Версия за печат

00265-2014-0105

BG-Раднево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 833017552

"Мини Марица - Изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: По техническите въпроси: инж.Николай Петков - инженер-механик; Въпроси по процедурата: Росица Димитрова - Експерт "Търговия", Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3067/; 00359 41783305/3109/, E-mail: r_dimitrova@marica-iztok.com, Факс: 00359 41783363

Място/места за контакт: О.П.„Механичен”, отдел "Търговски"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.

Електронен достъп до информация: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 833017552

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура отдел „Търговски”, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, Факс: 00359 41783363

Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел „Търговски”

I.2) Основна дейност

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Извършване на годишни ремонти на тежкото минно оборудване

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
DDP ремонтни площадки на поделенията на Възложителя: рудник “Трояново 1” – с.Трояново, рудник “Трояново Север” – с.Ковачево, рудник “Трояново 3” - с.Медникарово и ремонтната база на Изпълнителя /Инкотермс 2010/
Код NUTS: BG34
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на процедурата е извършването на ремонти на машините от тежкото минно оборудване, с производител – фирма Такраф – Германия, находящи се в рудник „Трояново 1” - с.Трояново, рудник „Трояново Север” - с.Ковачево и рудник „Трояново 3” - с.Медникарово. Предметът е разделен на следните обособени позиции: обособена позиция №1: ремонт на роторни багери SRs 2000 (13 броя) и роторни багери SRs 4000 (1 брой) обособена позиция №2: ремонт на роторни багери SRs 470 (2 броя), роторни багери SRs 1200 (10 броя) и роторни багери SRs 1301 (1 брой) обособена позиция №3: ремонт на кофововерижни багери ERs 710 (6 броя), насипообразовател As 12500 (2 броя) и гумено лентов транпортьор В=2250 (2 броя). Броят на машините, подлежащи на ремонт, и периода за извършването на ремонтите се определят с графика за годишни ремонти на ТМО на „Мини Марица-изток”ЕАД за съответната календарна година или по преценка на Възложителя. Възложителят не е длъжен да предаде за ремонт всички посочени машини.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
13000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е: за І обособена позиция - 48 000 лева или равностойността в евро. за ІІ обособена позиция - 33 000 лева или равностойността в евро. за ІІІ обособена позиция - 22 000 лева или равностойността в евро. Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането ще се извършва за всяка индивидуална поръчка по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след извършване на ремонта, срещу представяне на одобрен от Възложителя междинен доклад и оригинална фактура за дължимата стойност. Всички фактурирания по индивидуалната поръчка се извършват чрез съответното поделение на Възложителя, където се извършва ремонта.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Участниците трябва да са в състояние да произвеждат или осигурят детайли и резервни части, необходими за ремонта на машините и съоръженията, при възникване на подобна необходимост. 2. Участниците трябва да познават статиката на машините във връзка с недопускането на аварии и злополуки при извършването на ремонтите 3. Участниците трябва да разполагат с ремонтни технологии на производителя на машините описани в документацията за участие, които ще се ремонтират – фирма Такраф - Германия и норматив от ремонтни човеко-часове за основните ремонтни операции на ТМО. Възможностите по т.1, 2 и 3 се доказват с декларации от участника - съгласно чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП – по образец на Възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващите партньорите в обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП. 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива. 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 7. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 8. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участниците да представят списък на договорите за ремонти на съоръжения по предмета на процедурата или подобни, изпълнени от тях през последните 3 години-по приложен в Документацията образец. Поне за един от цитираните договори трябва да има представено удостоверение за добро изпълнение, в което да е посочено конкретния договор, неговия предмет и качеството на изпълнение от страна на участника (по реда на чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП). Участниците трябва да представят и следните доказателства за технич.възможности и квалификация: 1. За изпълнение на поръчката участниците трябва: - да разполагат с подемна (мин. 60 t) и транспортна (до 80 t) техника. - да разполагат със специални инструменти и приспособления, необходими за извършване на ремонтите по технология на производителя, както следва: хидравлични крикове от 20 до 500 тона - мин.по 4бр. от всеки вид, хидравлични системи до 700 бара - мин. 2 бр., стойки (подпори) с товароносимост до 300 тона и височина до 20 метра според необходимите такива по предписанието на производителя за всяка една операция на подпиране, плотове за разпределяне на натоварване до 500 тона, осигуряващи налягане върху терена под 1 кг/кв.см, тежести и каси за балансиране на съоръжения – с маса до 240 тона за багери SRs 2000 и SRs 4000 (за об.поз.№1) и 60 тона за SRs 1200, SRs 470 и SRs 1301 (за об.поз. №2). - да разполагат с апаратура за безразрушителен контрол на метала и заварени съединения. - да разполагат със собствена или наета база, както и да докажат възможността за ползване на такава, където да разполагат своите ресурси от хора, техника и материали по време на ремонтната кампания. - да имат техническа и кадрова възможност да изпълнят целият обем ремонтни работи по предмета на поръчката, както и да имат възможност да извършват ремонт на 3 багера едновременно. В случаите когато участника кандидатства за повече от една об.позиция трябва да има възможност за извършване на повече от 5 ремонта едновременно.- да разполагат с технич. възможности за изпълнение на цялостна или частична антикорозионна защита, като гарантират статиката и безопасната експлоатация на машините по време и след ремонтите. - да разполагат с мобилни фургони за битови помещения на работниците и складове за инструменти, които да могат да се предислоцират на площадката на всеки един ремонт. - да имат възможности при необходимост да приемат допълнително и аварийни ремонтни операции, имащи характер на годишни ремонти.Възможностите по т.1 се доказват с декларация от участника-съгласно чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП – по образец на Възложителя. 2. Участниците трябва да разполагат с подготвен инженерен и средно-технически персонал за извършване на качествени ремонти, както и за разработване на конструктивна документация, при необходимост. Изисква се участниците да разполагат минимално с 5 специалиста електрозаварчици със сертификат по EN 287-1, 5 газозаварчици със сертификат за заварка на тръби (код 311) и 1 сертифициран инженер по заваряване–доказва се по реда на чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП - чрез списък на лицата и представени документи, удостоверяващи профес.им квалификация-копия от сертификати за преминали курсове на обучение и дипломи, заверени от участника–за всеки специалист от списъка. Представените сертификати, удостоверяващи профес.компетентносст на лицата да са валидни към датата на подаване на Оферти. 3. Участниците да притежават валиден сертификат по ISO 9001:2008 (или еквивалентен) с обхват, включващ и дейностите по предмета на процедурата (доказва се с копие на сертификата, придружено с превод на бълг.език).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

реф.№60/2013 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.09.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
25.09.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.09.2014 г.  Час: 09:00
Място

Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.08.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция ремонт на роторни багери SRs 2000 и роторни багери SRs 4000
1) Кратко описание

Ремонт на роторни багери SRs 2000 (13 броя) и роторни багери SRs 4000 (1 брой), съгласно изисквания посочени в документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

3) Количество или обем

Съгласно спецификации приложени в документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
6000000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ремонт на роторни багери SRs 470, роторни багери SRs 1200 и роторни багери SRs 1301
1) Кратко описание

Ремонт на роторни багери SRs 470 (2 броя), роторни багери SRs 1200 (10 броя) и роторни багери SRs 1301 (1 брой), съгласно изисквания посочени в документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4200000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция ремонт на кофововерижни багери ERs 710, насипообразовател As 12500 и гумено лентов транпортьор В=2250
1) Кратко описание

Ремонт на кофововерижни багери ERs 710 (6 броя), насипообразовател As 12500 (2 броя) и гумено лентов транпортьор В=2250 (2 броя), съгласно изисквания в документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

3) Количество или обем

съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
2800000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване