Версия за печат

00220-2014-0009

BG-Благоевград: Лизинг

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, ул."Антон Чехов" №3, За: инж.Владимир Давидков, Екатерина Динкова, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 519879; 073 519875, E-mail: vik_bl@avala.bg, Факс: 073 884170

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vikblg.com.

Адрес на профила на купувача: www.vikblg.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на комбинирана каналочистачна машина със система за рециклиране на водата, при условията на договор за финансов лизинг за период от 4 години, за нуждите на „Водоснабдяване и канализация” ЕООД - Благоевград.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Лизинг 
Място на изпълнение: Франко централен гараж на възложителя в гр.Благоевград.
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е доставка при условията на договор за финансов лизинг за период от 4 години на комбинирана каналочистачна машина със система за рециклиране на водата, с технически характеристики, подробно описани в Техническа спецификация на Възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34144520

Описание:

Камиони цистерни за отпадни води

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1 брой комбинирана каналочистачна машина със система за рециклиране на водата.

Прогнозна стойност без ДДС
720000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

48


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 7 200 лв. Гаранция за изпълнение - 3% (три процента) от стойността на договора, изчислена на база обща ценова оферта на Изпълнителя, при условията на чл. 59, ал.3 и чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Гаранциите могат да се представят като парични суми, внесени по банкова сметка на "Водоснабдяване и канализация" ЕООД - Благоевград: BG70BUIB78371004055507, BIC код: BUIB BG SF при "Сибанк" ЕАД - клон Благоевград, или представени под формата на банкови гаранции. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранциите за участие са съгласно ЗОП, а за задържане или освобождаване на гаранциите за изпълнение, са съгласно посоченото в проекто-договора от документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Изплащане на четири годишен лизинг, при първоначална вноска 10% от стойността, дължима на две равни вноски, разсрочено плащане на ДДС за главницата за срока на договора, фиксиран лихвен процент и прехвърляне на собствеността в края на периода.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП и изискванията на настоящата поръчка; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия от възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестрано физическо или юридическо лице, както и техните обединения, което отговаря на предварително обявените условия на Възложителя, както и на изискванията на чл. 47, ал.1, т.1, букви а-д, т.2, 3 и 4 от ЗОП и чл. 47, ал. 5 от ЗОП. Офертата се изготвя по приложения в документацията образец. Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: І. Плик № 1, с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят следните документите и информация: 1) Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2) Оферта по образец – Приложение № 1 от документацията за участие; 3) Представяне на участника по образец - Приложение № 2 от документацията за участие; 4) Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; 5) Декларации за участието на подизпълнители по образец - Приложение №3 и 4 от документацията за участие; 6) Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 7) Документ за внесена гаранция за участие - копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция, покриваща срока на валидност на офертата от 120 календарни дни. 8) Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника, съгласно чл. 51 от ЗОП, посочени в т.III. 2.3) от настоящото обявление; 9) Подписан и подпечатан проект на договор по образец - Приложение №5 от документацията за участие; 10) Декларация за приемане условията в проекта на договора по образец - Приложение № 6 от документацията за участие; ІІ. Плик № 2, с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение, и ако е приложимо декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП: 1) Техническо предложение за изпълнение на поръчката по образец – Приложение №7 от документацията за участие; ІІІ. Плик № 3, с надпис „Предлагана цена” , който съдържа ценовото предложение по образец – Приложение №8 от документацията за участие и лизинговите планове, подписана и подпечатана от участника. Участниците са длъжни да представят и всички други документи, посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация: не се изискват. Възложителят не поставя минимални изисквания към икономическото и финансово състояние на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности

За доказване на техническите възможности и/или квалификация участниците представят следните документи: 1. Списък на доставките или услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата; 2. Документ, удостоверяващ, че участникът/подизпълнителят е официален представител на производител или надлежно упълномощен представител на такъв. 3. Сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентен) на производителя, с превод на български език. 4. Документ, удостоверяващ, че участникът/подизпълнителят разполага с мобилна сервизна група за извършване на техническо обслужване и ремонт в гараж на Възложителя, или оторизиран сервиз на територията на гр. Благоевград. 5. Декларация, удостоверяваща, че предлаганата машина е нова, неупотребявана и е производство 2013 г. или 2014г.; 6. Декларация от участникът/подизпълнителят за осигуряване на първоначално обучение на персонала на Възложителя за експлоатация на каналочистачната машина; 7. Документи, удостоверяващи съответствието на предлаганата машина с изискванията на Възложителя - подробно техническо описание, каталози, фотографски снимки и др. (на български език или с превод на български език); Минимални изисквания към участниците: 1) участниците/подизпълнителите да бъдат производители и/или надлежно упълномощени представители/дистрибутори на производители; 2) производителят на каналочистачната машина, предмет на поръчката да има въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент; 3) участниците/подизпълнителите да разполагат с мобилна сервизна група за извършване на техническо обслужване и ремонт в гараж на Възложителя или оторизиран сервиз на територията на гр. Благоевград; 4) предлаганата машина да е нова, неупотребявана, производство 2013 г. или 2014г.; 5) участникът/подизпълнителят да извърши първоначално обучение на персонала на Възложителя за експлоатация на каналочистачната машина;

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Гаранционен срок; тежест: 10
Показател: Срок на доставка; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.09.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.09.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.09.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на дружеството, гр. Благоевград, ул."Антон Чехов" №3, Заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен безплатен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува в своя Профил на купувача, на интернет адреса на "Водоснабдяване и канализация" ЕООД - Благоевград: www.vikblg.com. Чрез Профила на купувача Възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснение по документацията за участие (ако има такива). Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията обявява чрез съобщение в профила на купувача датата, часа и мястото на отварянето. Възложителят ползва съкратения срок от 28 дни по чл. 64, ал. 3 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ