Версия за печат

00068-2014-0006

BG-Димитровград: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Димитровград, бул. "Г.С.Раковски" №15, За: Клавдия Тончева - началник на отдел ИДОСВ, Република България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68266, E-mail: id@dimitrovgrad.bg, Факс: 0391 66996

Място/места за контакт: гр. Димитровград, бул. "Г.С.Раковски" №15

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dimitrovgrad.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dimitrovgrad.bg/obyavi/obshtestveni-porachki-profil-na-kupuvacha/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Димитровград, бул. "Г.С.Раковски" №15, За: Росица Демирева; Кирилка Иванова, Република България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68214

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Димитровград, бул. "Г.С.Раковски" №15, За: Росица Демирева; Кирилка Иванова, Република България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68214

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на външен главен водопровод от съществуваща водопроводна мрежа на кв. Черноконево до черпателния резервоар (ЧР) на ПС “Меричлери.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Димитровград, кв. Черноконево, гр. Димитровград до черпателния резервоар на ПС гр. Меричлери.
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изграждане на външен главен водопровод от съществуваща водопроводна мрежа на кв. Черноконево до черпателния резервоар (ЧР) на ПС "Меричлери".

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45240000

Описание:

Строителни и монтажни работи на хидротехнически съоръжения

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническа спецификация и Количествена сметка.

Прогнозна стойност без ДДС
1257245.2 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

8


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата 1.1. Условия и размер на гаранцията за участие За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на 12 000 лв. (дванадесет хиляди лева). 1.1.2. Гаранцията за участие може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1.3. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 180 (сто и осемдесет) дни от датата, определена като краен срок за представяне на оферти. Срокът може да се удължава по обосновано искане на възложителя. 1.1.4. Когато участникът избере гаранцията да бъде представена под формата на парична сума, същата следва се внесе по следната банкова сметка на Община Димитровград: „Райфайзенбанк” ЕАД, IBAN: BG27RZBB91553322303809; BIC RZBBBGSF. 1.1.5. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Гаранция за участие в процедура с предмет: „Изграждане на външен главен водопровод от съществуваща водопроводна мрежа на кв. Черноконево до черпателния резервоар (ЧР) на ПС „Меричлери.” Комисията няма да приема за валидна гаранция за участие, която е внесена/учредена след крайния срок за получаване на офертите, с цел осигуряване на равнопоставеност между всички участници в процедурата. 2. Гаранция за изпълнение на договора 2.1. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора 2.1.1. В случай на избор на участника за изпълнител на настоящата обществена поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1.2. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. 2.1.3. Гаранцията за изпълнение може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. 2.1.4. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде парична сума, същата следва се внесе по следната банкова сметка на Община Димитровград: „Райфайзенбанк” ЕАД, IBAN: BG27RZBB91553322303809; BIC RZBBBGSF. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.1.5. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: - е безусловна и неотменима; - е в полза на възложителя; - е със срок на валидност най – малко 30 (тридесет) дни след на издаване на констативен акт за установяване годността на строежа Образец 15 и Протокол за 72- часова проба „Образец 17”, когато е приложимо; - има възможност за нейното усвояване на части. 2.1.5. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията. 2.1.6. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Източник на финансиране - бюджета на община Димитровград, като средствата са осигурени съгласно Решение № 1 от 11.02.2013 г. на Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към Минстерски съвет. Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, както следва: - В 15 (петнадесет) дневен срок от подписване на Протоколи Образец 2 и/или Образец 2а „за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа“ Възложителят превежда на Изпълнителя авансово ... (лв.), представляващи 30 % (тридесет на сто) от Цената за изпълнение на Договора, с включен ДДС. Върху авансовото плащане не се начислява лихва. - Междинни плащания се извършват за реално изпълнени и актувани строително-монтажни работи, като общия размер на междинните плащания е до 60 % (шестдесет на сто) от стойността на договора. Разплащането ще се извършва по банков път, чрез банков превод по банкова сметка на Изпълнителя в срок до 30 (тридесет) дни от датата на представяне на документите съгласно договора при Възложителя. - Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 90% (осемдесет на сто) от стойността на Договора; - Окончателното плащане ще е сумата, равна на разликата между стойността на договора между Възложителя и Изпълнителя и общата сума от авансовото и междинните плащания. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от Изпълнителя суми за стойността, с която надвишават внесената гаранция за добро изпълнение. Окончателното плащане ще се извърши в 30 (тридесет) дневен срок от датата на одобрение от Възложителя на Протокол за приемане на СМР и издаване на фактура от Изпълнителя;

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът , определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и /или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данчъна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Оферта.2. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника/представляващия; 3. Представяне на участника, включващо:Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП и Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП: Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията трябва да отговаря на Четвърта група, Първа категория, или да притежава удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния закон за чуждестранни лица. Изискването се прилага и за подизпълнителите в съответствие с дейностите, които ще извършват.За доказване на това обстоятелство се представя копие от валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС, ведно с талон към него, съгласно изискванията на настоящата документация – по отношение на български юридически лица. За чуждестранните лица се прилага декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния им закон. 4. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.5. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП, както следва: Не се изискват. 6. Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участника по чл. 51 от ЗОП съгласно Раздел ІІІ.2.3 Технически възможности от обявлението;7. Декларация за приемане условията в проекта на договора;8. Декларация за липсата на свързаност по чл. 55, ал. 7 от ЗОП; 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от Закона за обществените поръчки;10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител;12. Декларация за оглед на обекта;13. Декларация от членовете на обединението/консорциума;14. Документ за внесена гаранция за участие – по Образец № 12 от документацията за участие в процедурата.15. Нотариално заверени пълномощни (оригинали) от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението; Техническо предложение и Ценово предложение. Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участник: 1.1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП; 1.2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП; 1.3. който е представил оферта, която не отговаря на предварителнообявените условия на възложителя, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП, в т.ч., но не само: 1.3.1. който не отговаря на критериите за подбор или на друго условие за участие в процедурата, съгласно настоящата документация или не е доказал съответствието си с тези изисквания; 1.3.2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП 1.3.3. който не е заверил по надлежния ред представените с офертата документи, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП; 1.4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. 1.5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 1.6. за когото е налице някое друго обстоятелство, изрично посочено на друго място в настоящата документация като основание за отстраняване.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата - по Образец № 14 от документацията за участие в процедурата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършеното строителство. Доказателствата за извършеното строителство се представя като: - Посочване на публични регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключено изпълнението, мястото и вида на строителството, или - Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат информация за стойността, датата, на която е приключено изпълнението, мястото, вида и обема на строителството и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията да съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт, или - Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. В случай че удостоверенията не съдържат някой от реквизитите, посочени по-горе, същите се приемат за нередовен документ и комисията изисква тяхното представяне, в съответствие с изискванията на настоящата документация.В случай, че обекта е изпълняван в обединение и удостоверението е издадено на обединението – изпълнител на обекта, следва да се представи копие от договора за разпределение на дейностите между членовете на обединението, от който категорично да е видно кои са конкретните дейности, изпълнявани от съответния участник/член на обединение/подизпълнител в настоящата процедура. 2. Заверено копие от застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна за чуждестранни участници, като професионалната дейност (като обекти) от застрахователните полици трябва да съответства на предмета на поръчката, за която е подадена оферта, като участникът прилага Декларация в свободен текст, че в случай, че същата изтече преди указания по-горе срок, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му. 3. Заверено копие от Сертификат за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 (или еквивалентен) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката.* Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 4. Заверено копие от Сертификат за управление на околната среда по ISO 14001:2004 (или еквивалентна) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката. 5. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството – Образец № 15; 6. Декларация за техническото оборудване, с което участникът ще разполага за изпълнение на поръчката - Образец № 16 ; 7. Заверено копие от валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС, ведно с талон към него, съгласно изискванията на настоящата документация – по отношение на български юридически лица. За чуждестранните лица се прилага декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния им закон.
Минимални изисквания: 1. да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката: най – малко на 3 (три) обекта. Под „строителство еднакво или сходно на предмета на поръчката” се разбира СМР по изпълнение на проводи, съоръжения и елементи на техническата инфраструктура в областта на водоснабдяването, канализацията, топлоснабдяването, газоснабдяването. 2. да притежава валидна застраховка за професионална отговорност при строителство, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на строежа от предмета на поръчката, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. 3. да има внедрена система за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката. 4 да има внедрена система за управление на околната среда по ISO 14001:2004 (или еквивалентна) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката. 5. При изпълнението на дейностите по СМР, участникът следва да разполага с минимум със следните технически лица: - Технически ръководител на обекта, който да отговаря на условията по чл. 163а от ЗУТ -(строителен инженер ПГС или приравнена специалност) с професионален опит не по- малко от 5 г. опит; - Инженер ВиК, с професионален опит не по-малко от 5 години, да притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен „магистър” специалност ВиК, ХМС, ХТС или еквивалентна. - Инженер Геодезист, с професионален опит не по-малко от 5 години - да притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен „магистър” специалност „Геодезия” или еквивалентна, същият следва да притежава документ от Агенция по кадастъра за правоспособност за извършване на дейности или за чуждестранни лица еквивалентен документ; - Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ или еквивалентно, с доказан опит като специалист ЗБУТ мин. 2 год. - Специалист – контрол на качеството - лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите и Правилника за реда за вписване и водене на Централния Професионален Регистър на Строителя или еквивалентно. 6. да разполага минимум със следното собствено и/или наето оборудване и механизация за извършване на необходимите дейности за изпълнение на поръчката: Багер-2бр., Товарен автомобил-4 бр., Хидрочук-1бр., Къртачи-3бр., Трамбовка-2 бр. 7. е вписан в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията трябва да отговаря на Четвърта група, Първа категория, или да притежава удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния закон за чуждестранни лица. Изискването се прилага и за подизпълнителите в съответствие с дейностите, които ще извършват.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за реакция при отстраняване на дефекти – П1; тежест: 10
Показател: Срок за изпълнение – П2; тежест: 10
Показател: Техническо предложение – П3, вкл. технологична последователност на стр.процеси и управление на риска; тежест: 50
Показател: Ценово предложение – П4; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00068-2014-0006

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.09.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се публикува на официалния интернет адрес на Община Димитровград – www.dimitrovgrad.bg, в профила на купувача, в първия работен ден, следващ деня на публикуване на решението и обявлението в АОП. Възложителят предоставя документация на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи се изисква заплащането на документацията. Сумата за закупуване на документацията за участие се посочва в обявлението и следва да бъде внесена до крайния срок за получаване на офертите, в касата на Община Димитровград, при получаване на документацията или по банков път по банкова сметка на Община Димитровград в „Райфайзенбанк” ЕАД, BIC RZBBBGSF, IBAN BG62RZBB91558422303801 – когато лицето е поискало документацията да му бъде изпратена от възложителя. При желание за закупуване на документацията заинтересованите лица задължително представят адрес, телефон, факс, електронна поща и лице за контакт, за верността на които носят отговорност. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена на хартиен носител в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.09.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.09.2014 г.  Час: 10:30
Място

Община Димитровград – град Димитровград, бул."Г.С.Раковски" № 15, Заседателна зала - 2-ри етаж.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел и др. лица при спазване на установения режим на достъп в сградата на общинска аднимистрация Димитровград.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще съкрати срока от 40 дни (чл. 64, ал. 1, хипотеза втора) със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена - http://www.dimitrovgrad.bg/obyavi/obshtestveni-porachki/

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ