Версия за печат

00019-2014-0013

BG-Монтана: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Монтана, ул. "Извора" №1, За: инж. Мариела Живкова-Крълева, Република България 3400, Монтана, Тел.: 096 305919, Факс: 096 305919

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.montana.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.montana.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Монтана, ул. "Извора" №1, За: Нели Димитрова, Република България 3400, Монтана, Тел.: 096 394246

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Монтана, ул. "Извора" №1, За: Мая Лъчезарова, Република България 3400, Монтана, Тел.: 096 394265

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на техника за Регионално депо за отпадъци гр. Монтана"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Регионално депо за битови отпадъци гр. Монтана
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката включва доставка на специализирана техника за обслужване на Регионално депо за отпадъци гр. Монтана: камион за мултилифт контейнери, мотокар и перфоратор за пластмасови бутилки

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34140000, 42415110

Описание:

Тежкотоварни камиони
Самотоварачи с вилкова хватка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Специализирана техника за обслужване на Регионално депо за отпадъци гр. Монтана: камион за мултилифт контейнери - 1 бр., мотокар - 1 бр., перфоратор за пластмасови бутилки - 1 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
375000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 3 750 лв., а гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността на договора. Гаранциите могат да се внесат като парична сума или да се представят под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 60 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава в нея изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя гаранцията за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участник избере да внесе гаранциите по банков път това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочване на основанието, за което се представя гаранцията, по следната сметка на Община Монтана: IBAN: BG40 IORT 8266 3301 7222 01, BIC код: IORTBGSF, Банка: „Инвестбанк” АД, клон Монтана. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумата по гаранциите.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащания по договора ще се извършват след утвърждаване на предложените цени по реда на чл. 25 от Наредба №7 от 19.12.2013 г. за реда и начина за изчисляван и определяне на размера на обезпеченията и отчисленията, изисквани при депониране на отпадъци и отпускане на средства от отчисленията по чл. 64 от Закона за управление на отпадъците. Начин на плащане: след подписване на приемо-предавателен протокол и представяне на надлежно оформена фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от Закона за обществените поръчки, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват както български или чуждестранни физически или юридически лица, така и техни обединения. В случай че участникът участва като обединение представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Документът трябва да бъде представен от участника в оригинал или нотариално заверено копие. Участниците трябва да отговарят на изискванията на чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки, за което подават декларация по чл. 47, ал. 9. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес и съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика. Плик №1 с надпис: „Документи за подбор” има следното съдържание: 1. Представяне на участника (Образец №1), което включва: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 2. Декларация по чл. 47, ал. 9 (Образец № 2) 3. Копие на Договор за обединение за участие в обществената поръчка – заверено от участника копие. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (в случай на обединение); 4. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 5. Доказателства за техническите възможности, посочени в обявлението за обществена поръчка – заверени от участника копия на сертификати на участника по ISO или еквивалентни, като обхвата на сертификация да бъде съгласно обхвата на настоящата обществена поръчка. 6. Декларации: Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от Закона за обществените поръчки за липса на свързаност (Образец №3); Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от Закона за обществените поръчки за видовете дейности от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители (Образец №4); Декларация за съгласие за участие от подизпълнител/и (Образец № 5) (в случай на подизпълнител/и); Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от Закона за обществените поръчки за приемане на условията в проекта на договор (Образец № 6). 7. Документ за закупена документация за участие (заверено от участника копие); 8. Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация) – оригинал или нотариално заверено копие. 9. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Приложение към Образец №1). Плик №2 „Техническо предложение” трябва да съдържа: Попълнено „Техническо предложение” (Образец № 7) и Декларация по чл. 33, ал. 4 с посочване коя част от офертата има конфиденциален характер и изискване от възложителя да не я разкрива (ако е приложима). Плик №3 „Предлагана цена” съдържа „Ценовото предложение” (Образец № 8).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Референции - 2 бр. за доставка и монтаж на перфоратор за пластмасови бутилки
Минимални изисквания: Изпълнени минимум два договора за доставка и монтаж на перфоратор за пластмасови бутилки
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: неприложимо
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Техническа оценка; тежест: 60
Показател: Подпоказател 1: Срок за изпълнение на доставката; тежест: 40
Показател: Подпоказател 2: Гаранционен срок на машината; тежест: 20
Показател: Подпоказател 3:Технически възможности на машината; тежест: 40
Показател: Финансова оценка; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.09.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата следва да бъде внесена в касата на Община Монтана - стая 102 Център за услуги и информация на гражданите, или по банков път на сметката на Община Монтана: IBAN: BG30 IORT 8266 8401 7425 00, вид плащане 447000, BIC код: IORTBGSF, Банка: “Инвестбанк” АД, клон Монтана

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.09.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.09.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Монтана, ул. „Извора” №1, Заседателната зала на Община Монтана

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Монтана.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ