Версия за печат

00110-2014-0028

BG-Тервел: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тервел, ул."Св.Св.Кирил и Методий" 8, За: Дияна Илиева, България 9450, Тервел, Тел.: 05751 2070, E-mail: tervel2000@yahoo.com, Факс: 05751 2391

Място/места за контакт: ул."Св.Св.Кирил и Методий" 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tervel.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tervel.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Основен ремонт на горивни инсталации за две общински сгради в Община Тервел"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Тервел, с.Нова Камена в Община Тервел
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнението на поръчката включва два подобекта:горивна инсталация на ОУ”Отец Паисий” с.Нова Камена и горивна инсталация на сграда на общинска администрация в гр.Тервел. Избраният изпълнител трябва да извърши следното: 1. За ОУ”Отец Паисий” с.Нова Камена: в котелно помещение освободено от стария котел трябва да достави и монтира, както и да подвърже към съществуващата отоплителна инсталация един нов стоманен водогреен котел с мощност най-малко 830 квт. и една нова двустепенна нафтова горелка.Монтажът се съпровожда с преработка на съществуващата отоплителна инсталация за връзка с тази на останалата част от сградата. 2. За Общинска администрация в гр.Тервел: в котелно помещение освободено от стария котел трябва да достави и монтира, както и да подвърже към съществуващата отоплителна инсталация един нов стоманен водогреен котел с мощност най-малко 1200 квт. Към котела трябва да се монтира съществуваща газова горелка.Монтажът се съпровожда с преработка на съществуващата отоплителна и газова инсталация за връзка с тази на останалата част от сградата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45331000

Описание:

Строителни и монтажни работи на отоплителни, вентилационни и климатични тръбопроводни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка и монтаж на 2 бр. стоманени водогрейни котли, доставка на 1 бр. нафтова двустепенна горелка, монтаж на 1 бр. нафтова горелка, монтаж на 1 бр. газова горелка, преработвка на 2 бр. съществуващи отоплителни инсталации и на 1 бр.съществуваща газаова инсталация.

Прогнозна стойност без ДДС
40000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 1.Възложителят определя условията и размера на гаранцията за участие в абсолютна сума - 350 лв. 2.Възложителят определя условията и размера на гаранцията за изпълнение на договора като процент от стойността на обществената поръчка - 5 на сто от стойността на поръчката. Гаранциите се представят в една от следните форми: 1. парична сума - внесена по банкова сметка, обявена в Профил на купувача на Община Тервел; 2. банкова гаранция - валидна най-малко за срока на валидност на офертата (при гаранция за участие) и 90 календарни дни след определения краен срок за изпълнение на договора ( при гаранция за изпълнение и в зависимост от оферирания от участника срок за изпълнение). Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по ал. 1 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ задържа гаранцията за изпълнение на договора, ако в процеса на неговото изпълнение възникне спор между страните, който е внесен за решаване от компетентен съд, до решаването на спора, както и когато в условията на упражняване на контрол се установят нередности по изпълнението на доставката до тяхното отстраняване. Всяка форма на неизпълнение на договорно задължение от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, служи за задържане автоматично на предвидените в договора неустойки.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Договорената цена на строителните работи се изплаща от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по следния начин: 1. В едномесечен срок след сключване на договораа – авансово плащане в размер на 30 % от стойността на договора. Авансовото плащане се осигурява от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ след предоставяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура за извършване на авансово плащане.2. В едноседмичен срок след въвеждане на последния от двата обекта в експлоатация – ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ фактура за изпълнените и приети от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ СМР.Възложителят разплаща фактурата в 14-дневен срок след представянето й при него. Финансирането е осигурено в рамките на програмата за капиталови разходи на Община Тервел.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа:1. представяне на участника, което включва:а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;б) декларации по чл. 47, ал. 9;2. при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;3. оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума;4. доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 5. декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП;6. техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4;7. видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители;8. ценово предложение; 9. декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - в случаите по чл. 28, ал. 5;10. декларация за приемане на условията в проекта на договор;12. друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие;11. списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника.12.Попълнени приложения с номера от 1 до 15 – образци, разработени от възложителя за участие в процедурата.Оферта на обединение:Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по т. 1, букви "а" и "б" се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по т. 1, буква "в" и т. 4 и 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП;3. декларация по т. 10 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство.Оферта на чуждестранно лице: Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по т. 1 се представя в официален превод, а документите по т. 4, 5 и 10, които са на чужд език, се представят и в превод.Когато поръчката е с място на изпълнение извън страната, възложителят може да допусне заявлението за участие и офертата да се представят на официален език на съответната страна.С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват документи за доказване на минимални изисквания за икономическо и финансово състояние.
Минимални изисквания: Не се поставят минимални изисквания за икономическо и финансово състояние.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на сходно с предмета на поръчката строителство, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата и Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности от списъка Забележка: Под сходно на предмета на поръчката строителство следва да се разбира всякакъв вид строителни работи по горивни и отоплителни инсталации на сгради; 2. Да притежава актуално удостоверение за вписване в Регистър на лицата извършващи поддръжка,ремонтиране и преустройство на съоръжения с повишена опасност към Държавната агенция за метрологичен и технически надзор за дейности сходни с предмета на поръчката. Забележка: дейности, сходни с предмета на поръчката са поддържане, ремонтиране и преустройване на парни и водогрейни котли, тръбопроводи за пара и гореща вода, съдове, работещи под налягане. 3.Списък на техническите лица,включително на тези, отговарящи за контрола на качеството с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които ще отговарят за извършване на монтажа.
Минимални изисквания: 1.През последните пет години считано до датата на подаване на офертите да е изпълнил най-малко 1 обект на строителство с предмет, сходен на предмета на поръчката. Забележка: Под сходно на предмета на поръчката строителство следва да се разбира всякакъв вид строителни работи по горивни и отоплителни инсталации на сгради; 2.Да е вписан в Регистър на лицата извършващи поддръжка,ремонтиране и преустройство на съоръжения с повишена опасност към Държавната агенция за метрологичен и технически надзор за дейности сходни с предмета на поръчката. Забележка: дейности, сходни с предмета на поръчката са поддържане, ремонтиране и преустройване на парни и водогрейни котли, тръбопроводи за пара и гореща вода, съдове, работещи под налягане. 3. Да разполага за изпълнение на поръчката с техническо лице, правоспособно да упражнява контрол при монтажа на съоръжения с повишена опасност и и с образование (средно или висше) в сферата на техническите науки
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Цена за изпълнение ( Ц ) с тежест в комплексната оценка ; тежест: 60
Показател: Гаранционен срок за изпълнените работи ( Г ) ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.08.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят НЕ поставя изискване документацията за участие да се получава на място и ще я предостави на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В случай на искане за изпращане на документация, възложителят изисква от лицата направили искането да заплатят документацията, като цената е посочена в обявлението и не е по-висока от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване.Банковата сметка, по която следва да се преведе таксата за закупуване на документацията е обявена в Профил на купувача на Община Тервел -www.tervel.bg.В случай, че лицата не желаят изпращане на документацията, те не дължат такса за закупуване и могат да изтеглят пълния обем документация от Профила на купувача.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

Стая 201 в Община Тервел

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Обменът на информация между възложителя и участниците ще се извършва по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства . Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците и документите, които се прилагат към тях се връчват лично срещу подпис или се изпращат по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис.Комисията за разглеждане и оценка на офертите в процедурата обявява чрез уведомление в профила на купувача (публикувано най-малко 48 часа преди датата на публичното заседание) датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, при което право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване. По отношение на методиката за оценка и по специално за показателя "Гаранционен срок за изпълнените работи" участниците следва да имат предвид следните особености:1. Оферираният от участниците гаранционен срок за изпълнените работи не може да бъде по-малък от законово определения за съответния тип работа.2. Оферираният от участниците гаранционен срок за изпълнените работи не може да бъде два пъти по-дълъг от законово определения за съответния тип работа. Изпълнителите сключват договор за подизпълнение с подизпълнителите, посочени в офертата. Сключването на договор за подизпълнение не освобождава изпълнителя от отговорността му за изпълнение на договора за обществена поръчка.2.Изпълнителите нямат право да:2.1. сключват договор за подизпълнение с лице, за което е налице обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5 от ЗОП;2.2. възлагат изпълнението на една или повече от дейностите, включени в предмета на бществената поръчка, на лица, които не са подизпълнители;2.3. заменят посочен в офертата подизпълнител, освен когато:а) за предложения подизпълнител е налице или възникне обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5 от ЗОП;б) предложеният подизпълнител престане да отговаря на нормативно изискване за изпълнение на една или повече от дейностите, включени в предмета на договора за подизпълнение;в) договорът за подизпълнение е прекратен по вина на подизпълнителя; 3. В срок до три дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по т. 2.4. Подизпълнителите нямат право да превъзлагат една или повече от дейностите, които са включени в предмета на договора за подизпълнение.5. Не е нарушение на забраната по т.2.2. и т. 4 доставката на стоки, материали или оборудване, необходими за изпълнението на обществената поръчка, когато такава доставка не включва монтаж, както и сключването на договори за услуги, които не са част от договора за обществената поръчка, съответно - от договора за подизпълнение.6. Изпълнителят е длъжен да прекрати договор за подизпълнение, ако по време на изпълнението му възникне обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5 от ЗОП, както и при нарушаване на забраната по Т.4 в 14-дневен срок от узнаването. В тези случаи изпълнителят сключва нов договор за подизпълнение при спазване на т.1-5

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.07.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ