДС с валидност 30 (тридесет) дни след крайния срок за изпълнение на договора по сметка на НВУ „Васил Левски” в Асет Интернешънъл Банк, гр. Велико Търново, IBAN: BG 52 IABG 7431 3300 8355 00, BIC IABGBGSF. Условията относно сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията се уреждат в договора. При евентуална забава в изпълнението на договора избраният участник е длъжен да удължава гаранцията със срок не по-малък от 30 (тридесет) календарни дни след приключване изпълнението на задълженията по договора. Върху посочената гаранция Възложителят не дължи лихви за периода през който средствата законно са престояли при него. Възложителят освобождава горепосочената гаранция в срок до 30 дни след приключване изпълнението на договора, като има право да приспадне от гаранцията дължимите неустойки следствие забава при изпълнение на задълженията по договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

От Европейска програма " Развитие на човешките ресурси"- Бенефициент НВУ"Васил Левски" Начин на плащане по банков път в срок до 45 календарни дни след изпълнение и представяне на следните документи: 1. Надлежно оформена фактура ,подписана от представител наИзпълнителя и Възложителя. 2.Приемно предавателен протокол ,подписан от представител на Изпълнителя и Възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 56 от ЗОП, офертата на всеки участник в процедурата трябва да съдържа следните документи: 3.1. Оферта за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка – (образец № 1); 3.2. Списък на документите, съдържащи се в офертата с номерирани страници, подписан и подпечатан от участника – (образец № 2). 3.3. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, Булстат и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидата или участника е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата. когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език. Ако участникът е обединение - подписан документ от лицата в обединението в който задължително се посочва представляващият. 3.4. Административни сведения за участие в процедурата – (образец № 3). 3.5. Документ за внесена гаранция за участие 3.6. Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл. 50, ал. 1, т. 1 и 2 от ЗОП. 3.7. Доказателства за техническите възможности подробно описани в т. ІІІ.2.3. от обявлението за обществената поръчка. 3.8. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от Закона за обществените поръчки – (образец № 7). 3.9. Декларация за липсата на свързаност по чл. 55, ал. 7 от Закона за обществените поръчки – (образец № 8). 3.10. Декларация по чл. 327, ал.1 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ) - (образец № 9) – попълва се от представляващия участника; 3.11. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ - (образец № 10) – попълва се от представляващия участника. 3.12. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – (образец № 11) 3.13. Декларация за наличие или липса на подизпълнители – (образец № 12), ако участникът предвижда участие на такива, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 3.3., 3.5. и 3.6. от този раздел се представят за всеки от тях. Всеки подизпълнител представя декларация, че е съгласен да участва като подизпълнител в офертата на участника – (образец № 13); 3.14. Декларация за приемане условията на проекта на договора – (образец № 14). 3.15. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – за всяка обособена позиция, за която участникът подава оферта, поставено в плик № 2 – (образец № 15). 3.16. Декларация относно срок за изпълнение на поръчката – (образец № 16); 3.17. Предлагана цена – за всяка обособена позиция, за която участникът подава оферта, поставена в плик № 3 – (образец № 17).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 3.6. Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП- . Наличен финансов ресурс с който да разполага кандита по позиция №1 не по – малък от 558 лв. по позиция 2 не по малък от 3849 лв, който да се докаже с посочване на публичен регистър или представяне на заверено копие на годишен финансов отчет и отчет за приходите и разходите .разходите .
Минимални изисквания: Участникът да разполага с наличен финансов ресурс по позиция №1 не по – малък от 558 лв. по позиция 2 не по малък от 3849 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата , с посочване на стойностите, датите и получателита, заедно с доказателства за извършената доставка - придружен от удостоверения, издадени от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в койте публикувана информация за доставакат. Договори в процес на изпълнение или за които не са приложени препоръки/референции няма да бъдат приемани – (образец №6). 2. Заверено копие на валиден сертификат доказващ, че участникът притежава внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно изискванията на международен стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен на него национален стандарт в областта на предмета на поръчката. 3.Оторизационно писмо от производителя или официален вносител на техниката за България (ако Участникът не е неин производител) конкретно и само за участие в настоящата процедура – оригинал. 4. Заверено от участника копие от IT EcoDeklalarationили еквивалентен документ,издаден от производителя за предлаганата техника. 5. Валиден сертификат (заверено от участника копие), договор или друг оторизиращ документ(актуален към крайния срок на доставката ),издаден от производителя на техниката ,че участникът има право да извършва гаранционна сервизна дейност на предлаганата техника.В случай ,че участникът е посочил,че гаранционното сервизно обслужване ще се извършва от друга фирма с регистрация РБългария, се прилага неиния сертификат (заверено от участника копие) и писменно съгласие от фирмата,явяваща се оторизиран сервиз на оферираната техника за гаранционно сервизно обслужване на конкретната доставка по настоящата поръчка – оригинал. 6. CE Mark (Декларация за съответствие) по отношение на всеки един от стандартите: EN61000,EN55022 и EN60950 за предлаганата техника от производителя-само за компютри и сървъри – оригинал. 7. Документ (заверено от участника копие) или декларация (оригинал), че предлаганата техника отговаря на стандарта ISO 9296 – само за компютри и сървъри.
Минимални изисквания: по т.1- участникът да има изпълнени поне три договора с предмет същия или сходен с предмета на обществената поръчка.Да се представят не по малко от три препоръки за добро изпълнение на посочените договори. по т.2- предлаганите за доставка изделия да са произведени в условията на документирана,внедрена и сертифицирана система за управление на качеството в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен на него национален стандарт в областта на предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.09.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.09.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.09.2014 г.  Час: 09:00
Място

НВУ "Васил Левски" град Велико Търново бул.България № 76 ,Дом на културата ет.2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или техни упълномощени представители ,както и предстгавители на средствата за масово осогиряване и юридически лица с нестопанска цел съгласно член 68,ал.3



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

проекти BG051PO001-4.3.04-0016. “Нови възможности за учене през целия живот чрез модернизация на център за дистанционно обучение към НВУ „Васил Левски” и BG051PO001-3.1.08-0024. „Усъвършенстване на системите за управление в НВУ „Васил Левски” - Оперативна програма "Развитие на мовешките ресурси"-бенефициент НВУ"Васил Левски"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок от уведомяване на участниците за съответното решение съгласно член 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на компютърна техника по проект BG051PO001-4.3.04-0016. „Нови възможности за учене през целия живот чрез модернизация на център за дистанционно обучение към НВУ „Васил Левски”
1) Кратко описание

„Доставка на компютърна техника по проект BG051PO001-4.3.04-0016. „Нови възможности за учене през целия живот чрез модернизация на център за дистанционно обучение към НВУ „Васил Левски”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 30200000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

2 бр.компютри

Прогнозна стойност, без ДДС
1115 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на компютърна и периферна техника по проект BG051PO001-3.1.08-0024. „Усъвършенстване на системите за управление в НВУ „Васил Левски”.
1) Кратко описание

„Доставка на компютърна и периферна техника по проект BG051PO001-3.1.08-0024. „Усъвършенстване на системите за управление в НВУ „Васил Левски”.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30230000, 30232000

Описание:

Компютърно оборудване
Периферни устройства

3) Количество или обем

10 бр.компютърни конфигурации и 6 бр.рутери

Прогнозна стойност, без ДДС
7698 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30