Версия за печат

00109-2014-0011

BG-Благоевград: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, Община Благоевград, Пл. "Геолги Измирлиев" № 1, За: Крум Алуминов - Ст. юрисконсулт " Обществени поръчки", Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 590992, E-mail: kaluminov@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Отдел "ПНООП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Проектиране съгласно инвестиционната програма на община Благоевград за 2014 г.” по обособени позиции: Обособена позиция 1: “Работни проекти за газификация на сгради” Обособена позиция 2: „Работни проекти за изработване на подробни устройствени планове”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: град Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Работните проекти следва да бъдат изготвени за всички обекти на интервенция както следва: При проектирането на обектите да се спазват изискванията на Наредба за изменение и допълнение на Наредба № РД-02-20-19 от 2011 г. за проектиране на строителните конструкции на строежите чрез прилагане на европейската система за проектиране на строителни конструкции издадена от Министерство на инвестиционното проектиране (Обн. ДВ. бр.111 от 27 Декември 2013г.).При извършването на инвестиционното проектиране да спазва изискванията на Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71321000, 71400000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране на инсталации в сгради
Услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Работните проекти следва да бъдат изготвени за всички обекти на интервенция изчерпателно изброени в приложение Б от настоящето обявление.

Прогнозна стойност без ДДС
54000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя или б) банкова гаранция в полза на Възложителя.При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: при Банка: ИНВЕСТБАНК АД, ФЦ Благоевград. IBAN: BG 36 IORT 80493300714600, ВIС IORTBGSF. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Благоевград или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата.Размер на гаранцията за участие: Обособена позиция 1: “Работни проекти за газификация на сгради”– 90,00 (деведесет) лева Обособена позиция №2: „Работни проекти за изработване на подробни устройствени планове” – 450,00 (четиристотин и петдесет) лева . Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % от (пет процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. За парични гаранции:ИНВЕСТБАНК АД, ФЦ Благоевград. IBAN: BG 36 IORT 80493300714600, ВIС IORTBGSF .

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената на договора в лева по банков път както следва: 1. Авансово плащане - в размер на 20% /двадесет процента/ от посочената в договора обща цена в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след подписване на договора и представяне на фактура. В описателната част на фактурата трябва задължително да се посочва името на поръчката. 2.Окончателно плащане - в размер на 80% /осемдесет процента/ от посочената в договора обща цена в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след приемане на всички работни проекти от ОЕС по ЗУТ за всички обекти, включени в обхвата на договора и представяне на фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителите нямат право да изискват обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят заявление за участие или оферта. 2. Всеки участник може да представи само една оферта; 3. Не се допуска представянето на варианти; 4. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. 5. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители; 6. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, който следва да бъде с нотариална заверка на подписите; 7.Участникът трябва да притежава валидни застраховки за професионална отговорност на участниците, които ще осъществяват проектирането за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му. Същата трябва да е в сила минимум два месеца след първоначалния срок за получаване на оферти. В плик № 1 се прилага декларация в свободен текст, че лицето ще представи валидна нова или продължена застраховка преди сключване на договора, ако валидността на представената в офертата междувременно е изтекла – на основание чл. 42, ал. 1, т. 4 от ЗОП. Декларация по чл.47, ал. 1, т. 1, б. „а“- „д“ /без б.”е”/, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя минимални икономически и финансови изисквания към участниците в настоящата процедура.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални икономически и финансови изисквания към участниците в настоящата процедура.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на заверно от участника копие на полица за валидна застраховка “Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ със срок на валидност, минимум 2 месеца след първоначалния срок за получаване на оферти. В плик № 1 се прилага декларация в свободен текст, че лицето ще представи валидна нова или продължена застраховка преди сключване на договора, ако валидността на представената в офертата междувременно е изтекла – на основание чл. 42, ал. 1, т. 4 от ЗОП. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката „Професионална отговорност” следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника. Застраховката следва да има минимална застрахователна сума съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. 2. Списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени за период от 3 години до крайния срок за подаване на оферти или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Образец 4 *Предоставят се доказателства под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Декларация, съдържаща списък на лицата, наети на трудов или граждански договор, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката - Образец № 5. 3. Заверено копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 с обхват всички части на работните проекти или еквивалентни сертификати. Относно изискванията към чуждестранните участници се прилага чл. 10 – 11 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да притежава валидни застраховки за професионална отговорност на участниците, които ще осъществяват проектирането за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му. 2. Участникът трябва да е изпълнил успешно за последните 3 (три) години, считано до крайния срок за получаване на оферти или в зависимост от датата на учредяването му, както следва: За обособена позиция 1- не по-малко от 2 (две) услуги , еднакви или сходни с предмета на поръчката, със съответно относими към тях доказателствa за извършената услуга. За обособена позиция 2- не по-малко от 2 (две) услуги, еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, със съответно относими към тях доказателствa за извършената услуга. Под услуги, „сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира услуги свързани с: За обособена позиция №1: изготвяне на инвестиционни проекти във фаза техническа или работна – за част Газификация За обособена позиция №2: изготвяне на инвестиционни проекти във фаза техническа или работна – за изготвяне на подробни устройствени планове. 3. Продължава в Раздел VI.3) Допълнителна информация. 4. Валиден сертификат ISO 9001:2008 с обхват всички части на работните проекти или еквивалентни сертификати. Забел: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, като документи, доказващи, съответствие с поставените минимални изисквания се представят само от участника в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с критерия за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а документи се представят за всички подизпълнители. Когато участникът е установен / регистриран извън Република България се представя списък на експертите и съответните им специалности, съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника, а също и извадка от съответното законодателство в оригинал и задължително в превод на български език. Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Срок на изпълнение в календарни дни ; тежест: 50
Показател: Предлагана цена ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.09.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.09.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.09.2014 г.  Час: 14:00
Място

зала 210 на Община Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от Раздел III.2.3 Технически възможности, Мин. изисквания: Участникът следва да разполага минимум със следните технически лица (собствени или наети) на трудов или граждански договор, притежаващи съответната професионална квалификация: За обособена позиция №1: За всеки един от обектите включени в обособена позиция 1 участникът следва да предложи екип (за всички части на работния проект) включващ специалист проектант по съответната част; Проектант част „Електрическа“ Проектант части „ОВК“ Проектант части „ПБЗ “ Проектант части „Пожарна безопасност “ * Един проектант може да участва в екип максимум на 5 обекта; Ако участникът участва и за двете обособени позиции един проектант може да участва в екип максимум на 5 обекта за поръчката като цяло. Минимални изисквания за всеки проектант по обособена позиция №1: Квалификации и умения o Висше образование степен „магистър“ в съответната област или еквивалентна; o Валидна пълна проектантска правоспособност съгласно чл.230 от ЗУТ; Специфичен професионален опит o опит в проектирането на минимум 1 (един) обект от еднакъв или сходен с предмета на обособената позиция по съответната част ; Ръководител екип за обособената позиция: - Ръководител екип следва да бъде проектант част „ОВК“: Квалификации и умения o Висше образование степен „магистър“ част „ОВК“ или еквивалентна; o Валидна пълна проектантска правоспособност съгласно чл.230 от ЗУТ; Валиден сертификат ISO 9001:2008 с обхват всички части на работните проекти или еквивалентни сертификати. Обособена позиция 2: За обособена позиция 2 участникът следва да предложи екип (за всички части на работния проект) включващ специалист проектант по съответната част; Проектант част „Архитектурна“ Проектант част „ВиК“ Проектант част „Електрическа“ Проектант част „Геодезия“ Проектант част „Паркоустройство и благоустрояване“ * Един проектант може да участва в екип максимум на 5 обекта; Ако участникът участва и за двете обособени позиции един проектант може да участва в екип максимум на 5 обекта за поръчката като цяло. Минимални изисквания за всеки проектант по обособена позиция №3: Квалификации и умения o Висше образование степен „магистър“ в съответната област или еквивалентна; o Пълна проектантска правоспособност съгласно чл.230 от ЗУТ; Специфичен професионален опит o опит в проектирането на минимум 1 (един) обект - еднакъв или сходен с предмета на обособената позиция; Ръководител екип за обособената позиция: Квалификации и умения o Висше образование степен „магистър“ Архитект или еквивалентна; o Валидна пълна проектантска правоспособност съгласно чл.230 от ЗУТ;

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно член 120 от Закона за обществени поръчки

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция “Работни проекти за газификация на сгради”
1) Кратко описание

При проектирането на обектите да се спазват изискванията на Наредба за изменение и допълнение на Наредба № РД-02-20-19 от 2011 г. за проектиране на строителните конструкции на строежите чрез прилагане на европейската система за проектиране на строителни конструкции издадена от Министерство на инвестиционното проектиране (Обн. ДВ. бр.111 от 27 Декември 2013г.)

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71321000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране на инсталации в сгради

3) Количество или обем

Обект 1 Работен проект за газификация на ЦДГ № 1 гр. Благоевград Обект 2 Работен проект за газификация на ЦДГ № 3 гр. Благоевград Обект 3 Работен проект за газификация на ЦДГ № 11 гр. Благоевград Обект 4 Работен проект за подмяна на отоплителната инсталация на Единадесето ОУ "Христо Ботев" гр. Благоевград Обект 5 Работен проект за газификация на Ученическо общежитие гр. Благоевград Обект 6 Работен проект за газификация на Общински ученически интернат гр. Благоевград Обект 7 Работен проект за газификация на ДДЯ № 2 гр. Благоевград Обект 8 Работен проект за газификация на Детска кухня "Ам-Ам" гр. Благоевград

Прогнозна стойност, без ДДС
9000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Работни проекти за изработване на подробни устройствени планове”
1) Кратко описание

При проектирането на обектите да се спазват изискванията на Наредба за изменение и допълнение на Наредба № РД-02-20-19 от 2011 г. за проектиране на строителните конструкции на строежите чрез прилагане на европейската система за проектиране на строителни конструкции издадена от Министерство на инвестиционното проектиране (Обн. ДВ. бр.111 от 27 Декември 2013г.)

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71400000

Описание:

Услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура

3) Количество или обем

Обект 1 Изготвяне на ПУП - ПРЗ и ПУР за парк "Бачиново" Обект 2 Изготвяне на ПУП - ПРЗ и ПУР за имот № 04279.310.6 за парк "Ловен дом" гр. Благоевград Обект 3 Изготвяне на ПУП - ПРЗ и ПУР за имот № 04279.622.353 за парк "Ботаническа градина" гр. Благоевград

Прогнозна стойност, без ДДС
45000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60